Ja geen ideequote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:25 schreef Viro het volgende:
Kauai sloopt dit keer topic ipv mannenharten
Wel stuccie.quote:
Hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:27 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja geen ideeIk drukte gewoon op open nieuw deel
Watquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:27 schreef Simterklaas het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat pindakaas met mosterd lekker is.
Dat eten ook vet veel mensen met chili.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:27 schreef Simterklaas het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat pindakaas met mosterd lekker is.
Nee met pijltje kan je terug toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:32 schreef Kauai het volgende:
[..]
Chaos omdat het topic buiten de reeks zat
Spec toch.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:32 schreef Specularium het volgende:
Vraag mij af wat Sylvana hier van vindt.
[ afbeelding ]
Allemaal kloons van specularium.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:32 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, wat doen al die nieuwe mensen hier?
Applequote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik zie niet eens wat het probleem is
iPhone
Net niet blijkbaarquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee met pijltje kan je terug toch?
Weet dan niet wat het probleem wasquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
Topic zat helemaal niet buiten de reeks.
Van mij mag die wel weer dicht. Dit is gewoon eng.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:35 schreef Uccie het volgende:
Oh stond het hek weer open, gesjellug!!
Ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij moest stiekem lachen he?
Pindakaas gaat met alles samen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat eten ook vet veel mensen met chili.
Totaal gestoord.
Eng, hè?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:32 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, wat doen al die nieuwe mensen hier?
Stond nog niet sticky, dan kan Vrouwtje Theelepel het ook nooit vinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:35 schreef Kauai het volgende:
[..]
Weet dan niet wat het probleem was
Replace_user.gifquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik zie niet eens wat het probleem is
iPhone
Heeft timmmm het dan niet gefixt? Want hier stond ook geen reeks eerst hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stond nog niet sticky, dan kan Vrouwtje Theelepel het ook nooit vinden.
Het was wel stucciequote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah so. Nou we maken toch eens wat mee hier jongensquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen vrouwen bij gekomen, dus was weer een kansloze actie van Kuauauaiquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:41 schreef YokiKater het volgende:
Met nieuwe mensjes dus, zijn er dan nu wel lekkere moeders of blijft het hier gewoon matig?
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:41 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ah so. Nou we maken toch eens wat mee hier jongens
HAhahahahahaha! IJMUIDEN! HOOLIGANS!!twitter:Sportnieuwsnl twitterde op donderdag 29-10-2015 om 21:34:55#Telstar-supporters gooien vis in vak #AZhttps://t.co/XLv4HMambC#telaz https://t.co/wjpHlfcUZc reageer retweet
Eerder de mensen die net zeiden dat deze maar dicht moestquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]zit je mij nou belachelijk te maken.
Het is een aardig meisje maar dat is dan ook echt het enige.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen vrouwen bij gekomen, dus was weer een kansloze actie van Kuauauai
Creatief zijn ze welquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:43 schreef YokiKater het volgende:
HAhahahahahaha! IJMUIDEN! HOOLIGANS!!twitter:Sportnieuwsnl twitterde op donderdag 29-10-2015 om 21:34:55#Telstar-supporters gooien vis in vak #AZhttps://t.co/XLv4HMambC#telaz https://t.co/wjpHlfcUZc reageer retweet
![]()
.
Meer kan ik er ook niet van maken helaas.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is een aardig meisje maar dat is dan ook echt het enige.
Thanks lieverd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is een aardig meisje maar dat is dan ook echt het enige.
Als Volendam op bezoek komt, gooien ze dan paling?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daarom kan ik er ook wel een klein beetje om lachen.
Met die angst leven we allemaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij wil niet zeggen waar hij woont omdat hij bang is dat ik zijn huis in de fik steek.
Daarom het heeft weinig inhoud.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Meer kan ik er ook niet van maken helaas.
Ik heb geen idee, dit is voor mij ook nieuw.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als Volendam op bezoek komt, gooien ze dan paling?
Als mensen heel hard roepen dat iets dicht moet laat ik het altijd expres open.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:44 schreef Kauai het volgende:
[..]
Eerder de mensen die net zeiden dat deze maar dicht moest
Die angst heb ik ook anders.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij wil niet zeggen waar hij woont omdat hij bang is dat ik zijn huis in de fik steek.
Interessante ontwikkelingquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dit is voor mij ook nieuw.
Ik probeer het ook elke avond.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laatst deed ie het gewoon zelf maar alvast.
En iets daarvoor de supermarkt waar hij werkte, vuige pyromaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laatst deed ie het gewoon zelf maar alvast.
Dat was toch gewoon gelukt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En iets daarvoor de supermarkt waar hij werkte, vuige pyromaan.
Hij wil mij dus gewoon alvast framen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En iets daarvoor de supermarkt waar hij werkte, vuige pyromaan.
Ja, dus is het goed?quote:
Crewbash.quote:
Het is op z'n minst een prestatie.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dus is het goed?
[..]
Crewbash.
Kan die jongen toch nog wat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is op z'n minst een prestatie.
Dat bedoel ik, heeft hij toch nog iets wat hij kan ontwikkelen.quote:
zomgquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dus is het goed?
[..]
Crewbash.
Alleen jou danquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:54 schreef Specularium het volgende:
Geen andere mods hier gaan uitschelden.
Waar zit die dan, ik weet helemaal niet wie dat is.quote:
Jou mag wel?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:54 schreef Specularium het volgende:
Geen andere mods hier gaan uitschelden.
Kanovinnie?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waar zit die dan, ik weet helemaal niet wie dat is.
Geen idee wie dat is.quote:
Je bent zelf thuis, ghahahahaha.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik voel mij weer helemaal thuis!
Oh daar kom ik nooit.quote:
GC, maar ik ken hem van het MTB topic. Zou eigenlijk tijd terug ook meeten op een strandrace.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waar zit die dan, ik weet helemaal niet wie dat is.
ah, nou kan toch nog steeds een keer.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
GC, maar ik ken hem van het MTB topic. Zou eigenlijk tijd terug ook meeten op een strandrace.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
We vragen ook niet of je er meteen mee in bed wil duiken.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
ah, nou kan toch nog steeds een keer.
oeh bamischijven!!!quote:
Dat kan ik ook maken of hipsterthee, met gember.quote:
Lekker met citroen, sinaasappel, kaneel en honing.quote:
En dat allemaal in Kingtown zijn hol.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lekker met citroen, sinaasappel, kaneel en honing.
Je bent niet wijs joh.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lekker met citroen, sinaasappel, kaneel en honing.
Nee, helaas. Zou het wel nog exclusiever maken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dat allemaal in Kingtown zijn hol.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dat allemaal in Kingtown zijn hol.
Heb ik ooit anders beweerd?quote:
Ik ben nog niet op W10 over gegaan, krijg wel steeds die melding.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:09 schreef Fokker89 het volgende:
Wat is W7 weer een verademing tov Windows 10 zeg
Ik zou lekker even wachten, ik had er alleen maar gezeik mee.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet op W10 over gegaan, krijg wel steeds die melding.
Sowieso moet ik wachten tot een aantal andere apparaten een update hebben gehad, anders gaat dat niet goed. En ik kijk niet constant of dat al zo is eigenlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zou lekker even wachten, ik had er alleen maar gezeik mee.
Zal inmiddels toch wel, maar ik zou het lekker laten gaan voorlopig.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sowieso moet ik wachten tot een aantal andere apparaten een update hebben gehad, anders gaat dat niet goed. En ik kijk niet constant of dat al zo is eigenlijk.
Vast wel, kijk nog weleens als ik zin heb. Al is W8.1 ook gewoon kut.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zal inmiddels toch wel, maar ik zou het lekker laten gaan voorlopig.
Ja, vond w10 op zich wel lekker werken, maar veel foutmeldingen en dergelijke.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vast wel, kijk nog weleens als ik zin heb. Al is W8.1 ook gewoon kut.
Ik wacht idd wel tot sp1.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, vond w10 op zich wel lekker werken, maar veel foutmeldingen en dergelijke.
Ubuntu werkte idd wel erg fijn, geen zin om dat te fixen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
Kan me herinneren dat ik Ubuntu ook leuk vond.
Misschien dat weer gaan doen. #nerdlife
Een normale Ubuntu is ook prima.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ziet er een beetje onnodig uit allemaal.
ieuww ieuwww yuckquote:
Onjuist. Die herken je aan de kenmerkende PIquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Allemaal kloons van specularium.
En om de 10 seconden reclamequote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:31 schreef Fokker89 het volgende:
RTLXL
Heb je adblocker aanstaan, krijg je zwart wit beeld
Lekker old school.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat dus of zwart/wit kijken.
dááág.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:34 schreef Uccie het volgende:
oh kut...ik zag ferry doedel op tv, ik ben even mijn ogen aan het uitspoelen met bleek.
Ik heb op aanraden van Mani het eerste interview met hem gekeken sinds zijn terugkeer uit de kliniek.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:34 schreef Uccie het volgende:
oh kut...ik zag ferry doedel op tv, ik ben even mijn ogen aan het uitspoelen met bleek.
Die met Peter de sterrenkijker?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb op aanraden van Mani het eerste interview met hem gekeken sinds zijn terugkeer uit de kliniek.
Was heftig.
Heb je voorbeelden van bullshit?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Anus dicht, is al te veel bullshit op fok zonder jou.
Hij heeft nog niets gezegd, dus misschien is hij nu wel "normaal". Ik weet ook niet of dat irritant hysterische te maken had met het onder invloed zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb op aanraden van Mani het eerste interview met hem gekeken sinds zijn terugkeer uit de kliniek.
Was heftig.
Ja hier nu ook, moeten ze die sms abo maar niet weghalen omdat 1 iemand een keer een claim heeft gedaan.quote:
Ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die met Peter de sterrenkijker?
Jaquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden van bullshit?
Mjah, was volgens mij wel eerlijk en zo. Maar ik heb er geen medelijden mee, het is gewoon een domme lul.quote:
Werkt toch gewoon? http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.phpquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja hier nu ook, moeten ze die sms abo maar niet weghalen omdat 1 iemand een keer een claim heeft gedaan.
Oh, inmiddels wel weerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Werkt toch gewoon? http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.php
Verzin wat beters jongen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:41 schreef Viro het volgende:
[..]
hand voor je mond, stinkt naar schijt nu
Ja, waarom niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij ook maar weer aangeschaft zie ik
Oh oke, i will continue to wax the cars till the time is right.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
You can take him, young grasshopper.. Be patient and wait for the right moment.
Good, good. And don't forget to paint the fence.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh oke, i will continue to wax the cars till the time is right.
Weet tegen wie je het zegt! Een surinamer die auto gaat waxen? HOAXquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Good, good. And don't forget to paint the fence.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat wel, maar niet terug zwaaien?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:02 schreef Viro het volgende:
Gequoot worden door moemoe, ik kwam spontaan klaar
Timmmmquote:
Moenoegodquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, dat wel, maar niet terug zwaaien?
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:01 schreef moemoe het volgende:
En ik vind electro wel een leuke stijl om nieuwe nummers van te horen Elf.
sawry bae, handjes waren bezetquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, dat wel, maar niet terug zwaaien?
Viro moet gewoon even opbokken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:03 schreef LTVDK het volgende:
Wat is er hier nou weer allemaal mis gegaan.
Jijquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:03 schreef LTVDK het volgende:
Wat is er hier nou weer allemaal mis gegaan.
Zei ik gister ook tegen jouw hontquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Viro moet gewoon even opbokken.
Een plaatje van een stier die mensen weg ''bokt'' zou leuk zijn hierbij.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Viro moet gewoon even opbokken.
Doe gewoon eens even normaal.quote:
Zal jou eens bokkenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een plaatje van een stier die mensen weg ''bokt'' zou leuk zijn hierbij.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet tegen wie je het zegt! Een surinamer die auto gaat waxen? HOAXYou are making Mr. Miyoki very sad, Viroshima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yoki, wanneer heb jij deze app? Politie gaat met app paspoorten scannenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
You are making Mr. Miyoki very sad, Viroshima.
Is zijn specialiteit ... schijnbaar ...quote:
Yeey free outdoor poolquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die nu nog hont typen mogen wel op een lek bootje weg.
Zit in mijn genen, klote suri genenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
You are making Mr. Miyoki very sad, Viroshima.
Hoezo? Wil je wat laten scannen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yoki, wanneer heb jij deze app? Politie gaat met app paspoorten scannen
Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, stop you.
Leuk dat je ook meepost hier.
Ach ja beter dan kamelen verkrachten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is zijn specialiteit ... schijnbaar ...
Nee dat niet, maar ik verwacht dat zo'n app natuurlijk weer zo lek als een mandje is.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je wat laten scannen?
Deed je dat eerst dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Ach ja beter dan kamelen verkrachten.
Zijn pener, is ervandoor gegaan met zijn meest waardevolle bezittingen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je wat laten scannen?
Valt best mee.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik verwacht dat zo'n app natuurlijk weer zo lek als een mandje is.
Alles valt te kraken toch?quote:
In veel gevallen wel ja, maar lang niet voor iedereen en sommige dingen zijn heul heul lastig.quote:
Ik ben wel benieuwd... Hebben jullie mannen dat weleens gedaan op die manier? Dat je zeg maar een vrouw bewust beledigt als openingszin?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:12 schreef moemoe het volgende:
Weet je wat pas eng is?
http://www.npo.nl/3onderzoekt/21-10-2015/VPWON_1239873
In deze aflevering helpen versiercoaches jongemannen. En de methode van Julien Blanc wordt ook toegepast: de pupillen wordt opgedragen tegen een vrouw te zeggen dat ze een slet is.
En dat op de EO.
Dat is toch ook wat ze doen, je het zo moeilijk mogelijk maken, maar waterdicht is het nooit ...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
In veel gevallen wel ja, maar lang niet voor iedereen en sommige dingen zijn heul heul lastig.
Feit, maar om een voorbeeld te noemen; voor zover ik weet is het nog niemand gelukt om de huidige encryptie van de videodownlink van de politieheli te kraken. C2000 wel, maar dat is ook gewoon kut.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch ook wat ze doen, je het zo moeilijk mogelijk maken, maar waterdicht is het nooit ...
Waarom zou je dat doenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd... Hebben jullie mannen dat weleens gedaan op die manier? Dat je zeg maar een vrouw bewust beledigt als openingszin?
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)aar-serieverkrachterquote:
Je viel zeker uit de hemel plat op je gezicht. Die ziet er dus echt niet uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd... Hebben jullie mannen dat weleens gedaan op die manier? Dat je zeg maar een vrouw bewust beledigt als openingszin?
Er zijn genoeg vrouwen die daar van houden ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)aar-serieverkrachter
Om een vrouw te raken en zo het vervolgens om te vormen naar iets positiefs
''Het bedrijf waar Blanc voor werkt is het grootste, succesvolste datingadviesbureau ter wereld.''
Wtf. Het is best oud nieuws, maar ik zat wel even vol verbazing te kijken.
Is gewoon zo'n paardenlul die alleen op labiele vrouwen met een lage eigenwaarde afstaptquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)aar-serieverkrachter
Om een vrouw te raken en zo het vervolgens om te vormen naar iets positiefs
''Het bedrijf waar Blanc voor werkt is het grootste, succesvolste datingadviesbureau ter wereld.''
Wtf. Het is best oud nieuws, maar ik zat wel even vol verbazing te kijken.
Ja ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
In de aflevering die ik bovenin postte was het wel wat grover. Zo zei een versiercoach tegen een vrouw dat ze minder was omdat ze een kleurtje had.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je viel zeker uit de hemel plat op je gezicht. Die ziet er dus echt niet uit.
Doe even een lokquote.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:35 schreef LTVDK het volgende:
Over labiele vrouwen gesproken, waar is Arno nou toch
Fuck Arno, ik ben er.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:35 schreef LTVDK het volgende:
Over labiele vrouwen gesproken, waar is Arno nou toch
Wacht watquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
In de aflevering die ik bovenin postte was het wel wat grover. Zo zei een versiercoach tegen een vrouw dat ze minder was omdat ze een kleurtje had.
Dan mag je wel van heul goede huize komen wil je in de buurt van ano's bijdragen in dit topic komen.quote:
Goed plan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe even een lokquote.
[ afbeelding ]
ARNOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Belachelijk.![]()
Heb je jouw contactpersoon al gebeld?
Jij bent in de verste verte geen Arnoquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan mag je wel van heul goede huize komen wil je in de buurt van ano's bijdragen in dit topic komen.
We wachten vol spanning af!
Dit is geen ONZ-sc.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed genoeg?
Harry noemt hem Wibi.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:41 schreef defokkingfoker het volgende:
Wie is Arno eigenlijk? Ken Arno alleen van Assassins Creed
Naja niet heel hard doen ofzo hoor. Maar wel tikkeltje onrespectloos.quote:
Elflettering wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Kut.. Waar houden jullie dan van? Piemels en Ranja?
Moslims, gutmenschen en 'kwesties'.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik ben moslim.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moslims, gutmenschen en 'kwesties'.
Bij de turk?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
Ben weer naar de kapper geweest, gladde nekje.
ik dacht al.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, als het even kan niet natuurlijk.
Ik vond het persoonlijk nogal een dieptepunt in mijn oeuvre op FOK!quote:
Zou maar zo kunnen, maar het boeit me niet. Ik ben al een behoorlijke tijd geleden opgehouden met wedstrijdjes op muzikaal vlak. Ik maak muziek omdat ik het leuk vind; puur en alleen daarom. Wat anderen daarvan vinden is me een rotzorg.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:17 schreef Uccie het volgende:
Nee je hebt gelijk, vooral omdat ze betere muzikanten zijn dan Elfje.
Doe eens niet zo Harry-achtig.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:32 schreef Uccie het volgende:
Zo voel ik me regelmatig bij Elfentering dus.
Sinds kort heb je weer echte Ranja. Dat is inderdaad best lekker. Ik heb momenteel de Ice Tea-variant in de koelkast staan. Prima te drinken.quote:
Maar ik houd nog steeds van je hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond het persoonlijk nogal een dieptepunt in mijn oeuvre op FOK!
[..]
Zou maar zo kunnen, maar het boeit me niet. Ik ben al een behoorlijke tijd geleden opgehouden met wedstrijdjes op muzikaal vlak. Ik maak muziek omdat ik het leuk vind; puur en alleen daarom. Wat anderen daarvan vinden is me een rotzorg.
[..]
Doe eens niet zo Harry-achtig.
Ik zei toch dat jullie van ranja houden!!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Sinds kort heb je weer echte Ranja.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Uccie die klef gaat doenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ik houd nog steeds van je hoor
Wees niet bang, nooit tegen jouquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uccie die klef gaat doenTijd om naar bed te gaan dus
Daar zit ik sowieso niet op te wachten, plus dan krijg ik ruzie.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ik houd nog steeds van je hoor
Uiteraard.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:03 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik had vernomen dat dit geen ONZ-sc is.. dus wil je je even gedragen?
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die Mannschaft![]()
![]()
.
Speelden ze vandaag? Heb ik iets gemist?
Henk is weer madpanda hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik maak muziek omdat ik het leuk vind; puur en alleen daarom. Wat anderen daarvan vinden is me een rotzorg.
Madpanda omdat iemand die mijn muziek niet kent zegt dat de Jostiband beter is? Nee hoor. Ik gun iedereen plezier met muziek. Het oefenen kost me 25 euro in de maand, dus daar ga ik ook niet dood aan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk is weer madpanda hoor.
Oefenruimte is zeker duur?
Hij is al veranderd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan zie ik alle leukje gifjes van Harry niet.
Wij kennen jou allemaal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Madpanda omdat iemand die mijn muziek niet kent zegt dat de Jostiband beter is? Nee hoor. Ik gun iedereen plezier met muziek. Het oefenen kost me 25 euro in de maand, dus daar ga ik ook niet dood aan.
Nee zegt ie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Madpanda omdat iemand die mijn muziek niet kent zegt dat de Jostiband beter is? Nee hoor.
Maar daar zit mijn allereerste reactie in deze reeks tussenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga de laatste 300 reacties in dit topic niet teruglezen denk ik.
Van harte welkom!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:18 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Maar daar zit mijn allereerste reactie in deze reeks tussen
Dat lukt je ook niet, want er staan nog geen 300 reacties in dit topic.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga de laatste 300 reacties in dit topic niet teruglezen denk ik.
Dan associëren ze je eigenlijk met Fylax denk ik, is dat zo erg?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:20 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dankje! Iemand associeerde mij met een ONZ slowchatter ...
Dat deed echt pijn
Ik heb de laatste reacties in het vorige topic ook niet gelezen. Met je bijdehante kutsmiley!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat lukt je ook niet, want er staan nog geen 300 reacties in dit topic.
Fylax is god. Dus het was een complimentquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan associëren ze je eigenlijk met Fylax denk ik, is dat zo erg?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
Ik maak geen nieuwe.
Dikke tering voor jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |