quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:14 schreef Max23 het volgende:
Dit is beter dan alle Alberto confro's bijelkaar
dat zou zo leuk zijn!quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:16 schreef donald_dick het volgende:
jaja dank je wel
en nu je bek houden
ieder een zweedse dokterquote:
dan ga je de volgende topshow missenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:17 schreef Amarantha het volgende:
De truc hoef ik niet te zien. *klik*
Jaquote:
Misschien moet ik het toch eens kijken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dan ga je de volgende topshow missen
voorlopig, even een winterstopjequote:
Je hebt nog nooit de rijdende rechter gezien?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien moet ik het toch eens kijken.
Langer dan 5 minuten bedoel je denk ik? Nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit de rijdende rechter gezien?
Ik voel me opgelicht door Opgelicht?!quote:
nooit de rr gezien?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien moet ik het toch eens kijken.
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Langer dan 5 minuten bedoel je denk ik? Nee.
beflikkerd bedoel jequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik voel me opgelicht door Opgelicht?!
verkapte Tofik dissquote:
zou sowieso niet komen, pasnin januari weerquote:Op maandag 2 november 2015 14:48 schreef Zipportal het volgende:
Geen Oplicht?! morgen. De Grote Bedel Show Giro 555 moet weer eens voorrang hebben.
Tot in januari dan.quote:Op maandag 2 november 2015 14:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zou sowieso niet komen, pasnin januari weer
2 maanden straf uitzitten en weer doorgaan. Zoals het hier werkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hoe kan het dat deze man steeds weer gevangenis in en gevangenis uit gaat?
Dit zou verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
![]()
19 jarige vriendin als je tegen de 50 bent.
Inside knowledge van Marco, jwz.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:11 schreef Karina het volgende:
Huh wat Menno Buch heeft toch geen zelfmoord gepleegd
Nou je het zegtquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:21 schreef monkyyy het volgende:
Wel creatief dat ze een heel verhaal van galajurk, kerstborrels en ontslag erbij hebben bedacht.
echt lelijk is hij niet?!quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:03 schreef LazyDave het volgende:
Geestelijke problemen (zoals voor veel oplichters) misschien wel voor die Marco, maar echt lelijk is hij niet.
ik ookquote:
Met thee en chocoladequote:
Ik heb al jaren hetzelfde e-mailadres (voor+achternaam) en ik heb nog nooit zo'n e-mail gehad.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:32 schreef Zelfscanner het volgende:
Gewoon je mail adres niet verkopen en een 2e spam adres gebruiken.
nou, ik maak voor elke website een ander emailadres aan en je ziet ze gewoon je adres doorverkopen. En als je dan om opheldering vraagt, dan weten ze ineens van nietsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:32 schreef Zelfscanner het volgende:
Gewoon je mail adres niet verkopen en een 2e spam adres gebruiken.
Wow haha.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:34 schreef donald_dick het volgende:
nou, ik maak voor elke website een ander emailadres aan
Dit. Alleen de echt bekende weten hem en die verkopen hem niet door.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb al jaren hetzelfde e-mailadres (voor+achternaam) en ik heb nog nooit zo'n e-mail gehad.
Ja, ik heb een eigen domeintje en 1 mailbox waar alle mail in binnenkomt (met een catchall). dus voor fok gebruik ik fok@domein.nl, ah@domein.nl en dan komt het in 1 mailbox. Scheelt ook weer als mijn wachtwoord is gelekt door middel van een hack, dan weet ik zeker dat hij het op geen enkele andere site het doetquote:
Oh dat is wel handig jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja, ik heb een eigen domeintje en 1 mailbox waar alle mail in binnenkomt (met een catchall). dus voor fok gebruik ik fok@domein.nl, ah@domein.nl en dan komt het in 1 mailbox. Scheelt ook weer als mijn wachtwoord is gelekt door middel van een hack, dan weet ik zeker dat hij het op geen enkele andere site het doet
ja dat mag niet. Je moet ze bellen. dat wordt duidelijk gezegd in de tvspotquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:39 schreef Amarantha het volgende:
Woon dichtbij mijn bank dus ik zou sowieso heen gaan.
Doe ik ook. Ook al weet ik dondersgoed phishingmail te onderscheiden van reguliere mails.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:39 schreef Amarantha het volgende:
Woon dichtbij mijn bank dus ik zou sowieso heen gaan.
Haha ik ook wel, maar krijg ze nooit.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ook al weet ik dondersgoed phishingmail te onderscheiden van reguliere mails.
Ik zie ze wel eens bij m'n ouders die mij vragen of het 'echte' mails zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik ook wel, maar krijg ze nooit.
Gelukkig maar dat ze je eerst vragen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zie ze wel eens bij m'n ouders die mij vragen of het 'echte' mails zijn.
Elke keer als ik thuis kom dan moet ik het eerste half uur alle pc's nakijken. En elke keer leg ik ze het uit, en volgens mij begint het nu tot ze door te dringenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ze je eerst vragen.
Schijnbaar zijn er nog genoeg vanquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:45 schreef TigerXtrm het volgende:
Mensen die hier anno 2015 nog intrappen
los contactje in het hoofdquote:
quote:
quote:
Ik was even met mijn kat bezigquote:
jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik was even met mijn kat bezigZou die moeder dat krijgen?
Moet je Notaris worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:52 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik wil ook 150 per uur. Ben ik in een dag klaar.
Antoinette Hertsenberg ziet er nog prima uit voor een 50 plusser.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vind ik wel leuk voor in de OP. *maar moet hij wel kleiner*Your beauty never ever scared me.
quote:
10 uur langquote:
pakket van een ander aannemen doe je normaal niet, behalve als je niet hoeft te tekenen en te betalenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:19 schreef ChatGirl het volgende:
Medicatie van iemand anders aannemen? Dat dóe je toch niet?
sjexxiequote:
Ja. Was aan het begin te zien.quote:
Ik vind het gewoon beetje lachwekkend hoe dom sommige mensen zijnquote:
Nee.quote:
Dat soort paranormale onzin wel jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon beetje lachwekkend hoe dom sommige mensen zijn
Dat was ook het moment dat ik begon te lachen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort paranormale onzin wel ja
Natuurlijke selectie enzo.
Wil je ook dat ik mijn kamer op zeg?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zie de sterren, wil je nu wel eerst even al je geld overmaken?
Krijgt ze een boete voor niet handsfree bellenquote:
Nou, als je dat per se wilquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je ook dat ik mijn kamer op zeg?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |