"..om op papa te teren"quote:Op zondag 28 februari 2016 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er staat echt "op" ipv "om" in het artikel, nou lijkt het net alsof ze een "t" vergeten zijn voor "eren"
Ik moest in dat artikel al zo lachen om 'om papa te eren', en om deze zin moet ik nog harder lachenquote:
Ha ha haquote:
Zo'n passief agressief stukje elke keer.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:41 schreef tong80 het volgende:
Roxeanne Hazes kan niet wakker liggen van het feit dat ze gebrouilleerd is geraakt met haar kleine broertje Dré.
Dré is al maanden niet 'on speaking terms' met Roxeanne en hun moeder Rachel, naar verluidt omdat zus en moeder zich niet kunnen vinden in Dre's partnerkeuze: de zestien jaar oudere Monique.
Als Thuis op Zondag-'invaller' Viktor Brand haar aan de tand voelt over de vete en op de man af vraagt wat hun vader André nou zou vinden van de vete, antwoordt Rox laconiek: "Nou ja, ik geloof dat mijn vader met 80 procent van de familie geen contact had. Misschien is het wel erfelijk, haha! In elke familie is wel wat aan de hand. Wat er gebeurd is komt niet alleen door het leeftijdsverschil, maar dat is privé..."
'Ik mis hem niet'
Volgens Rox is het voorlopig beter zo. "Ik wil mijn broertje ook beschermen. Ik mis hem niet...", zegt ze voorzichtig. "Het is zonde dat het zo is gelopen, maar het moet ook niet escaleren. Het komt met de tijd wel weer, het is nu even goed zo. Het is écht goed zo."
Het is zelfs zó goed dat broer en zus er geen enkele moeite mee hebben dat ze elkaar steeds tegen het lijf lopen voor de concertreeks Holland zingt Hazes. Sterker nog, ze zijn het inmiddels wel gewend... "Wat veel mensen vergeten is dat wij in de weekenden nog samen optreden. Dat is niet moeilijk nee. Ik denk dat we allebei zakelijk en privé goed kunnen scheiden. We zijn tenslotte allemaal gekomen op pappa te eren."
http://www.telegraaf.nl/p(...)met_breuk_Dre__.html
Werk en privé gescheiden houden.
Klinkt als een titel voor een Nederlandstalig nummer waarvan de videoclip is gemaakt door Clipstudio.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:59 schreef Lienekien het volgende:
"ieder zijn ding hij leeft zijn ijgen leven"
![]()
quote:
is er alquote:Op maandag 29 februari 2016 09:32 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Klinkt als een titel voor een Nederlandstalig nummer waarvan de videoclip is gemaakt door Clipstudio.
quote:
Toch denk ik dat het tussen deze twee wel echte liefde is. Ik vind ze iig goed bij elkaar passen.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:38 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik houd ook nog wel rekening met de mogelijkheid dat EN Rachel een heks is EN dat ze toch gelijk hebben over die relatie van Dre. Die overdreven liefdesbetuigingen, die tattoo. Genoeg voorbeelden van mensen die zo overdreven hun liefde etaleren en waarbij het dan toch niet goed blijkt te zitten..Neem nou Jan Smit die enkele weken voor de breuk met Yolanthe een tattoo zette om hun liefde te eren...
quote:Op maandag 29 februari 2016 13:38 schreef thekolere het volgende:
Teren op de " erfenis ", van een alcoholistische, pedofiele, drugsverslaafde vader / man tokkie.
quote:André Hazes Jr. kan relatie met moeder en zus niet herstellen
André Hazes Jr. heeft onlangs geprobeerd de ruzie met zijn moeder Rachel en zus Roxeanne te beëindigen. Dat is echter niet gelukt.
"Zij hebben daar geen behoefte aan", vertelt de zanger in gesprek met Veronica Magazine.
Hazes Jr. probeert ermee om te gaan. "Ik ga mij nu alleen nog richten op de positieve dingen in mijn leven en daar horen zij even niet bij. Misschien komt het op een dag weer goed."
De ruzie zou zijn ontstaan nadat Hazes Jr. (22) een relatie kreeg met de zestien jaar oudere Monique. Hoewel Rachel Hazes benadrukte dat er geen ruzie is, of sprake van een "acceptatieprobleem", zegt haar zoon dat er wel degelijk problemen zijn.
Kind
Hazes Jr. hoopt dat het ooit goedkomt. "Mijn kind moet toch zijn oma kunnen zien? Maar alleen als we weer met z'n allen in een kamer kunnen zijn", vervolgt hij.
Hazes Jr. zegt klaar te zijn voor het vaderschap: "Ik ben stabiel genoeg, dus als het nu zou gebeuren dan is het welkom. Kom maar."
"Wat ook een rol speelt: mijn vader was 43 toen hij mij kreeg. Dat gaat mij echt niet gebeuren! Ik wilde met hem voetballen, maar hij was na drie stappen uitgeput, kon niet meer. Nee, laat mij als ik een jaar of 45 ben maar lekker stappen met mijn zoon.
Logisch dat pa Hazes na drie stappen uitgeput was. Had wellicht meer met zijn levensstijl en conditie te maken dan met leeftijd.quote:
Met losse handjesquote:Op maandag 29 februari 2016 13:38 schreef thekolere het volgende:
Teren op de " erfenis ", van een alcoholistische, pedofiele, drugsverslaafde vader / man.
Hier kan ik me wel in vinden.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:38 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik houd ook nog wel rekening met de mogelijkheid dat EN Rachel een heks is EN dat ze toch gelijk hebben over die relatie van Dre.
Dat vond ik ook het meest opvallende van het hele verhaal, en ook nog een keer de verwijzingen naar "zijn kind" dat z'n oma moet kunnen zien....quote:Op dinsdag 1 maart 2016 04:08 schreef praadje het volgende:
Nee, laat mij als ik een jaar of 45 ben maar lekker stappen met mijn zoon.
Zou het?? Zou Monique al zwanger zijn van die zoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |