quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Feyenoord heeft volgens mijn berekeningen 90% kans om te winnen. Dat is best hoog.
Hallo Rob Jacobs.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Feyenoord heeft volgens mijn berekeningen 90% kans om te winnen. Dat is best hoog.
Hij riep laatst een kind van Feyenoord te zijn en heeft goeie connecties met Kuijt En Gioquote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Elia - RvP - Kuyt![]()
Altijd blijven dromen.
Hij riep laatst een kind van Feyenoord te zijn en heeft goeie connecties met Kuijt En Gioquote:
Niet al dronken op je werk zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:52 schreef satecl het volgende:
Nog 1 uurtje en dan trekt deze jongen zijn eerste biertje open
Wie zegt dat ik gisteren/vannacht niks gehad heb?quote:
Basketbal gekeken met Michiel? Nachtje doorhalen dit datquote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik gisteren/vannacht niks gehad heb?
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Basketbal gekeken met Michiel? Nachtje doorhalen dit dat
Maar wel meer inzicht en techniek dan de rest van Feyenoord bij elkaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:41 schreef Divje het volgende:
v. Persie kan alleen maar tegenvallen. Mist de drive die Dirkie wel heeft.
Ik heb helemaal geen basketbal gekekenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Basketbal gekeken met Michiel? Nachtje doorhalen dit dat
Okequote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen basketbal gekeken
Wel een keer of 324 beter dan Kramer. Wat valt die tegen joh.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:41 schreef Divje het volgende:
v. Persie kan alleen maar tegenvallen. Mist de drive die Dirkie wel heeft.
Ja dat valt echt opquote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:07 schreef Tortugal het volgende:
Grappig dat al die joden zich aan het indekken zijn.
Vind ik nog wel meevallen, goede looplijnen die ruimtes creëren voor bijvoorbeeld een Kuyt. Hij is zelf nog niet zo heel vaak gevaarlijk, maar is wel kopsterk en rond toch ook over de grond vrij behoorlijk af. Hij is geen kapstok nee... maar die hebben we nu dan ook niet echt nodig...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel een keer of 324 beter dan Kramer. Wat valt die tegen joh.
Vind hem niet tegenvallen. Doet het min of meer zoals verwacht. Af en toe heel aardig, maar hele delen van een wedstrijd zie je hem niet. Hopelijk gaat hij zich nog wel wat verbeteren.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel een keer of 324 beter dan Kramer. Wat valt die tegen joh.
Dat is wel waar, tegenvallen is het niet. Laat ik het anders zeggen, ik had gehoopt dat hij er wat meer van zou bakkenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vind hem niet tegenvallen. Doet het min of meer zoals verwacht. Af en toe heel aardig, maar hele delen van een wedstrijd zie je hem niet. Hopelijk gaat hij zich nog wel wat verbeteren.
Ruimtes creëren vind ik allemaal wel meevallen. Hij staat er een beetje te staan en soms komt een bal goed bij em terecht en dan schiet ie hem er de helft van de tijd in. Zichzelf aanbieden, een kans of ruimte creëren, ik zie het allemaal niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:28 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Vind ik nog wel meevallen, goede looplijnen die ruimtes creëren voor bijvoorbeeld een Kuyt. Hij is zelf nog niet zo heel vaak gevaarlijk, maar is wel kopsterk en rond toch ook over de grond vrij behoorlijk af. Hij is geen kapstok nee... maar die hebben we nu dan ook niet echt nodig...
Ff quoten voor na zijn hattrick vanavondquote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is wel waar, tegenvallen is het niet. Laat ik het anders zeggen, ik had gehoopt dat hij er wat meer van zou bakken
[..]
Ruimtes creëren vind ik allemaal wel meevallen. Hij staat er een beetje te staan en soms komt een bal goed bij em terecht en dan schiet ie hem er de helft van de tijd in. Zichzelf aanbieden, een kans of ruimte creëren, ik zie het allemaal niet.
Dat valt wel mee denk ik. Kazim zou het in dit elftal in deze vorm niet slechter doen dan Kramer. Kramer zou het afgelopen jaar niet beter gedaan hebben dan Kazim.quote:
De 1-0 van zondag is al een voorbeeldje hier van. Hij wijst zelfs nog.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is wel waar, tegenvallen is het niet. Laat ik het anders zeggen, ik had gehoopt dat hij er wat meer van zou bakken
[..]
Ruimtes creëren vind ik allemaal wel meevallen. Hij staat er een beetje te staan en soms komt een bal goed bij em terecht en dan schiet ie hem er de helft van de tijd in. Zichzelf aanbieden, een kans of ruimte creëren, ik zie het allemaal niet.
Ik hoop het. Ik denk dat we het toernooi uitgegooid worden en in de competitie wel winnen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ff quoten voor na zijn hattrick vanavond
Het fijne aan Kramer in deze formatie is dat hij niet in de bal komt. Kazim duikt overal op, iets wat niet nodig is als je spelers als Kuyt, Gustafson en Elia hebt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik. Kazim zou het in dit elftal in deze vorm niet slechter doen dan Kramer. Kramer zou het afgelopen jaar niet beter gedaan hebben dan Kazim.
Zijn m.i. allebei hoogst middelmatig. Ik ben dus ook enigszins teleurgesteld in Kramer
Daar zou ik mee kunnen leven.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik denk dat we het toernooi uitgegooid worden en in de competitie wel winnen.
Ik help het je hopen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ff quoten voor na zijn hattrick vanavond
Ik denk inderdaad wel dat Kazim en Kuyt niet lekker zouden zijn samen. Kazim vindt zichzelf daar teveel een baasje voorquote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het fijne aan Kramer in deze formatie is dat hij niet in de bal komt. Kazim duikt overal op, iets wat niet nodig is als je spelers als Kuyt, Gustafson en Elia hebt.
Nou ja, ik zie het daarna ook gebeuren dat we nipt 2de worden eind van het seizoen.quote:
Dan kan het altijd meevallenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie het daarna ook gebeuren dat we nipt 2de worden eind van het seizoen.
Ik ben geen positief mens
Ik heb het liever andersom dan, als ik zou kunnen kiezen. Competitie heeft zoveel wedstrijden, valt nog makkelijk goed te maken.quote:
Als we de dubbel winnen, kunnen die op de bluray toch wel een speciaal plekje krijgen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:39 schreef Lastpost het volgende:
Inderdaad, gelijk een bluray met de overwinningen erop!
Ik zit zelf nu ook al een tijdje op Y2. Er zijn in de loop der tijd veel fanatiekelingen erbij gekomen. Sinds dit seizoen bestaat het vak volledig aan seizoenskaarthouders.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:34 schreef XSbig het volgende:
Sta vanaf begin dit seizoen ook op Y, lekker fanatiek vak idd. Staan wel wat vage gasten op, maarja dat is opzich ook niet erg
quote:Al sinds 2009 worden de wedstrijden Feyenoord-Ajax en Ajax-Feyenoord afgewerkt zonder publiek van de bezoekende club. De burgemeesters van Rotterdam en Amsterdam besloten destijds tot een verbod op uitfans voor de duur van vijf jaar, omdat het iedere keer misging tussen de rivaliserende supportersgroepen. Al jaren zijn er nu geen fans meer van de partij van beide clubs, maar de vraag is wanneer het er wél weer van komt.
Een woordvoerder van de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb laat aan Metro weten dat er altijd gezocht zal blijven worden naar een oplossing. “Want het is nog steeds ieders intentie om wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax met beide supportersgroepen af te werken”, verzekert hij woensdag, op de dag van de bekerkraker tussen de twee.
De supportersvereniging van Ajax wil niet reageren, omdat dat het onderwerp alleen maar meer aandacht geeft en dat is niet de bedoeling. Ron Smit van de supportersvereniging in Rotterdam denkt dat het goed zou zijn om snel weer uitsupporters over en weer toe te laten. Hij zegt dat iemand die een tijd geen bier mag drinken, er de eerstvolgende keer dat het wél weer toegestaan is meteen te veel neemt.
“De jongere generatie fans was 10 jaar toen het verbod van kracht ging. Die supporters hebben nog nooit een Klassieker mét Ajaxfans meegemaakt. Als dat wel weer kan, weten ze niet wat ze meemaken. Dus als je heel lang wacht met het weer toestaan van uitfans, is de kans alleen maar groter dat het uit de hand loopt. Dat heb ik ook tegen Aboutaleb gezegd. Van mij mag het het uitvak snel weer vol zitten”, aldus Smit.
Gaat echt nog wel gebeuren hoor, kwestie van tijdquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat helaas nooit meer gebeuren.
Neuh... de burgemeesters vinden het wel goed zo.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gaat echt nog wel gebeuren hoor, kwestie van tijd
allebei de burgemeester zullen binnen 5 jaar opgetyft zijn lijkt mequote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Neuh... de burgemeesters vinden het wel goed zo.
Nee. Teveel geregel, teveel geld, teveel debielen die zich niet kunnen gedragen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gaat echt nog wel gebeuren hoor, kwestie van tijd
Abou zal wel richting Den Haag gaan ja. Is de gedroomde premier-kandidaat van links.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
allebei de burgemeester zullen binnen 5 jaar opgetyft zijn lijkt me
Er is geen enkele burgemeester die zich hier aan wilt branden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
allebei de burgemeester zullen binnen 5 jaar opgetyft zijn lijkt me
Haha dit heb ik ook een paar jaar gedaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:13 schreef DonRaja het volgende:
Afgelopen zondag zat een lijp achter mij te roepen dat ik moest gaan zitten op W4. Het was tijdens de fucking warming up...![]()
Kon daarna gelukkig met HMF en de rest van de boefjes naar W1.
En dat allemaal door jouw idolen. Gekke hoolies.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er is geen enkele burgemeester die zich hier aan wilt branden.
W4 en Z1 is het een beetje 50/50 vaak.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:16 schreef Oldground het volgende:
[..]
Haha dit heb ik ook een paar jaar gedaan.
Dacht alleen dat ze op W4 wel allemaal stonden die tijd (5/6 jaar geleden), maar misschien vergis ik me.
De helft staat nu zo ongeveer. De andere helft klaagt er de hele wedstrijd over.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:16 schreef Oldground het volgende:
[..]
Haha dit heb ik ook een paar jaar gedaan.
Dacht alleen dat ze op W4 wel allemaal stonden die tijd (5/6 jaar geleden), maar misschien vergis ik me.
Dat is Asscher.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Abou zal wel richting Den Haag gaan ja. Is de gedroomde premier-kandidaat van links.
Het in de fik steken van onze supportershome heeft niet echt geholpen nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat allemaal door jouw idolen. Gekke hoolies.
Blijken ze nu toch zelf te hebben gedaan hoorde ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het in de fik steken van onze supportershome heeft niet echt geholpen nee.
Volgens mij zijn daarvoor geen Feyenoorders gepakt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een gaslek begreep ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijken ze nu toch zelf te hebben gedaan hoorde ik.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
W4 en Z1 is het een beetje 50/50 vaak.
Ah oke. Niet links/rechts van de trap dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De helft staat nu zo ongeveer. De andere helft klaagt er de hele wedstrijd over.
Dat hebben jullie stoere criminele supportertjes zelf gedaanquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:04 schreef GwaiLow het volgende:
Ben echt heel erg benieuwd naar vanavond. Voor Feyenoord is deze wedstrijd natuurlijk enorm belangrijk. Ajax zal op 80 procent spelen en Feyenoord op 200%. Kan nog ergens spannend gaan worden vandaag, al zit de kans er natuurlijk ook in dat Feyenoord dit makkelijk wint
Al aan het indekken jongen?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:04 schreef GwaiLow het volgende:
Ben echt heel erg benieuwd naar vanavond. Voor Feyenoord is deze wedstrijd natuurlijk enorm belangrijk. Ajax zal op 80 procent spelen en Feyenoord op 200%.
Waarom is voor Feyenoord deze wedstrijd in vredesnaam belangrijker dan voor Ajax?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:04 schreef GwaiLow het volgende:
Ben echt heel erg benieuwd naar vanavond. Voor Feyenoord is deze wedstrijd natuurlijk enorm belangrijk. Ajax zal op 80 procent spelen en Feyenoord op 200%. Kan nog ergens spannend gaan worden vandaag, al zit de kans er natuurlijk ook in dat Feyenoord dit makkelijk wint
Omdat we geen Europees spelen denk ik. Vind zelf de beker altijd belangrijk want het is een prijs, en die winnen we niet zoveel. Vind het elk jaar weer zonde als een bekerfinale in De Kuip zonder Feyenoord wordt gespeeldquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom is voor Feyenoord deze wedstrijd in vredesnaam belangrijker dan voor Ajax?
Verder is het direct geplaatst groepsfase EL en gaan PSV, Ajax en Feyenoord toch met zijn 3-en voor de titel. Mocht je 3e worden be je vast geplaatst, mocht Ajax 3e worden mogen zij nog een extra voorronde spelen tegen een Rapid Wien oid... (of hebben ze dat dit jaar veranderd, dat van verliezende bekerfinalist die de ticket krijgt bij CL plaatsing van de winnaar?)quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Omdat we geen Europees spelen denk ik. Vind zelf de beker altijd belangrijk want het is een prijs, en die winnen we niet zoveel. Vind het elk jaar weer zonde als een bekerfinale in De Kuip zonder Feyenoord wordt gespeeld
Precies, voor ons is de competitie juist nog veel belangrijker dan voor Ajax maar daar zeuren we niet over. Indekken is voor pussies.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:17 schreef timmmmm het volgende:
Mooi meegenomen als we winnen hoor, zeker van Ajax want dan heb je de lastigste tegenstander al gehad deze bekerronde, maar het is echt geen topprioriteit naast de competitie. #hetisdebekermaar
ok.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:04 schreef GwaiLow het volgende:
Ajax gaat niet overwinteren in Europa, het is niet dat ze daar bepaald hoge ogen gooien natuurlijk. Zelfs als ze vanavond winnen was dit voor het seizoen de laatste bekerwedstrijd waarbij ze ook europees spelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Omdat we geen Europees spelen denk ik. Vind zelf de beker altijd belangrijk want het is een prijs, en die winnen we niet zoveel. Vind het elk jaar weer zonde als een bekerfinale in De Kuip zonder Feyenoord wordt gespeeld
Jaloers is, veel plezier allemaal.quote:
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 28-10-2015 om 18:24:10OPSTELLING Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Gustafson, Vilhena; Kuyt, Kramer en Elia. #FEYaja reageer retweet
Verstandig.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:26 schreef Divje het volgende:
Geen Vejinovic. Wel Vilhena.twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 28-10-2015 om 18:24:10OPSTELLING Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Gustafson, Vilhena; Kuyt, Kramer en Elia. #FEYaja reageer retweet
Dat is idd een goede zet want er zal druk op het middenveld komen te staan. Iets waar Vejinovic zoals al duidelijk niet zo goed tegen kan.quote:
Alles staat vast ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:30 schreef Heeinz het volgende:
@MikeVerweij: Weer duidelijk waarom @KNVB geen interlands in Kuip laat spelen. Verkeer rond Rotterdam weer ramp #feyaja
KNJB
Veel plezier jongens
Weet niet zeker, doe ik niet zo vaak, maar als je er niet vaak komt is stadhuisplein wel prima zo te lezen (vind het wel duur qua bier daar), ik kom zelf nog wel regelmatig in Pardoen (oude haven) en anders die stamkroegen op Zuid (bij de kop van Beijerlandselaan) of wellicht wel gewoon op Varkenoord, geen idee wat daar blijft hangen bij aanvang van de wedstrijd, vooraf is het altijd wel drukquote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wat is een leuke plek in R'dam om de wedstrijd op groot scherm te kijken?
Als ze bij Rijkswaterstaat eens zouden opschieten met het opleveren van nieuwe verbindingen... Dat scheelt echt erorm.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:30 schreef Heeinz het volgende:
@MikeVerweij: Weer duidelijk waarom @KNVB geen interlands in Kuip laat spelen. Verkeer rond Rotterdam weer ramp #feyaja
KNJB
Veel plezier jongens
Ja, goede tactische omzetting denk ik, ik was wel een beetje bang met Vejinovic en Gustafson naast El Ahmadi, dit lijkt me wel beter qua strijd en fysiek en onder druk voetballen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat is idd een goede zet want er zal druk op het middenveld komen te staan. Iets waar Vejinovic zoals al duidelijk niet zo goed tegen kan.
Voorbeelden die leuk zijn?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:07 schreef Tortugal het volgende:
Grappig dat al die joden zich aan het indekken zijn.
En dat uur duurt laaaaaaang goffedommequote:
http://lmgtfy.com/?q=vivoballquote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:55 schreef H0D3NPYL het volgende:
Toch maar gewoon thuis kijken op een streampje, zin an! Als iemand nog een goede weet, pm maar
Ik zit meestal wel te kijken. Als de jouwe het niet doet, moet je maar een gil geven zoquote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:55 schreef H0D3NPYL het volgende:
Toch maar gewoon thuis kijken op een streampje, zin an! Als iemand nog een goede weet, pm maar
Van Bronckhorst durft in ieder geval wel keuzes te maken.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:26 schreef Divje het volgende:
Geen Vejinovic. Wel Vilhena.twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 28-10-2015 om 18:24:10OPSTELLING Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Gustafson, Vilhena; Kuyt, Kramer en Elia. #FEYaja reageer retweet
En de enige neus bij mij op de zaak (Ja die bestaan in Rotterdam) dekte zich de hele dag al in. Beker niet zo belangrijk, rust voor bepaalde spelers, geen uit publiek etc etc.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:05 schreef timmmmm het volgende:
Maar jongens, ik merk aan iedereen die ik er vandaag zo over gesproken heb dat Feyenoord eigenlijk gewoon favoriet is vanavond.
Dat is ook voor het eerst in jaaaaaaaaaren aan de vooravond van een klassieker
En als ze dan winnen moet je 't de rest van 't jaar aanhorenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En de enige neus bij mij op de zaak (Ja die bestaan in Rotterdam) dekte zich de hele dag al in. Beker niet zo belangrijk, rust voor bepaalde spelers, geen uit publiek etc etc.
Ben je niet de enige in.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:12 schreef Wiebeldak het volgende:
En dan zit ik hier met Ziggo internet te posten..... Echt zwaar irritant eigenlijk.
ziggo, bol.com en nog een paar dingen worden automatisch gelinkt. Daar krijgen Fok! geld voor of zo.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:13 schreef Wiebeldak het volgende:
ziggo maakt automatisch een link? WTF?
Aha ok.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ziggo, bol.com en nog een paar dingen worden automatisch gelinkt. Daar krijgen Fok! geld voor of zo.
Als 'ie maar geen corners en vrije trappen gaat nemen met z'n poliopoot.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:07 schreef Pascalus het volgende:
Vejinovic speelde als een zoutzak tegen AZ, mooi dat Vilhena een basisplek krijgt.
Gustafson kan dat primaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als 'ie maar geen corners en vrije trappen gaat nemen met z'n poliopoot.
Ik ben nog aan het werk in Brussel, straks snel een streampje zoeken.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:22 schreef hhh38 het volgende:
Nog 25 minuten... Ik zit al met een Feyenoord sjaal klaar achter m'n laptop.
Groetjes uit Engeland
Haha ik ook. FOTO!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:22 schreef hhh38 het volgende:
Nog 25 minuten... Ik zit al met een Feyenoord sjaal klaar achter m'n laptop.
Groetjes uit Engeland
Mooi is dat zo heb ik nog een uefa cup winner sjaal uit die tijd die ik als jongetje van mijn inmiddels overleden vader kreeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:28 schreef Wiebeldak het volgende:
Dat is trouwens een enorm oude sjaal die ik van mijn opa heb gekregen die al een tijdje niet meer leeft.
Vet! Bij mij staat erop: The one and only Feyenoord a powerful team. En onderaan aan beide kanten: Legioensjaal plus het stadswapen en kleuren van Rotterdam plus 2x Feyenoord logo. Best wel gedetailleerd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi is dat zo heb ik nog een uefa cup winner sjaal uit die tijd die ik als jongetje van mijn inmiddels overleden vader kreeg.
Zat ik ook net te denken jaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:10 schreef Wiebeldak het volgende:
Vilhena probeert letterlijk bazoer uit de wedstrijd te schoppen. Lekker bezig Vilhena, provoceren.
Wel steeds rustig aan de bal behalve die laatste paas dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:13 schreef Tortugal het volgende:
Gustafson speelt tot nu toe verschrikkelijk.
Jup die laatste pass gaat alleen maar misquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:14 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wel steeds rustig aan de bal behalve die laatste paas dan.
Fox.nl of streams.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:25 schreef sjappiehunter het volgende:
Kan ik de wedstrijd ergens live volgen op computer? Geen TV hier
Vivoball.mequote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:25 schreef sjappiehunter het volgende:
Die bal hoeft maar 1x goed tevallen maar dat geldt ook voor 020quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:26 schreef Wicky15 het volgende:
Lijkt echt helemaal nergens op.
Kutzooi.
Mijn esigaret staat in de fik.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:27 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik rook een pakje peuken per minuut.
Dat is ook weer wat overdreven harryquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:28 schreef Tomatenboer het volgende:
We worden helemaal weggespeeld. Ajax had al makkelijk met 0-3 voor kunnen staan.
Ajax is toch nog een maatje te groot voor ons.
Vind ik niet. Ajax voetbalt zoveel makkelijker. Feyenoord komt er totaal niet aan te pas.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is ook weer wat overdreven harry
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:25 schreef sjappiehunter het volgende:
Het middenveld functioneert niet en is te 'licht'. Ajax tikt veels te makkelijk rond, net als AZ in de omschakeling er te makkelijk uit kwam .Toornstra en wellicht Pornosnor moeten erin straks.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:28 schreef Tomatenboer het volgende:
We worden helemaal weggespeeld. Ajax had al makkelijk met 0-3 voor kunnen staan.
Ajax is toch nog een maatje te groot voor ons.
Volgens is erg zwak ja, snap niet dat iedereen zo blij wat dat hij een basisplaats heeft. Voegt voetballende niets toequote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:28 schreef Stringer het volgende:
Wat een apathisch zooitje zeg. Vilhena toont aan waarom ie normaal niet in de basis staat: loopt volkomen te zwemmen. De rest lijkt Kuipvrees te hebben. Wtf.
Zenuwachtig speel. Angstig, bang voor balverlies.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:37 schreef hhh38 het volgende:
Is er iets dat vd Heijden wel kan? Wat is die slecht zeg. De rest komt er niet of nauwelijks aan te pas, ben er nog niet helemaal uit of dat aan Ajax ligt of een soort ontzag voor de tegenstander. Tegen PSV gebeurt dat nooit thuis.
Verwacht alsnog een Koemaniaanse omslag in de tweede helft.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Hoe de sfeer erin! Ook in het topic
Ik hoop zo op een goede 2e helft dan idd ipv een goede eerste helft. RUUSTAAAAGGGGGGG blijven is het enige wat ze moeten doen. Veel te wild en zenuwachtig de gehele 1e helft.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:39 schreef Stringer het volgende:
[..]
Verwacht alsnog een Koemaniaanse omslag in de tweede helft.
Van der Heijden was best een aardige (meevoetballende) verdediger. Maar valt door de mand. Dat heeft Ajax ook met van der Hoorn, maar die doet het nu vanavond wel oké.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:37 schreef hhh38 het volgende:
Is er iets dat vd Heijden wel kan? Wat is die slecht zeg. De rest komt er niet of nauwelijks aan te pas, ben er nog niet helemaal uit of dat aan het goede spel van Ajax ligt of een soort ontzag voor de tegenstander. Tegen PSV gebeurt dat nooit thuis.
Vooral omdat Feyenoord (net als Ajax) vooral de lange bal speelt, dan heb je aan Hoorn wel een goeie al zou Kramer toch wel in staat moeten zijn om een aantal kopduels te winnenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:43 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Van der Heijden was best een aardige (meevoetballende) verdediger. Maar valt door de mand. Dat heeft Ajax ook met van der Hoorn, maar die doet het nu vanavond wel oké.
Je wil verliezen?quote:
Kan nog gewoon alle kanten op, ik ben er in ieder geval nog niet zeker vanquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach ja, we kunnen beter deze wedstrijd verliezen dan voor de competitie.
Ja, ik ben me al aan het indekken.
ik ook niet. wordt spannendquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan nog gewoon alle kanten op, ik ben er in ieder geval nog niet zeker van
Die NEUS!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:50 schreef Wicky15 het volgende:
Ik word niet goed van Jan-Arie.
Dat hoofd alleen al.
Hij heeft nog niet 1 goede voorzet of kans gehad. Ik denk dat als ie er nu 1 krijgt dat ie zit.quote:
Die gozer moet gewoon in een hip koffietentje werken, zo'n zaak met een wielrenfiets aan de muur. Niet in Feyenoord 1.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:50 schreef Wicky15 het volgende:
Ik word niet goed van Jan-Arie.
Dat hoofd alleen al.
Hij staat steeds stil.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet 1 goede voorzet of kans gehad. Ik denk dat als ie er nu 1 krijgt dat ie zit.
Een fiets aan de muur? Waarom?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:52 schreef Stringer het volgende:
[..]
Die gozer moet gewoon in een hip koffietentje werken, zo'n zaak met een wielrenfiets aan de muur. Niet in Feyenoord 1.
Idd.quote:
Hipster fiets.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een fiets aan de muur? Waarom?
[..]
Idd.
Klopt. Het is gewoon dat Heerenveen niveautje 4e Klasse Zaterdag hanteerde. Daardoor leek ons spel snel en flitsend.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind dat je wel kunt merken dat Ajax een hoger baltempo gewend is. Feyenoord heeft vaak teveel tijd nodig.
Komt door de NBAquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:04 schreef TC03 het volgende:
Kramer legt echt weinig energie in deze wedstrijd.
Die is het ff kwijt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:04 schreef Sportex het volgende:
Wat is die Vilhena allemaal aan het doen joh
Die wilde pass erna was zo mogelijk nog slechterquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vilhena kan echt niet meer met die fout net en zijn verloren duels in de eerste helft.
dat is schijn. Geen schot op doel.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:06 schreef Tortugal het volgende:
We komen er na een uur voetballen in
En dan wordt het 0-1. Is altijd zo tegen die neuzen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:06 schreef Tortugal het volgende:
We komen er na een uur voetballen in
Vind m vandaag duidelijk actiever dan normaal juist. Al is het normaal gewoon lui te noemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:09 schreef Tortugal het volgende:
Kramer lijkt wel een beetje lusteloos op het veld te staan, niet gretig.
Thats Kramerinho. Maar dan, in de negentigste minuut.....quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:09 schreef Tortugal het volgende:
Kramer lijkt wel een beetje lusteloos op het veld te staan, niet gretig.
Moet ik ook toegeven. Speelt heel goed ja,. Bazoer ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:11 schreef Tortugal het volgende:
Moet zeggen dat die Tete echt heel goed is.
Achterin en met name middenveld is beter dan feyenoord. Voorin stukken minder vooralsnog zonder El Ghazi.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:12 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Moet ik ook toegeven. Speelt heel goed ja,. Bazoer ook.
Denkt natuurlijk dat hij verdediger van Ajax is.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Aire kopt telkens naar een 3e doel links of rechts die er niet staat.
Meteen Kramer even langs laten gaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:17 schreef Wicky15 het volgende:
Cillessen erin zou wel gunstig zijn voor een strafschoppenserie.
Rustig blijven dat zegt hij zelf in ieder interview. Maar nu veel te wild ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:18 schreef Tortugal het volgende:
Godverdomme gustafson. Je had nu al een Feyenoord held kunnen zijn
Juist mooi moment voor een kentering vrees ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:18 schreef eight het volgende:
Mooi Cillessen komt erin. Nu kunnen we de strafschoppen serie niet meer verliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |