Als je naar beneden scrolt! Het gaat maar door en door!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zie ik nu ook net voorbijkomen op de Twitters.
Ze is wel echt overal he?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je naar beneden scrolt! Het gaat maar door en door!
http://www.iflscience.com(...)ut-make-or-men-spacequote:All-Female Flight Test Crew Asked How They Will Cope Without Make-Up Or Men In Space
Goede vragen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
http://www.iflscience.com(...)ut-make-or-men-space
Goeie genade
God dat wordt een groot catfight. Die wijven maken elkaar af.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
http://www.iflscience.com(...)ut-make-or-men-space
Goeie genade
wat een goed beeld heb ik van de normale bedrijfsvoeringquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Yup, cursus 2 maal, 100 euro derbij en 3 verbeterpunten denk ik zo (heb ze nog niet geteld)
Tis dat ik t contractueel vast heb laten leggen de salarisverhoging anders was niet gekregenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
wat een goed beeld heb ik van de normale bedrijfsvoering
100 per jaar contractueel? Nicequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis dat ik t contractueel vast heb laten leggen de salarisverhoging anders was niet gekregen
En tja zonder verbeteringen zou t eng zijn.
En opleidingen waren toch al bekend voor t gesprek of nouja 1 ervan.
Helaas, enkel t eerste jaar na terugkomstquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
100 per jaar contractueel? Nice!
ohquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Helaas, enkel t eerste jaar na terugkomst
Wel winnen he!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:48 schreef DrMarten het volgende:
Zo, druk weekje vanavond maar eens afsluiten met potje biljarten en bier drinken
Gelukkig is het maar een simulatie, anders zouden die hulpeloze dames vast hun space ship op een woonwijk van Moskou crashen, of het ISS rammen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God dat wordt een groot catfight. Die wijven maken elkaar af.
Geeneens 'Netflix and chill'?quote:
Dit heb ik vaker ghoord met een bagger resultaatquote:Op zondag 1 november 2015 11:43 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb in de planning staan om mijn huis op te ruimen. Eerst mezelf maar eens uit bed hijsen
Moet zeggen dat er tot op nu ook nog weinig resultaat isquote:Op zondag 1 november 2015 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit heb ik vaker ghoord met een bagger resultaat
Ben je je bed al wel uit?quote:Op zondag 1 november 2015 13:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet zeggen dat er tot op nu ook nog weinig resultaat is
Heb zelfs mijn ontbijt al op. Zo maar eens douchen en even boodschappen doenquote:
Wat een plannen als zelfs t opruimen nog niet is geluktquote:Op zondag 1 november 2015 14:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb zelfs mijn ontbijt al op. Zo maar eens douchen en even boodschappen doen
Wat heb je gedaanquote:Op maandag 2 november 2015 08:00 schreef stbabylon het volgende:
Joepie, hele weekend al kreupel, zo naar de dokter, kijken of ik door mag naar het ziekenhuis
(ik haat het ziekenhuis)
quote:Beste meneer van Oosterse afkomst. Volgende keer niet je auto naar links gooien maar eerst kijken of er iemand rijdt. Ik vind het oncool om met twee wielen in de linker berm te rijden, met 120kmph, om vervolgens slippend weer op de snelweg te komen. Je bent een stupide mongolide wegpiraat en je rijbewijs moet subiet ontnomen worden. Ongezien de teringtiefus.
En je bent blind. 20 keer seinen deed geen reactie oproepen.
Auto is gelukkig ongedeerd. Zelf toch zeker tien minuten met hartkloppingen rondgereden. Fuckhead.
Niet doodgaan hè? Na het verlies van HW kunnen we dit er niet bij hebben.quote:Op maandag 2 november 2015 08:00 schreef stbabylon het volgende:
Joepie, hele weekend al kreupel, zo naar de dokter, kijken of ik door mag naar het ziekenhuis
(ik haat het ziekenhuis)
Doe je ding!quote:Op maandag 2 november 2015 08:00 schreef stbabylon het volgende:
(ik haat het ziekenhuis)
Ik was bijna dood door een zelfmoordterroristquote:Op maandag 2 november 2015 08:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet doodgaan hè? Na het verlies van HW kunnen we dit er niet bij hebben.
Ja, niet doen dus hè?quote:Op maandag 2 november 2015 09:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was bijna dood door een zelfmoordterrorist!
Geen idee. Werd er zo mee wakker. Dokter zegt of peesontsteking of marsfractuur. Zo foto's laten maken.quote:
So you were surfing on the milkyway?quote:Op maandag 2 november 2015 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen idee. Werd er zo mee wakker. Dokter zegt of peesontsteking of marsfractuur. Zo foto's laten maken.
Jezus, mij sturen ze naar huis met diclofenac en bij jou gaan ze meteen foto's laten makenquote:Op maandag 2 november 2015 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen idee. Werd er zo mee wakker. Dokter zegt of peesontsteking of marsfractuur. Zo foto's laten maken.
Hij wijkt af naar de berm?quote:Op maandag 2 november 2015 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga eens in mijn auto rijden, dan heb je dit echt tien keer hoor
Ik vind het wel knap dat je op de snelweg in de linkerberm belandt trouwens.quote:Op maandag 2 november 2015 09:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij wijkt af naar de berm?!
Luister eens naar je auto, hij wilt niet rijden
quote:Op maandag 2 november 2015 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat je op de snelweg in de linkerberm belandt trouwens.
Appen tijdens het rijden is het helemaal in 2015.quote:Op maandag 2 november 2015 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Middenberm?
Foto's maken tijdens het rijden
Ja, van die mongool zijn auto.quote:Op maandag 2 november 2015 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Middenberm?
Foto's maken tijdens het rijden
Snap ik. Ik stap in de auto, laat hem connecten met mijn carkit en ik start flitsmeister op. Dit voor files en flitsers. Maar in dit soort gevallen had het best vervelender af kunnen lopen (dat ik op het werk kom en een mega kras op de auto heb. Dan moet ik wel bewijs kunnen leveren. Ik ben een voorstander van dashcams op elke auto.quote:Op maandag 2 november 2015 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n telefoon altijd met het geluid uit in m'n tas zitten als ik moet rijden
Ik ook, met wel één hele post in een half jaarquote:
Ik lees alleen maarquote:Op maandag 2 november 2015 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook, met wel één hele post in een half jaar
Nauwelijks last van. Deze week gelukkig wel wat meer te doen dan vorige week.quote:Op maandag 2 november 2015 13:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb het opeens facking druk met dingen.
Tokkiesquote:Op maandag 2 november 2015 14:30 schreef DrMarten het volgende:
Anders wordt er hier even een gemeenteambtenaar neergestoken, mogelijk ivm komst AZC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |