abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157146030
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is eigenlijk erger. De GBL die premier wil worden of de meer dan 20% van de Nederlanders ( één op de vijf) die meent dat hij dat moet worden?
De gevestigde partijen hebben het nog steeds niet door dat ze zo los zijn komen te staan van de kiezers dat deze massaal naar de rattenvangers van de protestpartijen PVV, SP en wonderbaarlijke verschijningen als de Partij voor de Dieren zijn gerend.
Wat de neuk, écht, ga eens echt beleid voeren en sta daarvoor, maak duidelijk waar je mee bezig bent.
Nou nou de SP op 1 lijn zetten met de PVV? Ik zie de SP toch wel als een serieuze partij, alleen mag Roemer van mij vertrekken
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_157146038
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is eigenlijk erger. De GBL die premier wil worden of de meer dan 20% van de Nederlanders ( één op de vijf) die meent dat hij dat moet worden?
De gevestigde partijen hebben het nog steeds niet door dat ze zo los zijn komen te staan van de kiezers dat deze massaal naar de rattenvangers van de protestpartijen PVV, SP en wonderbaarlijke verschijningen als de Partij voor de Dieren zijn gerend.
Wat de neuk, écht, ga eens echt beleid voeren en sta daarvoor, maak duidelijk waar je mee bezig bent.
Ze hebben geen clue.
I´m back.
pi_157146076
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dus jij weet het ook niet, toch?
Ik heb altijd PvdA gestemd, laatste keer EU-verkiezingen SP.
Nu weet ik het echt niet meer.
Ik neem aan dat je van 1965 bent door je nick, ik ben van 1962, is wrs een generatieding, ben echt boos dat centrumlinks het zo laat afweten iig...
De PvdA is ook niet meer dezelfde partij als 20/30 jaar terug. Die mag van mij ook wel verdwijnen. We moeten een partij met een goede, sterke frontman
pi_157146168
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:29 schreef maryen65 het volgende:

[..]

De PvdA is ook niet meer dezelfde partij als 20/30 jaar terug. Die mag van mij ook wel verdwijnen. We moeten een partij met een goede, sterke frontman
Ik vind dat wel erg, ze hadden in de jaren 80 nog 52 zetels, ik zag vandaag bij het journaal dat ze in de peilingen op 11 zetels staan... dat doet mij ook namens de mensen die overleden zijn en er altijd op gestemd hebben wel pijn. Ze hebben het echt goed verneukt, en nog beseffen ze dit niet.
I´m back.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:33:07 #80
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_157146206
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:29 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Oeh, de roep om een sterke man.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_157146442
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik vind dat wel erg, ze hadden in de jaren 80 nog 52 zetels, ik zag vandaag bij het journaal dat ze in de peilingen op 11 zetels staan... dat doet mij ook namens de mensen die overleden zijn en er altijd op gestemd hebben wel pijn. Ze hebben het echt goed verneukt, en nog beseffen ze dit niet.
Ik heb nooit op de PvdA gestemd, wel D66 (Jan Terlouw) en Groen links ook nog eens. En toen altijd SP (Jan Marijnissen). Ik houd wel van een proteststem :)
pi_157146660
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:39 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Ik heb nooit op de PvdA gestemd, wel D66 (Jan Terlouw) en Groen links ook nog eens. En toen altijd SP (Jan Marijnissen). Ik houd wel van een proteststem :)
Ik ben meer van een redelijk centrumlinks type dat rekening houdt met iedereen en sociaal is en voor een verzorgingsstaat is. En ik weet dat in de grote steden met PvdA lang aan de macht ook veel mis ging hoor, het is absoluut ook niet zaligmakend de PvdA.
Maar de verzorgingsstaat kun je nu ook ras op je buik schrijven wrs. Misschien ook wel de bedoeling hoor, wie weet het?
I´m back.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:51:17 #83
432997 Ven1972
Man met humor
pi_157146925
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 19:26 schreef Ceberut het volgende:
Wilders zal nooit premier worden in dit land. Dat zou zo'n deuk in het imago van Nederland betekenen, dat geen enkele andere partij daarmee zou kunnen leven. Nederland zou internationaal totaal niet meer serieus worden genomen. Het bedrijfsleven zou er enorm onder lijden. Alleen die lobby al zou het voorkomen dat Wilders premier zou worden.

Uitgesloten.
Mee eens, maar zo denk ik ook over ja. Ik denk dat het ergste is voor Wilders dat gaat overkomen zodat met hem gaat gebeuren net als in 2002 met Pim van Fortyun is gebeurd, Hij lijkt mij niet slim zodat hij nu wel zegt dat hij graag premier van Nederland wil worden als PVV de grootste partij van NL wordt. Kijk naar eens in 2000 wat Pim van Fortyun heeft gezegd dat hij premier van Nederland wilde worden zodat de LPF de grootste partij zou worden! Zo gaat het zelfde kant op gaan als in 2002!
Humor, serieus en vrolijk!
pi_157147005
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ben meer van een redelijk centrumlinks type dat rekening houdt met iedereen en sociaal is en voor een verzorgingsstaat is. En ik weet dat in de grote steden met PvdA lang aan de macht ook veel mis ging hoor, het is absoluut ook niet zaligmakend de PvdA.
Maar de verzorgingsstaat kun je nu ook ras op je buik schrijven wrs. Misschien ook wel de bedoeling hoor, wie weet het?
Ik denk dat mijn kleinkinderen een verzorgingsstaat zoals we die nu nog kennen niet zullen meemaken. Er word nog veel meer afgebroken en dan worden we net als de VS. Ik hoop dat ik dan al dood ben
pi_157147117
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:53 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn kleinkinderen een verzorgingsstaat zoals we die nu nog kennen niet zullen meemaken. Er word nog veel meer afgebroken en dan worden we net als de VS. Ik hoop dat ik dan al dood ben
We zullen al dood zijn, en ik denk dat onze dochters en zonen dat al gaan meemaken. En ook veel ander naars.
I´m back.
pi_157147414
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

We zullen al dood zijn, en ik denk dat onze dochters en zonen dat al gaan meemaken. En ook veel ander naars.
Ik denk het ook ;(
pi_157147796
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:02 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Ik denk het ook ;(
Kutzooi is het wel.
I´m back.
pi_157147901
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kutzooi is het wel.
Tis al een bende toen die bakellende (met zijn wormen en maden) aan de macht kwam, en toen ging het bergafwaarts
pi_157148047
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:14 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Tis al een bende toen die bakellende (met zijn wormen en maden) aan de macht kwam, en toen ging het bergafwaarts
Het is snel gegaan toch hè, ergens. De tering, die lui aan de macht weten van voren ook niet dat ze van achteren leven...
I´m back.
pi_157148429
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is snel gegaan toch hè, ergens. De tering, die lui aan de macht weten van voren ook niet dat ze van achteren leven...
Ach de politiek heeft ook niks in de melk te brokkelen, Brussel is de baas, multinationals hebben veel macht en de lobbyisten doen hun werk goed. Geld is macht en de bevolking heeft niks te zeggen. Die hetze die nu aan de gang is tegen asielzoekers komt ook allemaal uit frustratie tegen de gevestigde politiek
pi_157148507
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:26 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Ach de politiek heeft ook niks in de melk te brokkelen, Brussel is de baas, multinationals hebben veel macht en de lobbyisten doen hun werk goed. Geld is macht en de bevolking heeft niks te zeggen. Die hetze die nu aan de gang is tegen asielzoekers komt ook allemaal uit frustratie tegen de gevestigde politiek
Maar dan heeft niemand toch opgelet? Wanneer is dat allemaal besloten, door wie?
We hebben nu de #rijdenderechter binnen paar jaar de #rijdendesharia.
I´m back.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:28:17 #92
307622 Perox
(niet de echte)
pi_157148516
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:14 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Inderdeed!
pi_157148641
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar dan heeft niemand toch opgelet? Wanneer is dat allemaal besloten, door wie?
Nou wat ik me nog kan herinneren van de euro (ik was toen nog niet zo politiek minded :P ) is dat het zo opeens besloten was. Ik zat toen ook nog niet op fora's dus heb er niet zoveel van meegekregen eigenlijk. Misschien is het allemaal wel heel anders gegaan ik weet het zo niet meer
pi_157148886
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:31 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Nou wat ik me nog kan herinneren van de euro (ik was toen nog niet zo politiek minded :P ) is dat het zo opeens besloten was. Ik zat toen ook nog niet op fora's dus heb er niet zoveel van meegekregen eigenlijk. Misschien is het allemaal wel heel anders gegaan ik weet het zo niet meer
Dat is weer een andere kwestie imo. Nee, deze invasie is meer een kwestie van don't waiste a good crisis. Vergrijzing in 2040 op zijn top. Binnen nu en 2050 verdubbelt de bevolking van Afrika. Dat kan EU mooi opvangen gezien de vergrijzing. En nu al word je doodgegooid met termen als #whiteprivilege, #culturalappropration, #textualslavery, mensen zijn witmensen of mensen van kleur, die laatste horen moslims ook ineens onder, diversiteit moet toenemen... allemaal van het laatste jaar hè.
I´m back.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:39:13 #95
432997 Ven1972
Man met humor
pi_157148977
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:26 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Daar kan Wilders en PVV ook niks meer aan doen... ze denken dat ze verkiezingen kunenn winnen, ho maar dat gaat ze niet lukken.... het wordt steeds erger voor de PVV als ze de grootste partij wordt.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:40:28 #96
432997 Ven1972
Man met humor
pi_157149033
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:39 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Daar kan Wilders en PVV ook niks meer aan doen... ze denken dat ze verkiezingen kunenn winnen, ho maar dat gaat ze niet lukken.... het wordt steeds erger voor de PVV als de grootste partij wordt. Ik vrees dat Wilders net als Pim Fortuyn vermoord wordt door onnonzele gek die Wilders zo haat.
pi_157149457
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:39 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Daar kan Wilders en PVV ook niks meer aan doen... ze denken dat ze verkiezingen kunenn winnen, ho maar dat gaat ze niet lukken.... het wordt steeds erger voor de PVV als ze de grootste partij wordt.
Ach de verkiezingen zijn pas in 2017, en kiezers zijn zo wisselvallig als het weer. Ik maak me er nu nog niet druk om of Geert de grootste word
pi_157149672
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is weer een andere kwestie imo. Nee, deze invasie is meer een kwestie van don't waiste a good crisis. Vergrijzing in 2040 op zijn top. Binnen nu en 2050 verdubbelt de bevolking van Afrika. Dat kan EU mooi opvangen gezien de vergrijzing.
En dat zal culturele en etnische zelfmoord zijn... Ik kan er echt met mijn gedachten niet bij dat sommigen het daadwerkelijk een goed idee vinden om massaal ander volk te importeren ipv onze eigen mensen meer kinderen te laten krijgen. Het is echt walgelijk. Bovendien zal er binnen nu en 10-20 jaar een nieuwe industriële revolutie plaatsvinden die als gevolg kan hebben dat 30% van de banen zal verdwijnen door automatisering.

Cultuur, identiteit en volk zijn kennelijk verwaarloosbaar als je etnisch Europeaan bent.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:57:58 #99
446231 MillsStork
hallon de ballon
pi_157149698
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 18:40 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ga je koffertje maar alvast pakken! :W
Zelden zo'n sterke fobie gezien. _O- . Hij/zij is maar 14, doe normaal. :') (indien het geen troll was)

[ Bericht 10% gewijzigd door MillsStork op 27-10-2015 23:03:09 ]
pi_157149747
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:57 schreef SuicideErrorist het volgende:

[..]

En dat zal culturele en etnische zelfmoord zijn... Ik kan er echt met mijn gedachten niet bij dat sommigen het daadwerkelijk een goed idee vinden om massaal ander volk te importeren ipv onze eigen mensen meer kinderen te laten krijgen. Het is echt walgelijk. Bovendien zal er binnen nu en 10-20 jaar een nieuwe industriële revolutie plaatsvinden die als gevolg kan hebben dat 30% van de banen zal verdwijnen door automatisering.

Cultuur, identiteit en volk zijn kennelijk verwaarloosbaar als je etnisch Europeaan bent.
Ja, toch gebeurt het en de eerste fase zien we nu,
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')