Het kon inderdaad beide kanten op, maar Feyenoord was iets gelukkiger. De overwinning is wel terecht, Feyenoord speelde met meer passie en inzetquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In de allerlaatste seconde winnen met een eigen doelpunt is gewoon geluk man. Dat ze veel eerder hadden moeten scoren, klopt... Maar goed...
Ja dus?quote:
Zoals ik al zei, Ajax kwam met een veredeld B-elftal en ja Ajax speelde slap vandaagquote:
De verlenging had Ajax ook never nooit gewonnen... Ze waren na 90 minuten al kapot, laat staan na 96 (met extra tijd 1e helft erbij)...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het kon inderdaad beide kanten op, maar Feyenoord was iets gelukkiger. De overwinning is wel terecht, Feyenoord speelde met meer passie en inzet
Klopt, dat zei ik ook al. Gelukkig is die verlenging ons bespaard gebleven want het was een slechte wedstrijdquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De verlenging had Ajax ook never nooit gewonnen... Ze waren na 90 minuten al kapot, laat staan na 96 (met extra tijd 1e helft erbij)...
Uit in de kuip. Kan ik mee leven. Het ging beter dan vorig jaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ajax dus nog slapper. #teamWeekdier
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alsof Milik wel potten kan breken. Of die gekke El Ghazi aan de zijkant?
Die kan met zijn maffe acties mss wat tegen een slap ploegje maar niet als er vol passie een klassieker op het spel staat. Dan valt die toch weer door de mand.
Spelen leuk ja!quote:
En volgens die vent zou ik ook zusjes hebben, die ik btw nog altijd niet ontmoet heb.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:02 schreef Kopsterk het volgende:
Ben je nog actief op die 'spannende' site of niet?
Dat zegt hij echt elke wedstrijd samen met we hebben gedomineerdquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
"Er was maar een ploeg aan het voetballen en dat waren wij"
Ja, geweldig mooi ditquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:06 schreef RvLaak het volgende:
Zelfs De Boer loopt te janken op de arbitrage...... De druiven zijn echt zuur daar in 020
In de Kuip mag je niet roken, maar ga jij dat tegen zo'n dokwerker zeggen?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom is er nog geen rookverbod in de stadions?
020-mentaliteit; "ligt aan alles, behalve aan ons"quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:07 schreef Sunri5e het volgende:
Feyenoord speelde te fysiek. Scheids, grens en 4e official grepen niet meer in volgens de Boer.
Die directeur van Groningen zat aan een sigaar te lurken.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In de Kuip mag je niet roken, maar ga jij dat tegen zo'n dokwerker zeggen?
Van het Groningen stadion ken ik de regels nietquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die directeur van Groningen zat aan een sigaar te lurken.
Dit is niet echt wat hij zei maar okequote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:07 schreef Sunri5e het volgende:
Feyenoord speelde te fysiek. Scheids, grens en 4e official grepen niet meer in volgens de Boer.
Ik dacht al dat ik een verkeerde wedstrijd had zitten kijken.quote:
Groningen speelt uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Van het Groningen stadion ken ik de regels niet
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En volgens die vent zou ik ook zusjes hebben, die ik btw nog altijd niet ontmoet heb.
Ik zou een ziekte hebben die ik nog altijd niet heb.
Dus tja, trek je conclusies maar jij mad ajacied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |