Hoe smaken ze met ravigottesaus?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:23 schreef RavigotteSaus het volgende:
Er komt een doosje paddo's mijn kant op van KOM.![]()
Daar zal ik vooral anderen een plezier mee doen.
1. Dat is inderdaad een nadeel. Maar ja. Waar houdt dat op. Als straks de projecten van een paar ton ook binnen een kwartier vol zitten?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:05 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Ik zie dat eerder als negatief om de volgende reden:
1. De vreemde crowd wordt "gedwongen" snel te beslissen. Dit kan niet goed zijn
2. De incrowd is aanzienlijk minder kritisch dan de vreemde. Wisdom of the crowd gaat verloren.
Ik ga ze in elk geval niet eten. Paddo's smaken voor mij NERGENS bij.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:27 schreef obligataire het volgende:
[..]
Hoe smaken ze met ravigottesaus?
Leuke Incentive. Zelfs zonder investeren krijg ik al meer korting.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:19 schreef djh77 het volgende:
Nieuwe op KoM: https://www.kapitaalopmaa(...)ppingsconcept-Nuenen
Ik heb een beetje het gevoel van schoenmaker blijf bij je leest. Het zijn echter de beste ondernemers die risico's durven nemen. Toch doe ik niet mee, gevoelskwestie.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:24 schreef crowdiefunder het volgende:
Sja, zekerheden klinken wel aardig deze keer, maar keukenboeren ben ik niet zo'n fan vanIk wacht nog even jullie oordeel af
Ik ken dit bedrijf en wat ik weet is niet positief.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:24 schreef crowdiefunder het volgende:
Sja, zekerheden klinken wel aardig deze keer, maar keukenboeren ben ik niet zo'n fan vanIk wacht nog even jullie oordeel af
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:43 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik ken dit bedrijf en wat ik weet is niet positief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
In een spoiler graag! kunnen we smullen!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:00 schreef bleyenburg het volgende:
@Obligataire: Graag toelichting, hetzij in een spoiler, hetzij in dm.
Wordt zeer op prijs gesteld.
Bij voorbaat dank
Klopt, daarom ook in spoiler in plaats van DMquote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:05 schreef bleyenburg het volgende:
Smullen maakt me niks uit. Ik ben graag geïnformeerd.
Verder is het juist de kracht van dit forum,ongelukken te voorkomen
Waarom wil je dat weten?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:28 schreef bleyenburg het volgende:
Wat ik nou zóóóó graag zou weten: Levert Avicenna daar met normale condities?
(betaling bij aflevering, of op 30 dagen payment term) of zetten ze daar spul in consignatie neer.
Ik vermoed en vrees het laatste, maar dat is dus puur op gevoel, daar heb ik geen enkele onderbouwing voor.
Je moet dan wel na alle onderhandelingen met je incentive aan komen zetten voor de 5% extra kortingquote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:30 schreef namliam het volgende:
Een nieuwe keuken is toch al snel een paar duizend euro, 5% (extra) korting loopt dan toch hard in de papieren (bij een keuken van 10k heb je je 500 euro investering er meteen uit)
Als je TOCH een keuken gaat shoppen, waarom niet....
Ik denk eigenlijk bj de eindafrekening, na het plaatsen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:33 schreef djh77 het volgende:
[..]
Je moet dan wel na alle onderhandelingen met je incentive aan komen zetten voor de 5% extra korting![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |