abonnement Unibet Coolblue
pi_157190441
quote:
3s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:35 schreef The_Substitute het volgende:

Maar dit ziet er zo cosmetisch uit, dat ik alleen maar kan denken wat voor verspilling van developmenttijd dit is. Al die moeite doen om spelers plekken te kunnen laten maken waar ze het minst van de tijd zullen doorbrengen en dat ze dus met van alles bezig zijn, behalve de game spelen.


Ik moet zeggen dat ik toch behoorlijk wat in m'n Megaton huis heb rondgehangen in Fallout 3. Dogmeat bezoeken, voor de 4739364e keer dezelfde grappen van je robot aanhoren, bobbleheads bekijken, en heel veel troep opbergen. En ophalen. En weer nieuwe rommel terugbrengen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 29 oktober 2015 @ 20:49:44 #52
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157190550
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:41 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik wacht het nooit meer af, zoals ik vroeger deed :')
Met het werk tegenwoordig vliegen de dagen voorbij en ineens zo een maandje voor uitkomst begin ik pas een beetje info hier en daar te kijken.

Alsnog niet teveel trailers gezien. Omdat ik toch graag blanco een spel in stap :@
Ricko is gedomesticeerd
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 20:53:08 #53
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157190638
quote:
9s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:49 schreef leeell het volgende:

[..]

Ricko is gedomesticeerd
;( Dat werk maakt me te normaal, het doet me pijn. Zelfs doordeweeks nauwelijks zin om te gamen.

Al die freeroam games verdomme in t begin proberen 100% te halen waardoor ik voordat ik het verhaal heb uitgespeeld al ben uitgekeken.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 20:56:51 #54
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157190784
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:53 schreef RickoKun het volgende:

[..]

;( Dat werk maakt me te normaal, het doet me pijn. Zelfs doordeweeks nauwelijks zin om te gamen.

Al die freeroam games verdomme in t begin proberen 100% te halen waardoor ik voordat ik het verhaal heb uitgespeeld al ben uitgekeken.
Hier ook wel herkenbaar hoor. Ook vaak laat thuis aan werk en dat gooi ik ook maar een serie aan. Maar voor Fallout ga ik wel even de moeite nemen om me erop uit te leven. Had nog 3 vakantiedagen over voor t einde van t jaar, dus die maar gebruikt voor de releasedatum +2.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 21:01:17 #55
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157190947
quote:
14s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:56 schreef leeell het volgende:

[..]

Hier ook wel herkenbaar hoor. Ook vaak laat thuis aan werk en dat gooi ik ook maar een serie aan. Maar voor Fallout ga ik wel even de moeite nemen om me erop uit te leven. Had nog 3 vakantiedagen over voor t einde van t jaar, dus die maar gebruikt voor de releasedatum +2.
Amen :') Hier hetzelfde. Thuiskomen en meteen series aan klappen.

Maar ik ook hoor. Neem zelf een week extra vakantie voor de kerstvakantie week. Kan ik mooi twee weken volvreten en gamen. :')

Maar wil ook wel TW3 en MGSV uitspelen. Maar voelt dan inmiddels ook bijna als werken. Ohmahgawd.

Vroeger nimmer kunnen wachten als ik van school vrij was om me meteen achter de pc op te sluiten en te verdrinken in de wonderbare rpg werelden en alles uitpluizen wat mogelijk was :@
  donderdag 29 oktober 2015 @ 21:05:26 #56
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157191101
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:01 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Amen :') Hier hetzelfde. Thuiskomen en meteen series aan klappen.

Maar ik ook hoor. Neem zelf een week extra vakantie voor de kerstvakantie week. Kan ik mooi twee weken volvreten en gamen. :')

Maar wil ook wel TW3 en MGSV uitspelen. Maar voelt dan inmiddels ook bijna als werken. Ohmahgawd.

Vroeger nimmer kunnen wachten als ik van school vrij was om me meteen achter de pc op te sluiten en te verdrinken in de wonderbare rpg werelden en alles uitpluizen wat mogelijk was :@
Hele dagen nadenken over wat je volgende morele keus zou zijn in KOTOR wordt vervangen door gedachtes over de rekeningen die je moet betalen en wat je vanavond gaat eten en of je de was nog moet doen :'(
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_157191234
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:41 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik wacht het nooit meer af, zoals ik vroeger deed :')
Met het werk tegenwoordig vliegen de dagen voorbij en ineens zo een maandje voor uitkomst begin ik pas een beetje info hier en daar te kijken.

Alsnog niet teveel trailers gezien. Omdat ik toch graag blanco een spel in stap :@
Daar hoef je je dan niet druk om te maken, buiten het half uur wat op de E3 is getoond is er vooralsnog bijna niks naar buiten gebracht.
Flesje bier
  donderdag 29 oktober 2015 @ 21:20:04 #58
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157191581
quote:
2s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:05 schreef leeell het volgende:

[..]

Hele dagen nadenken over wat je volgende morele keus zou zijn in KOTOR wordt vervangen door gedachtes over de rekeningen die je moet betalen en wat je vanavond gaat eten en of je de was nog moet doen :'(
The horror..... The horror....
pi_157197221
quote:
3s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:35 schreef The_Substitute het volgende:
De enige manier waarop dat village-building mij enthousiast zou krijgen, is als ze het met quests verbinden. Dat je verscheidene individuen kan tegenkomen, die gebaseerd op je reputatie en/of karma zich in jouw settlement willen vestigen. Dus bijvoorbeeld iemand die een bepaalde rol kan vervullen, bewaker, dokter e.d. en daarmee een bepaald voordeel meebrengt, maar aan de andere kant slecht ligt bij een van de facties, waardoor er een risico (op een aanval) aan vast zit als je zo iemand vraagt zich er te vestigen. Op die manier zou het een leuk deel van de gameplay worden.

Maar dit ziet er zo cosmetisch uit, dat ik alleen maar kan denken wat voor verspilling van developmenttijd dit is. Al die moeite doen om spelers plekken te kunnen laten maken waar ze het minst van de tijd zullen doorbrengen en dat ze dus met van alles bezig zijn, behalve de game spelen.

[/zeikmodus]

Jeuj! Nog maar 2 weken! *)
quote:
You said at the showcase that it was optional, but are there advantages to doing it?
"There are. You get experience points. And I think people will want to make themselves a home and there are some story reasons we do it, so there's certain quests that want you to, so those are the main reasons."
http://www.digitalspy.co.(...)html#~psxO6X9wnFsl49
pi_157197567
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Eindredactie Games vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:32:26 #61
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157198117
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:06 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Zie je dit nu pas voor het eerst? :')
Achja, niet iedereen heeft de tijd om alles op de voet te volgen. Ik kom er nu net pas achter dat ik deze trailer nog helemaal niet had gezien :9~

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157200173
quote:
14s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:56 schreef leeell het volgende:

[..]

Hier ook wel herkenbaar hoor. Ook vaak laat thuis aan werk en dat gooi ik ook maar een serie aan. Maar voor Fallout ga ik wel even de moeite nemen om me erop uit te leven. Had nog 3 vakantiedagen over voor t einde van t jaar, dus die maar gebruikt voor de releasedatum +2.
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:01 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Amen :') Hier hetzelfde. Thuiskomen en meteen series aan klappen.

Maar ik ook hoor. Neem zelf een week extra vakantie voor de kerstvakantie week. Kan ik mooi twee weken volvreten en gamen. :')

Maar wil ook wel TW3 en MGSV uitspelen. Maar voelt dan inmiddels ook bijna als werken. Ohmahgawd.

Vroeger nimmer kunnen wachten als ik van school vrij was om me meteen achter de pc op te sluiten en te verdrinken in de wonderbare rpg werelden en alles uitpluizen wat mogelijk was :@
Echt te herkenbaar dit... :'( We worden oud..
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_157200294
En ik maar denken dat ik het erg had op de uni, valt nog wel mee zo te horen. _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157201617
Herkenbaar helaas. De goede oude tijd is over. Witcher 3 kom ik niet eens doorheen door werk/huishoudelijke taken/vriendin. :+ En dat terwijl ik vroeger zó >70 uur in de week kon zitten gamen.


De beelden van de wachttorentjes en vlammenwerpers die je neer kan zetten ziet er inderdaad wel suf uit. Ik hoop ook niet dat je elk uur lastig gevallen gaat worden omdat je settlement weer eens aangevallen wordt.
pi_157201717
Ik loop nu sinds 2 maanden 40 uur per week stage en heb ook nu al vrijetijdsstruggles :'(
Flesje bier
pi_157201743
Ik heb vaak genoeg ook geen eens zin om m'n console of pc aan te zetten.. :{
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_157201766
Pip-boy edition unboxing:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door bjorntju op 30-10-2015 12:50:07 ]
pi_157201845
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:18 schreef jankaas020 het volgende:
Ik heb vaak genoeg ook geen eens zin om m'n console of pc aan te zetten.. :{
Die van mij is zo snel opgestart dat ik daar niet eens meer rekening mee hou. :@ :+
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157202045
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:24 schreef Rezania het volgende:

[..]

Die van mij is zo snel opgestart dat ik daar niet eens meer rekening mee hou. :@ :+
Oh, die van mij start ook snel genoeg op, maar vervolgens heb ik geen toch geen zin om iets te doen.. :@
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_157202096
Ik restart mijn pc nog steeds af en toe voor de fuck of it omdat ik 26 jaar met HDD heb gewerkt en SSD nog steeds als een wonder voelt.
Conscience do cost.
pi_157202328
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:19 schreef bjorntju het volgende:
Pip-boy edition unboxing:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil die steelcase :'(
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157202436
Jesus wat een depri gedoe ;(

Maarja herken het zelf ook helaas. Daarom koop ik tegenwoordig ook heel weinig games en zijn bijvoorbeeld Bethesda RPG´s mijn enige RPG games die ik speel (ook wel omdat Fallout mijn favoriete games zijn). Andere games speel ik eigenlijk niet omdat er al zoveel tijd in gaat zitten in andere games die ik wel koop en ik helaas ook geen tijd en zin meer heb in wat anders.

Tja vroeger was alles beter toen ik ook nog op school zat en zeeën van tijd had. Maar ja toen was ik juist elke dag buiten voetballen of wat anders doen buiten haha :') :+
pi_157202522
Vanavond ook maar ff preorderen trouwens :P Weet iemand hem nog ergens goedkoper te schaken dan 38 euro?
Conscience do cost.
pi_157202642
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:59 schreef ems. het volgende:
Vanavond ook maar ff preorderen trouwens :P Weet iemand hem nog ergens goedkoper te schaken dan 38 euro?
www.allkeyshop.com?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157202666
quote:
Dat scheelt inderdaad weer 3 euro maar ik vind de site zo lelijk dat ik dan toch liever iets meer betaal op g2play 8-)
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')