Ze krijgt haar kilometers gewoon vergoed.quote:Op dinsdag 17 november 2015 02:29 schreef NoCigar het volgende:
Ik vroeg me in afl. 1 ook al af waarom Carry telkens helemaal naar Akense Dom reed om naar de mis te gaan, terwijl ze in Berlijn woont.
niet lang maar als Otto haar laat vallenquote:Op dinsdag 17 november 2015 02:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ze krijgt haar kilometers gewoon vergoed.
dat was idd slecht gedaan maar volgens mij voelde ze zich echt beroerd ipv een smoesje, soort paniekaanvalletjequote:Op dinsdag 17 november 2015 13:09 schreef ser het volgende:
[..]
niet lang maar als Otto haar laat vallen![]()
vond Otto wel apart/creepy deze aflkevering, net of hij Carry wilde verleiden/gebruiken......
Saul wel een held, je laten ontvoeren door de Mossadook wel nodig want anders kan hij Carry nooit helpen tegen de russen/Allison. Vraag me af of Saul haar niet verdacht vindt u, want dat niet goed worden in hotel was wel erg slecht gedaan hoor......
ze fietsten ook allemaal net iets te kalm, net alsof ze niet echt veel fietsen.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat was idd slecht gedaan maar volgens mij voelde ze zich echt beroerd ipv een smoesje, soort paniekaanvalletje
Ik verwacht wel dat Otto ook iets in zijn schild voert, dat hij nu tegen haar ex zegt dat hij vond dat hij zich zorgen maakte om Carrie's toestand hoe ze zich gedroeg....
En dat Duitsland was toen Carrie aankwam in 'Amsterdam' dat zag je meteen aan de stijl van de gebouwen aan de overkant. Maargoed de poging was wel nog redelijk met nederlandse straatnaambordjes etc. Het lag er wel iets te dik bovenop, er kwam nog net geen horde met klompen aangelopen
Carrie gaat een enkeltje Oostenrijkse kelder krijgen?quote:Op woensdag 18 november 2015 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
Otto wil Carrie voor zichzelf.
In het hotel zegt Dar Adal tegen Saul 'She finally brought you down. Just like I thought she would', dit gaat toch over Carrie? Ik dacht namelijk dat dat een reden kan zijn dat Saul haar nu wel verdenkt, omdat ze deze informatie dus door heeft gespeeld. Daarna gaat hij ook meteen bellen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:09 schreef ser het volgende:
[..]
Vraag me af of Saul haar niet verdacht vindt u, want dat niet goed worden in hotel was wel erg slecht gedaan hoor......
Dat ging inderdaad over Carrie ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
In het hotel zegt Dar Adal tegen Saul 'She finally brought you down. Just like I thought she would', dit gaat toch over Carrie? Ik dacht namelijk dat dat een reden kan zijn dat Saul haar nu wel verdenkt, omdat ze deze informatie dus door heeft gespeeld. Daarna gaat hij ook meteen bellen.
Saul zal nu wel de eindjes aan elkaar kunnen knopen dat zijn vriendinnetje niet te vertrouwen is, nou was dat voor haar geen probleem als Saul terug in de VS was en niet meer geloofwaardig gevonden werd maar dat pakt dus anders uit.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
In het hotel zegt Dar Adal tegen Saul 'She finally brought you down. Just like I thought she would', dit gaat toch over Carrie? Ik dacht namelijk dat dat een reden kan zijn dat Saul haar nu wel verdenkt, omdat ze deze informatie dus door heeft gespeeld. Daarna gaat hij ook meteen bellen.
nou, vind ik niet eigenlijk, verrassend dat Saul overloopt, kon ook niet anders.quote:Op vrijdag 20 november 2015 01:12 schreef VacaLoca het volgende:
Meh niveau daalt weer, vooral die Allison is irritant
Ik geloof dat die ontvoering vooral een vriendendienst is. Hij zei ook iets in die trant tegen die Mossad-man: stel je voor als ik echt overloop.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:47 schreef Re het volgende:
[..]
nou, vind ik niet eigenlijk, verrassend dat Saul overloopt, kon ook niet anders.
Ik vraag me alleen af waarom Carrie haar niet herkende over de telefoon toen ze belde met die dode rus zijn telefoon... maar goed, prima seizoen verder, lekker actueel
even opgezocht:quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:19 schreef Maloney het volgende:
[..]
Ik geloof dat die ontvoering vooral een vriendendienst is. Hij zei ook iets in die trant tegen die Mossad-man: stel je voor als ik echt overloop.
quote:So... what exactly are we doing here, Saul? I don't know. I've never defected before.
Je moet zijn stemgebruik en gezicht er wel bij nemen... kwam er sarcastisch uit..quote:
Die heeft het gewoon door let maar op en lokt haar in de val.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:47 schreef Re het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af waarom Carrie haar niet herkende over de telefoon toen ze belde met die dode rus zijn telefoon... maar goed, prima seizoen verder, lekker actueel
andersom waarschijnlijkquote:Op zondag 22 november 2015 17:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een Russische spion die in de CIA terecht is gekomen.
Nee hoor, zij (Allison) heeft een Russische voornaam en spioneert voor de Russen bij de Amerikanen. Haar bazen willen haar ook gaan voordragen als de nieuwe directeur van de Russische geheime dienst. Dat kan dus geen Amerikaan zijn.quote:
hmm ok,dat zal ik dan gemist hebbenquote:Op zondag 22 november 2015 18:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee hoor, zij (Allison) heeft een Russische voornaam en spioneert voor de Russen bij de Amerikanen. Haar bazen willen haar ook gaan voordragen als de nieuwe directeur van de Russische geheime dienst. Dat kan dus geen Amerikaan zijn.
Double agent is ook nog een optie. Niet dat ik daar vanuit ga verder.quote:Op zondag 22 november 2015 18:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee hoor, zij (Allison) heeft een Russische voornaam en spioneert voor de Russen bij de Amerikanen. Haar bazen willen haar ook gaan voordragen als de nieuwe directeur van de Russische geheime dienst. Dat kan dus geen Amerikaan zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg aanknopingspunten voor vier hele vette afleveringen nog.
Edit: Er schijnen torrents in omloop die de laatste 4 minuten van de aflevering missen, zie Reddit: https://www.reddit.com/r/(...)_episode_discussion/
Er zijn 3 versies in omloop. (ik had wel de goede, en op de laatste 2 minuten na vond ik de hele aflevering niet heel boeiend).quote:Op maandag 23 november 2015 14:34 schreef Alxander het volgende:
Er schijnen torrents in omloop die de laatste 4 minuten van de aflevering missen, zie Reddit:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2015 14:46:58 ]
Actueler had de serie niet kunnen zijn inderdaadquote:Op maandag 23 november 2015 19:58 schreef T_Killer het volgende:
Een aanslag in een grote Europese hoofdstad....Homeland zit dit seizoen echt 'on the money' qua actualiteiten.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:02 schreef motorbloempje het volgende:
De ep eindigde toch met Carrie die de link legde?
Gelukkig wel ja.. Allisons cover hield veel te lang stand.quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:02 schreef motorbloempje het volgende:
De ep eindigde toch met Carrie die de link legde?
Tuurlijk, anders hadden we dat wel gehoord.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:20 schreef Re het volgende:
Chemische aanval op Berlijn, ik ben benieuwd of dat voorkomen gaat worden
vond het wel erg ongeloofwaardig dat carrie dat na 10(!!!) jaar nog wistquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:27 schreef Slobeend het volgende:
Had al het gevoel dat er iets met Saint Lucia zou gebeuren, werd te opvallend genoemd.
Wel weer retespannend.
Ik had eigenlijk verwacht dat de sniper Allison zou doodschieten.quote:Op woensdag 25 november 2015 07:37 schreef Thunder0x het volgende:
Waarom schoot die sniper haar niet dood? Ze was immers de enige die ervan wist.
Dat niet alleen maar ook na 10 jaar nog de naam van een bar daar herinneren.quote:Op zaterdag 28 november 2015 00:08 schreef MaJo het volgende:
vond het wel erg ongeloofwaardig dat carrie dat na 10(!!!) jaar nog wist
Eens!quote:Op maandag 30 november 2015 20:31 schreef Prowl het volgende:
Duurde deze aflevering 15 min ofzo
T was alweer voorbij voor je t in de gaten had
Volgens mij heeft ze vooralsnog een aardig geloofwaardig lul verhaal opgehangen..quote:
De rol van Düring is nog niet helemaal uitgeklaard. Er zijn nog drie afleveringen en het lijkt mij sterk dat ze niets meer met dat personage gaan doen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:41 schreef jpjedi het volgende:
Wat valt er niet te snappen?
Maar uiteraard zal haar verhaal geloofd worden anders is het wel een simpele plot die gewoon ineens doodvalt. Of er moet nog de boef achter de boef uit de hoge hoed komen a la 24 maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Je kon soms de nummerborden van de auto's zien, van veraf lijkt het Nederlands, van dichtbij stelt het weinig voor.quote:Op maandag 30 november 2015 18:16 schreef CrashO het volgende:
Was afgelopen weekend in Berlijn en besloot ook maar eens een kijkje te nemen in het Hollands Kwartier in Potsdam.
Lijkt best aardig toch?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook nog los eindje inderdaad. Maar Homeland heeft wel historie van kansloze subplots. Ik noem maar Danaquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:39 schreef Maloney het volgende:
[..]
De rol van Düring is nog niet helemaal uitgeklaard. Er zijn nog drie afleveringen en het lijkt mij sterk dat ze niets meer met dat personage gaan doen.
Toeval bestaat niet, ze ging al met die Nazari mee voor het geld, via de Russen krijgt ze nog veel meer. Het kan best zijn dat ze het bij hebben gelegd, ze bleven immers met elkaar opgescheept, bovendien wilde die Nazari toch het land uit naar die bomaanslag waarbij hij zogenaamd was omgekomen heeft ze vast ook mee geholpen en misschien dat ze vervolgens naar St. Lucia zijn gegaan en een leuke foto bij een bekende bar hebben genomen. Het enige opmerkelijke vind ik dat Carrie dit allemaal nog weet na ongeveer tien jaar, zelfs de naam van de bar, opvallend dus.quote:Op zondag 29 november 2015 09:50 schreef Charlie33 het volgende:
Wat ik ongeloofwaardig vond: Waarom was Nazari in Saint Lucia? Hij had toch Allisson verraden, dan lijkt het me dat de relatie tussen hen ook over is. En de russen staan ook echt niet toe dat hun relatie voortgezet wordt, zeker niet in Amerika.
De screensaver met foto naar bar toe is ook veel te toevallig.
Als Allisson na zoveel afleveringen door zo veel toeval ontdekt moet worden, tja...
Verder topserie met veel actualiteit.
Achteraf is die hele actie om Quinn al mee te nemen naar Kosovo veel te opzichtig geweest. Of welk nut heeft dat gehad? Volgens mij alleen extra risico's.quote:Op maandag 30 november 2015 21:37 schreef Principia het volgende:
Die laatste actie van die jongen om Quinn te redden was wel te opzichtig, niet?
Omdat de CIA denkt dat Quinn en die groep nu onderweg zijn naar Syrie en dat een aanslag op Duitse bodem is afgewend, dat was de hele truc, maar dat ze Quinn in eerste instantie hebben gevonden, gewond op straat, dat is vooral vreemd.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Achteraf is die hele actie om Quinn al mee te nemen naar Kosovo veel te opzichtig geweest. Of welk nut heeft dat gehad? Volgens mij alleen extra risico's.
Zij kennen het ware verhaal achter de persoon Quinn toch niet eens? Voor hen is hij een soort huursoldaat.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:56 schreef Slaro het volgende:
[..]
Omdat de CIA denkt dat Quinn en die groep nu onderweg zijn naar Syrie en dat een aanslag op Duitse bodem is afgewend, dat was de hele truc, maar dat ze Quinn in eerste instantie hebben gevonden, gewond op straat, dat is vooral vreemd.
inderdaad, wel extreem toevallig dat je dan net als cia zijnde bij een groep terroristen terecht komt. Maar het gesprek van Dar Adal en Quinn kan ik me niet meer zo goed herinneren, zei Quinn toen dat het toeval was of was het op de een of andere manier toch gepland?quote:Op donderdag 3 december 2015 13:56 schreef VacaLoca het volgende:
Ja, volgens mij is er niet veel meer aan dat verhaal dan dat die ene man dus met goede intenties hem wilde verzorgen en de rest bedacht van hey we hebben een Amerikaan te pakken hier, die gaan we gebruiken, 'nog betere vangst dan een jood'.
Nee niet gepland natuurlijk, hij was stervende en wilde zich opofferen voor Carry door er een einde aan te maken. Raar plan andersquote:Op donderdag 3 december 2015 14:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
inderdaad, wel extreem toevallig dat je dan net als cia zijnde bij een groep terroristen terecht komt. Maar het gesprek van Dar Adal en Quinn kan ik me niet meer zo goed herinneren, zei Quinn toen dat het toeval was of was het op de een of andere manier toch gepland?
dan had ik het toch goed gehoordquote:Op donderdag 3 december 2015 14:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee niet gepland natuurlijk, hij was stervende en wilde zich opofferen voor Carry door er een einde aan te maken. Raar plan andersNee hij lichtte Dar in over de situatie waar ie in was geraakt en dat ie er een kans in zag om wat terroristen uit te schakelen en vroeg toestemming.
Volgende week zal het wel los gaan in de U-Bahn.quote:Op maandag 7 december 2015 18:18 schreef ongelovelijk het volgende:
vond deze toch wat minder. Hoop dat de laatste twee afleveringen spannender zijn met meer actie.
??quote:Op maandag 7 december 2015 21:35 schreef Tourniquet het volgende:
Hoorde ik nu een verwijzing naar de aanslagen in Parijs? Dan zit er echt weinig tijd tussen opnemen en uitzenden.
Hoorde ik ook. Maar ik denk dat ze op Charlie Hebdo doelden. Alles wijst er namelijk op dat dit seizoen afgelopen zomer is gefilmd (weer, bomen etc.)quote:Op maandag 7 december 2015 21:35 schreef Tourniquet het volgende:
Hoorde ik nu een verwijzing naar de aanslagen in Parijs? Dan zit er echt weinig tijd tussen opnemen en uitzenden.
Waarschijnlijk hebben ze dat gedubbed, ook wel automated dialogue replacement. Dan laten ze een acteur na het filmproces nog extra dingen inspreken die ze dan gewoon toe kunnen voegen. Wat ze nu dus ook makkelijk hebben kunnen doen aangezien je Alison haar gezicht niet ziet terwijl ze die line zegtquote:Op maandag 7 december 2015 21:35 schreef Tourniquet het volgende:
Gewoon editje.quote:Op maandag 7 december 2015 21:35 schreef Tourniquet het volgende:
Shiit, ik vond dit dus 1 vd beste episodes uit de hele serie. Die uitbarsting van Saul.quote:Op maandag 7 december 2015 18:18 schreef ongelovelijk het volgende:
vond deze toch wat minder. Hoop dat de laatste twee afleveringen spannender zijn met meer actie.
Uh gewoon een scène toegevoegd, 1 dagje werk..quote:Op maandag 7 december 2015 21:35 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij hoorde ik toch echt "second Tokyo". Wat logischer is omdat ze daar ook een Sarin aanval hadden in een metro station.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:56 schreef forzavit het volgende:
Kan ook over Charlie Hebdo gegaan zijn
Dat was inderdaad een ander gesprek, over de hoeveelheid chemicaliën die de cel in handen zou kunnen hebben. En toen zei Allison inderdaad iets als dat Tokyo daar niks bij zou zijn.quote:Op woensdag 9 december 2015 06:29 schreef schijffie het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik toch echt "second Tokyo". Wat logischer is omdat ze daar ook een Sarin aanval hadden in een metro station.
Edit: kan ook in een ander gesprek zijn geweest.
Inderdaad, dat was ander gesprek. Ik vermoed dat de 'Paris' verwijzing gewoon later ingedubd is. Zoals al genoemd, de mond was niet zichtbaar en het is te kort geleden om origineel opgenomen te zijn. Het is zeker geen charlie Hebdo maar over eens massa slachting dus moet wel duiden op de laatste aanslag met 130 slachtoffers.quote:Op woensdag 9 december 2015 07:08 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een ander gesprek, over de hoeveelheid chemicaliën die de cel in handen zou kunnen hebben. En toen zei Allison inderdaad iets als dat Tokyo daar niks bij zou zijn.
Niet. Gewoon gepikt van hebdo.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:40 schreef TUFKAL het volgende:
"Nobody wants a new Paris" hoe live is dit opgenomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |