SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep voor velgrem kan je prima voor radiaal en achter 1kant radiaal en 1 kant x over 3 makenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:19 schreef ratatat het volgende:
Heb even wat verder gelezen. Maar schijnt dus dat radiaal gespaakt niet echt met torsie om kan gaan. Voorwiel met een velgrem kan dus gewoon radiaal worden gespaakt. Met een schijfrem werkt radiaal waarschijnlijk weer niet.
Juist want een velgrem pak je op de velg en met een schijfrem moet die kracht door je spaken heen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:19 schreef ratatat het volgende:
Heb even wat verder gelezen. Maar schijnt dus dat radiaal gespaakt niet echt met torsie om kan gaan. Voorwiel met een velgrem kan dus gewoon radiaal worden gespaakt. Met een schijfrem werkt radiaal waarschijnlijk weer niet.
Bedankt schat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:31 schreef kaasplankje het volgende:
En kano ik kraak je wielen niet af feit dat jij ze heel houdt met 21 spaken wil juist zeggen dat het wiel zeer sterk moet zijn.
als je ze niet meer vertrouwen kon waren ze al kapot geweest. Remmen ze schokkerig door de deuk? Dat is wel vervelend met dalen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bedankt schat.
Baal nog steeds van die deuk in de zonda's. Ik weet eigenlijk niet of ik ze nog wel kan vertrouwen.
Dat is ook wel weer zo. Met remmen, bochten maken enzo heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als je ze niet meer vertrouwen kon waren ze al kapot geweest. Remmen ze schokkerig door de deuk? Dat is wel vervelend met dalen.
Nou en, niks mis mee. Even wat ander dingen doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:56 schreef poiuytr het volgende:
van 8,5 uur trainen per week naar nog niet eens 3uur nu op de fietseven dipje.
Jazeker, nu nog donateur. Tommeke ook trouwensquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:25 schreef Z het volgende:
Yankee, ben/was jij een tandje hoger renner?
De Tuimeltrofeequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:48 schreef Z het volgende:
Ik kan me met name een stuk herinneren over punten voor bepaalde blessures. Voor een open breuk kreeg je de meeste punten geloof ik.
Wij hadden de kaartencompetitie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De Tuimeltrofee
Aantal ambulances etc en renners die je meeneemt in je val tellen ook mee
Het is een beetje afhankelijk van welke lichting die gasten waren of je ook stukjes van mij hebt kunnen lezen.
Ohja. Dat is ver voor m'n tijd. Ik ken die gasten wel een beetje in de zin dat ik ze wel eens gesproken heb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:59 schreef Z het volgende:
Volgens mij heb ik jou de naam Binne hier wel eens zien noemen, ik was o.a. met Folkert fietsen.
Oegequote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:38 schreef kaasplankje het volgende:
Joah met oege, binne, folkert en sietze skitterend
Inderdaad, niet bij te houden. Is nog een tijdje prof geweest ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ohja. Dat is ver voor m'n tijd. Ik ken die gasten wel een beetje in de zin dat ik ze wel eens gesproken heb.
Die Folkert kan/kon trouwens enorm hard fietsen.
Allemaal Friezen!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:38 schreef kaasplankje het volgende:
Joah met oege, binne, folkert en sietze skitterend
Vanochtend in korte broek gefietst. Kon nog net.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:51 schreef Fretwork het volgende:
Merinosokjes, winterbroek en winddichte handschoenen besteld. Laat die winter maar komen
Idd. Zat ooit met oa. Tom Boonen in de kopgroep in Kuurne ofzo.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:10 schreef Z het volgende:
[..]
Inderdaad, niet bij te houden. Is nog een tijdje prof geweest ook.
Haha, afgelopen Maart op Mallorca maakte patrón me 's nachts ineens wakker: gripper! Je snurkt!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
Patroon!
http://www.theturbine.com/about-turbine/
Echt iets voor jou.
Je snukrt hier 38% harder mee denk ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
Haha, afgelopen Maart op Mallorca maakte patrón me 's nachts ineens wakker: gripper! Je snurkt!
Helpt het daar ook tegen?
Zoiets lijkt me wel echt heel relaxed. Heb niet al te grote neusgaten dus ademen door de neus tijdens het fietsen gaat eigenlijk niet. Alleen zijn ze wel echt veel te duur in het gebruik.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
Patroon!
http://www.theturbine.com/about-turbine/
Echt iets voor jou.
Doe gezellig mee en neem ook Khamsin CXquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:59 schreef Andyy het volgende:
Iemand die een leuk setje wielen ziet rond de 100 euro voor 11 speed Shimano?
Mag tweedehands. Heb van de week een setje gekocht, bleek 10 speed body te zijn. Verkoper dacht dat het 11 speed was omdat latere fietsen met dezelfde wielen werden geleverd
heb de kosten niet gezien, wat kost dat? Ik adem sowieso veel door m'n mond als ik sport, dus ik zie de meerwaarde niet zoquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:08 schreef ratatat het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me wel echt heel relaxed. Heb niet al te grote neusgaten dus ademen door de neus tijdens het fietsen gaat eigenlijk niet. Alleen zijn ze wel echt veel te duur in het gebruik.
Ja maar, dat kan toch niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:08 schreef ratatat het volgende:
[..]
Doe gezellig mee en neem ook Khamsin CX
Ik heb geen namaakwielenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:38 schreef ratatat het volgende:
[..]
Misschien hebben ze namaak in China, dat staat idd een stuk beter bij je fiets
Ik zou ze zelf denk ik niet nemen aangezien ik liever voor een ofwel goedkopere ofwel duurdere velg zou gaan. Maar het blijven gewoon enorm mooie velgen en ze hebben een goede reputatie. De reden dat ik er mee aan kwam zetten is vooral omdat ze in die zilver kleurstelling te krijgen zijn wat mij wel mooi lijkt bij een stalen frame.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:49 schreef Z het volgende:
@ratatat: waarom eigenlijk jouw voorkeur voor de H+SON Archetypes?
Ik kom even niet op de naam, maar er zijn ook van die meer professionele dingen die altijd hergebruikt kunnen worden. Drie tientjes dacht ik en verschillende profs schijnen er mee te trainen. Van Lars Boom weet ik het zeker.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:08 schreef ratatat het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me wel echt heel relaxed. Heb niet al te grote neusgaten dus ademen door de neus tijdens het fietsen gaat eigenlijk niet. Alleen zijn ze wel echt veel te duur in het gebruik.
Weet ik niet, maar al is die 31.8mm dan nog past niet altijd iedere klemband van die maat. Heeft met de bouw van de achtervork te maken en het scharnierpunt van de klemband. Die zitten erkaar nogal eens in de weg. Ik zou ff in de graaibak van de FM naar een passende qua model zoeken.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:06 schreef muzas het volgende:
Klemband voorderrie voor die allez, das toch gewoon 31.8mm jonges?
Als je nu geen schuifmaat hebt, maar wel zo'n centimeter, meet je toch ff de omtrek. Komt die wiskunde toets ook nog eens echt van pasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |