Al je vakantiedagen weer op.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:45 schreef Q. het volgende:
Ik heb een afdelingsdag op de dag dat Fallout 4 uitkomt.Dan de dag daarna maar vrij nemen.
Heb er nog een stuk of 5, had bijgekocht. Moet ik die wel opmaken natuurlijk.quote:
Sobersoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb er nog een stuk of 5, had bijgekocht. Moet ik die wel opmaken natuurlijk.
Er zijn mensen die FO4 en SC2 spelen. Die zijn pas de sjaak.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:45 schreef Q. het volgende:
Ik heb een afdelingsdag op de dag dat Fallout 4 uitkomt.Dan de dag daarna maar vrij nemen.
Oh ja, die komt ook nog. Zit nog steeds ergens halverwege het 2e deel. Schiet allemaal niet op.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn mensen die FO4 en SC2 spelen. Die zijn pas de sjaak.
Ik gelukkig alleen die laatste.
Goeie nerd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:39 schreef stbabylon het volgende:
Ok, 11-11 vrij genomen voor Starcraft
Koop een huis met een PS4!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:26 schreef DrMarten het volgende:
Ik wil een PS4, maar ook een huis.... prioriteiten...
Best lastig nog zo'n huis vinden. Net weer een bekeken die het niet gaat worden.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:11 schreef DrMarten het volgende:
Godver, iemand op Facebook die heel blij is met haar"mannetje"
omdat die haar heeft verrast met een etentje omdat ze 600 dagen samen zijn
Iedere 100 dagen zo'n post
Niet op de weg hè? Ik had al zoveel vertraging.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik het had geweten was ik even langs de weg gaan staan.
gebeurt er hier ook eens wat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet op de weg hè? Ik had al zoveel vertraging.
Aan je water?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:51 schreef CherryLips het volgende:
Dit gaat een super productieve dag worden, ik voel het gewoon.
Bier is op.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:43 schreef Godtje het volgende:
Heeft Q nog wat te klagen vandaag? Koud? Nat? Te weinig mensen? Kut koffie? Een mug in de slaapkamer?
Zal ik klagen over die treinspringer gisteren?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:43 schreef Godtje het volgende:
Heeft Q nog wat te klagen vandaag? Koud? Nat? Te weinig mensen? Kut koffie? Een mug in de slaapkamer?
Gewoon doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Zal ik klagen over die treinspringer gisteren?
Geen idee, het was niet mijn trein. Maar ik mocht wel lekker met de bus. Ook gezellig. Kwam ik tenminste op 100 meter langs het huis van CL.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was hij dood? Of was het een vrouwtje?
Dan moet je maar niet naar de achterhoekquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee, het was niet mijn trein. Maar ik mocht wel lekker met de bus. Ook gezellig. Kwam ik tenminste op 100 meter langs het huis van CL.
Ja, dat is natuurlijk ook vragen om problemen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet naar de achterhoek
Dat blijkt weerquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ook vragen om problemen.
Volgens mij nog minderquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee, het was niet mijn trein. Maar ik mocht wel lekker met de bus. Ook gezellig. Kwam ik tenminste op 100 meter langs het huis van CL.
Al gehad. Week later ontslag ingediend.quote:
Alleen Cue lacht wat meer.quote:
En, krijg je een cursus aangeboden, 50 euro in de maand erbij en twee verbeterpunten?quote:
Ik hoef het niet meer te doen. Tranen biggelen over mijn wangen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
En klaagt wat minder.
Ondertussen ben ik eens weer aan het solliciteren.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hoef het niet meer te doen. Tranen biggelen over mijn wangen.
zoveel vrije tijd enz. Ik klap de laptop thuis niet eens meer uit. En heb twee uur op een werkdag overquote:
Heerlijk!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
zoveel vrije tijd enz. Ik klap de laptop thuis niet eens meer uit. En heb twee uur op een werkdag over![]()
Veel werk in je bedrijfstak?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:34 schreef Q. het volgende:
Zo. Sollicitatie de deur uit. Ik zou er bijna goed in worden.
Vergeet de afstand nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Veel werk in je bedrijfstak?
Je bent natuurlijk ook verwend met het salaris/voorwaarden boerenleenbank.
Ik ben gewoon ICT'er dus kan overal aan de bak. Alhoewel ik mijn hele carriere in het bank- en verzekeringswezen heb gewerkt. Tijd voor iets anders.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Veel werk in je bedrijfstak?
Je bent natuurlijk ook verwend met het salaris/voorwaarden boerenleenbank.
Ook.quote:
Pfoe, ben je wel laat thuis 's avondsquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook.Moet niet veel verder worden. Deze sollicitatie is voor 5 minuten verder fietsen.
Je kan de cloud inquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ICT'er dus kan overal aan de bak. Alhoewel ik mijn hele carriere in het bank- en verzekeringswezen heb gewerkt. Tijd voor iets anders.
Dan ga ik natuurlijk wel minder werken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pfoe, ben je wel laat thuis 's avonds
Ooooh... overbetaalde ICT'er bij banken. RFLP is een schijtprogramma. Joe.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ICT'er dus kan overal aan de bak. Alhoewel ik mijn hele carriere in het bank- en verzekeringswezen heb gewerkt. Tijd voor iets anders.
Ja, ik zal wel wat moeten inleveren qua centjes. Maar goed. Liever gelukkig dan boel geld.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooooh... overbetaalde ICT'er bij banken. RFLP is een schijtprogramma. Joe.
"Yup, cursus 2 maal, 100 euro derbij en 3 verbeterpunten denk ik zo (heb ze nog niet geteld)quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:14 schreef Renesite het volgende:
En, krijg je een cursus aangeboden, 50 euro in de maand erbij en twee verbeterpunten?
Als je naar beneden scrolt! Het gaat maar door en door!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zie ik nu ook net voorbijkomen op de Twitters.
Ze is wel echt overal he?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je naar beneden scrolt! Het gaat maar door en door!
http://www.iflscience.com(...)ut-make-or-men-spacequote:All-Female Flight Test Crew Asked How They Will Cope Without Make-Up Or Men In Space
Goede vragen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
http://www.iflscience.com(...)ut-make-or-men-space
Goeie genade
God dat wordt een groot catfight. Die wijven maken elkaar af.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
http://www.iflscience.com(...)ut-make-or-men-space
Goeie genade
wat een goed beeld heb ik van de normale bedrijfsvoeringquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Yup, cursus 2 maal, 100 euro derbij en 3 verbeterpunten denk ik zo (heb ze nog niet geteld)
Tis dat ik t contractueel vast heb laten leggen de salarisverhoging anders was niet gekregenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
wat een goed beeld heb ik van de normale bedrijfsvoering
100 per jaar contractueel? Nicequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis dat ik t contractueel vast heb laten leggen de salarisverhoging anders was niet gekregen
En tja zonder verbeteringen zou t eng zijn.
En opleidingen waren toch al bekend voor t gesprek of nouja 1 ervan.
Helaas, enkel t eerste jaar na terugkomstquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
100 per jaar contractueel? Nice!
ohquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Helaas, enkel t eerste jaar na terugkomst
Wel winnen he!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:48 schreef DrMarten het volgende:
Zo, druk weekje vanavond maar eens afsluiten met potje biljarten en bier drinken
Gelukkig is het maar een simulatie, anders zouden die hulpeloze dames vast hun space ship op een woonwijk van Moskou crashen, of het ISS rammen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God dat wordt een groot catfight. Die wijven maken elkaar af.
Geeneens 'Netflix and chill'?quote:
Dit heb ik vaker ghoord met een bagger resultaatquote:Op zondag 1 november 2015 11:43 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb in de planning staan om mijn huis op te ruimen. Eerst mezelf maar eens uit bed hijsen
Moet zeggen dat er tot op nu ook nog weinig resultaat isquote:Op zondag 1 november 2015 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit heb ik vaker ghoord met een bagger resultaat
Ben je je bed al wel uit?quote:Op zondag 1 november 2015 13:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet zeggen dat er tot op nu ook nog weinig resultaat is
Heb zelfs mijn ontbijt al op. Zo maar eens douchen en even boodschappen doenquote:
Wat een plannen als zelfs t opruimen nog niet is geluktquote:Op zondag 1 november 2015 14:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb zelfs mijn ontbijt al op. Zo maar eens douchen en even boodschappen doen
Wat heb je gedaanquote:Op maandag 2 november 2015 08:00 schreef stbabylon het volgende:
Joepie, hele weekend al kreupel, zo naar de dokter, kijken of ik door mag naar het ziekenhuis
(ik haat het ziekenhuis)
quote:Beste meneer van Oosterse afkomst. Volgende keer niet je auto naar links gooien maar eerst kijken of er iemand rijdt. Ik vind het oncool om met twee wielen in de linker berm te rijden, met 120kmph, om vervolgens slippend weer op de snelweg te komen. Je bent een stupide mongolide wegpiraat en je rijbewijs moet subiet ontnomen worden. Ongezien de teringtiefus.
En je bent blind. 20 keer seinen deed geen reactie oproepen.
Auto is gelukkig ongedeerd. Zelf toch zeker tien minuten met hartkloppingen rondgereden. Fuckhead.
Niet doodgaan hè? Na het verlies van HW kunnen we dit er niet bij hebben.quote:Op maandag 2 november 2015 08:00 schreef stbabylon het volgende:
Joepie, hele weekend al kreupel, zo naar de dokter, kijken of ik door mag naar het ziekenhuis
(ik haat het ziekenhuis)
Doe je ding!quote:Op maandag 2 november 2015 08:00 schreef stbabylon het volgende:
(ik haat het ziekenhuis)
Ik was bijna dood door een zelfmoordterroristquote:Op maandag 2 november 2015 08:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet doodgaan hè? Na het verlies van HW kunnen we dit er niet bij hebben.
Ja, niet doen dus hè?quote:Op maandag 2 november 2015 09:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was bijna dood door een zelfmoordterrorist!
Geen idee. Werd er zo mee wakker. Dokter zegt of peesontsteking of marsfractuur. Zo foto's laten maken.quote:
So you were surfing on the milkyway?quote:Op maandag 2 november 2015 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen idee. Werd er zo mee wakker. Dokter zegt of peesontsteking of marsfractuur. Zo foto's laten maken.
Jezus, mij sturen ze naar huis met diclofenac en bij jou gaan ze meteen foto's laten makenquote:Op maandag 2 november 2015 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen idee. Werd er zo mee wakker. Dokter zegt of peesontsteking of marsfractuur. Zo foto's laten maken.
Hij wijkt af naar de berm?quote:Op maandag 2 november 2015 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga eens in mijn auto rijden, dan heb je dit echt tien keer hoor
Ik vind het wel knap dat je op de snelweg in de linkerberm belandt trouwens.quote:Op maandag 2 november 2015 09:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij wijkt af naar de berm?!
Luister eens naar je auto, hij wilt niet rijden
quote:Op maandag 2 november 2015 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat je op de snelweg in de linkerberm belandt trouwens.
Appen tijdens het rijden is het helemaal in 2015.quote:Op maandag 2 november 2015 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Middenberm?
Foto's maken tijdens het rijden
Ja, van die mongool zijn auto.quote:Op maandag 2 november 2015 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Middenberm?
Foto's maken tijdens het rijden
Snap ik. Ik stap in de auto, laat hem connecten met mijn carkit en ik start flitsmeister op. Dit voor files en flitsers. Maar in dit soort gevallen had het best vervelender af kunnen lopen (dat ik op het werk kom en een mega kras op de auto heb. Dan moet ik wel bewijs kunnen leveren. Ik ben een voorstander van dashcams op elke auto.quote:Op maandag 2 november 2015 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n telefoon altijd met het geluid uit in m'n tas zitten als ik moet rijden
Ik ook, met wel één hele post in een half jaarquote:
Ik lees alleen maarquote:Op maandag 2 november 2015 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook, met wel één hele post in een half jaar
Nauwelijks last van. Deze week gelukkig wel wat meer te doen dan vorige week.quote:Op maandag 2 november 2015 13:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb het opeens facking druk met dingen.
Tokkiesquote:Op maandag 2 november 2015 14:30 schreef DrMarten het volgende:
Anders wordt er hier even een gemeenteambtenaar neergestoken, mogelijk ivm komst AZC
Dolphia is de vraag. Is aan de Telgendijk gebeurd volgens Telegraaf. Dat grenst niet aan het AZC terrein of aan Dolphia. Maar daar zijn wel volkstuintjes waar ook iets mee was geloof ik. Maar aan de andeee kant gaat het bericht rond dat ambtenaren even niet meer naar Dolphia mogen.quote:
het was ook vies fris op de fiets.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:20 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Gespot vanochtend.
Een sneeuwvlokje.!!!!!!!!!
Best wel. Had verwacht dat het warmer was.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
het was ook vies fris op de fiets.
Ik. Kreeg er 20 cent voor. Graag gedaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:23 schreef CherryLips het volgende:
Welk klotebedrijf heeft m'n emailadres doorverkocht zodat ik nu ineens spam krijg, na negen jaar zonder? Eikels.
Je moet je ook niet zomaar registreren op candycrushfreecredits.com . Dat werkt niet!quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:23 schreef CherryLips het volgende:
Welk klotebedrijf heeft m'n emailadres doorverkocht zodat ik nu ineens spam krijg, na negen jaar zonder? Eikels.
Ik doe het nog. Het lijkt erop dat er niks gebroken is, dus alleen een peesontsteking. Doet wel smerig veel pijn. Voel het nog steeds ondanks 2 paracetamol en een ontstekingsremmer/pijnstiller op recept.quote:Op maandag 2 november 2015 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Doet Babs het nog of hebben ze wat ledematen achtergehouden?
Ik lees niet terug dus weet niet wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe het nog. Het lijkt erop dat er niks gebroken is, dus alleen een peesontsteking. Doet wel smerig veel pijn. Voel het nog steeds ondanks 2 paracetamol en een ontstekingsremmer/pijnstiller op recept.
Poot naar de klote, weet niet hoe het is gebeurt. Schijnt een paar weken te gaan duren.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik lees niet terug dus weet niet wat er aan de hand is.
Maar aan de hand van dit sterkte!
Hoi!quote:
Narigheid.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoi!
Ja sorry, was gister ff kortstondig
Werk houdt me een beetje bezig de laatste tijd.
Ja, daar is werk toch helemaal niet voor bedoeld?!quote:
Mwah... Pijn ervaren voor succes. Ik snap dat wel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, daar is werk toch helemaal niet voor bedoeld?!
Word je niet meer naar Azië gestuurd?quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoi!
Ja sorry, was gister ff kortstondig
Werk houdt me een beetje bezig de laatste tijd.
Vast wel weer een keer. Je ziet nu dat Azie mee rhierheen komt dan wij daar.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Word je niet meer naar Azië gestuurd?
Ronald Koeman zat in je auto???quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:20 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Gespot vanochtend.
Een sneeuwvlokje.!!!!!!!!!
Vriend van me heeft zijn Aziaatje net geïmporteerdquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vast wel weer een keer. Je ziet nu dat Azie mee rhierheen komt dan wij daar.
En natuurlijk mijn Aziaatje, in December.
2 van m'n vrienden die op vakantie waren in Azie (o.a. Singapore) hebben 'm vorige week ontmoet daar
Nederland is vol!quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriend van me heeft zijn Aziaatje net geïmporteerd
Aziaatjes zijn niet zo groot, dat past wel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nederland is vol!
Staat elke dag op de FP
Van die kleine schatjes die er op hun 35e nog uitzien alsof ze 20 zijnquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Aziaatjes zijn niet zo groot, dat past wel.
Ja, zo eentje.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van die kleine schatjes die er op hun 35e nog uitzien alsof ze 20 zijn
En opeensquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van die kleine schatjes die er op hun 35e nog uitzien alsof ze 20 zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke film?quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Gister weer eens met al m'n vrienden naar de bios geweest (alleen dus)
Beide. Vriend van me zei dat ie tegenviel, maar ik vond hem prachtig.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zag er mooi uit of was een toffe film?
Daar gaat het om. Kan je nu naar Spectre!quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beide. Vriend van me zei dat ie tegenviel, maar ik vond hem prachtig.
Als het wat rustiger isquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar gaat het om. Kan je nu naar Spectre!
quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
En opeensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Ik ga zondag naar Spectre. De rest die je noemt kan me niet boeien.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het wat rustiger is![]()
Wil ook nog naar Paranormal Activity maar kan weer geen slachtoffers vinden om mee te gaanEn The Scorch Trials. The Walk draait al niet meer.
Ik vind bij films vrijwel alles leukquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga zondag naar Spectre. De rest die je noemt kan me niet boeien.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
En opeensWheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Heb het zelf even druk genoeg. Daarom morgen even een dagje rustig bijkomenquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:47 schreef Renesite het volgende:
DrMarten, draai even bij bij het LIC of zo
Groningen ook.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb het zelf even druk genoeg. Daarom morgen even een dagje rustig bijkomen
Maar ze zijn druk mensen aan het opleiden. Komen er bij ons weer een stuk of 100 bij geloof ik.
Assistent zegt:quote:"Nee, ik mail niet met René want hij reageert altijd pas na drie dagen"
Ik kijk in de mail. Alsmaar binnen een half uur gereageerd.quote:"Dat is raar, ik zag net dat hij zijn mailbox leeg heeft. Ik verbind je dan ook niet door"
Jij bent er voor de klant en niet andersom.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:08 schreef Renesite het volgende:
Cliënt zegt:
[..]
Assistent zegt:
[..]
Cliënt zegt:
Ik kijk in de mail. Alsmaar binnen een half uur gereageerd.
Ze wachten nu maar drie dagen![]()
Ik snap het nietquote:Op woensdag 4 november 2015 09:08 schreef Renesite het volgende:
Cliënt zegt:
[..]
Assistent zegt:
[..]
Cliënt zegt:
Ik kijk in de mail. Alsmaar binnen een half uur gereageerd.
Ze wachten nu maar drie dagen![]()
Daarna mag je dood gaan!quote:Op woensdag 4 november 2015 09:06 schreef Godtje het volgende:
Zondag Spectre! Hoogtepunt van mijn leven!
Ten dele. Ze moeten naar mij luisteren, ik weet het beter dan hunniequote:Op woensdag 4 november 2015 09:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij bent er voor de klant en niet andersom.
Zonder de klant heb je helemaal geen mail of werkquote:Op woensdag 4 november 2015 09:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ten dele. Ze moeten naar mij luisteren, ik weet het beter dan hunnie! Als ze liegen krijgen ze het heen en weer.
Ga ik wel de bijstand in.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zonder de klant heb je helemaal geen mail of werk
Doen bijstand gays dat ook?quote:Op woensdag 4 november 2015 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de hele dag FokkenMet je Aldi-bier op de bank
Hard hard hard gaanquote:
Neeeee joh. Met pakken wijn van de Aldiquote:Op woensdag 4 november 2015 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de hele dag FokkenMet je Aldi-bier op de bank
Kan dat zo makkelijk, om een uur of twee denken 'doei, neem middag vrij!'quote:Op woensdag 4 november 2015 09:39 schreef Renesite het volgende:
Krijg een mailtje
"IK BEL JE VANMIDDAG"
Okay! Ik was van plan vanmiddag vrij te nemen.
Nee joh, join the clubquote:
quote:Op woensdag 4 november 2015 09:53 schreef MissMSX het volgende:
Auto van m'n ouders is vannacht gestolen. Hoeren
Ze hadden net gisteren de winterbanden achterin gelegd om ze vandaag te kunnen laten verwisselen bij de garage. De hoedenplank staat nog in de garagequote:
Kutstreekquote:Op woensdag 4 november 2015 09:53 schreef MissMSX het volgende:
Is deze SC ook zo leuk? Net zoveel drama?quote:
Wat voor autoquote:Op woensdag 4 november 2015 09:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze hadden net gisteren de winterbanden achterin gelegd om ze vandaag te kunnen laten verwisselen bij de garage. De hoedenplank staat nog in de garage
Ja, behoorlijk, maar ja...:quote:
Golf Plus. Dus hoog risico. Eigenlijk een wonder dat er nooit eerder een gestolen isquote:
Nee, hij is supertraag en iedereen houdt van elkaarquote:Op woensdag 4 november 2015 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is deze SC ook zo leuk? Net zoveel drama?
Ach, kan ik mee leven. Ga ik hier de lieve Hosti uithangenquote:Op woensdag 4 november 2015 10:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, hij is supertraag en iedereen houdt van elkaar
Kijk je uit dat je geen gespleten persoonlijkheid ontwikkelt?quote:Op woensdag 4 november 2015 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, kan ik mee leven. Ga ik hier de lieve Hosti uithangen
Heb ik toch al.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je geen gespleten persoonlijkheid ontwikkelt?
kusjekroelquote:Op woensdag 4 november 2015 10:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, hij is supertraag en iedereen houdt van elkaar
Aflopende zaak hier. Ik ben verantwoordelijk voor 160 cliënten met mijn assistent. Hij is er en dan kan ik wel weggaan.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan dat zo makkelijk, om een uur of twee denken 'doei, neem middag vrij!'
Jezus... men moet van elkaars goederen afblijvenquote:Op woensdag 4 november 2015 09:53 schreef MissMSX het volgende:
Ik wel.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan dat zo makkelijk, om een uur of twee denken 'doei, neem middag vrij!'
Te weinig de laatste tijd.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is deze SC ook zo leuk? Net zoveel drama?
Ik heb al een jaar geen teamleider meer.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ZZP'ers zoveel vrijheid hebben
Dat je 's ochtends nog op tijd op je werk verschijnt.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar geen teamleider meer.
Burgernichtquote:Op woensdag 4 november 2015 10:42 schreef Renesite het volgende:
Komt door mij. Ik ben nieuw en breng blijdschap.
Ja, ditquote:Op woensdag 4 november 2015 10:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jezus... men moet van elkaars goederen afblijven![]()
Ik werk tegenwoordig 2x per week op mijn reguliere werkplek. 2 dagen thuis en 1 dag op andere locatie.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je 's ochtends nog op tijd op je werk verschijnt.
Niet altijd, maar ik kom een eind in de buurtquote:Op woensdag 4 november 2015 10:54 schreef MissMSX het volgende:
Geen uitkering trekken en altijd vrij zijn...
Afwisselingquote:Op woensdag 4 november 2015 10:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werk tegenwoordig 2x per week op mijn reguliere werkplek. 2 dagen thuis en 1 dag op andere locatie.
Freedom!quote:Op woensdag 4 november 2015 10:54 schreef MissMSX het volgende:
Geen uitkering trekken en altijd vrij zijn...
Ik heb een kudt leven.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Van 40 uur per week op dezelfde plek zitten word ik echt zwaar ongelukkig.
quote:Op woensdag 4 november 2015 10:58 schreef Q. het volgende:
Ik ga regelmatig naar voorlichtingsavonden over de verbouwing van het stationsgebied, gisteren weer, ik ben vaak de enige onder de 65. Die grijze lui stellen echt de meest onzinnige vragen tot het niveau van "Ik zie de Dom niet staan op dit plaatje, die wordt toch niet gesloopt?"![]()
Wat doe ik mezelf aan?
Beetje reuring is nooit gek.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen zelfmoord plegen he? Deze reeks is al zo rustig.
Dat is toch gezellig?quote:Op woensdag 4 november 2015 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer naar de voorlichtingsavonden over het pleintje hier voor de deur. Dat gaan ze veranderen en het wordt volgens mij een grote jongerenhangplek
Moet ze eerst weer shoppen voor een bontkraag en een petjequote:Op woensdag 4 november 2015 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan CL erbij zitten. Komt ze ook eens onder de mensen.
Hihi ik zei onder!
Neuh, iedereen is verder.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:31 schreef Godtje het volgende:
Neuket er eigenlijk nog iemand met iemand hier! Vroeger waren er nog intriges.
quote:Op woensdag 4 november 2015 11:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet ze eerst weer shoppen voor een bontkraag en een petje
Doe er wat aan!quote:
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:
Normaal doe ik het ook gewoonquote:Op woensdag 4 november 2015 11:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen
Waarom in dit geval niet dan?quote:
Ben in de afgelopen 10 jaar wel tien jaar ouder gewordenquote:Op woensdag 4 november 2015 11:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sorry! Jij hebt nog geen haar op je ballen. Pedopas is alleen voor rooms katholieke
Dan ben je nu 18?quote:Op woensdag 4 november 2015 12:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben in de afgelopen 10 jaar wel tien jaar ouder geworden
Was ik nog maar 18, toen ik alles kon vreten was los- en vastzat en nog steeds maatje 36/38 hadquote:Op woensdag 4 november 2015 15:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Was ik nog maar 18, toen kon ik nog tegen drank. Vandaag weer hardhandig met mijn neus op de feiten gedrukt dat dat tegenwoordig niet meer echt het geval is.
Volgens mij is dat gewoon een kwestie van bijhouden.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Was ik nog maar 18, toen kon ik nog tegen drank. Vandaag weer hardhandig met mijn neus op de feiten gedrukt dat dat tegenwoordig niet meer echt het geval is.
Dat was ook wel handig ja, dat die stofwisseling wat sneller ging.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was ik nog maar 18, toen ik alles kon vreten was los- en vastzat en nog steeds maatje 36/38 had
De alcoholtolerantie is nog wel 'behoorlijk' (dankzij regelmatige training), alleen de day after als het eens iets 'te gezellig' is geworden is gewoon niet meer te doen.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon een kwestie van bijhouden.
Dat ook trouwens ja.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:50 schreef Renesite het volgende:
Was ik maar 18, dan had ik een andere studiekeuze gemaakt!
Dat nog niet eens denk ik, zou niet weten wat ik anders had moeten doenquote:
O hemeltje wat een gelukkig leven heb je danquote:Op woensdag 4 november 2015 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat nog niet eens denk ik, zou niet weten wat ik anders had moeten doen
Anders was ik het toerisme in gegaanquote:Op woensdag 4 november 2015 15:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
O hemeltje wat een gelukkig leven heb je dan
CL als hostess, of als stewardessquote:Op woensdag 4 november 2015 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders was ik het toerisme in gegaan
Destijds wss ook niet, alleen voelde het misschien van welquote:Op woensdag 4 november 2015 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
de volgende dag gewoon niet meer veilig in de auto kan stappen.
"Vroeger" was ik toch echt beduidend sneller weer een beetje aanspreekbaar en fitter. Natuurlijk kon je toen ook niet recht uit bed de automobiel in stappen maar na een paar uurtjes en een bakje koffie was dat toch minder bezwaarlijk dan nu. Onlangs een nogal zwaar feestje gehad, de volgende dag liet ik zelfs nadat de ergste ellende voorbij was nog de hele dag dingen uit mijn handen vallen, liep ik tegen meubelen aan en stootte ik dingen om.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Destijds wss ook niet, alleen voelde het misschien van wel
Daar hoef ik niet voor te zuipenquote:Op woensdag 4 november 2015 16:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Vroeger" was ik toch echt beduidend sneller weer een beetje aanspreekbaar en fitter. Natuurlijk kon je toen ook niet recht uit bed de automobiel in stappen maar na een paar uurtjes en een bakje koffie was dat toch minder bezwaarlijk dan nu. Onlangs een nogal zwaar feestje gehad, de volgende dag liet ik zelfs nadat de ergste ellende voorbij was nog de hele dag dingen uit mijn handen vallen, liep ik tegen meubelen aan en stootte ik dingen om.
Bende moet je doorheen kijken.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:46 schreef DrMarten het volgende:
Kolere, net een huis wezen kijken waar ik me zelf verbaasde over de gigantische tyfusbende die die lui er van hadden. En toch wil ik het misschien kopen
Ik vind tegenwoordig 23:00 al best heel laat.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Vroeger" was ik toch echt beduidend sneller weer een beetje aanspreekbaar en fitter. Natuurlijk kon je toen ook niet recht uit bed de automobiel in stappen maar na een paar uurtjes en een bakje koffie was dat toch minder bezwaarlijk dan nu. Onlangs een nogal zwaar feestje gehad, de volgende dag liet ik zelfs nadat de ergste ellende voorbij was nog de hele dag dingen uit mijn handen vallen, liep ik tegen meubelen aan en stootte ik dingen om.
Heb inmiddels zoveel huizen gezien dat ik die ervaring imiddels wel heb gelukkig.quote:
Dat is ook nog zoiets, bioritme is veel sneller verneukt tegenwoordig.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind tegenwoordig 23:00 al best heel laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |