38 euro?!! Voor welk systeem? Ik zit te twijfelen of ik 'm via steam haal voor 60 euro, of via bartsmit voor 50 euro. Dat eerste heeft eigenlijk m'n voorkeur omdat ik geen optische lezer in m'n pc heb.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:59 schreef ems. het volgende:
Vanavond ook maar ff preorderen trouwens Weet iemand hem nog ergens goedkoper te schaken dan 38 euro?
Is een vergelijkingssite hoor, kan je niks kopen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:07 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad weer 3 euro maar ik vind de site zo lelijk dat ik dan toch liever iets meer betaal op g2play
PC, en dan gewoon Steam Key.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:07 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
38 euro?!! Voor welk systeem? Ik zit te twijfelen of ik 'm via steam haal voor 60 euro, of via bartsmit voor 50 euro. Dat eerste heeft eigenlijk m'n voorkeur omdat ik geen optische lezer in m'n pc heb.
Gewoon, een key van een van de keysites. Ik haal hem van g2play.net. Sowieso nooit direct iets op steam kopen want dan wordt je keihard afgezetquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:07 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
38 euro?!! Voor welk systeem? Ik zit te twijfelen of ik 'm via steam haal voor 60 euro, of via bartsmit voor 50 euro. Dat eerste heeft eigenlijk m'n voorkeur omdat ik geen optische lezer in m'n pc heb.
Nouja, rond de 36 euro is iig een prima prijs lijkt me. Ik haal em wel gewoon voor datquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is een vergelijkingssite hoor, kan je niks kopen.
Top, doe ik dat ook. Bedankt!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Gewoon, een key van een van de keysites. Ik haal hem van g2play.net. Sowieso nooit direct iets op steam kopen want dan wordt je keihard afgezet
Ik heb het ook puur over de hoeveelheid tijd die je er bent, niet hoe vaak je d'r binnenloopt. Want iedereen gebruikte Megaton wel om dingen op te slaan. Maar er zat totaal geen gameplay aan vast. Dus na het legen van je inventory, was je dus binnen een paar seconden al weer weg. Dus een heel bouwsysteem leveren, waar waarschijnlijk hetzelfde mee gebeurt, voegt niets toe naar mijn idee.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:47 schreef OMG het volgende:
Ik moet zeggen dat ik toch behoorlijk wat in m'n Megaton huis heb rondgehangen in Fallout 3. Dogmeat bezoeken, voor de 4739364e keer dezelfde grappen van je robot aanhoren, bobbleheads bekijken, en heel veel troep opbergen. En ophalen. En weer nieuwe rommel terugbrengen.
Blijft het feit dat het optioneel is en het dus naar alle waarschijnlijkheid geen deel is van de MQ. En voor mij voelt dat weer aan als 'toevoegen om het toevoegen'. Zeker als het bij generieke raideraanvallen e.d. blijft. Maar goed, we zien wel. Al heb ik weinig vertrouwen in die beloftes van hen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:48 schreef bjorntju het volgende:
You said at the showcase that it was optional, but are there advantages to doing it?
"There are. You get experience points. And I think people will want to make themselves a home and there are some story reasons we do it, so there's certain quests that want you to, so those are the main reasons."
http://www.digitalspy.co.(...)html#~psxO6X9wnFsl49
Gewoon aanzetten en spelen. Die zin komt vanzelf wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:18 schreef jankaas020 het volgende:
Ik heb vaak genoeg ook geen eens zin om m'n console of pc aan te zetten..
Tsja, liever optioneel dan verplicht stellen. Er zullen zat mensen zijn die geen zin hebben om zo'n settlement op te bouwen. Als ze het wel veplicht hadden gesteld waren andere mensen weer ontevreden. Ze kunnen niet iedereen pleasen natuurlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:27 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Blijft het feit dat het optioneel is en het dus naar alle waarschijnlijkheid geen deel is van de MQ. En voor mij voelt dat weer aan als 'toevoegen om het toevoegen'. Zeker als het bij generieke raideraanvallen e.d. blijft. Maar goed, we zien wel. Al heb ik weinig vertrouwen in die beloftes van hen.
Dit. Een groot deel zal een hele nederzetting willen bouwen, een ander deel raakt het één keer aan. Verschillende mensen verschillende voorkeuren enzo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:48 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Tsja, liever optioneel dan verplicht stellen. Er zullen zat mensen zijn die geen zin hebben om zo'n settlement op te bouwen. Als ze het wel veplicht hadden gesteld waren andere mensen weer ontevreden. Ze kunnen niet iedereen pleasen natuurlijk
En zelfs als je het in de huidige vorm niet interessant vindt kan je er vanuit gaan dat mods daar verandering in gaan brengen. Dus wat mij betreft mag fallout blijven 'toevoegen om het toevoegen', want het biedt alleen maar meer tools voor de modders om mee te spelen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dit. Een groot deel zal een hele nederzetting willen bouwen, een ander deel raakt het één keer aan. Verschillende mensen verschillende voorkeuren enzo.
Misschien wel. Toch kan ik me wel vinden in de wens dat zo'n settlement bouwen/onderhouden ook echt iets van gameplaywaarde toevoegt ipv alleen een stash voor overbodige inventory of waar je je dagelijkse verdiensten ophaalt we gaan het meemaken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:05 schreef ems. het volgende:
[..]
En zelfs als je het in de huidige vorm niet interessant vindt kan je er vanuit gaan dat mods daar verandering in gaan brengen. Dus wat mij betreft mag fallout blijven 'toevoegen om het toevoegen', want het biedt alleen maar meer tools voor de modders om mee te spelen.
Waarom zou je als developer sowieso iets toevoegen wat compleet los staat van de rest van het spel? Als je een bepaald concept gewoon goed uitwerkt en deel maakt van het verhaal en gameplay, dan kun je gewoon iedereen overtuigen om er mee bezig te gaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:48 schreef bjorntju het volgende:
Tsja, liever optioneel dan verplicht stellen. Er zullen zat mensen zijn die geen zin hebben om zo'n settlement op te bouwen. Als ze het wel veplicht hadden gesteld waren andere mensen weer ontevreden. Ze kunnen niet iedereen pleasen natuurlijk
Als je het hebt over games zonder serieuze ondertoon, ja. Gaat (nog altijd) niet op voor Fallout.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:55 schreef Noppie2000 het volgende:
Dit. Een groot deel zal een hele nederzetting willen bouwen, een ander deel raakt het één keer aan. Verschillende mensen verschillende voorkeuren enzo.
Iets hoeft niet verplicht te zijn / nut hebben voor een storyline of wat dan ook om waarde te hebben in een game, laten we het daarop houden
Ik vond het behoorlijk tragisch om te zien dat een game als Skyrim afhankelijk is geworden van mods, om het een beetje interessant te maken. En als zij dus alleen maar dat bouwsysteem toevoegen, zodat spelers kunnen bouwen, zonder dat het enige gevolgen heeft voor de gameplay, of je reputatie o.i.d., en dus alleen maar 'omdat het kan', dan gaat er dus precies hetzelfde mee gebeuren. En dat is gewoon luiheid. Luiheid, door er via schrijfwerk geen onderliggende logica aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:05 schreef ems. het volgende:
En zelfs als je het in de huidige vorm niet interessant vindt kan je er vanuit gaan dat mods daar verandering in gaan brengen. Dus wat mij betreft mag fallout blijven 'toevoegen om het toevoegen', want het biedt alleen maar meer tools voor de modders om mee te spelen.
Dit jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:40 schreef OMG het volgende:
Niks mis met GTA golf. Maar goed, The_Substitute gaat dus geen drop stichten.
Ik ga een eind met je mee, maar ik vind minigames vaak juist tof, met GTA als goed voorbeeld. Cage fights, poolen (speelde vroeger altijd al pool-games, awesome), straatraces, zelfs bowlen en darten vond ik wel grappig eigenlijk. Beetje unwinden na de zoveelste moordpartij.quote:
Beetje zwaar verslaafd? Hahaquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik ga een eind met je mee, maar ik vind minigames vaak juist tof, met GTA als goed voorbeeld. Cage fights, poolen (speelde vroeger altijd al pool-games, awesome), straatraces, zelfs bowlen en darten vond ik wel grappig eigenlijk. Beetje unwinden na de zoveelste moordpartij.
Voor Fallout geldt dat ik in New Vegas op den duur verslaafd was aan ingame blackjack, tot op het punt dat ik dorpjes ging uitmoorden voor loot om met het opgebrachte geld nieuwe fiches te kunnen kopen
Ik noem dit bouwen dan ook geen minigame.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:08 schreef 2dope het volgende:
Ik ga een eind met je mee, maar ik vind minigames vaak juist tof, met GTA als goed voorbeeld. Cage fights, poolen (speelde vroeger altijd al pool-games, awesome), straatraces, zelfs bowlen en darten vond ik wel grappig eigenlijk. Beetje unwinden na de zoveelste moordpartij.
Voor Fallout geldt dat ik in New Vegas op den duur verslaafd was aan ingame blackjack, tot op het punt dat ik dorpjes ging uitmoorden voor loot om met het opgebrachte geld nieuwe fiches te kunnen kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Ik ben mijn huidige game begonnen met weinig luck, toen luck implant gekocht, outfitje en vriendjes worden met de Legion voor de Lucky Shades. Nu luck van 7 en ik haal ieder casino leegquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik ga een eind met je mee, maar ik vind minigames vaak juist tof, met GTA als goed voorbeeld. Cage fights, poolen (speelde vroeger altijd al pool-games, awesome), straatraces, zelfs bowlen en darten vond ik wel grappig eigenlijk. Beetje unwinden na de zoveelste moordpartij.
Voor Fallout geldt dat ik in New Vegas op den duur verslaafd was aan ingame blackjack, tot op het punt dat ik dorpjes ging uitmoorden voor loot om met het opgebrachte geld nieuwe fiches te kunnen kopen
Maar er is een story reden en er zijn zelfs quests voor. Nogmaals:quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Waarom zou je als developer sowieso iets toevoegen wat compleet los staat van de rest van het spel? Als je een bepaald concept gewoon goed uitwerkt en deel maakt van het verhaal en gameplay, dan kun je gewoon iedereen overtuigen om er mee bezig te gaan.
Het zijn waarschijnlijk geen mainquests nee. Gelukkig niet want dat zal betekenen dat je verplicht bent om zo'n settlement op te richten. De meeste mensen zullen zoiets best leuk vinden maar voor de groep die dat niks lijkt, hoeven het dan ook niet te doen.quote:You said at the showcase that it was optional, but are there advantages to doing it?
"There are. You get experience points. And I think people will want to make themselves a home and there are some story reasons we do it, so there's certain quests that want you to, so those are the main reasons."
Er zijn meerdere plekken waar je kan bouwen. Het precieze aantal weet ik zo niet. Dacht een stuk of 6 ofzo?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:01 schreef SoleSurvivor101 het volgende:
Mij lijkt het juist wel leuk. Hopelijk kan je meer huisjes bouwen dan 1. Bedoel dan kan je op bepaalde plekken huisjes maken en daar 1 van je companions laten wachten en eens in de zoveel tijd langs gaan om wat achter te laten.
Dit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:40 schreef Gezicht het volgende:
Als we nu eerst eens wachten met het oordelen over een aspect van de game tot we het ook zelf hebben kunnen ervaren weten we tenminste waar we het over hebben. Ik denk niet dat je op basis van hetgeen we tot nu toe hebben gezien al kunt zeggen dat je het kut vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |