Daarom hoop ik van harte dat hij de nieuwe premier wordt eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:57 schreef Wespensteek het volgende:
Hij moet dat wel zeggen maar ik geloof er niets van. Hij kan namelijk geen premier worden en ook fractieleider zijn, hij weet dat regeren de implosie van de PVV zal betekenen door ruzie en machtsstrijd binnen de fractie. Er is geen democratie in die partij en dan kan de leider geen afstand nemen van de mensen die in de fractie zitten.
Het is alleen zo'n beschamende vertoning en erg vervelend voor grote groepen mensen maar verder was het de beste manier om de PVV aanhangers iets duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom hoop ik van harte dat hij de nieuwe premier wordt eigenlijk.
Klopt, het komt hem prima uit als ie de grootste gaat worden en de andere partijen niet met hem in het kabinet gaan zitten (terecht uiteraard). Dan kan ie aan de zijlijn blijven en heeft flink wat in de melk te brokkelen met zoveel zetels.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:57 schreef Wespensteek het volgende:
Hij moet dat wel zeggen maar ik geloof er niets van. Hij kan namelijk geen premier worden en ook fractieleider zijn, hij weet dat regeren de implosie van de PVV zal betekenen door ruzie en machtsstrijd binnen de fractie. Er is geen democratie in die partij en dan kan de leider geen afstand nemen van de mensen die in de fractie zitten.
Dat is niet hoe peilingen werkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:49 schreef -Hakuna- het volgende:
Als er nu verkiezingen voor de Tweede Kamer zouden zijn, krijgt de PVV 36 zetels en is daarmee groter dan de regeringspartijen VVD en PvdA samen. Dat blijkt uit een peiling van televisieprogramma EenVandaag.
Alleen als de PVV een absolute meerderheid zou hebben zou die vlieger opgaan. Als de rest van de partijen een regering zouden vormen, negeren ze de meerderheid juist niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Als de PVV echt mega groot wordt bij de verkiezingen zou het toch bizar zijn wanneer niemand gaat regeren met hen en alle kleinere partijtjes samen de regering gaan vormen.Dan negeert de politiek totaal de stem van het volk.
Net of de VVD de crisis overwonnen heeft.quote:
Vijf zetels voor de PvdD vind ik nog veel bizarderquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Als de PVV echt mega groot wordt bij de verkiezingen zou het toch bizar zijn wanneer niemand gaat regeren met hen en alle kleinere partijtjes samen de regering gaan vormen.Dan negeert de politiek totaal de stem van het volk.
Ja dat kan. Maar we hebben nu hele zachte heelmeesters, daar krijg je stinkende wonden van.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helaas blijkt het misschien achteraf de verkeerde chemokuur, of een te zware en sterft de patiënt
Als het maar geen waterstofperoxydekuur wordt, de gevolgen daarvan zijn rampzalig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helaas blijkt het misschien achteraf de verkeerde chemokuur, of een te zware en sterft de patiënt
Hoezo precies?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:33 schreef Woestijnvos het volgende:
Erger dan Rutte kan het niet worden.
juist hier is en blijft het een uitstekende plek om ziek te zijn of ziek te worden. Heb niks te klagen, dus zal ook zeker geen proteststem uitbrengen. De enige dilemma's die ik heb zijn van het kaliber: Zal ik mijn 13e maand besteden aan een Oled TV, of toch voor een S-Uhd van Samsung gaan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja dat kan. Maar we hebben nu hele zachte heelmeesters, daar krijg je stinkende wonden van.
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:39 schreef Nexum het volgende:
Moet ik dan het land uit
vraagt dit als 14 jarige moslim die geen verstand heeft van politiek
Misschien verwacht hij een regering te kunnen runnen zoals hij ook zijn 'partij' runt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:50 schreef Rezania het volgende:
Waarom zou je eogenlijk premier willen worden? Minder macht, meer verantwoordelijkheid, wat een deal!
Dan hebben we een nóg zwaardere chemokuur nodigquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien verwacht hij een regering te kunnen runnen zoals hij ook zijn 'partij' runt?
Het is natuurlijk wel te hopen dat Wilders overal referenda voor uitschrijft, zoals het volk schijnt te willen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan hebben we een nóg zwaardere chemokuur nodig
=quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:31 schreef DrDentz het volgende:
De VVD gaat wel weer met Wilders in zee als ze kunnen regeren. Dat gaat goed komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:20 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Je kan dan wel de grootste partij zijn met 36 zetels, maar 36 op de 150 is nog altijd een dikke vette minderheid. Dat begrijp je toch wel?
De cijfers geven een ander beeld:quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:40 schreef DrDentz het volgende:
Downies hebben ook stemrecht hè. Gaan echt veel stemmen van naar de Partij voor de Dieren want die houden van dieren aaien. Als kinderen ook mochten stemmen was die partij de grootste.
De dierenpartij heeft niet eens een heel verkeerde lijst met standpunten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:26 schreef highender het volgende:
[..]
De cijfers geven een ander beeld:
PvdD + 20%![]()
PVV -/-21%
(% verschil hoog opgeleide kiezers t.o.v. kiezers andere partijen)
Pagina 14 & 15 van het volgende onderzoek:
http://www.ioresearch.nl/(...)rzoek_definitief.pdf
Nou ja, als in alle andere West-Europese landen ook populisten op nummer 1 staan na de volgende verkiezingen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:26 schreef Ceberut het volgende:
Wilders zal nooit premier worden in dit land. Dat zou zo'n deuk in het imago van Nederland betekenen, dat geen enkele andere partij daarmee zou kunnen leven. Nederland zou internationaal totaal niet meer serieus worden genomen. Het bedrijfsleven zou er enorm onder lijden. Alleen die lobby al zou het voorkomen dat Wilders premier zou worden.
Uitgesloten.
Uitslag Kinderverkiezingen: Partij voor de Dieren wintquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:26 schreef highender het volgende:
[..]
De cijfers geven een ander beeld:
PvdD + 20%![]()
PVV -/-21%
(% verschil hoog opgeleide kiezers t.o.v. kiezers andere partijen)
Pagina 14 & 15 van het volgende onderzoek:
http://www.ioresearch.nl/(...)rzoek_definitief.pdf
Begrijp je het nu wel? Als een partij de grootste is, dat wil zeggen het meest aantal zetels per partij heeft, wil dat nog niet zeggen dat die partij meer zetels heeft dan alle andere partijen bij elkaar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De VVD gaat wel weer met Wilders in zee als ze kunnen regeren. Dat gaat goed komen.
Ik begrijp het niet, kun je het misschien nog 1x uitleggen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:29 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Begrijp je het nu wel? Als een partij de grootste is, dat wil zeggen het meest aantal zetels per partij heeft, wil dat nog niet zeggen dat die partij meer zetels heeft dan alle andere partijen bij elkaar.
Je kunt dus met 36 zetels de grootste partij zijn, maar alle andere partijen hebben bij elkaar dan nog 150 - 36 = 114 zetels. 114 zetels > 36 zetels. Dus als de andere partijen er dan toe besluiten om niet met de PVV samen te werken, en er wordt op een andere manier een meerderheid gevonden om een regering te vormen, dan wordt alsnog de meerderheid van Nederland vertegenwoordigd.
Wat versta jij onder populist? In mijn optiek kan je een behoorlijk aantal politici scharen onder die groep.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, als in alle andere West-Europese landen ook populisten op nummer 1 staan na de volgende verkiezingen?
Ja, vol=vol, anti-vluchtelingen bedoel ik. Le Pain, VPÖ, die Rechten, AfD etc zijn er nog meer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:32 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat versta jij onder populist? In mijn optiek kan je een behoorlijk aantal politici scharen onder die groep.
Vraag is of hij het kan. Je hebt wel bepaalde eigenschappen nodig. Zeker nu, want informatie gaat snel. Je hebt sws een behoorlijk grote staf nodig, volgens mij, En dan moet jij die info weer kunnen verwerken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Wilders wil helemaal geen premier worden, de huichelaar.
Joh.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:35 schreef Hyperdude het volgende:
Wordt echt tijd stemrecht aan belastingbetalingen te relateren. Huidige democratie is zo laagdrempelig dat iedere idioot die iets belooft aan de macht komt. ¤1000 voor iedere hardwerkende Nederlander, of een moslimvrij Nederland, laat je maar (beet-)nemen.
Ok:quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, kun je het misschien nog 1x uitleggen?
Maar dan bepalen John en Linda de Mol de politiek. :squote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:35 schreef Hyperdude het volgende:
Wordt echt tijd stemrecht aan belastingbetalingen te relateren. Huidige democratie is zo laagdrempelig dat iedere idioot die iets belooft aan de macht komt. ¤1000 voor iedere hardwerkende Nederlander, of een moslimvrij Nederland, laat je maar (beet-)nemen.
Ik vind uitspraken als "1000 euro voor iedere Nederlander" ook best populistisch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, vol=vol, anti-vluchtelingen bedoel ik. Le Pain, VPÖ, die Rechten, AfD etc zijn er nog meer.
Laten we eens beginnen met belasting betalen is 1 stem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan bepalen John en Linda de Mol de politiek. :s
Ja, klopt, VVD heeft er ook een handje van. Zoals stem je op de linksen dan breken ze de boel af, of wat is het?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:37 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik vind uitspraken als "1000 euro voor iedere Nederlander" ook best populistisch.
Iedereen betaalt belasting. Behalve de koning dan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:40 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Laten we eens beginnen met belasting betalen is 1 stem.
Je eigen broek niet op kunnen houden 0 stem.
Goed plan dus.quote:
Wat is er nou precies joods aan onze samenleving? Woekerrentes?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:58 schreef berko13 het volgende:
#TeamWilders
Redder van onze Joods-christelijke beschaving. Samen strijden het islamitisch imperialisme!
[ afbeelding ]
Geef die man toch een nobelprijs voor moed en zelfopoffering want voor onze vrijheid en de vrijheid van onze kinderen wordt deze man dag en nacht bewaakt.
Al eeuwenlang dragen joden hun steentje bij aan Nederland op een positieve manier!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat is er nou precies joods aan onze samenleving? Woekerrentes?
+16 van de VVD, jawel!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:35 schreef Pandorado het volgende:
Nou, dan wens ik hem (voor de vorm) heel veel succes met het vinden van coalitiepartners.
Maar ik denk dat hij zelfs met 60 zetels nog geen premier wordt.
Daarom alleen al krijgt Wilders mijn stem niet. VVDquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De VVD gaat wel weer met Wilders in zee als ze kunnen regeren. Dat gaat goed komen.
Wat ga je dan stemmen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:00 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Daarom alleen al krijgt Wilders mijn stem niet. VVD
Waarom zou de VVD de Nederlandse handel in het buitenland de nek om willen draaien door het doen van beledigende, omstreden en schofferende uitspraken tot nationaal beleid te laten verheffen door premier Wilders?quote:
De onweerstaanbare lokroep van het pluche.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:02 schreef Pandorado het volgende:
[..]
Waarom zou de VVD de Nederlandse handel in het buitenland de nek om willen draaien door het doen van beledigende, omstreden en schofferende uitspraken tot nationaal beleid te laten verheffen door premier Wilders?
Die stem al jaren SP maar ben daar eigenlijk ook wel zat van. Dus weet nog niet of ik de aankomende verkiezingen ga stemmenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee.
Ik weet al behoorlijk lang niet meer, wat ik moet stemmen iig.
Ik mis iemand als Faragequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:10 schreef siggy1000 het volgende:
Ik mis de nieuwe pim fortuijn....en die heb ik nog niet gezien!
Ja, dus jij weet het ook niet, toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:15 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Die stem al jaren SP maar ben daar eigenlijk ook wel zat van. Dus weet nog niet of ik de aankomende verkiezingen ga stemmen
Voor de handel maakt dat toch allemaal niks uit. Wij handelen toch ook gewoon met Saudi-Arabië bijvoorbeeld? Waar gaan de Koreanen hun chipmachines anders kopen, of de Duiters hun tomaten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:02 schreef Pandorado het volgende:
[..]
Waarom zou de VVD de Nederlandse handel in het buitenland de nek om willen draaien door het doen van beledigende, omstreden en schofferende uitspraken tot nationaal beleid te laten verheffen door premier Wilders?
Nou nou de SP op 1 lijn zetten met de PVV? Ik zie de SP toch wel als een serieuze partij, alleen mag Roemer van mij vertrekkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is eigenlijk erger. De GBL die premier wil worden of de meer dan 20% van de Nederlanders ( één op de vijf) die meent dat hij dat moet worden?
De gevestigde partijen hebben het nog steeds niet door dat ze zo los zijn komen te staan van de kiezers dat deze massaal naar de rattenvangers van de protestpartijen PVV, SP en wonderbaarlijke verschijningen als de Partij voor de Dieren zijn gerend.
Wat de neuk, écht, ga eens echt beleid voeren en sta daarvoor, maak duidelijk waar je mee bezig bent.
Ze hebben geen clue.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is eigenlijk erger. De GBL die premier wil worden of de meer dan 20% van de Nederlanders ( één op de vijf) die meent dat hij dat moet worden?
De gevestigde partijen hebben het nog steeds niet door dat ze zo los zijn komen te staan van de kiezers dat deze massaal naar de rattenvangers van de protestpartijen PVV, SP en wonderbaarlijke verschijningen als de Partij voor de Dieren zijn gerend.
Wat de neuk, écht, ga eens echt beleid voeren en sta daarvoor, maak duidelijk waar je mee bezig bent.
De PvdA is ook niet meer dezelfde partij als 20/30 jaar terug. Die mag van mij ook wel verdwijnen. We moeten een partij met een goede, sterke frontmanquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dus jij weet het ook niet, toch?
Ik heb altijd PvdA gestemd, laatste keer EU-verkiezingen SP.
Nu weet ik het echt niet meer.
Ik neem aan dat je van 1965 bent door je nick, ik ben van 1962, is wrs een generatieding, ben echt boos dat centrumlinks het zo laat afweten iig...
Ik vind dat wel erg, ze hadden in de jaren 80 nog 52 zetels, ik zag vandaag bij het journaal dat ze in de peilingen op 11 zetels staan... dat doet mij ook namens de mensen die overleden zijn en er altijd op gestemd hebben wel pijn. Ze hebben het echt goed verneukt, en nog beseffen ze dit niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:29 schreef maryen65 het volgende:
[..]
De PvdA is ook niet meer dezelfde partij als 20/30 jaar terug. Die mag van mij ook wel verdwijnen. We moeten een partij met een goede, sterke frontman
Oeh, de roep om een sterke man.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:29 schreef maryen65 het volgende:
[..]
De PvdA is ook niet meer dezelfde partij als 20/30 jaar terug. Die mag van mij ook wel verdwijnen. We moeten een partij met een goede, sterke frontman
Ik heb nooit op de PvdA gestemd, wel D66 (Jan Terlouw) en Groen links ook nog eens. En toen altijd SP (Jan Marijnissen). Ik houd wel van een proteststemquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel erg, ze hadden in de jaren 80 nog 52 zetels, ik zag vandaag bij het journaal dat ze in de peilingen op 11 zetels staan... dat doet mij ook namens de mensen die overleden zijn en er altijd op gestemd hebben wel pijn. Ze hebben het echt goed verneukt, en nog beseffen ze dit niet.
Ik ben meer van een redelijk centrumlinks type dat rekening houdt met iedereen en sociaal is en voor een verzorgingsstaat is. En ik weet dat in de grote steden met PvdA lang aan de macht ook veel mis ging hoor, het is absoluut ook niet zaligmakend de PvdA.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:39 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik heb nooit op de PvdA gestemd, wel D66 (Jan Terlouw) en Groen links ook nog eens. En toen altijd SP (Jan Marijnissen). Ik houd wel van een proteststem
Mee eens, maar zo denk ik ook over ja. Ik denk dat het ergste is voor Wilders dat gaat overkomen zodat met hem gaat gebeuren net als in 2002 met Pim van Fortyun is gebeurd, Hij lijkt mij niet slim zodat hij nu wel zegt dat hij graag premier van Nederland wil worden als PVV de grootste partij van NL wordt. Kijk naar eens in 2000 wat Pim van Fortyun heeft gezegd dat hij premier van Nederland wilde worden zodat de LPF de grootste partij zou worden! Zo gaat het zelfde kant op gaan als in 2002!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:26 schreef Ceberut het volgende:
Wilders zal nooit premier worden in dit land. Dat zou zo'n deuk in het imago van Nederland betekenen, dat geen enkele andere partij daarmee zou kunnen leven. Nederland zou internationaal totaal niet meer serieus worden genomen. Het bedrijfsleven zou er enorm onder lijden. Alleen die lobby al zou het voorkomen dat Wilders premier zou worden.
Uitgesloten.
Ik denk dat mijn kleinkinderen een verzorgingsstaat zoals we die nu nog kennen niet zullen meemaken. Er word nog veel meer afgebroken en dan worden we net als de VS. Ik hoop dat ik dan al dood benquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben meer van een redelijk centrumlinks type dat rekening houdt met iedereen en sociaal is en voor een verzorgingsstaat is. En ik weet dat in de grote steden met PvdA lang aan de macht ook veel mis ging hoor, het is absoluut ook niet zaligmakend de PvdA.
Maar de verzorgingsstaat kun je nu ook ras op je buik schrijven wrs. Misschien ook wel de bedoeling hoor, wie weet het?
We zullen al dood zijn, en ik denk dat onze dochters en zonen dat al gaan meemaken. En ook veel ander naars.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:53 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn kleinkinderen een verzorgingsstaat zoals we die nu nog kennen niet zullen meemaken. Er word nog veel meer afgebroken en dan worden we net als de VS. Ik hoop dat ik dan al dood ben
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We zullen al dood zijn, en ik denk dat onze dochters en zonen dat al gaan meemaken. En ook veel ander naars.
Tis al een bende toen die bakellende (met zijn wormen en maden) aan de macht kwam, en toen ging het bergafwaartsquote:
Het is snel gegaan toch hè, ergens. De tering, die lui aan de macht weten van voren ook niet dat ze van achteren leven...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:14 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Tis al een bende toen die bakellende (met zijn wormen en maden) aan de macht kwam, en toen ging het bergafwaarts
Ach de politiek heeft ook niks in de melk te brokkelen, Brussel is de baas, multinationals hebben veel macht en de lobbyisten doen hun werk goed. Geld is macht en de bevolking heeft niks te zeggen. Die hetze die nu aan de gang is tegen asielzoekers komt ook allemaal uit frustratie tegen de gevestigde politiekquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is snel gegaan toch hè, ergens. De tering, die lui aan de macht weten van voren ook niet dat ze van achteren leven...
Maar dan heeft niemand toch opgelet? Wanneer is dat allemaal besloten, door wie?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:26 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ach de politiek heeft ook niks in de melk te brokkelen, Brussel is de baas, multinationals hebben veel macht en de lobbyisten doen hun werk goed. Geld is macht en de bevolking heeft niks te zeggen. Die hetze die nu aan de gang is tegen asielzoekers komt ook allemaal uit frustratie tegen de gevestigde politiek
Inderdeed!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:14 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Tis al een bende toen die bakellende (met zijn wormen en maden) aan de macht kwam, en toen ging het bergafwaarts
Nou wat ik me nog kan herinneren van de euro (ik was toen nog niet zo politiek mindedquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar dan heeft niemand toch opgelet? Wanneer is dat allemaal besloten, door wie?
Dat is weer een andere kwestie imo. Nee, deze invasie is meer een kwestie van don't waiste a good crisis. Vergrijzing in 2040 op zijn top. Binnen nu en 2050 verdubbelt de bevolking van Afrika. Dat kan EU mooi opvangen gezien de vergrijzing. En nu al word je doodgegooid met termen als #whiteprivilege, #culturalappropration, #textualslavery, mensen zijn witmensen of mensen van kleur, die laatste horen moslims ook ineens onder, diversiteit moet toenemen... allemaal van het laatste jaar hè.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:31 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Nou wat ik me nog kan herinneren van de euro (ik was toen nog niet zo politiek minded) is dat het zo opeens besloten was. Ik zat toen ook nog niet op fora's dus heb er niet zoveel van meegekregen eigenlijk. Misschien is het allemaal wel heel anders gegaan ik weet het zo niet meer
Daar kan Wilders en PVV ook niks meer aan doen... ze denken dat ze verkiezingen kunenn winnen, ho maar dat gaat ze niet lukken.... het wordt steeds erger voor de PVV als ze de grootste partij wordt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:26 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ach de politiek heeft ook niks in de melk te brokkelen, Brussel is de baas, multinationals hebben veel macht en de lobbyisten doen hun werk goed. Geld is macht en de bevolking heeft niks te zeggen. Die hetze die nu aan de gang is tegen asielzoekers komt ook allemaal uit frustratie tegen de gevestigde politiek
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:39 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Daar kan Wilders en PVV ook niks meer aan doen... ze denken dat ze verkiezingen kunenn winnen, ho maar dat gaat ze niet lukken.... het wordt steeds erger voor de PVV als de grootste partij wordt. Ik vrees dat Wilders net als Pim Fortuyn vermoord wordt door onnonzele gek die Wilders zo haat.
Ach de verkiezingen zijn pas in 2017, en kiezers zijn zo wisselvallig als het weer. Ik maak me er nu nog niet druk om of Geert de grootste wordquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:39 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Daar kan Wilders en PVV ook niks meer aan doen... ze denken dat ze verkiezingen kunenn winnen, ho maar dat gaat ze niet lukken.... het wordt steeds erger voor de PVV als ze de grootste partij wordt.
En dat zal culturele en etnische zelfmoord zijn... Ik kan er echt met mijn gedachten niet bij dat sommigen het daadwerkelijk een goed idee vinden om massaal ander volk te importeren ipv onze eigen mensen meer kinderen te laten krijgen. Het is echt walgelijk. Bovendien zal er binnen nu en 10-20 jaar een nieuwe industriële revolutie plaatsvinden die als gevolg kan hebben dat 30% van de banen zal verdwijnen door automatisering.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is weer een andere kwestie imo. Nee, deze invasie is meer een kwestie van don't waiste a good crisis. Vergrijzing in 2040 op zijn top. Binnen nu en 2050 verdubbelt de bevolking van Afrika. Dat kan EU mooi opvangen gezien de vergrijzing.
Zelden zo'n sterke fobie gezien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:40 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ga je koffertje maar alvast pakken!
Ja, toch gebeurt het en de eerste fase zien we nu,quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:57 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
En dat zal culturele en etnische zelfmoord zijn... Ik kan er echt met mijn gedachten niet bij dat sommigen het daadwerkelijk een goed idee vinden om massaal ander volk te importeren ipv onze eigen mensen meer kinderen te laten krijgen. Het is echt walgelijk. Bovendien zal er binnen nu en 10-20 jaar een nieuwe industriële revolutie plaatsvinden die als gevolg kan hebben dat 30% van de banen zal verdwijnen door automatisering.
Cultuur, identiteit en volk zijn kennelijk verwaarloosbaar als je etnisch Europeaan bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |