Toffe wedstrijd met een vreemde tussenstandquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga schakelen naar Schalke - BMG
KingRonald?quote:
Geen Cillessen, geen Klaassen, geen El Ghazi, geen Milik en spelen met van der Hoorn en Sinkgraven. Laten we eerlijk zijn, Ajax was niet op volle sterkte.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:39 schreef FL_Freak het volgende:
Nu zeggen alle joodjes ach het is toch maar de beker.
Nog een mad ajaciedquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:50 schreef Leonos het volgende:
Haha, alsof ze de champions league winnen.
Kakkies
Het heet misschien rookworst, maar longkanker krijg je er niet van.quote:
1-0, shut upquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:50 schreef Leonos het volgende:
Haha, alsof ze de champions league winnen.
Kakkies
BMG is in bloedvorm sinds de nieuwe trainer er is.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:49 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Toffe wedstrijd met een vreemde tussenstand
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die kakkies denken nu helemaal dat ze de coolsingel op mogen.
Wauw want Cillessen, Klaassen, El Ghazi en Milik zijn toppersquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:50 schreef Shreyas het volgende:
Geen Cillessen, geen Klaassen, geen El Ghazi, geen Milik en spelen met van der Hoorn en Sinkgraven. Laten we eerlijk zijn, Ajax was niet op volle sterkte.
Maar goed, Feyenoord verdiend gewonnen, in de verlenging geloof ik ook wel dat ze aan het langste eind zouden trekken, dat is ons tenminste bespaard gebleven want het was geen geweldige wedstrijd.
Ik bedoel meer vandaag, Schalke domineerde de 1e helft (o.a. paal geraakt) en na een fout aus dem nichts scoort BMG 1-0quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
BMG is in bloedvorm sinds de nieuwe trainer er is.
Ik ben helemaal niet voor Ajax johquote:
Genoeg kutvoetbal gezienquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zometeen gaan we allemaal de 2de helft van United checken met Memphis
Eerste drie zijn de beste spelers van Ajax samen met Bazoerquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wauw want Cillessen, Klaassen, El Ghazi en Milik zijn toppers![]()
Ah oké, ik ga vanaf nu kijken Rickertquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer vandaag, Schalke domineerde de 1e helft (o.a. paal geraakt) en na een fout aus dem nichts scoort BMG 1-0
En ook nog 2-0 uit een pingel
Oei Rikerttwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 28-10-2015 om 21:42:58Feyenoord doet een Lucky Ajax. reageer retweet
Maakt jouw boosheid extra leukquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet voor Ajax joh
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oei Rikerttwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 28-10-2015 om 21:42:58Feyenoord doet een Lucky Ajax. reageer retweet
Maar geen goede spelers en maken toch niet het verschil.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:52 schreef Shreyas het volgende:
Eerste drie zijn de beste spelers van Ajax.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha ja joh, was niets lucky aan. Behalve dan dat het op het laatste moment wasquote:
Waarom is ajax dan niet op volle sterkte gekomen? Van die Klaassen weet ik dat hij geblesseerd danwel licht geblesseerd is. Of dacht de boer het ook wel zo aan te kunnen?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen Cillessen, geen Klaassen, geen El Ghazi, geen Milik en spelen met van der Hoorn en Sinkgraven. Laten we eerlijk zijn, Ajax was niet op volle sterkte.
Maar goed, Feyenoord verdiend gewonnen, in de verlenging geloof ik ook wel dat ze aan het langste eind zouden trekken, dat is ons tenminste bespaard gebleven want het was geen geweldige wedstrijd.
Ik denk het wel, Ajax was voorin te zwak, anders hadden ze wel eerder gescoord.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar geen goede spelers en maken toch niet het verschil.
Had Ajax echt niet mee gewonnen.
Ik ben niet boosquote:
In de allerlaatste seconde winnen met een eigen doelpunt is gewoon geluk man. Dat ze veel eerder hadden moeten scoren, klopt... Maar goed...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha ja joh, was niets lucky aan. Behalve dan dat het op het laatste moment was![]()
Wel grappig al die mad ajacieden.
Alsof Milik wel potten kan breken. Of die gekke El Ghazi aan de zijkant?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:54 schreef Shreyas het volgende:
Ik denk het wel, Ajax was voorin te zwak, anders hadden ze wel eerder gescoord.
Zoals al eerder werd gezegd, Ajax en PSV nemen de beker minder serieus helaasquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom is ajax dan niet op volle sterkte gekomen?
Nogmaals, De Boer heeft andere prioriteiten, maar ik vind dat zeer slecht inderdaad, alle prijzen moeten serieus genomen worden. Zeker van Feyenoord moet je altijd willen winnen, dus erg jammer dat je met een veredeld B-elftal durft te komenquote:Van die Klaassen weet ik dat hij geblesseerd danwel licht geblesseerd is. Of dacht de boer het ook wel zo aan te kunnen?
Uhm, Feyenoord heeft welgeteld 1 kans gehad.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In de allerlaatste seconde winnen met een eigen doelpunt is gewoon geluk man. Dat ze veel eerder hadden moeten scoren, klopt... Maar goed...
Welke blessurebehandeling? Hij probeerde Kramer een kaart aan te naaien.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:50 schreef bombmannl het volgende:
Wel triest dat ze die bal niet teruggeven bij de blessurebehandeling
Feyenoord dusquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alsof Milik wel potten kan breken. Of die gekke El Ghazi aan de zijkant?
Die kan met zijn maffe acties mss wat tegen een slap ploegje
Ajacieden altijd met hun excuses na afloopquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:56 schreef Shreyas het volgende:
Zoals al eerder werd gezegd, Ajax en PSV nemen de beker minder serieus helaas
Nogmaals, De Boer heeft andere prioriteiten, maar ik vind dat zeer slecht inderdaad, alle prijzen moeten serieus genomen worden. Zeker van Feyenoord moet je altijd willen winnen, dus erg jammer dat je met een veredeld B-elftal durft te komen
Ajax danquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uhm, Feyenoord heeft welgeteld 1 kans gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |