IK heb je actie van Kaag nog in mijn achterhoofd, en zie je het zo weer doen. Dus alsjeblieft niet weerquote:Op woensdag 4 november 2015 20:40 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik zei alleen "favorieten", dus dat betekent niet dat ik 'm nooit ga uitzetten in andere provincies![]()
Noord-Holland was trouwens wel aan de beurt geweest, want ik was degene die 'm in Laren had neergelegd, mijn 2e verplaatsing toen
Wijk bij Duurstede wil ik ook nog een keer gaan doen, die is nog niet geweest + nog nooit uitgezet in Utrecht
Die actie was geen overtredingquote:Op woensdag 4 november 2015 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
IK heb je actie van Kaag nog in mijn achterhoofd, en zie je het zo weer doen. Dus alsjeblieft niet weer
Geen overtreding, maar echt geen leuke actie. De stok pakken en in het vuur gooien is ook niet tegen de regels.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:43 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Die actie was geen overtredingDaarbij, Scharendijke als bestemming was geen slecht idee, want amper 24u later was hij weer opgehaald
Ik ga de stok i.i.g. een dezer dagen van de week nog wel een keer ophalen, ongeacht waar hij ligt
Utrecht is al 7 keer aan de beurt geweest?quote:Op woensdag 4 november 2015 20:40 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik zei alleen "favorieten", dus dat betekent niet dat ik 'm nooit ga uitzetten in andere provincies![]()
Noord-Holland was trouwens wel aan de beurt geweest, want ik was degene die 'm in Laren had neergelegd, mijn 2e verplaatsing toen
Wijk bij Duurstede wil ik ook nog een keer gaan doen, die is nog niet geweest + nog nooit uitgezet in Utrecht
Maar je had zelf de locatie bekend gemaakt, dan kan je het me niet kwalijk nemen dat ik daar blijf wachten en niet met lege handen naar huis gingquote:Op woensdag 4 november 2015 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen overtreding, maar echt geen leuke actie. De stok pakken en in het vuur gooien is ook niet tegen de regels.
Niet met je drift om snel, veel en ver te verplaatsen het spel voor mensen die niet zo ver willen rijden verpesten
Ik bedoelde dat ik 'm daar nooit heb uitgezetquote:Op woensdag 4 november 2015 20:52 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Utrecht is al 7 keer aan de beurt geweest?
http://fokstok.maringo.nl
Doelde meer op de plek waar ie vervolgens terecht kwam.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:53 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar je had zelf de locatie bekend gemaakt, dan kan je het me niet kwalijk nemen dat ik daar blijf wachten en niet met lege handen naar huis ging
Stok in het vuur gooien is wel een overtreding, omdat je 'm niet meer binnen 24-uur kunt uitzettenTenzij je binnen die tijd een vervangende stok hebt om uit te zetten, dan misschien niet
Gemiddeld 1 verplaatsing per week is niet veel, vind ik. En ook geen overtredingMijn week zit er nu trouwens weer op
[..]
Ik bedoelde dat ik 'm daar nooit heb uitgezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik morgen toevallig in de buurt ben.![]()
![]()
Als ik er al kom.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:16 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat kijkt op planning
* Nattekat ziet een gaatje morgenochtend tot 13:45
* Nattekat wacht even af wanneer JJH van plan is om te gaan voor verdere plannen worden gesmeed
Ah, van zulke plannen komt 9 van de 10 keer niks terechtquote:Op woensdag 4 november 2015 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik er al kom.
Ik moet morgen werken, en dan kan het zijn dat ik in Wijhe moet zijn, alleen heb ik daar nu nog geen idee van.
Loopafstand van het station.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, van zulke plannen komt 9 van de 10 keer niks terecht
Dan pik ik hem morgen aan het begin van de middag op
Precies ja, gewoon te aanlokkelijkquote:Op woensdag 4 november 2015 21:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Loopafstand van het station.
En anders had ik morgenavond ff heen en weer gereden.
Succes dan!quote:Op woensdag 4 november 2015 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies ja, gewoon te aanlokkelijk
Pas maar opquote:Op woensdag 4 november 2015 21:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Succes dan!
Leg je hem aan een stationsbord in Zwolle? Daar moet ik zeker weten zijn.
Ik sta morgen op het station...quote:Op woensdag 4 november 2015 21:27 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Pas maar op. Ik woon aan het spoor
Ik niet :p. Eigenlijk zou ik nu moeten leren voor mijn tentamen, maar aangezien ik toch naar wijhe moest, heb ik hem daar maar neergelegd.quote:
Mijn route loopt door Zwollequote:Op woensdag 4 november 2015 21:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Succes dan!
Leg je hem aan een stationsbord in Zwolle? Daar moet ik zeker weten zijn.
quote:Op woensdag 4 november 2015 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn route loopt door Zwolle
Maar leuk, krijgt ik over whatsapp te horen dat mijn projectgroep morgen om 10.00 het een en ander wil bespreken. Dat zou niet erg handig zijn
wat moet je in Zwolle doen dan? :pquote:Op woensdag 4 november 2015 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn route loopt door Zwolle
Maar leuk, krijgt ik over whatsapp te horen dat mijn projectgroep morgen om 10.00 het een en ander wil bespreken. Dat zou niet erg handig zijn
1x overstappen.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:44 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
wat moet je in Zwolle ben dan? :p
Pas eens die TT aan![]()
Allang gedaanquote:Op woensdag 4 november 2015 23:49 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
je hebt de code, kan je die dan ff doorsturen aan iedereen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |