Daarom hoop ik van harte dat hij de nieuwe premier wordt eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:57 schreef Wespensteek het volgende:
Hij moet dat wel zeggen maar ik geloof er niets van. Hij kan namelijk geen premier worden en ook fractieleider zijn, hij weet dat regeren de implosie van de PVV zal betekenen door ruzie en machtsstrijd binnen de fractie. Er is geen democratie in die partij en dan kan de leider geen afstand nemen van de mensen die in de fractie zitten.
Het is alleen zo'n beschamende vertoning en erg vervelend voor grote groepen mensen maar verder was het de beste manier om de PVV aanhangers iets duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom hoop ik van harte dat hij de nieuwe premier wordt eigenlijk.
Klopt, het komt hem prima uit als ie de grootste gaat worden en de andere partijen niet met hem in het kabinet gaan zitten (terecht uiteraard). Dan kan ie aan de zijlijn blijven en heeft flink wat in de melk te brokkelen met zoveel zetels.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:57 schreef Wespensteek het volgende:
Hij moet dat wel zeggen maar ik geloof er niets van. Hij kan namelijk geen premier worden en ook fractieleider zijn, hij weet dat regeren de implosie van de PVV zal betekenen door ruzie en machtsstrijd binnen de fractie. Er is geen democratie in die partij en dan kan de leider geen afstand nemen van de mensen die in de fractie zitten.
Dat is niet hoe peilingen werkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:49 schreef -Hakuna- het volgende:
Als er nu verkiezingen voor de Tweede Kamer zouden zijn, krijgt de PVV 36 zetels en is daarmee groter dan de regeringspartijen VVD en PvdA samen. Dat blijkt uit een peiling van televisieprogramma EenVandaag.
Alleen als de PVV een absolute meerderheid zou hebben zou die vlieger opgaan. Als de rest van de partijen een regering zouden vormen, negeren ze de meerderheid juist niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Als de PVV echt mega groot wordt bij de verkiezingen zou het toch bizar zijn wanneer niemand gaat regeren met hen en alle kleinere partijtjes samen de regering gaan vormen.Dan negeert de politiek totaal de stem van het volk.
Net of de VVD de crisis overwonnen heeft.quote:
Vijf zetels voor de PvdD vind ik nog veel bizarderquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Als de PVV echt mega groot wordt bij de verkiezingen zou het toch bizar zijn wanneer niemand gaat regeren met hen en alle kleinere partijtjes samen de regering gaan vormen.Dan negeert de politiek totaal de stem van het volk.
Ja dat kan. Maar we hebben nu hele zachte heelmeesters, daar krijg je stinkende wonden van.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helaas blijkt het misschien achteraf de verkeerde chemokuur, of een te zware en sterft de patiënt
Als het maar geen waterstofperoxydekuur wordt, de gevolgen daarvan zijn rampzalig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helaas blijkt het misschien achteraf de verkeerde chemokuur, of een te zware en sterft de patiënt
Hoezo precies?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:33 schreef Woestijnvos het volgende:
Erger dan Rutte kan het niet worden.
juist hier is en blijft het een uitstekende plek om ziek te zijn of ziek te worden. Heb niks te klagen, dus zal ook zeker geen proteststem uitbrengen. De enige dilemma's die ik heb zijn van het kaliber: Zal ik mijn 13e maand besteden aan een Oled TV, of toch voor een S-Uhd van Samsung gaan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja dat kan. Maar we hebben nu hele zachte heelmeesters, daar krijg je stinkende wonden van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |