Ze krijgt haar kilometers gewoon vergoed.quote:Op dinsdag 17 november 2015 02:29 schreef NoCigar het volgende:
Ik vroeg me in afl. 1 ook al af waarom Carry telkens helemaal naar Akense Dom reed om naar de mis te gaan, terwijl ze in Berlijn woont.
niet lang maar als Otto haar laat vallenquote:Op dinsdag 17 november 2015 02:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ze krijgt haar kilometers gewoon vergoed.
dat was idd slecht gedaan maar volgens mij voelde ze zich echt beroerd ipv een smoesje, soort paniekaanvalletjequote:Op dinsdag 17 november 2015 13:09 schreef ser het volgende:
[..]
niet lang maar als Otto haar laat vallen![]()
vond Otto wel apart/creepy deze aflkevering, net of hij Carry wilde verleiden/gebruiken......
Saul wel een held, je laten ontvoeren door de Mossadook wel nodig want anders kan hij Carry nooit helpen tegen de russen/Allison. Vraag me af of Saul haar niet verdacht vindt u, want dat niet goed worden in hotel was wel erg slecht gedaan hoor......
ze fietsten ook allemaal net iets te kalm, net alsof ze niet echt veel fietsen.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat was idd slecht gedaan maar volgens mij voelde ze zich echt beroerd ipv een smoesje, soort paniekaanvalletje
Ik verwacht wel dat Otto ook iets in zijn schild voert, dat hij nu tegen haar ex zegt dat hij vond dat hij zich zorgen maakte om Carrie's toestand hoe ze zich gedroeg....
En dat Duitsland was toen Carrie aankwam in 'Amsterdam' dat zag je meteen aan de stijl van de gebouwen aan de overkant. Maargoed de poging was wel nog redelijk met nederlandse straatnaambordjes etc. Het lag er wel iets te dik bovenop, er kwam nog net geen horde met klompen aangelopen
Carrie gaat een enkeltje Oostenrijkse kelder krijgen?quote:Op woensdag 18 november 2015 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
Otto wil Carrie voor zichzelf.
In het hotel zegt Dar Adal tegen Saul 'She finally brought you down. Just like I thought she would', dit gaat toch over Carrie? Ik dacht namelijk dat dat een reden kan zijn dat Saul haar nu wel verdenkt, omdat ze deze informatie dus door heeft gespeeld. Daarna gaat hij ook meteen bellen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:09 schreef ser het volgende:
[..]
Vraag me af of Saul haar niet verdacht vindt u, want dat niet goed worden in hotel was wel erg slecht gedaan hoor......
Dat ging inderdaad over Carrie ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
In het hotel zegt Dar Adal tegen Saul 'She finally brought you down. Just like I thought she would', dit gaat toch over Carrie? Ik dacht namelijk dat dat een reden kan zijn dat Saul haar nu wel verdenkt, omdat ze deze informatie dus door heeft gespeeld. Daarna gaat hij ook meteen bellen.
Saul zal nu wel de eindjes aan elkaar kunnen knopen dat zijn vriendinnetje niet te vertrouwen is, nou was dat voor haar geen probleem als Saul terug in de VS was en niet meer geloofwaardig gevonden werd maar dat pakt dus anders uit.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
In het hotel zegt Dar Adal tegen Saul 'She finally brought you down. Just like I thought she would', dit gaat toch over Carrie? Ik dacht namelijk dat dat een reden kan zijn dat Saul haar nu wel verdenkt, omdat ze deze informatie dus door heeft gespeeld. Daarna gaat hij ook meteen bellen.
nou, vind ik niet eigenlijk, verrassend dat Saul overloopt, kon ook niet anders.quote:Op vrijdag 20 november 2015 01:12 schreef VacaLoca het volgende:
Meh niveau daalt weer, vooral die Allison is irritant
Ik geloof dat die ontvoering vooral een vriendendienst is. Hij zei ook iets in die trant tegen die Mossad-man: stel je voor als ik echt overloop.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:47 schreef Re het volgende:
[..]
nou, vind ik niet eigenlijk, verrassend dat Saul overloopt, kon ook niet anders.
Ik vraag me alleen af waarom Carrie haar niet herkende over de telefoon toen ze belde met die dode rus zijn telefoon... maar goed, prima seizoen verder, lekker actueel
even opgezocht:quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:19 schreef Maloney het volgende:
[..]
Ik geloof dat die ontvoering vooral een vriendendienst is. Hij zei ook iets in die trant tegen die Mossad-man: stel je voor als ik echt overloop.
quote:So... what exactly are we doing here, Saul? I don't know. I've never defected before.
Je moet zijn stemgebruik en gezicht er wel bij nemen... kwam er sarcastisch uit..quote:
Die heeft het gewoon door let maar op en lokt haar in de val.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:47 schreef Re het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af waarom Carrie haar niet herkende over de telefoon toen ze belde met die dode rus zijn telefoon... maar goed, prima seizoen verder, lekker actueel
andersom waarschijnlijkquote:Op zondag 22 november 2015 17:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een Russische spion die in de CIA terecht is gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |