Morgen , maar misschien is dat wel vandaag ...quote:
Zo snel al !quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:53 schreef PP_Sound het volgende:
sig laat me weten dat zijn boek tegelijk uitkomt wanneer Fok! in het afvoerputje van Inet is verdwenen.
Heb wel wat gelezen ervan, gaat over zijn leven en dat is wel bijzonder.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch wel benieuwd... Nu kort geleden dat boek van die Kleine Willem op de markt is gekomen..
Ben benieuwd naar Sigs verhaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:01 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb wel wat gelezen ervan, gaat over zijn leven en dat is wel bijzonder.
Hahaha ... Gemist welke het was... Sorryquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:37 schreef PP_Sound het volgende:
Vrouw vind het geen goed nummer, deur van slaapkamer wordt dichtgegooid.
Welke She's In Parties? Dat is een goed nummer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:37 schreef PP_Sound het volgende:
Vrouw vind het geen goed nummer, deur van slaapkamer wordt dichtgegooid.
Bij Bauhaus ging de deur dicht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welke She's In Parties? Dat is een goed nummer.
Wee Pappa Girl Rappers vind ik minder, maar ik trek het nog wel...
Dat is misschien ook wel meer 'mannenmuziek'.quote:
Wanneer ze niet meer wil dan ga ik met svann trouwen.quote:
Lady of the nite ....quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:52 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Wanneer ze niet meer wil dan ga ik met svann trouwen.
Ik heb aan één uniek exemplaar eigenlijk wel genoeg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:52 schreef PP_Sound het volgende:
Wanneer ze niet meer wil dan ga ik met svann trouwen.
Je hebt al een PP a-like thuis?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:56 schreef svann het volgende:
[..]
Ik heb aan één uniek exemplaar eigenlijk wel genoeg.
Binnenkort 33 jaar getrouwd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:56 schreef svann het volgende:
[..]
Ik heb aan één uniek exemplaar eigenlijk wel genoeg.
Die was gewoon mee hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben je weer eens een paar dagen van de wereld... Zolang Muts je niet achterna zit ..
Je leert wel dr smaak kennen... Moet ze natuurlijk nog wel wakker zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:04 schreef PP_Sound het volgende:
Wanneer ze de muziek kut vindt, dan flikkert ze deur dicht, heerlijk.
Ik win elke keer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Je leert wel dr smaak kennen... Moet ze natuurlijk nog wel wakker zijn
Kleine PP is helemaal gek met oma, dat is mooi.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:06 schreef svann het volgende:
[..]
Zó ver kom ik niet, maar toch wel een aardig eind.
Was er niet zo jong bij.
Ik ook niet .. toch bijna de 15 gehaald.. en dat is al weer net zo lang geleden... kun je nagaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:06 schreef svann het volgende:
[..]
Zó ver kom ik niet, maar toch wel een aardig eind.
Was er niet zo jong bij.
maar is zij net zo weg van kleine PP als jij?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:07 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kleine PP is helemaal gek met oma, dat is mooi.
Kom er maar niet vanaf.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet .. toch bijna de 15 gehaald.. en dat is al weer net zo lang geleden... kun je nagaan
Kleine PP vertrouwd opa nog niet helemaal, die nept 'm steeds.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
maar is zij net zo weg van kleine PP als jij?
Opa doet natuurlijk alleen de leuke dingen die ie zelf leuk vindt...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:11 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kleine PP vertrouwd opa nog niet helemaal, die nept 'm steeds.
Kan mijn gang gaan en vind het wel best zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja er zijn manieren voor, maar dan moet je het zelf ook wel echt willen natuurlijk..
Fifty ways, toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:12 schreef chufi het volgende:
Ja er zijn manieren voor, maar dan moet je het zelf ook wel echt willen natuurlijk..
Ik begrijp je helemaal....quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:14 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kan mijn gang gaan en vind het wel best zo.
Die kent 'm nu al te goed en weet de snaren te bespelen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Opa doet natuurlijk alleen de leuke dingen die ie zelf leuk vindt...
Morgen mooie dag voor op de hei zou ik zeggenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:16 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die kent 'm nu al te goed en weet de snaren te bespelen.
Dat wordt olympisch springruiter.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen mooie dag voor op de hei zou ik zeggen
Over 20-24 jaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat wordt olympisch springruiter.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:26 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hij krijgt Max training en verwacht eerder.
Hahahaquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:54 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja. ik zie er wel wat in, houthakken vond ie geweldig.
Je weet het niet maar niet proberen is verloren kans wanneer alles er is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha
Ik zei ook in 1982 dat ik naar de OS van Barca zou gaan ... Nooit iets van geworden ...
Ik was al student en verder was het wel duidelijk dat het hm niet ging wordenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 03:00 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je weet het niet maar niet proberen is verloren kans wanneer alles er is.
Kleine PP heeft de kans nu en krijgt ie ook met opa, wat ervan komt zie ik wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 03:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was al student en verder was het wel duidelijk dat het hm niet ging worden
Grootspraak dus ..![]()
Ja nu heeft ie nog de leeftijd om er in te groeien.. Ben wel benieuwd hoe dat gaat.. Wat vinden zn ouders ervan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 03:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kleine PP heeft de kans nu en krijgt ie ook met opa, wat ervan komt zie ik wel.
Paardenfamilie sjoef.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 03:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nu heeft ie nog de leeftijd om er in te groeien.. Ben wel benieuwd hoe dat gaat.. Wat vinden zn ouders ervan?
Ja en zijn Pa ook, helaas al te vroeg dood op 59e, was goede maat van me.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 03:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je dochter, maar je schoonzoon dus ook...
Pas laat eigenlijk, 1x op Shetlander die wel onder houten hek kon maar ik niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 03:17 schreef chufi het volgende:
Wanneer stapte jij voor het eerst op een paard PP?
Dus moet kleine PP ook naar de paardrij school... ergens daar waar je paarden staan neem ik aan...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 03:22 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Pas laat eigenlijk, 1x op Shetlander die wel onder houten hek kon maar ik niet.
Daarna met gozers uit de buurt bij boer in de buurt.
Kan eik helemaal niet fatsoenlijk rijden , heb het mezelf aangeleerd.
Mijn dochter kan wel goed rijden, mijn vrouw ook, schoonzoon en ik zijn de fokkers.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 03:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus moet kleine PP ook naar de paardrij school... ergens daar waar je paarden staan neem ik aan...
Ok ...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 03:39 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn dochter kan wel goed rijden, mijn vrouw ook, schoonzoon en ik zijn de fokkers.
Ok ga ik daarheen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 04:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Staan allemaal onder Spaanstalige meuk onder MUZ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |