Jouw surprise van vorig jaarquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik hoop het! Vorig jaar miste ik zo'n topic, om me door mijn surprise-struggles heen te helpen
Als ik aan de slag ga ga ik sowieso dat topic spammen met foto's van de voortgang
Je maakt me verlegenquote:
Watquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je maakt me verlegen
Dit keer wordt het wel een groot experiment, ik ga met een soldeerbout aan de slag, op Moira's advies.
Ik las het. Tip van de dag, als de soldeerbout valt...nooit, maar dan ook nooit in een reflex dat ding willen vangen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je maakt me verlegen
Dit keer wordt het wel een groot experiment, ik ga met een soldeerbout aan de slag, op Moira's advies.
quote:
Wat zijn jullie weer homo-erotisch aan het doen.quote:
Klinkt wel als iets dat mij zou overkomen ja.. Ervaring mee?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las het. Tip van de dag, als de soldeerbout valt...nooit, maar dan ook nooit in een reflex dat ding willen vangen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt wel als iets dat mij zou overkomen ja.. Ervaring mee?
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Wat met mijn motoriek heel knap is.
Was op school. Geen idee wat ik gemaakt had, waarschijnlijk 2 ijzeren staafjes aan elkaarquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar had je dat ding voor gebruikt?
Twee ijzeren staafjes aan elkaar moet je natuurlijk gewoon puntlassen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was op school. Geen idee wat ik gemaakt had, waarschijnlijk 2 ijzeren staafjes aan elkaaral dat gedoe met gereedschap was echt niet mijn ding.
Dan had ik nu geen haar meer gehad, je weet toch wie je voor je hebt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Twee ijzeren staafjes aan elkaar moet je natuurlijk gewoon puntlassen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan had ik nu geen haar meer gehad, je weet toch wie je voor je hebt.
Echt, dat ik bijna 36 ben is eigenlijk het bewijs dat er een hogere macht is, want aan mij heeft het niet gelegen.quote:
Jij hebt gewoon een engeltje op je schouder.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echt, dat ik bijna 36 ben is eigenlijk het bewijs dat er een hogere macht is, want aan mij heeft het niet gelegen.
Ik heb het hele koor zitten, vandaar die pijn in mijn nek steeds.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een engeltje op je schouder.
Ik las dat ook alquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:08 schreef Tem het volgende:
NWS / Efteling breidt aantal slaapplekken fors uit
Heel gastvrij van Elflettering.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:43 schreef Fylax het volgende:
oh nee he, zie ik die kutkop van arnoud van doorn op rtl4
kneus
Doet hij beter dan de moeder van Fylax.quote:Efteling is met 75 hectare inmiddels te groot om in één dag alles te kunnen zien
Omdat bedrijfsuitje ofzoquote:
Is toch niet verplicht. Of is het onder werktijd.quote:
Ik kan niet naar de laven...dan denken ze dat er eentje ontsnapt is.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik durf denk ik in geen enkele attractie van de Efteling.
Niet verplicht, wel iets met collegiaal ...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is toch niet verplicht. Of is het onder werktijd.
Oh zo, gewoon beetje rondlopen met de mensen waar je goed mee omgaat. Is de dag zo voorbij toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet verplicht, wel iets met collegiaal ...
Ja dat wel, gewoon met een sixpack bier in de Pythonquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zo, gewoon beetje rondlopen met de mensen waar je goed mee omgaat. Is de dag zo voorbij toch?
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, gewoon met een sixpack bier in de Python
Jij lijkt me wel iemand die zo'n pakje appelsap met een rietje en 2 krentenbollen meeneemt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, gewoon met een sixpack bier in de Python
Nee, het eten en drinken is gratis.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel iemand die zo'n pakje appelsap met een rietje en 2 krentenbollen meeneemt.
Dan zetten ze je in zo'n bootje van de droomvlucht.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan niet naar de laven...dan denken ze dat er eentje ontsnapt is.
Je weet toch dat ik op jou valquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie weer homo-erotisch aan het doen.
Nou, dan weet ik niet waarom je weer zo loopt te zeuren.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, het eten en drinken is gratis.
En korfbal scheidsrechter is.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel iemand die zo'n pakje appelsap met een rietje en 2 krentenbollen meeneemt.
Mag ik ook eens.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, dan weet ik niet waarom je weer zo loopt te zeuren.
Ok, dan ben ik maar weer mijn vrolijke zelf.quote:
Joepie.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik maar weer mijn vrolijke zelf.
Bij ons ook redelijk matig hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Jullie hebben tenminste een bedrijfsuitje.
Welke medicatie?quote:
Wat gaan jullie doen?quote:
Ik heb denk ik een half jaar geleden een keer een paracetemolletje op ja ...quote:
Vraag me af of hij eindelijk vertrokken is naar een of ander zandland.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:53 schreef LTVDK het volgende:
Dog named Trigger shoots U.S. woman
Verrassend weer dit met zo'n naam.
Als ik eindelijk een 2-persoons bed zou kopen, zou ik het aantal slaapplaatsen met 100 procent uitbreiden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:08 schreef Tem het volgende:
NWS / Efteling breidt aantal slaapplekken fors uit
Heel gastvrij van Elflettering.
Ben je van plan altijd alleen te blijven?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik eindelijk een 2-persoons bed zou kopen, zou ik het aantal slaapplaatsen met 100 procent uitbreiden.
Dan nog is een 2-persoons bed handig, ligt 's nachts mijn book en andere zooi die ik niet wil opruimen als ik al in bed ligquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je van plan altijd alleen te blijven?
Geen idee. Ik ben sowieso niet zo van de plannen, trouwens. Ik denk niet dat je je leven kunt plannen. Jij wel?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je van plan altijd alleen te blijven?
Je kunt het wel sturen, en bewust ergens voor kiezen of niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben sowieso niet zo van de plannen, trouwens. Ik denk niet dat je je leven kunt plannen. Jij wel?
Ik zie wel hoe het loopt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt het wel sturen, en bewust ergens voor kiezen of niet.
Maar ja, dan moet hij weer met touw en ducktape gaan werken.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt het wel sturen, en bewust ergens voor kiezen of niet.
Maar dan nog ligt een 2-persoonsbed zoveel beter dan een 1-persoons.quote:
De kledingkast en het wasrek in mijn slaapkamer sputteren tegen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan nog ligt een 2-persoonsbed zoveel beter dan een 1-persoons.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zei ik ook een keer over Lucille Werner.
Groter huis kopen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De kledingkast en het wasrek in mijn slaapkamer sputteren tegen.
Zal een beetje moeilijk worden zolang ik werkzoekend ben en in een woning zit die zo'n 25.000 euro minder waard is geworden sinds de aankoop. Maar wie weet win ik de loterij.quote:
Calimero vindt het niet leuk dat je dat zegt.quote:
Ik denk dat je eerder getrouwd bent.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal een beetje moeilijk worden zolang ik werkzoekend ben en in een woning zit die zo'n 25.000 euro minder waard is geworden sinds de aankoop. Maar wie weet win ik de loterij.
Groter maar goedkoper huis kopen dan. Almere kost praktisch niks, al zal dat wel met een reden zijn ...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal een beetje moeilijk worden zolang ik werkzoekend ben en in een woning zit die zo'n 25.000 euro minder waard is geworden sinds de aankoop. Maar wie weet win ik de loterij.
Nee hoor. Die staat gezellig naast mijn computer; niet in de slaapkamer. Ik heb mijn grote keyboard niet thuis staan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn keyboard staat ook nog in de weg.
Ik ga nog liever noodgedwongen in een rechtopstaand bed slapen dan dat ik in Almere ga wonen....quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groter maar goedkoper huis kopen dan. Almere kost praktisch niks, al zal dat wel met een reden zijn ...
Idemquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:59 schreeUccie het volgende:
Drie keyboards.....ik kan het niet meer aan, ik ga mijn bed in
Heb ik eens gehad, mocht ik op een matras op de grond gaan slapenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:37 schreef YokiKater het volgende:
Al heb je geen plannen, want je kan bepaalde dingen natuurlijk ook niet plannen .. maar het kan wel gebeuren. En dan heb je een leuke mevrouw op visite en alles en dan kan je niet eens samen een tukkie doen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:18 schreef Peunage het volgende:
Jongens, ik heb nog een goed verhaal over KPN.![]()
![]()
Vorige week heb ik een alles in 1 abbo besteld met glasvezel. Maar ik heb alleen geen glasvezel aansluiting binnen in mijn apapartement omdat de vorige josti dat niet wilde. Dus ik kreeg een e-mail.... Opleverdatum 1 December.
Dat duurt veel te lang natuurlijk. Dus ik heb KPn gebeld... Werd doorgestuurd naar Reggefiber... Reggefiber stuurden me door naar de aannemer... Die dus gebeld. "Ja okay we komen volgende week donderdag aansluiting fixen."
Om lang verhaal kort te maken... Vanochtend kwamen 2 Polen zo'n kastje in de muur plaatsen. "Ja ik heb hem ook meteen voor je gactiveerd"
Dus ik sluit allee aan.... En ik heb glasvezel internet. Amper een week later.
Die Polen kunnen best goed Nederlands.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:18 schreef Peunage het volgende:
Vanochtend kwamen 2 Polen zo'n kastje in de muur plaatsen. "Ja ik heb hem ook meteen voor je gactiveerd"
Heb je gezien wat Zihnikneus allemaal zei in Pauw gister?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het Henk™ Imperium is overal.
Nee, ik zat naar de Republikeinse debatten te kijken. Je bedoelt die Zihni Özdil of hoe heet -ie?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je gezien wat Zihnikneus allemaal zei in Pauw gister?
Ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik zat naar de Republikeinse debatten te kijken. Je bedoelt die Zihni Özdil of hoe heet -ie?
Mooi weblogjequote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja.
Zihni Özdil: allochtoon betekent zwartje
Ik heb even gekeken. Ik vond het allemaal tamelijk onschuldig.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je gezien wat Zihnikneus allemaal zei in Pauw gister?
Kneus.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Topic in NWS was wel leuk om te lezen. Blaag.
Oké. Fokker89 en jij gaan elkaar verrot schelden? Ik stel Harry als jurylid voor. Waar is Harry?quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:44 schreef Fylax het volgende:
Ik moet eigenlijk aardig blijven tegen Fokker tot morgenavond 11 uur.
Morgenavond Fylax Fridayquote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo?Begint dan zijn menstruatiecyclus weer of zo?
Even bakkie dicht, Henk.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké. Fokker89 en jij gaan elkaar verrot schelden? Ik stel Harry als jurylid voor. Waar is Harry?
homo.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:44 schreef Fylax het volgende:
Ik moet eigenlijk aardig blijven tegen Fokker tot morgenavond 11 uur.
Fout.quote:
Fout.quote:
Hoezo niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe vaak moet Elflettering nou nog zeggen dat dit woord niet klopt?
Nou ja... hij is natuurlijk gewoon één van de boegbeelden van NWS. Hij heeft een Yvonne Award gewonnen, waarna de plicht riep. Nu is hij al ruim twee jaar NWS-moderator. Dus dan krijg je dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom geven mensen dat joch eigenlijk nog zoveel aandacht?
Volgens mij had motorbloempje het over jou hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja... hij is natuurlijk gewoon één van de boegbeelden van NWS. Hij heeft een Yvonne Award gewonnen, waarna de plicht riep. Nu is hij al ruim twee jaar NWS-moderator. Dus dan krijg je dat.
Godverdomme, ik moest voor het eerst een keer lachen om jouquote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja... hij is natuurlijk gewoon één van de boegbeelden van NWS. Hij heeft een Yvonne Award gewonnen, waarna de plicht riep. Nu is hij al ruim twee jaar NWS-moderator. Dus dan krijg je dat.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In dat geval weet ik het antwoord niet. Als ik te lang uit NWS-SC wegblijf, word er gemekkerd dat ik hier moet terugkomen. Verder weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij had motorbloempje het over jou hoor.
We moeten toch iemand hebben om te emo.giffen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In dat geval weet ik het antwoord niet. Als ik te lang uit NWS-SC wegblijf, word er gemekkerd dat ik hier moet terugkomen. Verder weet ik het ook niet.
Je hebt nu david toch? Of hoe heet die gozer.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
We moeten toch iemand hebben om te emo.giffen.
Ja, maar die is hier nog niet lang genoeg om zeker van te zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt nu david toch? Of hoe heet die gozer.
Zelfs dat heeft zo z'n grenzenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
We moeten toch iemand hebben om te emo.giffen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
LKDTVquote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt nu david toch? Of hoe heet die gozer.
Die gaat sowieso niet toegevoegd worden op insta.quote:
Hahahah.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die gaat sowieso niet toegevoegd worden op insta.
Je bent zelf helaas.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die is wel een beetje verwaterd helaas.
Ik moest lachen, gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vakantie? Huis uit getrapt door vriendin?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:53 schreef Specularium het volgende:
Over pindakaas gesproken, waar is Wibi?
Ik moest niet lachen, want ik wilde dus ongeveer dezelfde grap maken, en ik gun andere mensen hun plezier dan niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:54 schreef Elfletterig het volgende:
Yes, dit is een topdag voor mij. Met één post heb ik het onmogelijke gepresteerd: zowel Fokker89 als Specularium aan het lachen krijgen.
Hoi Tim.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik elfletterig was, zou ik nu mijn leven ernstig overdenken
Die van jou was beterquote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moest niet lachen, want ik wilde dus ongeveer dezelfde grap maken, en ik gun andere mensen hun plezier dan niet.
cavia's borstelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:01 schreef timmmmm het volgende:
Mogen jullie raden wat ik nu aan het doen ben
Monitor uit het raam flikkeren.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:01 schreef timmmmm het volgende:
Mogen jullie raden wat ik nu aan het doen ben
Dat verklaart het gebrek aan reactie.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Monitor uit het raam flikkeren.
Ik post al jaren in NWS-SC... kun je nagaan hoe ver heen ik al ben.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik elfletterig was, zou ik nu mijn leven ernstig overdenken
Goed bezig jongen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:08 schreef timmmmm het volgende:
Nou, ik ben dus een cake aan het bakken. Goed geraden jongens
oeh lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:08 schreef timmmmm het volgende:
Wie,quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
Spacecake zeker.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:08 schreef timmmmm het volgende:
Want Polen kunnen geen Nederlands spreken???? He??? WAt bedoel je daar nou weer mee?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die Polen kunnen best goed Nederlands.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun je wel legitiem je middelvinger naar mensen opsteken, mijn oom heeft hem ook ooit gebroken en heeft dat redelijk uitgemolkenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:38 schreef YokiKater het volgende:
Potverdikkie, met je middelvinger in het verband ben je meteen gehandicapt aan 1 hand.
Nou...dat zijn 3 minuten van mijn leven die ik nooit meer terugkrijg.quote:
Bij mij mag het er morgen weer af.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kun je wel legitiem je middelvinger naar mensen opsteken, mijn oom heeft hem ook ooit gebroken en heeft dat redelijk uitgemolken.
Het is toch boerenkooldag?quote:
Leuk NWS-SC-waardig woordgrapje toch? Specularium vindt dit soort grappen hilarisch.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou...dat zijn 3 minuten van mijn leven die ik nooit meer terugkrijg.
Je hebt zelf betere.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:52 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Leuk NWS-SC-waardig woordgrapje toch? Specularium vindt dit soort grappen hilarisch.
Dit is helemaal niet grappig.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bij mij werken de hotspots helaas niet meer.... Bij jou wel dus?
[ afbeelding ]
Veeg Uccie op.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bij mij werken de hotspots helaas niet meer.... Bij jou wel dus?
[ afbeelding ]
Wat moet je nou weer van me?quote:
Nee zelfs dat niveau niet.quote:
oh, jammer dat ik het niet zo superlekker vind.quote:
Bij voorkeur helemaal niets.quote:
Mooi.quote:
Dan ben je mooi traag.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben een half uur aan het photoshoppen geweest ja!
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat zijn andere twee keyboards weer opzoeken.![]()
Fijne avond!
Mijn nietmachine niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn nietmachine werkt anders nog hartstikke goed.
Godver...nu moest ik lachen.quote:
Hou nu je mond maar weer even 2 weken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:11 schreef Fylax het volgende:
Ik was net aan het fluiten, dat vond mijn moeder niet zo leuk.
Toen zei ik: Is vrijheid van fluiting
Probeer nog maar een keerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:11 schreef Fylax het volgende:
Ik was net aan het fluiten, dat vond mijn moeder niet zo leuk.
Toen zei ik: Is vrijheid van fluiting
Nee je hebt gelijk, vooral omdat ze betere muzikanten zijn dan Elfje.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar mag je helemaal niet om lachen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, vooral omdat ze betere muzikanten zijn dan Elfje.
https://www.zorgkaartnederland.nl/brandwondencentrumquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, vooral omdat ze betere muzikanten zijn dan Elfje.
Zij treden anders wel met megasterren op, Frans Bauer enzo.quote:
Wat moet hier nou weer de grap van zijn?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
https://www.zorgkaartnederland.nl/brandwondencentrum
http://knowyourmeme.com/memes/apply-cold-water-to-that-burnquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat moet hier nou weer de grap van zijn?
''grap''quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:21 schreef d4v1d het volgende:
Je verpest mijn oh zo fantastische garp fokker.
Ongeveer net zo grappig als een massagraf ja.quote:
Daar liggen ze wel dubbel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ongeveer net zo grappig als een massagraf ja.
Kut, nu moet ik lachen ...quote:
Irritant hè.quote:
Doe dat gewoon even niet wil je.quote:
Nee erover, ze liggen meestal wel in een kuil.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:31 schreef YokiKater het volgende:
Wel een beetje op het randje hoor.
Zo voel ik me regelmatig bij Elfentering dus.quote:
Alsof dat lang duurt.quote:
Dat is niet heel erg leukquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo voel ik me regelmatig bij Elfentering dus.
Dat pretendeer ik dan ook niet te zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je bent zelf niet heel erg leuk.
Heb je nou al eens wat ER werk gedaan? Of loop je alleen maar stoer te doen met je kleurtje.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat pretendeer ik dan ook niet te zijn.
Ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je nou al eens wat ER werk gedaan? Of loop je alleen maar stoer te doen met je kleurtje.
Stoer met het kleurtje dus.quote:
Ja meneerquote:
Ik wist niet dat ze op mannen met een kleurtje viel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij probeert daarmee Fatima te imponeren.
Veeg me opquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze op mannen met een kleurtje viel.
Ghahahahahahahaaha:pquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, doen ze bij mij ook nooit.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neequote:
Nou, dan maar hopen dat het weer een keer flink gaat regenen .. kan je in je keuken liggen. HAHAHAHAHAHAHA!!quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, dan maar hopen dat het weer een keer flink gaat regenen .. kan je in je keuken liggen. HAHAHAHAHAHAHA!!
Lulquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, dan maar hopen dat het weer een keer flink gaat regenen .. kan je in je keuken liggen. HAHAHAHAHAHAHA!!
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
quote:
Ja, het eerste wat hij met zijn kleurtje heeft gedaan is je zusje anaal vernederen. Dat ja.quote:
Ik heb geen zusje.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, het eerste wat hij met zijn kleurtje heeft gedaan is je zusje anaal vernederen. Dat ja.
Dacht eerst je moeder.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, het eerste wat hij met zijn kleurtje heeft gedaan is je zusje anaal vernederen. Dat ja.
Nou ja, het gaat hier wel om LTVDK, ik denk niet dat ze te benijden isquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:57 schreef Uccie het volgende:
De moeder van Fokker heeft gewoon een beter seksleven dan ik...
Dat wil ik allemaal niet weten joh.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:57 schreef Uccie het volgende:
De moeder van Fokker heeft gewoon een beter seksleven dan ik...
Je vroeg er zelf naar natuurlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat wil ik allemaal niet weten joh.
Ik wil inderdaad niet met haar ruilen...ook al zou Fokker daar best blij van worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat hier wel om LTVDK, ik denk niet dat ze te benijden is
Dat moet jij dood gaanquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil inderdaad niet met haar ruilen...ook al zou Fokker daar best blij van worden.
Nou ja, als het of dat is, of het met LTVDK moeten doen, zou ik het wel wetenquote:
Krijg je ook de auto hè.quote:
Stel je niet aan, vlag erover en gaan voor het vaderland.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, als het of dat is, of het met LTVDK moeten doen, zou ik het wel weten
de lokale derby of wat?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:04 schreef YokiKater het volgende:
Ik hoor allemaal hooligans schreeuwen.
...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stel je niet aan, vlag erover en gaan voor het vaderland.
Telstar - AZ. Die waren opweg naar het stadion met het nodige geschreeuw, vuurwerk en polities. Straks is de aftrap en mag ik genieten van mooie zangkoren.quote:
Aha...en, zijn ze een beetje zuiver of klinkt het vals?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Telstar - AZ. Die waren opweg naar het stadion met het nodige geschreeuw, vuurwerk en polities. Straks is de aftrap en mag ik genieten van mooie zangkoren.
Vals en gemeen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aha...en, zijn ze een beetje zuiver of klinkt het vals?
Wel zoals je verwacht.quote:
Ja. Wel lachen, twittert er zo'n kerel een filmpje van gasten die onrust willen stoken en even latert twittert er een agent doodleuk dat de sfeer er goed in zitquote:
Ik weet niet hoe de Telstar hoolies zijn, maar qua reputatie hebben ze Den Haag nog niet bereikt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja. Wel lachen, twittert er zo'n kerel een filmpje van gasten die onrust willen stoken en even latert twittert er een agent doodleuk dat de sfeer er goed in zit.
Schorriemorrie is het!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de Telstar hoolies zijn, maar qua reputatie hebben ze Den Haag nog niet bereikt.
Nou hebben ze in de FC Den Haag tijd denk ik wel de lat erg hoog gelegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |