Alles is overquote:
Ik heb geen oordeel gegeven over het programmaaaaaaaaaaaaaaaaa, lees dat topicquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd, eerst van de toren blazen en nu pas kijken
Die van mij vlogen regelmatig.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:35 schreef chufi het volgende:
Katten kunnen niet vliegen.. Ze denken dat alleen maar
En? is het het geld waardquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen oordeel gegeven over het programmaaaaaaaaaaaaaaaaa, lees dat topic
dan gewoon, ik reageerde op iemand die begon over die tas![]()
maar ik heb het nu gezieneigenwijs mokkel wel
en ik ben benieuwd naar het vervolg
Tja... een ton is veel geld, maar stél dat ze gelijk heeft... stél..quote:
Ze kan de pot opquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja... een ton is veel geld, maar stél dat ze gelijk heeft... stél..
dus ik kan het niet zeggen, ik wil het vervolg weten, en ik weet ook niet precies of ze dit nou doet voor haar eigen ego of dat ze écht begaan is met die mensen, ik weet het dus niet.
Tja dat kan, maar dat mokkel moet haar gang maar gaan dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:49 schreef FANN het volgende:
Je bent een beetje aan het klooien met de kwoots
Weet ik veel... ze doet maar, als ze niet met goede bewijzen komt dan houdt het op dus...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja dat kan, maar dat mokkel moet haar gang maar gaan dan?
Ja vooral niet kwoten dan...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:49 schreef FANN het volgende:
Je bent een beetje aan het klooien met de kwoots
Ligt ie in bed?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:50 schreef FANN het volgende:
Anyway's..... die Griek heeft weer zijn jaarlijkse vogelgriep
Heb je wel goed gekeken? De bewijzen zijn er al. Het is niks en niks. Ze gaat voor aandacht over ruggen van mensen die het misschien wel kunnen gebruiken. Arrogant kut mokkel is hetquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet ik veel... ze doet maar, als ze niet met goede bewijzen komt dan houdt het op dus...
Ga in dat topic reageren danquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je wel goed gekeken? De bewijzen zijn er al. Het is niks en niks. Ze gaat voor aandacht over ruggen van mensen die het misschien wel kunnen gebruiken. Arrogant kut mokkel is het
Wel uit zn buurt blijven... Anders ga je nog vliegen ...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, nu even op de bank, te snotteren en te niezen ....
Postzegel erop en terug sturenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, nu even op de bank, te snotteren en te niezen ....
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel uit zn buurt blijven... Anders ga je nog vliegen ...
Ohh nu moet ik daar reagerenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga in dat topic reageren danik kan me er verder niet druk om maken eigenlijk
Dat dood alles...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
vreemd genoeg heb ik nog geen verschijnselen van Griep, maar dat zal wel komen omdat ik
Prednison slik
Ja, we zien wel, zo denk ik ook ... ik ben het al bijna weer vergetenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh nu moet ik daar reagerenIk zie wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |