abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157139028
di 27 okt 2015, 16:13

Wilders wil premier worden
DEN HAAG -

Geert Wilders zou ,,niets liever'' doen dan premier worden als zijn partij de PVV de grootste zou zijn. Als er nu verkiezingen voor de Tweede Kamer zouden zijn, krijgt de PVV 36 zetels en is daarmee groter dan de regeringspartijen VVD en PvdA samen. Dat blijkt uit een peiling van televisieprogramma EenVandaag. Vorige maand stond de PVV in de peiling nog op 34 zetels.

Foto: Serge ligtenberg

,,Als de PVV de grootste wordt, moeten we onze verantwoordelijkheid nemen'', aldus Wilders tegen EenVandaag. Zijn achterban is daar groot voorstander van. Mensen die VVD, SP en CDA stemmen, reageren verdeeld. Kiezers van PvdA, D66 en GroenLinks zijn tegen deelname van de PVV, ook al wordt die partij de grootste. Alleen PVV-kiezers zien Wilders als geschikte premier.

De VVD zou in deze peiling twee zetels verliezen en uitkomen op 21 zetels. De PvdA blijft staan op elf zetels. Naast de PVV krijgen ook de ChristenUnie (van zes naar acht) en de Partij voor de Dieren (van drie naar vijf) er twee virtuele zetels bij.

Vind dat hij de kans moet krijgen om zijn standpunten waar te kunnen maken. Rutte en consorten hebben er immers tot nu toe ook niks van gebakken.

http://www.telegraaf.nl/b(...)remier_worden__.html
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:52:38 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157139091
Groot nieuws wel.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_157139122
Rutte is nog druk met de ''onderste steen''.
Met zijn beloofde 1000euro
Met geen cent meer naar de Grieken
Participatie maatschappij
Ect ect

Kortom, Rot op.
pi_157139129
Wie wil geen premier worden die in de kamer zit?

Mijn enige gedachte was dus ook: ja da's logisch.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_157139162
Riskant om dit te roepen. Mensen die Wilders als premier willen stemmen toch wel, nu worden hooguit de mensen geprikkeld die Wilders niet als premier willen ook naar de stembus te gaan.
pi_157139189
Hij moet dat wel zeggen maar ik geloof er niets van. Hij kan namelijk geen premier worden en ook fractieleider zijn, hij weet dat regeren de implosie van de PVV zal betekenen door ruzie en machtsstrijd binnen de fractie. Er is geen democratie in die partij en dan kan de leider geen afstand nemen van de mensen die in de fractie zitten.
pi_157139214
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:57 schreef Wespensteek het volgende:
Hij moet dat wel zeggen maar ik geloof er niets van. Hij kan namelijk geen premier worden en ook fractieleider zijn, hij weet dat regeren de implosie van de PVV zal betekenen door ruzie en machtsstrijd binnen de fractie. Er is geen democratie in die partij en dan kan de leider geen afstand nemen van de mensen die in de fractie zitten.
Daarom hoop ik van harte dat hij de nieuwe premier wordt eigenlijk.
pi_157139250
Pvv is toch een eenmanspartij de israeliers kunnen beter een andere clown uitzoeken die ze miljoennen betalen om verdeel en heers te creëren!
pi_157139267
Wilders wil zoveel. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157139313
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:58 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Daarom hoop ik van harte dat hij de nieuwe premier wordt eigenlijk.
Het is alleen zo'n beschamende vertoning en erg vervelend voor grote groepen mensen maar verder was het de beste manier om de PVV aanhangers iets duidelijk te maken.
pi_157139345
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:57 schreef Wespensteek het volgende:
Klopt, het komt hem prima uit als ie de grootste gaat worden en de andere partijen niet met hem in het kabinet gaan zitten (terecht uiteraard). Dan kan ie aan de zijlijn blijven en heeft flink wat in de melk te brokkelen met zoveel zetels.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_157139585
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:49 schreef -Hakuna- het volgende:
Als er nu verkiezingen voor de Tweede Kamer zouden zijn, krijgt de PVV 36 zetels en is daarmee groter dan de regeringspartijen VVD en PvdA samen. Dat blijkt uit een peiling van televisieprogramma EenVandaag.
Dat is niet hoe peilingen werken :')
pi_157139709
Wilders, veel geschreeuw weinig wol.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_157140039
Als de PVV echt mega groot wordt bij de verkiezingen zou het toch bizar zijn wanneer niemand gaat regeren met hen en alle kleinere partijtjes samen de regering gaan vormen. :o Dan negeert de politiek totaal de stem van het volk.
pi_157140114
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Als de PVV echt mega groot wordt bij de verkiezingen zou het toch bizar zijn wanneer niemand gaat regeren met hen en alle kleinere partijtjes samen de regering gaan vormen. :o Dan negeert de politiek totaal de stem van het volk.
Alleen als de PVV een absolute meerderheid zou hebben zou die vlieger opgaan. Als de rest van de partijen een regering zouden vormen, negeren ze de meerderheid juist niet. :)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_157140124
Erger dan Rutte kan het niet worden.
Ура для россии
pi_157140217
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 18:05 schreef Gerolsteiner het volgende:
Rutte doet het prima
Net of de VVD de crisis overwonnen heeft.

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 29-10-2015 08:03:05 ]
pi_157140289
Van mij mag hij. Gewoon om de rest een beetje op te naaien en alle linksen als speenvarkens te horen schreeuwen.
pi_157140315
Moet ik dan het land uit

vraagt dit als 14 jarige moslim die geen verstand heeft van politiek
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 18:39:40 #20
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_157140330
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Vijf zetels voor de PvdD vind ik nog veel bizarder :|W
pi_157140429
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 18:40 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Helaas blijkt het misschien achteraf de verkeerde chemokuur, of een te zware en sterft de patiënt :D
Ja dat kan. Maar we hebben nu hele zachte heelmeesters, daar krijg je stinkende wonden van.
pi_157140459
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 18:40 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Helaas blijkt het misschien achteraf de verkeerde chemokuur, of een te zware en sterft de patiënt :D
Als het maar geen waterstofperoxydekuur wordt, de gevolgen daarvan zijn rampzalig. :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_157140468
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 18:33 schreef Woestijnvos het volgende:
Erger dan Rutte kan het niet worden.
Hoezo precies?
pi_157140551
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 18:42 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ja dat kan. Maar we hebben nu hele zachte heelmeesters, daar krijg je stinkende wonden van.
juist hier is en blijft het een uitstekende plek om ziek te zijn of ziek te worden. Heb niks te klagen, dus zal ook zeker geen proteststem uitbrengen. De enige dilemma's die ik heb zijn van het kaliber: Zal ik mijn 13e maand besteden aan een Oled TV, of toch voor een S-Uhd van Samsung gaan?
pi_157140584
Dat zou me een drama worden :')
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')