doorrijden naar drachten dan maar?quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:39 schreef Fien1989 het volgende:
Inmiddels alles net gelezen, ben nu bij een parkeerplaats t.h.v. Lelystad
Doorrijden en kijken in de sloot?quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:39 schreef Fien1989 het volgende:
Inmiddels alles net gelezen, ben nu bij een parkeerplaats t.h.v. Lelystad
Serieus? Fijn dat 'ie toch terecht is dan. Wel raar dat het slot weg is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:51 schreef ErkendFokker het volgende:
ik heb hem gevonden. Zonder slot.
Ligt nu in mijn auto. Morgen nieuwe plek
Zonder slotquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:51 schreef ErkendFokker het volgende:
geen idee?quote:
In de sloot?quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:51 schreef ErkendFokker het volgende:
Jep, weer 30 euro naar de knoppen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
omg! Arme drommelwaste of benzine
GPS zegt dat ze nog onderweg naar Grunn is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
omg! Arme drommelwaste of benzine
wel toevallig dat ik vanuit drachten naar dorkwerd reed dan. (woon in grunn, werk in drachten)quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:41 schreef AdoraBelle het volgende:
Hopelijk staat Fien zo bij me op de stoep. Maar ik zie dat ze nu een beetje om moet rijden vanwege wegwerkzaamheden.
Er reed op dat moment inderdaad een boer langs.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:18 schreef videonatic het volgende:
Misschien zag iemand dat het slot werd vastgemaakt en vond ie het maar vreemd.
Slot doorgeknipt en stok in het gras gesmeten ofzo.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Er reed op dat moment inderdaad een boer langs.
Fijn dat de stok in ieder geval terecht is!
Ik snap het niet van dat slot
woon je bij mij eng dicht in de buurtquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:47 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
wel toevallig dat ik vanuit drachten naar dorkwerd reed dan. (woon in grunn, werk in drachten)
jamaar.. zo`n bord is geen eigendom van de boer natuurlijk.. ook lijken ze volgens streetview niet op grensgevalletjes te staanquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Slot doorgeknipt en stok in het gras gesmeten ofzo.
Boeren zijn denkik niet zo dol op dit soort freubels en fratsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |