quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Feyenoord heeft volgens mijn berekeningen 90% kans om te winnen. Dat is best hoog.
Hallo Rob Jacobs.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Feyenoord heeft volgens mijn berekeningen 90% kans om te winnen. Dat is best hoog.
Hij riep laatst een kind van Feyenoord te zijn en heeft goeie connecties met Kuijt En Gioquote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Elia - RvP - Kuyt![]()
Altijd blijven dromen.
Hij riep laatst een kind van Feyenoord te zijn en heeft goeie connecties met Kuijt En Gioquote:
Niet al dronken op je werk zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:52 schreef satecl het volgende:
Nog 1 uurtje en dan trekt deze jongen zijn eerste biertje open
Wie zegt dat ik gisteren/vannacht niks gehad heb?quote:
Basketbal gekeken met Michiel? Nachtje doorhalen dit datquote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik gisteren/vannacht niks gehad heb?
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Basketbal gekeken met Michiel? Nachtje doorhalen dit dat
Maar wel meer inzicht en techniek dan de rest van Feyenoord bij elkaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:41 schreef Divje het volgende:
v. Persie kan alleen maar tegenvallen. Mist de drive die Dirkie wel heeft.
Ik heb helemaal geen basketbal gekekenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Basketbal gekeken met Michiel? Nachtje doorhalen dit dat
Okequote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen basketbal gekeken
Wel een keer of 324 beter dan Kramer. Wat valt die tegen joh.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:41 schreef Divje het volgende:
v. Persie kan alleen maar tegenvallen. Mist de drive die Dirkie wel heeft.
Ja dat valt echt opquote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:07 schreef Tortugal het volgende:
Grappig dat al die joden zich aan het indekken zijn.
Vind ik nog wel meevallen, goede looplijnen die ruimtes creëren voor bijvoorbeeld een Kuyt. Hij is zelf nog niet zo heel vaak gevaarlijk, maar is wel kopsterk en rond toch ook over de grond vrij behoorlijk af. Hij is geen kapstok nee... maar die hebben we nu dan ook niet echt nodig...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel een keer of 324 beter dan Kramer. Wat valt die tegen joh.
Vind hem niet tegenvallen. Doet het min of meer zoals verwacht. Af en toe heel aardig, maar hele delen van een wedstrijd zie je hem niet. Hopelijk gaat hij zich nog wel wat verbeteren.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel een keer of 324 beter dan Kramer. Wat valt die tegen joh.
Dat is wel waar, tegenvallen is het niet. Laat ik het anders zeggen, ik had gehoopt dat hij er wat meer van zou bakkenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vind hem niet tegenvallen. Doet het min of meer zoals verwacht. Af en toe heel aardig, maar hele delen van een wedstrijd zie je hem niet. Hopelijk gaat hij zich nog wel wat verbeteren.
Ruimtes creëren vind ik allemaal wel meevallen. Hij staat er een beetje te staan en soms komt een bal goed bij em terecht en dan schiet ie hem er de helft van de tijd in. Zichzelf aanbieden, een kans of ruimte creëren, ik zie het allemaal niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:28 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Vind ik nog wel meevallen, goede looplijnen die ruimtes creëren voor bijvoorbeeld een Kuyt. Hij is zelf nog niet zo heel vaak gevaarlijk, maar is wel kopsterk en rond toch ook over de grond vrij behoorlijk af. Hij is geen kapstok nee... maar die hebben we nu dan ook niet echt nodig...
Ff quoten voor na zijn hattrick vanavondquote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is wel waar, tegenvallen is het niet. Laat ik het anders zeggen, ik had gehoopt dat hij er wat meer van zou bakken
[..]
Ruimtes creëren vind ik allemaal wel meevallen. Hij staat er een beetje te staan en soms komt een bal goed bij em terecht en dan schiet ie hem er de helft van de tijd in. Zichzelf aanbieden, een kans of ruimte creëren, ik zie het allemaal niet.
Dat valt wel mee denk ik. Kazim zou het in dit elftal in deze vorm niet slechter doen dan Kramer. Kramer zou het afgelopen jaar niet beter gedaan hebben dan Kazim.quote:
De 1-0 van zondag is al een voorbeeldje hier van. Hij wijst zelfs nog.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is wel waar, tegenvallen is het niet. Laat ik het anders zeggen, ik had gehoopt dat hij er wat meer van zou bakken
[..]
Ruimtes creëren vind ik allemaal wel meevallen. Hij staat er een beetje te staan en soms komt een bal goed bij em terecht en dan schiet ie hem er de helft van de tijd in. Zichzelf aanbieden, een kans of ruimte creëren, ik zie het allemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |