Ten dele. Ze moeten naar mij luisteren, ik weet het beter dan hunniequote:Op woensdag 4 november 2015 09:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij bent er voor de klant en niet andersom.
Zonder de klant heb je helemaal geen mail of werkquote:Op woensdag 4 november 2015 09:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ten dele. Ze moeten naar mij luisteren, ik weet het beter dan hunnie! Als ze liegen krijgen ze het heen en weer.
Ga ik wel de bijstand in.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zonder de klant heb je helemaal geen mail of werk
Doen bijstand gays dat ook?quote:Op woensdag 4 november 2015 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de hele dag FokkenMet je Aldi-bier op de bank
Hard hard hard gaanquote:
Neeeee joh. Met pakken wijn van de Aldiquote:Op woensdag 4 november 2015 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de hele dag FokkenMet je Aldi-bier op de bank
Kan dat zo makkelijk, om een uur of twee denken 'doei, neem middag vrij!'quote:Op woensdag 4 november 2015 09:39 schreef Renesite het volgende:
Krijg een mailtje
"IK BEL JE VANMIDDAG"
Okay! Ik was van plan vanmiddag vrij te nemen.
Nee joh, join the clubquote:
quote:Op woensdag 4 november 2015 09:53 schreef MissMSX het volgende:
Auto van m'n ouders is vannacht gestolen. Hoeren
Ze hadden net gisteren de winterbanden achterin gelegd om ze vandaag te kunnen laten verwisselen bij de garage. De hoedenplank staat nog in de garagequote:
Kutstreekquote:Op woensdag 4 november 2015 09:53 schreef MissMSX het volgende:
Is deze SC ook zo leuk? Net zoveel drama?quote:
Wat voor autoquote:Op woensdag 4 november 2015 09:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze hadden net gisteren de winterbanden achterin gelegd om ze vandaag te kunnen laten verwisselen bij de garage. De hoedenplank staat nog in de garage
Ja, behoorlijk, maar ja...:quote:
Golf Plus. Dus hoog risico. Eigenlijk een wonder dat er nooit eerder een gestolen isquote:
Nee, hij is supertraag en iedereen houdt van elkaarquote:Op woensdag 4 november 2015 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is deze SC ook zo leuk? Net zoveel drama?
Ach, kan ik mee leven. Ga ik hier de lieve Hosti uithangenquote:Op woensdag 4 november 2015 10:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, hij is supertraag en iedereen houdt van elkaar
Kijk je uit dat je geen gespleten persoonlijkheid ontwikkelt?quote:Op woensdag 4 november 2015 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, kan ik mee leven. Ga ik hier de lieve Hosti uithangen
Heb ik toch al.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je geen gespleten persoonlijkheid ontwikkelt?
kusjekroelquote:Op woensdag 4 november 2015 10:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, hij is supertraag en iedereen houdt van elkaar
Aflopende zaak hier. Ik ben verantwoordelijk voor 160 cliënten met mijn assistent. Hij is er en dan kan ik wel weggaan.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan dat zo makkelijk, om een uur of twee denken 'doei, neem middag vrij!'
Jezus... men moet van elkaars goederen afblijvenquote:Op woensdag 4 november 2015 09:53 schreef MissMSX het volgende:
Ik wel.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan dat zo makkelijk, om een uur of twee denken 'doei, neem middag vrij!'
Te weinig de laatste tijd.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is deze SC ook zo leuk? Net zoveel drama?
Ik heb al een jaar geen teamleider meer.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ZZP'ers zoveel vrijheid hebben
Dat je 's ochtends nog op tijd op je werk verschijnt.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar geen teamleider meer.
Burgernichtquote:Op woensdag 4 november 2015 10:42 schreef Renesite het volgende:
Komt door mij. Ik ben nieuw en breng blijdschap.
Ja, ditquote:Op woensdag 4 november 2015 10:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jezus... men moet van elkaars goederen afblijven![]()
Ik werk tegenwoordig 2x per week op mijn reguliere werkplek. 2 dagen thuis en 1 dag op andere locatie.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je 's ochtends nog op tijd op je werk verschijnt.
Niet altijd, maar ik kom een eind in de buurtquote:Op woensdag 4 november 2015 10:54 schreef MissMSX het volgende:
Geen uitkering trekken en altijd vrij zijn...
Afwisselingquote:Op woensdag 4 november 2015 10:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werk tegenwoordig 2x per week op mijn reguliere werkplek. 2 dagen thuis en 1 dag op andere locatie.
Freedom!quote:Op woensdag 4 november 2015 10:54 schreef MissMSX het volgende:
Geen uitkering trekken en altijd vrij zijn...
Ik heb een kudt leven.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Van 40 uur per week op dezelfde plek zitten word ik echt zwaar ongelukkig.
quote:Op woensdag 4 november 2015 10:58 schreef Q. het volgende:
Ik ga regelmatig naar voorlichtingsavonden over de verbouwing van het stationsgebied, gisteren weer, ik ben vaak de enige onder de 65. Die grijze lui stellen echt de meest onzinnige vragen tot het niveau van "Ik zie de Dom niet staan op dit plaatje, die wordt toch niet gesloopt?"![]()
Wat doe ik mezelf aan?
Beetje reuring is nooit gek.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen zelfmoord plegen he? Deze reeks is al zo rustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |