Morgen , maar misschien is dat wel vandaag ...quote:
Zo snel al !quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:53 schreef PP_Sound het volgende:
sig laat me weten dat zijn boek tegelijk uitkomt wanneer Fok! in het afvoerputje van Inet is verdwenen.
Heb wel wat gelezen ervan, gaat over zijn leven en dat is wel bijzonder.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch wel benieuwd... Nu kort geleden dat boek van die Kleine Willem op de markt is gekomen..
Ben benieuwd naar Sigs verhaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:01 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb wel wat gelezen ervan, gaat over zijn leven en dat is wel bijzonder.
Hahaha ... Gemist welke het was... Sorryquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:37 schreef PP_Sound het volgende:
Vrouw vind het geen goed nummer, deur van slaapkamer wordt dichtgegooid.
Welke She's In Parties? Dat is een goed nummer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:37 schreef PP_Sound het volgende:
Vrouw vind het geen goed nummer, deur van slaapkamer wordt dichtgegooid.
Bij Bauhaus ging de deur dicht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welke She's In Parties? Dat is een goed nummer.
Wee Pappa Girl Rappers vind ik minder, maar ik trek het nog wel...
Dat is misschien ook wel meer 'mannenmuziek'.quote:
Wanneer ze niet meer wil dan ga ik met svann trouwen.quote:
Lady of the nite ....quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:52 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Wanneer ze niet meer wil dan ga ik met svann trouwen.
Ik heb aan één uniek exemplaar eigenlijk wel genoeg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:52 schreef PP_Sound het volgende:
Wanneer ze niet meer wil dan ga ik met svann trouwen.
Je hebt al een PP a-like thuis?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:56 schreef svann het volgende:
[..]
Ik heb aan één uniek exemplaar eigenlijk wel genoeg.
Binnenkort 33 jaar getrouwd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:56 schreef svann het volgende:
[..]
Ik heb aan één uniek exemplaar eigenlijk wel genoeg.
Die was gewoon mee hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben je weer eens een paar dagen van de wereld... Zolang Muts je niet achterna zit ..
Je leert wel dr smaak kennen... Moet ze natuurlijk nog wel wakker zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:04 schreef PP_Sound het volgende:
Wanneer ze de muziek kut vindt, dan flikkert ze deur dicht, heerlijk.
Ik win elke keer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Je leert wel dr smaak kennen... Moet ze natuurlijk nog wel wakker zijn
Kleine PP is helemaal gek met oma, dat is mooi.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:06 schreef svann het volgende:
[..]
Zó ver kom ik niet, maar toch wel een aardig eind.
Was er niet zo jong bij.
Ik ook niet .. toch bijna de 15 gehaald.. en dat is al weer net zo lang geleden... kun je nagaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:06 schreef svann het volgende:
[..]
Zó ver kom ik niet, maar toch wel een aardig eind.
Was er niet zo jong bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |