Anna blijkbaar welquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar gaat Oscar/Anna het niet mee eens zijn denk ik.
welke?quote:
Ze had een shirt aangedaan terwijl ze uit het water liepquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:23 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik zag Anna in bikini.
Aaaand it's gone.
Zo snel doet ze een shirt aan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:23 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik zag Anna in bikini.
Aaaand it's gone.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zo snel doet ze een shirt aan.
spokenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ze had een shirt aangedaan terwijl ze uit het water liep.
Ja maar wel dus Danny er uit. En ik denk dat team Bitter het niet gaat redden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi ze gaan de punten verkloten _o-
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:23 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik zag Anna in bikini.
Aaaand it's gone.
Oscar heeft gewoon geluk tot dusver.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het wel bijzonder hoe Oscar buiten schot blijft.
Denk dat allebei de teams echt moeilijk veel stemmen gaan vernaaienquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:25 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk maakt Team Zuur al hun stemmen op
Danny verbruikt die van Bitter ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:25 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk maakt Team Zuur al hun stemmen op
helaas.quote:
Dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop nog op een meepraatstrategie van Sharon... dat ze stiekem helemaal niets doet omdaat ze ook wel een beetje van Danny af wil....
Ryanne zou idd even met Sharon moeten praten dat ze echt op Danny gaan en niet op Sharon.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop nog op een meepraatstrategie van Sharon... dat ze stiekem helemaal niets doet omdaat ze ook wel een beetje van Danny af wil....
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ze zitten op 100 meter van elkaar?
yep.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ze zitten op 100 meter van elkaar?
Naar agressief mannetje is 'tquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het wel bijzonder hoe Oscar buiten schot blijft.
Hij was wel een beetje mad toen met Tim ja.quote:
Alleen jammer van haar borstverkleining en buikquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:29 schreef IMVHI het volgende:
Gadver wat heeft die Anna een lekker lijf
Gadver wat heeft die Amara een lekkere mondquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:29 schreef IMVHI het volgende:
Gadver wat heeft die Anna een lekker lijf
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Alleen jammer van haar borstverkleining en buik
mooier ook.quote:
die extensies in rastaachtige vlechtjes was ook niets.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van kroeshaar.
ex-topsporter hequote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
O nou komt het gezeik van de topsporter weer, elk jaar vaste prik.
Ene oor in, ander uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die domme mokkelsquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
ik zag meerdere keren Kim, de anderen kon ik niet lezen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gingen ze nu toch op Anna? Of zag ik dat verkeerd?
Ik zou ook keihard op Anna gaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag danny staanquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zag meerdere keren Kim, de anderen kon ik niet lezen.
Ik las Anna, maar dat lijkt natuurlijk behoorlijk op Dannyquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zag meerdere keren Kim, de anderen kon ik niet lezen.
Eerste stem leek op Danny, de rest was danny en Kim.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij wilt Anna gewoon.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik las Anna, maar dat lijkt natuurlijk behoorlijk op Danny
quote:
want?quote:
en soort van lesbisch dus gewoon net zo'n vent als julliequote:
Kim dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
en soort van lesbisch dus gewoon net zo'n vent als jullie
Je hebt een piemel?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
en soort van lesbisch dus gewoon net zo'n vent als jullie
Kim is idd meer mijn type.quote:
nee daar kan ik zonderquote:
Dobby heeft sok gekregen Dobby is freeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:36 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Omdat Huiself moet gewoon je werk doen en geen mening hebben.![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:40 schreef tralalala het volgende:
Die eilandraad duurt mij altijd 10 minuten te lang.
ontkenning in de zuiverste vorm.quote:
Dobbyquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kim is idd meer mijn type.
Qua uiterlijk dan.
[..]
nee daar kan ik zonder
[..]
Dobby heeft sok gekregen Dobby is freeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dat lelijke wijf is te vaak aan het woord.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:40 schreef tralalala het volgende:
Die eilandraad duurt mij altijd 10 minuten te lang.
FREE EVIquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat lelijke wijf is te vaak aan het woord.
Dat gaat vermoeiend worden idd.quote:
Dat was Sharon toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Stemde Amare nou op Kin????
Andere tactiek deze keer kim kim kim kim danny danny danny dannyquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kim. Danny. Kim. Danny. Kim. Danny. Kim.
Ze houden de spanning er wel in zo!quote:
Wilde ik ook gaan tikkenquote:
Ja, dat viel mij ook op.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Stemde Amare nou op Kin????
Dat zou toch mooi zijn, gewoon op fysieke/mentale capaciteit.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgende week is iedereen door z'n stemmen heen, dan is de zwarte stem direct houdoe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |