SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Harder lopen met je kadaver, dan duurt 't ook niet zo langquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk dat 5 me best zou lukken. Eigenlijk. Maar het duurt zo laahaaang.
Daarom besloot ik wel van 7 km per uur naar 7,5 te gaan jaquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:53 schreef Artoo het volgende:
[..]
Harder lopen met je kadaver, dan duurt 't ook niet zo lang
5 km kan ook wel in 25 minuten hoor. Of 20, als je écht haast hebt. Dan ben je lekker snel thuis!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daarom besloot ik wel van 7 km per uur naar 7,5 te gaan ja![]()
Beetje mijn prestatie ondermijnen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:57 schreef Artoo het volgende:
[..]
5 km kan ook wel in 25 minuten hoor. Of 20, als je écht haast hebt. Dan ben je lekker snel thuis!
Nee hoor, ik bied alleen maar oplossingen voor de naar jouw mening lange duur van 5 km!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beetje mijn prestatie ondermijnen.
Wauw.quote:
Ik mag het niet. Dus ook geen optie. Ergens ook wel prettig.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:55 schreef MutedFaith het volgende:
Ik kan dat dus niet. Hardlopen.
Dus ik ben hastikke jaloers op jullie nu. Allemaal.
ik wil het gewoon niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:55 schreef MutedFaith het volgende:
Ik kan dat dus niet. Hardlopen.
Dus ik ben hastikke jaloers op jullie nu. Allemaal.
Ja, toffe 80's wet-gel hairdo he!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jammer dat Laura er alleen nog steeds uitziet als een natgeregende poedel.
Godsamme.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik klikte net op een facebook-linkje, iets over Daphne die wel of niet loog over d'r pillen. Blablaverhaal over bizarre resultaten en vervolgens een lijst met voor en na voorbeelden.
Check out Laura, ze verloor 12 kilo in 4 weken:
[ afbeelding ]
En ging van het ene buiten-proportionele lijf naar het andere.![]()
![]()
Hier meer van dit soort waanzinnge resultaten: http://www.startrighthealth.net/rk/nlmobi2?dsubID=127982771
Ik ook hoor. Maar holy hell ze lijkt wel manischquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, ik ben het in grote lijnen met het filmpje eens hoor. En daarom zitten we hier toch ook allemaal, om gezonder en langer te leven?
Oh, ze spoort verder ook niet echt volgens mijquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar holy hell ze lijkt wel manisch
Ik heb het toch gedaan. Toen wist ik waarom ik het niet had moeten doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik mag het niet. Dus ook geen optie. Ergens ook wel prettig.
Echt not done voor hypermobiele knietjes en enkeltjes. En heupen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:41 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik heb het toch gedaan. Toen wist ik waarom ik het niet had moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |