SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Harder lopen met je kadaver, dan duurt 't ook niet zo langquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk dat 5 me best zou lukken. Eigenlijk. Maar het duurt zo laahaaang.
Daarom besloot ik wel van 7 km per uur naar 7,5 te gaan jaquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:53 schreef Artoo het volgende:
[..]
Harder lopen met je kadaver, dan duurt 't ook niet zo lang
5 km kan ook wel in 25 minuten hoor. Of 20, als je écht haast hebt. Dan ben je lekker snel thuis!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daarom besloot ik wel van 7 km per uur naar 7,5 te gaan ja![]()
Beetje mijn prestatie ondermijnen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:57 schreef Artoo het volgende:
[..]
5 km kan ook wel in 25 minuten hoor. Of 20, als je écht haast hebt. Dan ben je lekker snel thuis!
Nee hoor, ik bied alleen maar oplossingen voor de naar jouw mening lange duur van 5 km!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beetje mijn prestatie ondermijnen.
Wauw.quote:
Ik mag het niet. Dus ook geen optie. Ergens ook wel prettig.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:55 schreef MutedFaith het volgende:
Ik kan dat dus niet. Hardlopen.
Dus ik ben hastikke jaloers op jullie nu. Allemaal.
ik wil het gewoon niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:55 schreef MutedFaith het volgende:
Ik kan dat dus niet. Hardlopen.
Dus ik ben hastikke jaloers op jullie nu. Allemaal.
Ja, toffe 80's wet-gel hairdo he!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jammer dat Laura er alleen nog steeds uitziet als een natgeregende poedel.
Godsamme.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik klikte net op een facebook-linkje, iets over Daphne die wel of niet loog over d'r pillen. Blablaverhaal over bizarre resultaten en vervolgens een lijst met voor en na voorbeelden.
Check out Laura, ze verloor 12 kilo in 4 weken:
[ afbeelding ]
En ging van het ene buiten-proportionele lijf naar het andere.![]()
![]()
Hier meer van dit soort waanzinnge resultaten: http://www.startrighthealth.net/rk/nlmobi2?dsubID=127982771
Ik ook hoor. Maar holy hell ze lijkt wel manischquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, ik ben het in grote lijnen met het filmpje eens hoor. En daarom zitten we hier toch ook allemaal, om gezonder en langer te leven?
Oh, ze spoort verder ook niet echt volgens mijquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar holy hell ze lijkt wel manisch
Ik heb het toch gedaan. Toen wist ik waarom ik het niet had moeten doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik mag het niet. Dus ook geen optie. Ergens ook wel prettig.
Echt not done voor hypermobiele knietjes en enkeltjes. En heupen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:41 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik heb het toch gedaan. Toen wist ik waarom ik het niet had moeten doen.
Dat heb ik gemerkt. Was wel goed voor de bankrekening van mijn fysiotherapeut.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Echt not done voor hypermobiele knietjes en enkeltjes. En heupen.
Ja, natuurlijk heeft ze in de basis gelijk, maar idd way to manisch om de boodschap ook maar tot iemand door te kunnen laten dringen vlgs mij.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, ik ben het in grote lijnen met het filmpje eens hoor. En daarom zitten we hier toch ook allemaal, om gezonder en langer te leven?
Herkenbaar wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:50 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt. Was wel goed voor de bankrekening van mijn fysiotherapeut.
Zo werkt het gewoon bij mij als iemand zegt dat iets niet kan. Ik heb uit boosheid op mijn lichaam ook weken megaveel zuivel gegeten omdat ik lactose-intolerantie stom vond. Ik wil altijd de baas zijn over mijn lichaam en accepteren dat dat zo niet werkt, lukt niet altijd meteen...
Gewoon lopen vind ik soms al uitdagend genoeg. Vroegah liep ik wel eens 20-25 km. Nou, forget it maar nu. 10 kost me al enorm veel moeite, maar red ik nog net.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:50 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt. Was wel goed voor de bankrekening van mijn fysiotherapeut.
Zo werkt het gewoon bij mij als iemand zegt dat iets niet kan. Ik heb uit boosheid op mijn lichaam ook weken megaveel zuivel gegeten omdat ik lactose-intolerantie stom vond. Ik wil altijd de baas zijn over mijn lichaam en accepteren dat dat zo niet werkt, lukt niet altijd meteen...
Hi! Knap van je! 12kg!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:35 schreef ElizabethR het volgende:
Goedesmiddags dames en heren, even een korte vraag.
Ik ben weer volledig Paleo (en suikerloos) gegaan sinds 30-08 en inmiddels 12 kilo kwijt zonder enige moeite en zonder honger. Ik wil graag een heel eenvoudige app die alleen maar mijn gewichtsverlies bijhoudt en waar geen andere zaken bijzitten zoals dagelijkse voedsel monitoring en beweging enzo, gewoon een weegschaaltje met een geheugen zeg maar. Heb me rotgezocht, maar vind helemaal niets met alleen dit. heeft een van jullie misschien een idee?
Kusje voor Moblo, Isa en BE![]()
Ik deel m'n gewicht al met jullie... wil je nou werkelijk alles van me weten??quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
Nou? Welke bedrijfsverzekering heb je?
Toch handig, dat zwemmenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
Na het zwemmen gisteren is na de eerste pijn bij schoolslag die erna verdween m'n rug op miraculeuze wijze 75% beter dan dat hij wasIk kan weer zitten, opstaan, bukken, liggen, omdraaien in bed zonder echt veel pijn. Vreemd lichaam.
Straks weer zwemmen![]()
weet je, ik vind paleo zo ontzettend makkelijk om vol te houden. En daarbij eet je suikers die zijn toegestaan! Palmsuiker daar bakken we heerlijke cakes en taarten mee. En fruitsuikers zijn ook ok. Brood is absoluut verboden en kipfiletbeleg ook want processed foodquote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hi! Knap van je! 12kg!
Ik vind suikerloos zo moeilijk! Gewoon in fucking kipfilet voor op brood zit al suiker.
Die ziet er interessant uit. Ga ik naar kijken. Bedankt BE!!quote:Qua appje kan ik WeightMeter aanraden!
[ afbeelding ]
Hij doet ook nog een leuk grafiekje, under 'chart', maar dat was nu 1 horizontale lijn omdat ik hem al heel lang niet ingevuld heb. Heel simpel ding, idd puur en alleen om gewicht bij te houden. En als je geen avond wil doen kan je die gewoon overslaan.
Ja, valt niet tegen Isaquote:
Ja, maar Paleo helemaal zie ik niet gebeuren met 2 jonge kinderen in huis.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
weet je, ik vind paleo zo ontzettend makkelijk om vol te houden. En daarbij eet je suikers die zijn toegestaan! Palmsuiker daar bakken we heerlijke cakes en taarten mee. En fruitsuikers zijn ook ok. Brood is absoluut verboden en kipfiletbeleg ook want processed food.
Ik zou niet weten waarom niet. Voor elk gerecht dat je eet is er wel een Paleo versie (gewoon gerecht in google pleuren en er paleo achter zetten). Het enige grote nadeel vind ik soms dat je dus echt álles 'from scratch' moet koken. Dus het kost meer tijd in de keuken. Wil je mayonaise op je sweet potato fries dan moet je hem zelf maken. Spaghettisaus uit een potje?? Bejjebetoeterd!! Maken! Brood zelf bakken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar Paleo helemaal zie ik niet gebeuren met 2 jonge kinderen in huis.
Libra!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:35 schreef ElizabethR het volgende:
Goedesmiddags dames en heren, even een korte vraag.
Ik ben weer volledig Paleo (en suikerloos) gegaan sinds 30-08 en inmiddels 12 kilo kwijt zonder enige moeite en zonder honger. Ik wil graag een heel eenvoudige app die alleen maar mijn gewichtsverlies bijhoudt en waar geen andere zaken bijzitten zoals dagelijkse voedsel monitoring en beweging enzo, gewoon een weegschaaltje met een geheugen zeg maar. Heb me rotgezocht, maar vind helemaal niets met alleen dit. heeft een van jullie misschien een idee?
Kusje voor Moblo, Isa en BE![]()
Spaghettiesaus maak ik sws al zelf, maar dan nog. Het kost wel veel meer tijd en uitzoekwerk en dat gaat in mijn leven iig niet samen met een best pittige (part-time) baan, twee jonge kinderen en daarnaast gemiddeld eens in de maand een zakenreis.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Voor elk gerecht dat je eet is er wel een Paleo versie (gewoon gerecht in google pleuren en er paleo achter zetten). Het enige grote nadeel vind ik soms dat je dus echt álles 'from scratch' moet koken. Dus het kost meer tijd in de keuken. Wil je mayonaise op je sweet potato fries dan moet je hem zelf maken. Spaghettisaus uit een potje?? Bejjebetoeterd!! Maken! Brood zelf bakken.
Maar mijn eczeem is verdwenen, significant minder last van mijn reumatische artritis, IBS volledig verdwenen, bloeddruk is veel netter, en ook nog afvallen. Ik ga nooit meer terug naar een andere levensstijl hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |