Al je vakantiedagen weer op.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:45 schreef Q. het volgende:
Ik heb een afdelingsdag op de dag dat Fallout 4 uitkomt.Dan de dag daarna maar vrij nemen.
Heb er nog een stuk of 5, had bijgekocht. Moet ik die wel opmaken natuurlijk.quote:
Sobersoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb er nog een stuk of 5, had bijgekocht. Moet ik die wel opmaken natuurlijk.
Er zijn mensen die FO4 en SC2 spelen. Die zijn pas de sjaak.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:45 schreef Q. het volgende:
Ik heb een afdelingsdag op de dag dat Fallout 4 uitkomt.Dan de dag daarna maar vrij nemen.
Oh ja, die komt ook nog. Zit nog steeds ergens halverwege het 2e deel. Schiet allemaal niet op.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn mensen die FO4 en SC2 spelen. Die zijn pas de sjaak.
Ik gelukkig alleen die laatste.
Goeie nerd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:39 schreef stbabylon het volgende:
Ok, 11-11 vrij genomen voor Starcraft
Koop een huis met een PS4!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:26 schreef DrMarten het volgende:
Ik wil een PS4, maar ook een huis.... prioriteiten...
Best lastig nog zo'n huis vinden. Net weer een bekeken die het niet gaat worden.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:11 schreef DrMarten het volgende:
Godver, iemand op Facebook die heel blij is met haar"mannetje"
omdat die haar heeft verrast met een etentje omdat ze 600 dagen samen zijn
Iedere 100 dagen zo'n post
Niet op de weg hè? Ik had al zoveel vertraging.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik het had geweten was ik even langs de weg gaan staan.
gebeurt er hier ook eens wat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet op de weg hè? Ik had al zoveel vertraging.
Aan je water?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:51 schreef CherryLips het volgende:
Dit gaat een super productieve dag worden, ik voel het gewoon.
Bier is op.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:43 schreef Godtje het volgende:
Heeft Q nog wat te klagen vandaag? Koud? Nat? Te weinig mensen? Kut koffie? Een mug in de slaapkamer?
Zal ik klagen over die treinspringer gisteren?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:43 schreef Godtje het volgende:
Heeft Q nog wat te klagen vandaag? Koud? Nat? Te weinig mensen? Kut koffie? Een mug in de slaapkamer?
Gewoon doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Zal ik klagen over die treinspringer gisteren?
Geen idee, het was niet mijn trein. Maar ik mocht wel lekker met de bus. Ook gezellig. Kwam ik tenminste op 100 meter langs het huis van CL.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was hij dood? Of was het een vrouwtje?
Dan moet je maar niet naar de achterhoekquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee, het was niet mijn trein. Maar ik mocht wel lekker met de bus. Ook gezellig. Kwam ik tenminste op 100 meter langs het huis van CL.
Ja, dat is natuurlijk ook vragen om problemen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet naar de achterhoek
Dat blijkt weerquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ook vragen om problemen.
Volgens mij nog minderquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee, het was niet mijn trein. Maar ik mocht wel lekker met de bus. Ook gezellig. Kwam ik tenminste op 100 meter langs het huis van CL.
Al gehad. Week later ontslag ingediend.quote:
Alleen Cue lacht wat meer.quote:
En, krijg je een cursus aangeboden, 50 euro in de maand erbij en twee verbeterpunten?quote:
Ik hoef het niet meer te doen. Tranen biggelen over mijn wangen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
En klaagt wat minder.
Ondertussen ben ik eens weer aan het solliciteren.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hoef het niet meer te doen. Tranen biggelen over mijn wangen.
zoveel vrije tijd enz. Ik klap de laptop thuis niet eens meer uit. En heb twee uur op een werkdag overquote:
Heerlijk!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
zoveel vrije tijd enz. Ik klap de laptop thuis niet eens meer uit. En heb twee uur op een werkdag over![]()
Veel werk in je bedrijfstak?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:34 schreef Q. het volgende:
Zo. Sollicitatie de deur uit. Ik zou er bijna goed in worden.
Vergeet de afstand nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Veel werk in je bedrijfstak?
Je bent natuurlijk ook verwend met het salaris/voorwaarden boerenleenbank.
Ik ben gewoon ICT'er dus kan overal aan de bak. Alhoewel ik mijn hele carriere in het bank- en verzekeringswezen heb gewerkt. Tijd voor iets anders.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Veel werk in je bedrijfstak?
Je bent natuurlijk ook verwend met het salaris/voorwaarden boerenleenbank.
Ook.quote:
Pfoe, ben je wel laat thuis 's avondsquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook.Moet niet veel verder worden. Deze sollicitatie is voor 5 minuten verder fietsen.
Je kan de cloud inquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ICT'er dus kan overal aan de bak. Alhoewel ik mijn hele carriere in het bank- en verzekeringswezen heb gewerkt. Tijd voor iets anders.
Dan ga ik natuurlijk wel minder werken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pfoe, ben je wel laat thuis 's avonds
Ooooh... overbetaalde ICT'er bij banken. RFLP is een schijtprogramma. Joe.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ICT'er dus kan overal aan de bak. Alhoewel ik mijn hele carriere in het bank- en verzekeringswezen heb gewerkt. Tijd voor iets anders.
Ja, ik zal wel wat moeten inleveren qua centjes. Maar goed. Liever gelukkig dan boel geld.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooooh... overbetaalde ICT'er bij banken. RFLP is een schijtprogramma. Joe.
"Yup, cursus 2 maal, 100 euro derbij en 3 verbeterpunten denk ik zo (heb ze nog niet geteld)quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:14 schreef Renesite het volgende:
En, krijg je een cursus aangeboden, 50 euro in de maand erbij en twee verbeterpunten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |