Ik heb net de samenvatting opnieuw bekeken, in elk geval 3 kansen die hij verprutste.quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Het AD gaf hem een 5.Ik snap daar echt werkelijk niks van. Ik vond het meer dan prima spelen. Misschien wel de beste in het veld na El Ahmadi. Bijna bij elke aanval betrokken.
[..]
Hij speelde gister inderdaad drama, maar 3 open kansen vind ik overdreven. Ik heb ze in ieder geval niet gezien. H.FR z'n mening over Kramer neem ik niet serieus, die heeft gewoon een hekel aan hem
Ben ik met je eens maar 1 goal komt sowieso doordat kramer alle verdedigers wegtrekt met z'n loopactie.quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb net de samenvatting opnieuw bekeken, in elk geval 3 kansen die hij verprutste.
Dankzij jou zat ik gister alleen in de stad...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Dankzij jou zat ik gister alleen in de stad...Was ik het vergeten door te geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was naar Arnhem. Kostelijk vermaakt.
Groot fan van User Wotte
Nee, ik wist ervan. Ik bleef ook verstandig thuis. Ik zag je niet voor de ramen staan bij de goals... Zo'n kop als die van jou is niet te missen dacht ik.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was ik het vergeten door te geven?
Ik was naar Arnhem. Kostelijk vermaakt.
Zoals je weet ben ik een rustig persoon.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee, ik wist ervan. Ik bleef ook verstandig thuis. Ik zag je niet voor de ramen staan bij de goals... Zo'n kop als die van jou is niet te missen dacht ik.
Das wel heel treurig jaquote:
Mag best. Een onterechte strafschop, een buitenspelgoal en een per ongeluk van richting veranderd schot en dat het dan 4-3 voor Ajax wordt. Zou lachen zijn toch? Heeft hij toch weer een hattrick gemaakt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:40 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom mag Kuyt woensdag geen hattrick maken
Wat ik mij nu echt afvraag bij posts al deze, vind je nu daadwerkelijk dat je iets leuks/grappigs/zinnigs uit je vingers hebt geperst als je het nog eens terug leest?quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Mag best. Een onterechte strafschop, een buitenspelgoal en een per ongeluk van richting veranderd schot en dat het dan 4-3 voor Ajax wordt. Zou lachen zijn toch? Heeft hij toch weer een hattrick gemaakt.
Uitslag is dus 10-1 op 9 posities beter dus word het 3-1.quote:
Als je mijn post treurig vindt vraag ik me af wat je van 95% van alle andere posts vindt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat ik mij nu echt afvraag bij posts al deze, vind je nu daadwerkelijk dat je iets leuks/grappigs/zinnigs uit je vingers hebt geperst als je het nog eens terug leest?
Man, wat een treurnis.
Hij vraagt naar jouw mening, niet naar zijn eigen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:01 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als je mijn post treurig vindt vraag ik me af wat je van 95% van alle andere posts vindt.
Andersom had je het waarschijnlijk wel leuk gevonden.
Je beantwoordt mijn vraag niet en wijst vervolgens naar anderen. Wederom vrij treurig.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:01 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als je mijn post treurig vindt vraag ik me af wat je van 95% van alle andere posts vindt.
Andersom had je het waarschijnlijk wel leuk gevonden.
10-1 dus ze zijn op 9 posities beter dus dan wordt het 3-1.quote:
Die Rob Jacobs is echt niet serieus te nemen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
10-1 dus ze zijn op 9 posities beter dus dan wordt het 3-1.
Natuurlijk is het niet zinnig wat ik postte net als 95% van de posts die je hier voorbij ziet komen en geloof me er zitten nog veel sneuere dingen tussen. Ik scheld tenminste niemand uit. Maar wel leuk dat je even reageert op wat ik uit mijn vingers perstte. Neem het vooral niet al te serieus. Groetjes.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je beantwoordt mijn vraag niet en wijst vervolgens naar anderen. Wederom vrij treurig.
Volgens mij is sjaalmans een beetje voor Feyenoordquote:
quote:
Heb een vermoeden dat dit niet helemaal de bedoeling van dit filmpje is, maar ik kan het mis hebben.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:49 schreef Caland het volgende:
Ik kan die Rob Jacobs nooit zo serieus nemen
Een groot achterland met minder inwoners dan Rotterdam-Zuid.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:08 schreef Oldground het volgende:
Wel leuk dat hij het zo goed doet. Ik heb familie in Tholen en je merkt gewoon dat Feyenoord daar dankzij Nieuwkoop steeds populairder wordt. Het blijft natuurlijk als provincie zonder profclub een groot achterland op een steenworp van De Kuip.
Naast dat dit feitelijk onjuist is, maak je hier ook geen punt mee.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een groot achterland met minder inwoners dan Rotterdam-Zuid.
quote:De aanklager is een onderzoek gestart naar een spandoek van Vitesse waarop met de afkorting ‘JHK’ de tekst ‘Joden Hebben Kanker’ zou zijn bedoeld. Dat spreken de fans van de Arnhemmers in RTL Nieuws echter tegen: “We zouden wel gek zijn. We hebben met Theo Bos hetzelfde meegemaakt.” De supporters stellen dat de bewuste afkorting voor ‘Jongeren Harde Kern’ staat.
Ik heb het nog even gecontroleerd en had me vergist.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:31 schreef Oldground het volgende:
[..]
Naast dat dit feitelijk onjuist is, maak je hier ook geen punt mee.
Het AD.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Kreeg Gustafson een 5 van het AD?Die jongen was serieus bij elk gevaarlijk moment betrokken. Sinds hij speelt loopt het stukken beter en ik denk dat gedeeltelijk door Gustafson komt.
quote:
Ik geloof ze welquote:
Wat een bazenvideo! Rob Jacobsquote:
Duh.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:59 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat vinden jullie belangrijker? Fey-Ajax in de beker of competitie?
Ja ik snap dat je beide wil winnen maar toch lijkt me de competitie belangrijker
In de beker is het echter gelijk afgelopen als je verliest, terwijl een nederlaag in de competitie te herstellen is. Bovendien is de beker een makkelijkere prijs om te winnen en heb je dan gelijk één van je grootste concurrenten uitgeschakeld.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:59 schreef Rickertman96 het volgende:
Ja ik snap dat je beide wil winnen maar toch lijkt me de competitie belangrijker
Er zijn al 6 eredivisieploegen uitgeschakeld, waaronder Zwolle, Twente en Vitesse.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de beker is het echter gelijk afgelopen als je verliest, terwijl een nederlaag in de competitie te herstellen is. Bovendien is de beker een makkelijkere prijs om te winnen en heb je dan gelijk één van je grootste concurrenten uitgeschakeld.
Precies, zelfs de NOS kon dat spandoek toen waarderenquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Sowieso, ja. Bij Feyenoord betekende hetzelfde John Het Kanon.
Ik kijk nooit verder dan de volgende wedstrijd.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:59 schreef Rickertman96 het volgende:
Beker. Dat valt niet meer goed te maken.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:59 schreef Rickertman96 het volgende:
Maakt niet uit, we spelen toch in de sterkst mogelijk opstelling in beide potjes.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:59 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik acht de kans dat we 2x winnen ongeveer 1%quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we spelen toch in de sterkst mogelijk opstelling in beide potjes.
Als ik moest kiezen dan kies ik voor de competitie.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik acht de kans dat we 2x winnen ongeveer 1%
Als het wel gebeurt begin ik er toch in te geloven dit jaar hoor
Nu beker winnen pakken we de dubbelquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen dan kies ik voor de competitie.
Vergroot liever de kans op een goede klassering in de competitie dan een kans op de beker.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu beker winnen pakken we de dubbel
Met Jan Arie en Kramer. Waarom de overschatting?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu beker winnen pakken we de dubbel
Waarom alles zo serieus opvatten?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met Jan Arie en Kramer. Waarom de overschatting?
Kramer hoort in Oranje.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met Jan Arie en Kramer. Waarom de overschatting?
Ik zelf woon op Tholen en inderdaad, Feyenoord is hier best populair.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:08 schreef Oldground het volgende:
Wel leuk dat hij het zo goed doet. Ik heb familie in Tholen en je merkt gewoon dat Feyenoord daar dankzij Nieuwkoop steeds populairder wordt. Het blijft natuurlijk als provincie zonder profclub een groot achterland op een steenworp van De Kuip.
Twee keer thuis moet je eigenlijk beide winnen. Zeker nu we kwalitatief minstens gelijkwaardig zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Arme jij. Ik kom uit Bergen op Zoom, waar ook geen ruk te doen is overigens. Of is het je eigen keuze om daar te wonen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:38 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Ik zelf woon op Tholen en inderdaad, Feyenoord is hier best populair.
Vergeet het maar gerust.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jullie winnen ze nooit beide. Denk die pot in de beker wel maar in de competitie krijgen jullie een pak slaag.quote:
Sterkte!quote:
Ja, schandalig ook dat Elia op zijn plek staat.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:43 schreef Tortugal het volgende:
Joey Sleegers is trouwens redelijk geflopt bij Nec tot nu toe, maar iedereen riep om het hoofd van Van Geel toen hij verkocht werd.
Daarvoor is Feyenoord via allerlei omwegen ook wel heel ver gegaan. Ik meen nog steeds de best verdienende speler bij Feyenoord ooit.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:44 schreef Typisch het volgende:
Ik zit even op de wiki van Van Hooijdonk te kijken n.a.v zijn interviewtje met Derksen.
Bij Benfica scoorde hij 22 keer in 30 wedstrijden en daarna haalde Feyenoord hem naar Rotterdam. Dat is toch ook niet meer voor te stellen.
Wie is nu de best betaalde Feyenoorder?quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarvoor is Feyenoord via allerlei omwegen ook wel heel ver gegaan. Ik meen nog steeds de best verdienende speler bij Feyenoord ooit.
Ja zat rond de 4 miljoen dacht ik, maar pin mij er niet op vast.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarvoor is Feyenoord via allerlei omwegen ook wel heel ver gegaan. Ik meen nog steeds de best verdienende speler bij Feyenoord ooit.
Kuyt zit niet in de bovenste schaal geloof ik. Ik denk zelf El Ahmadi met daar achter Vermeer (en Elia misschien).quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:47 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Wie is nu de best betaalde Feyenoorder?
Kuyt? Elia?
Zal niet veel schelen, al heeft Elia ook nog eens recht op 50% van zijn transfersom, mocht die er komen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:47 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Kuyt? Elia?
Lexquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:47 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Kuyt? Elia?
Ik denk dat Vermeer en El Ahmadi (en misschien Elia) een iets hoger salaris hebben, maar dat niemand bij Feyenoord op dit moment meer dan 1 miljoen bruto krijgt (ex. bonussen).quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Lex![]()
Nee, ik denk Kuyt. Al zal die veel hebben ingeleverd vergeleken met z'n salaris in Turkije.
Vermeer volgens mij wel, zat iig rond de miljoen. El Ahmadi denk ik ook. Kuyt zit daar net onder, berichten gaven aan rond de 6 a 7 ton van de zomer dacht ik.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat Vermeer en El Ahmadi (en misschien Elia) een iets hoger salaris hebben, maar dat niemand bij Feyenoord op dit moment meer dan 1 miljoen bruto krijgt (ex. bonussen).
Zoiets dacht ik ook, en Vermeer en El Ahmadi schat ik zo'n 800-900k. Elia 700-800k Puur nattevingerwerk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vermeer volgens mij wel, zat iig rond de miljoen. El Ahmadi denk ik ook. Kuyt zit daar net onder, berichten gaven aan rond de 6 a 7 ton van de zomer dacht ik.
Boulahrouz, Mathijsen, Wilkshirequote:Op maandag 26 oktober 2015 22:58 schreef Typisch het volgende:
Wat dat betreft wel gezond dat je grootverdieners ook de beste zijn in je team.
Dat is ook wel eens anders geweest.
De Thijs was een goede aankoop.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Boulahrouz, Mathijsen, Wilkshire
Al vond ik Mathijsen niet eens zo slecht.
Hij verdiende ook 5 miljoen gulden per jaar. Dat is ook niet voor te stellenquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:44 schreef Typisch het volgende:
Ik zit even op de wiki van Van Hooijdonk te kijken n.a.v zijn interviewtje met Derksen.
Bij Benfica scoorde hij 22 keer in 30 wedstrijden en daarna haalde Feyenoord hem naar Rotterdam. Dat is toch ook niet meer voor te stellen.
Die beelden van een huilende Pi-Air nadat we anaal werden verkracht door Afonso Alves.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:44 schreef Typisch het volgende:
Tering.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij verdiende ook 5 miljoen gulden per jaar. Dat is ook niet voor te stellen.
Dat was de 2e periode. Dat ie van Benfica kwam was in 2001 volgens mij.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die beelden van een huilende Pi-Air nadat we anaal werden verkracht door Afonso Alves.![]()
Wat een team ook toen.!
`quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die beelden van een huilende Pi-Air nadat we anaal werden verkracht door Afonso Alves.![]()
Wat een team ook toen.!
Wat dan helemaal hun bedoeling is met Kazim is mij een raadsel.quote:Elia heeft zich aangesloten bij Meet the Players, dat zich op het imago van voetballers stort. Naast de aanvaller van Feyenoord werken spelers als Jeffrey Bruma, Kenneth Vermeer en Colin Kazim-Richards samen met het bedrijf uit Hilversum.
''Net als in het gewone leven zijn social media ook in de voetbalwereld steeds belangrijker. Daarom is het goed om zo perfect mogelijk naar voren te komen'', legt Elia zijn keuze voor Meet the Players uit tegenover Metronieuws.nl. ''Dat kan volgens mij het best door een goede organisatie er omheen. Meet the Players zit er bij mij ook bovenop. Ze voorkomen bijvoorbeeld dat spelers spelfouten maken.''
Elia wil jonge spelers behouden van fouten. ''Als voetballer heb je een voorbeeldfunctie en moet je voor alles op je hoede zijn. Op social media moet je heel veel slikken. Nu zijn er bijvoorbeeld heel veel Ajaxsupporters die mij uitschelden, kleineren of weet ik veel wat. Daar moet je boven proberen te staan. Wij hebben meer te verliezen dan de mensen die niet bekend zijn. Meet the Players helpt jonge spelers zich daar bewust van te worden.''
Dat was echt genieten.quote:Wilfred Genee is te spreken over de nieuwe hoofdcoach van Feyenoord. Dat schrijft de analyticus in zijn column in het Algemeen Dagblad. ''Met de pas 40-jarige Van Bronckhorst lijkt het namelijk de juiste man in huis te hebben.''
''Toen Michiel Kramer zich in de wedstrijd bij De Graafschap vergaloppeerde met een later door Joris rechtgelulde duwende beweging, vroeg de NOS-verslaggever van dienst of Van Bronckhorst voor het interview nog even de beelden wilde zien. 'Nee dank je,' was zijn antwoord. Toen hij tijdens het interview werd geconfronteerd met de actie van Kramer, antwoordde hij doodleuk: ''Sorry, daar kan ik niets over zeggen, want ik heb de beelden nog niet gezien.'' Kijk, zo doe je dat.''
''Bovendien hield hij vast aan de positie van Dirk Kuyt. Natuurlijk is zijn rol inmiddels veel vrijer, maar menig 'kenner' begon te twijfelen. Na 5 wedstrijden had Kuyt naast zijn 3 goals nog niet een keer op goal geschoten en was hij in Nederland de aanvaller met de meeste foutieve passes.''
''Het kan verkeren. Nu is hij de man die het verschil maakt. Bovendien heeft de concurrentie niemand die het team zo aan kan jagen. Kuyt zou dit jaar zomaar het verschil kunnen maken in de titelstrijd. En mocht het even niet lopen, hebben ze altijd nog de man met rugnummer 13. Joris van Benthem. Die scoort altijd,'' sluit Genee af.
Dat is hij pas lid geworden nadat hij in dat SWAG pakje naar de NL training kwam.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat dan helemaal hun bedoeling is met Kazim is mij een raadsel.
Een voorbeeld van hoe het niet moet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat dan helemaal hun bedoeling is met Kazim is mij een raadsel.
Linksbenig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:00 schreef Cara het volgende:
Waarom speelt van der heijden ook alweer ipv Botteghin?
Ik vond Nieuwkoop zondag ook niet zo sterk spelen eerlijk gezegd. Hoop ook op Karsdorp.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:09 schreef MPC60 het volgende:
Is er al iets bekend over Karsdorp? Speelt hij of Nieuwkoop? Niks ten nadele van Nieuwkoop maar ik zie liever Karsdorp starten.
Gaf een paar briljante passes alleen liet wel een paar keer na om de bal aan te nemen. Zag er wel knullig uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik vond Nieuwkoop zondag ook niet zo sterk spelen eerlijk gezegd. Hoop ook op Karsdorp.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:32 schreef Tortugal het volgende:
Godver ik sta al strak van de zenuwen.
Hier nog een. Moet van alles doen vandaag en morgen maar dat gaat maar op halve kracht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:32 schreef Tortugal het volgende:
Moet je eens in België gaan kijken. Brugge vorig jaar aan het eind stijf bovenaan, verliezen het kampioenschap dankzij playoffsquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 04:28 schreef heiden6 het volgende:
Wat een baggersysteem was dat trouwens met die play-offs.![]()
![]()
![]()
Strak van de zenuwen gaat wat ver maar ik heb wel zin in morgen. Ben alleen een beetje bang voor een AS Roma-scenario. Ik had toen vooraf best hoge verwachtingen maar het werd drie keer niks.. drama avond. Zo'n anticlimax ligt bij Feyenoord altijd op de loer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:32 schreef Tortugal het volgende:
Leuke UI.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben alleen een beetje bang voor een AS Roma-scenario. Ik had toen vooraf best hoge verwachtingen maar het werd drie keer niks.. drama avond.
We speelden anders wel goed. Het is dat die smerige Fransman floot. Anders hadden we zeker gewonnen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Strak van de zenuwen gaat wat ver maar ik heb wel zin in morgen. Ben alleen een beetje bang voor een AS Roma-scenario. Ik had toen vooraf best hoge verwachtingen maar het werd drie keer niks.. drama avond. Zo'n anticlimax ligt bij Feyenoord altijd op de loer.
Thanx.. gepikt van iemand van FR12 om eerlijk te zijn.. maar ja, niks mis met goed gejat.quote:
Ik herinner me juist dat we helemaal niet zo goed speelden. Het spelbeeld was heel anders dan ik vooraf had verwacht. Roma zette vroeg druk en Feyenoord had totaal geen grip. Had juist verwacht dat Roma Feyenoord meer zou laten voetballen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
We speelden anders wel goed. Het is dat die smerige Fransman floot. Anders hadden we zeker gewonnen.
3x op rij ja, zelfde plekquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:26 schreef Multiply het volgende:
[..]
Gaf een paar briljante passes alleen liet wel een paar keer na om de bal aan te nemen. Zag er wel knullig uit.
Wees fit goftedomme.quote:Giovanni van Bronckhorst kan mogelijk ook in de thuiswedstrijd tegen Ajax niet beschikken over Rick Karsdorp. De verdediger is nog steeds een vraagteken. Hij kreeg gisteren extra rust en wordt zometeen getest voor de wedstrijd van morgen.
Ook Bart Nieuwkoop zal straks nog getest worden bij Feyenoord. Rechtsbackpositie is morgen grootste vraagteken bij Feyenoord-Ajax.
Dan hebben we beiden een andere herinnering.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Thanx.. gepikt van iemand van FR12 om eerlijk te zijn.. maar ja, niks mis met goed gejat.
[..]
Ik herinner me juist dat we helemaal niet zo goed speelden. Het spelbeeld was heel anders dan ik vooraf had verwacht. Roma zette vroeg druk en Feyenoord had totaal geen grip. Had juist verwacht dat Roma Feyenoord meer zou laten voetballen.
Kan een erg belangrijke schakel zijn inderdaad. Nieuwkoop deed het leuk als debutant de afgelopen 3 wedstrijden, maar je zag dat er een stuk minder dreiging en aanvallen over de rechterkant kwamen.quote:
quote:Giovanni van Bronckhorst kijkt uit naar de Klassieker van woensdagavond tegen Ajax, met als inzet de volgende ronde van het toernooi om de KNVB-beker.
''Ik heb veel mooie wedstrijden gespeeld in mijn carrière'', zei Van Bronckhorst dinsdagmiddag tijdens de persconferentie tegenover Voetbal International. ''Maar Feyenoord-Ajax is de mooiste. Ik kijk uit naar dit duel, want wij willen de beker winnen'', aldus de trainer van Feyenoord, die ook diverse El Clásico's gespeeld heeft.
Dat niet alleen, vond de wisselwerking met Van Beek ook minder. Al deed Nieuwkoop het wel aardig, ik zie hem geen vaste waarde worden voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan een erg belangrijke schakel zijn inderdaad. Nieuwkoop deed het leuk als debutant de afgelopen 3 wedstrijden, maar je zag dat er een stuk minder dreiging en aanvallen over de rechterkant kwamen.
Beetje voorbarige conclusie. Vind hem het niet minder doen dan een Van Beek of De Vrij bij hun debuut. De Vrij debuteerde ongeveer gelijktijdig met Schenkeveld, die het in de eerste paar wedstrijden beter deed. Het vervolg kennen we allemaal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat niet alleen, vond de wisselwerking met Van Beek ook minder. Al deed Nieuwkoop het wel aardig, ik zie hem geen vaste waarde worden voor Feyenoord.
Dat is waar. Is ook meer een gevoel hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:33 schreef Oldground het volgende:
[..]
Beetje voorbarige conclusie. Vind hem het niet minder doen dan een Van Beek of De Vrij bij hun debuut. De Vrij debuteerde ongeveer gelijktijdig met Schenkeveld, die het in de eerste paar wedstrijden beter deed. Het vervolg kennen we allemaal.
Zeker nu hij niet alleen nieuw in de Eredivisie is, maar ook op die positie.
Ah oke. Tot nu toe heb ik dat alleen met Dammers.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is waar. Is ook meer een gevoel hoor.
Ja precies. Nog een beter voorbeeld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:36 schreef Grifte het volgende:
Of wat te denken van het begin van Karsdorp, met als dieptepunt de uitwedstrijd in Rijeka?
Wat!?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat niet alleen, vond de wisselwerking met Van Beek ook minder. Al deed Nieuwkoop het wel aardig, ik zie hem geen vaste waarde worden voor Feyenoord.
quote:Defensieve zorgen Feyenoord voor bekerkraker
De sportieve resultaten zijn voortreffelijk, maar toch werkt Feyenoord met enige zorgen toe naar de bekerkraker van woensdag tegen Ajax. Trainer Giovanni van Bronckhorst weet nog niet wie hij rechts achterin kan opstellen. Rick Karsdorp is nog steeds niet helemaal topfit en Bart Nieuwkoop, die hem de laatste drie wedstrijden verving, kampt ook met wat fysieke klachten. Nieuwkoop moest zondag in de thuiswedstrijd tegen AZ (3-1) eerder naar de kant.
,,De training moet uitwijzen of ze inzetbaar zijn", zei Van Bronckhorst dinsdag op de persconferentie, voorafgaand aan de afsluitende oefensessie. De Rotterdammers staan in de competitie na tien wedstrijden samen met Ajax aan kop (25 punten). ,,Beide ploegen zijn sterk gestart, dat maakt het affiche nog mooier. Deze wedstrijd is voor ons een goede graadmeter", aldus Van Bronckhorst.
Gio heeft dus de volgende krakers meerdere malen gespeeld:quote:
Quizvraag: Noem nog een speler die alle 4 heeft gespeeld..quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gio heeft dus de volgende krakers meerdere malen gespeeld:
El Clásico
Old firm
Klassieker
North London derby Arsenal - Manchester United
Henke Larsson?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Quizvraag: Noem nog een speler die alle 4 heeft gespeeld..
quote:
Ik zie trouwens dat hij maar 13 wedstrijden heeft gespeeld voor Man U, zat daar Arsenal ook bij?quote:
Hmmm. Dat durf ik niet te zeggen. Maar ik heb deze vraag ooit op een voetbalquizavond gehad, vandaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie trouwens dat hij maar 13 wedstrijden heeft gespeeld voor Man U, zat daar Arsenal ook bij?
In de post van satecl had hij deze aanpassing gemaakt: North London derby Arsenal - Manchester Unitedquote:
Dat was niet zo op het moment dat ik posttequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de post van satecl had hij deze aanpassing gemaakt: North London derby Arsenal - Manchester United
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Quizvraag: Noem nog een speler die alle 4 heeft gespeeld..
Tussen het springen door ff danquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:16 schreef BadderHaring het volgende:
Morgen weer lekker met de beentjes op de grond jongens?
Dat is toch in geen enkel geval een klassieker/derbyquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:38 schreef satecl het volgende:
PREMIERSHIP Su 21Jan 2007
Arsenal 2 - 1 Man Utd
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/6258777.stm
Daarom had ik er ook Arsenal-Spurs staan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch in geen enkel geval een klassieker/derby
Of Liverpool - Evertonquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daarom had ik er ook Arsenal-Spurs staan.![]()
De klassieker daar is toch Man U - Liverpool?
Klopt, maar daar had Gio niet gespeeld.quote:
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch in geen enkel geval een klassieker/derby
Ah, daar ging het over. Ja klopt, Man U tegen Liverpool is de klassieker daar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar daar had Gio niet gespeeld.
Kuyt zou die dan weer wel hebben, samen met Fener - Galatasaray.
Volgens mij probeert hij een klein beetje druk weg te nemen. Anders zou ik het ook niet wetenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:54 schreef Oldground het volgende:
Ik snap dat van Amsterdam, dat ze er zogenaamd niks om geven, niet. Europees zijn ze in ieder geval zo goed als uitgeschakeld.
Lijkt wel of ze zich in willen dekken.
Ze zeggen al jaren dat ze niks om de beker geven, dus op zich houden ze iig vast aan die houding.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:54 schreef Oldground het volgende:
Ik snap dat van Amsterdam, dat ze er zogenaamd niks om geven, niet. Europees zijn ze in ieder geval zo goed als uitgeschakeld.
Volgens mij zei Frank de Boer alleen maar dat het de minst belangrijke prijs is. En daar heeft hij toch ook gewoon gelijk in.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:54 schreef Oldground het volgende:
Ach, zo voor de Klassieker maakt dat ook niet zo veel uit. Het is niet dat een scherpe Kramer jullie gaat redden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:33 schreef Tortugal het volgende:
@kramerinho: Tonight is opening night in the @NBA. Looking forward to @cavs vs @chicagobulls. #NBAGametime
Kramer ligt tegen vieren op bed vanavond.
Normaal wel dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:17 schreef Cara het volgende:
totaal geen vertrouwen in van der Heijden morgen.
Ik zie het probleem niet zo tegen Veltman en iemand anders (Riedewald is geblesseerd dacht ik gelezen te hebben)quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:33 schreef Tortugal het volgende:
@kramerinho: Tonight is opening night in the @NBA. Looking forward to @cavs vs @chicagobulls. #NBAGametime
Goede instelling inderdaad zo voor je 1e klassieker. En dan schijnt hij nog een fan te zijn ook. Ik zou zeggen lekker bijtijds je bed in.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:33 schreef Tortugal het volgende:
Nee ik denk dat je op basis van zijn tweet prima kunt concluderen dat het een lapzwans is die zijn vak en de wedstrijd van morgen niet serieus neemt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:59 schreef Multiply het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij gewoon League Pass en kijkt hij de wedstrijd morgenochtend in bed lekker terug.
Gewoon een nachtje doorhalen. Bikkels.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:10 schreef Tortugal het volgende:
Ik denk dat ze met het hele team bij Kramer kijken vanavond.
Ik heb vernomen dat Kramer dan weer wel een winterjas heeft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Goede instelling inderdaad zo voor je 1e klassieker. En dan schijnt hij nog een fan te zijn ook. Ik zou zeggen lekker bijtijds je bed in.
Laatst gespot bij vapianos, dat is correctquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat Kramer dan weer wel een winterjas heeft.
Vergeleken met ons hebben die Belgen echt een vertyft kutsysteem. De punten die je in het begin van het seizoen haalt doen er eigenlijk niet toe want ze worden later gehalveerd. Wie verzint zoiets?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Moet je eens in België gaan kijken. Brugge vorig jaar aan het eind stijf bovenaan, verliezen het kampioenschap dankzij playoffs
Blikkie energy erin vlak voor de warming-up en gaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon een nachtje doorhalen. Bikkels.
Riedewald krijgt rust maar dat zal wel Viergever wordenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Normaal wel dan?
[..]
Ik zie het probleem niet zo tegen Veltman en iemand anders (Riedewald is geblesseerd dacht ik gelezen te hebben)
De vraag is meer waarom je het zou willen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Iemand die weet waar je in Amsterdam met een Feijenoordshirt/sjaal kan zitten zonder dat 't erg is? Zat zelf aan de Oerknal te denken, eetcafe van de sportschool van de UvA/HvA.
Omdat ik er woon en ook wel een x in een kroeg/whatever kijken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
De vraag is meer waarom je het zou willen.
Ja maar waarom moet je dan je Feyenoordshirt aan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:03 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Omdat ik er woon en ook wel een x in een kroeg/whatever kijken.
Waarom ga ja daar ook wonen danquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:03 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Old Town op de Wallen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Iemand die weet waar je in Amsterdam met een Feijenoordshirt/sjaal kan zitten zonder dat 't erg is? Zat zelf aan de Oerknal te denken, eetcafe van de sportschool van de UvA/HvA.
Ga dan zonder shirt. Gegarandeerd dat je anders gezeik krijgt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:03 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Kom maar naar café Monicoquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Toch ontzettend naïef en uitdagend om met een feyenoord shirt dr klassieker te kijken in Amsterdam. Dan vraag je toch om problemen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:29 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Niet doen hoor! Daar zit Rens en die is heeeeel gevaarlijk!!
Tja, aangezien we gaan winnen en Ajacieden hun verlies graag te boven komen door agressie te tonen is het behoorlijk gevaarlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch ontzettend naïef en uitdagend om met een feyenoord shirt dr klassieker te kijken in Amsterdam. Dan vraag je toch om problemen.
Inderdaad. Het zou me echt niet verbazen als je klappen krijgt, zeker als (stel dat) Feyenoord wint.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch ontzettend naïef en uitdagend om met een feyenoord shirt dr klassieker te kijken in Amsterdam. Dan vraag je toch om problemen.
Nou, vreugdedansje alomquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Riedewald krijgt rust maar dat zal wel Viergever worden
Hebben jullie even geluk
Mwoah Klaassen is wel zo bizar uit vorm, dat ik me afvraag of het niet juist gunstig voor Ajax is dat hij niet meedoet. Die doet echt bijzonder weinig goed de laatste tijd. Kan je beter met schone ofzo spelen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:36 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nou, vreugdedansje alom
Ben wel benieuwd naar hoe de battle Elia Tete gaat lopen en hoe het middenveld het houdt. Wat dat betreft ben ik wel blij dat Klaassen niet mee doet, lijkt me toch een stuk relevanter verschil
Valt wel mee hoor, we hebben redelijk vertrouwen, maar weten dat dit wel de 1e serieuze test is na psv, die net als voor Ajax een onvoldoende opleverde.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Pascalletje jullie hebben het te hoog in jullie bol gekregen.
Volgens Youtube zijn het in Amsterdam toch allemaal mietjes?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We waren met minder dan hun keren ze zwaar op de vluchtquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgens Youtube zijn het in Amsterdam toch allemaal mietjes?
Gaat ook de lastigste uitwedstrijd tot ju toe worden voor ons alleen vind ik de arrogante houding uit die nieuwbouwwijk van jullie erg stuitend. Alsof jullie wel eventjes winnen, gelukkig ben jij al veel meer realistisch en objectief.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, we hebben redelijk vertrouwen, maar weten dat dit wel de 1e serieuze test is na psv, die net als voor Ajax een onvoldoende opleverde.
Mooie graadmeter voor beiden, heel ander soort team, gedeeld koploper, en beiden in een winning mood. Neigt naar een mooie ontvlambare pot
De Boer neemt de beker totaal niet serieus (gelukkig maar), niks mooie graadmeter, dat is de wedstrijd in de competitie pas.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, we hebben redelijk vertrouwen, maar weten dat dit wel de 1e serieuze test is na psv, die net als voor Ajax een onvoldoende opleverde.
Mooie graadmeter voor beiden, heel ander soort team, gedeeld koploper, en beiden in een winning mood. Neigt naar een mooie ontvlambare pot
Het 1e kut smoesje is er al.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:19 schreef bombmannl het volgende:
[..]
De Boer neemt de beker totaal niet serieus.
jonge mafklapperquote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:36 schreef Tjacka het volgende:
hahahaha kut feyenoord![]()
Deze post staat al klaar voor over 22 uur.
Zou behoorlijk triest zijn als De Boer inderdaad een B-elftal opstelt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:19 schreef bombmannl het volgende:
[..]
De Boer neemt de beker totaal niet serieus (gelukkig maar), niks mooie graadmeter, dat is de wedstrijd in de competitie pas.
Ik denk dat jullie winnen met 2-0, maar dat komt meer omdat wij met B-spelers spelen ( Hoorn, Serero, boer etc.).
Vind het ook heel jammer. Al heeft hij ons vorig jaar wel 6 punten gekost.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:23 schreef Caland het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Cillessen niet meedoet. Een van de weinige juden waar je nog oprecht een hekel aan kan hebben.
Deze post kan 2 kanten op. Het hangt volledig af van een ieders interpretatiequote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:36 schreef Tjacka het volgende:
hahahaha kut feyenoord![]()
Deze post staat al klaar voor over 22 uur.
Maar Vermeer is beter.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Vind het ook heel jammer. Al heeft hij ons vorig jaar wel 6 punten gekost.
Iedereen vindt de beker winnen minder belangrijk dan kampioen worden. De Boer ook. Maar iedereen wil die beker ook echt wel winnen. De Boer ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zou behoorlijk triest zijn als De Boer inderdaad een B-elftal opstelt.
Is niet echt een smoes als het waar is. Helaas neemt de Boer het totaal niet serieus.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:25 schreef Gert het volgende:
Vinden ze leuk, een beetje downplayen. Net zoals ze graag roepen dat ze "terug in Europa" zijn na één aardige wedstrijd tegen het C-team van Barcelona.
Heb m'n hardloopschoenen al aangetrokkenquote:
Wat?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Iedereen vindt de beker winnen minder belangrijk dan kampioen worden. De Boer ook. Maar iedereen wil die beker ook echt wel winnen. De Boer ook.
De neuzen roepen min of meer wat ze altijd doen voor een klassieker: heel schattig dat het voor jullie zo belangrijk is, maar voor ons is het gewoon een wedstrijd.
Vinden ze leuk, een beetje downplayen. Net zoals ze graag roepen dat ze "terug in Europa" zijn na één aardige wedstrijd tegen het C-team van Barcelona.
Alles schiet altijd een beetje door, daar.
Los daarvan, wordt de klassieker denk ik in Rotterdam wel net iets belangrijker gevonden. Simpelweg omdat er minder vaak gewonnen wordt en het daarom specialer is. Maar heel veel scheelt het niet.
Al was het dan wel weer schattig dat men daadwerkelijk dacht dat het Cruijff-plan zou gaan werken.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]![]()
Terug in Europa zijn.
Heb je ooit het Ajax topic hier gelezen?? Ik denk het niet aan deze opmerking te zien.
Echt niemand vind dat we wat in Europa te zeggen hebben.
Ja, lief he.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Al was het dan wel weer schattig dat men daadwerkelijk dacht dat het Cruijff-plan zou gaan werken.
Jij snapt er niet zoveel van merk ik al. Vooral die laatste zin, jullie zijn net als Utrecht en ADO en hebben een haat ontwikkeld puur omdat je altijd de mindere bent geweest tegenover Ajax.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Iedereen vindt de beker winnen minder belangrijk dan kampioen worden. De Boer ook. Maar iedereen wil die beker ook echt wel winnen. De Boer ook.
De neuzen roepen min of meer wat ze altijd doen voor een klassieker: heel schattig dat het voor jullie zo belangrijk is, maar voor ons is het gewoon een wedstrijd.
Los daarvan, wordt de klassieker denk ik in Rotterdam wel net iets belangrijker gevonden. Simpelweg omdat er minder vaak gewonnen wordt en het daarom specialer is. Maar heel veel scheelt het niet.
Ik ben ook bang mét van der Heijden.quote:VI-journalist Nico Dijkshoorn bezocht afgelopen weekend Feyenoord - AZ met Willem van Hanegem. De dichter schreef er een groot verslag over. Het voetballen in De Kuip is een van de gespreksonderwerpen op die dag. De Kromme voelde nooit druk, want ''wat weten die mensen op de tribune er nu van.''
Van Hanegem constateert dat verdediger Jan-Arie van der Heijden anders in elkaar steekt. ''Let nou eens vijf minuten alleen op die gozer. Alleen maar naar Van der Heijden kijken. Alles naar achteren. Kijk maar'', vertelt de Feyenoord-icoon tijdens de wedstrijd tegen Dijkshoorn.
''Hij is bang. Doodsbang om iets verkeerd te doen, maar je kúnt niks verkeerd doen, als je het goed probeert te doen. Kijk dan, kijk, nu weer. Hij zwaait met zijn armen dat de bal ergens anders naartoe moet. Snap jij dat, dat je de bal niet wilt. In dit stadion?'' Wat zou Van Hanegem tegen Van der Heijden willen zeggen? ''Vragen of hij niet een andere baan moet zoeken. Die jongen is bang.''
Bijna iedere fanatieke Ajacied die ik ken vindt dit ook gewoon de wedstrijd van het jaar. Dat zal voor de stereotype Ajacied die nooit heel veel verder is gekomen dan een fox-abonnementje wellicht anders zijn, maar toch is het zo ouwe reus.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij snapt er niet zoveel van merk ik al. Vooral die laatste zin, jullie zijn net als Utrecht en ADO en hebben een haat ontwikkeld puur omdat je altijd de mindere bent geweest tegenover Ajax.
kan je misschien dat hele artikel kopieëren? Alvast bedankt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:52 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ben ook bang mét van der Heijden.
Is dat stukje van Dijkshoorn ergens helemaal te vinden?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:52 schreef satecl het volgende:
[..]
In de VI van deze week.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Is dat stukje van Dijkshoorn ergens helemaal te vinden?
Als je vi premium hebt wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Is dat stukje van Dijkshoorn ergens helemaal te vinden?
Beetje overdreven deze kritiek, het is bijna spottend/stemmingmakerij. Ik vind hem ook niet goed, maar het slaat nergens op om Feyenoorders echt voor lul te gaan zetten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:52 schreef satecl het volgende:
[..]
Vreselijk voor de beste man, maar het zou een zegen voor Ajax zijn als hij hemelt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Al was het dan wel weer schattig dat men daadwerkelijk dacht dat het Cruijff-plan zou gaan werken.
Ik vind het mooi dat vak Y ook zo fanatiek is tegenwoordigquote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:46 schreef Oldground het volgende:
Ben benieuwd naar die aangekondigde sfeeractie op de Noordzijde. Schijnt vrij groots te worden.
Inderdaad. Beetje jammer dat Ajax dan niet met de sterkste 11 speelt. Interesseert mij de wedstrijd iig een stuk minder.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna iedere fanatieke Ajacied die ik ken vindt dit ook gewoon de wedstrijd van het jaar. Dat zal voor de stereotype Ajacied die nooit heel veel verder is gekomen dan een fox-abonnementje wellicht anders zijn, maar toch is het zo ouwe reus.
Transgender?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:21 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die nieuwe chick van Karsdorp, klopt iets niet aan
Dat denk ik dus ook. Ik hoop dat hij nog een heel lang mooi leven heeft.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vreselijk voor de beste man, maar het zou een zegen voor Ajax zijn als hij hemelt.
GGMM zou jaloers zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:21 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Karsdorp schijnt te spelenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:30 schreef Sejt het volgende:
Al nieuws over Karsdorp/Nieuwkoop/vBeek op rechtsback?
Mazzeltje? Of hoe heb je dat anders voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:28 schreef Typisch het volgende:
4 kaarten over kunnen nemen.![]()
Best wel een beetje zin in.
Mazzeltje ja, via via voor de normale inkoopprijs.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:52 schreef K.offie het volgende:
[..]
Mazzeltje? Of hoe heb je dat anders voor elkaar gekregen?
Vermoedelijke opstelling ad.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:31 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Raymond is er ook klaar voor.
C-team van Barça?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:25 schreef Gert het volgende:
[..]
o je hebt het even opgezocht, goed zeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
C-team van Barça?
Sorry hoor, maar er van uitgaande dat jij de wedstrijd bedoelt die ze met 2-1 wisten te winnen, dat was geen C-team.
Piqué
Fàbregas
Xavi
Iniesta
Pedro
Mascherano
Neymar
Song
Gewoon dik basis materiaal iedere week destijds.
Natuurlijk, om de exacte namen er bij te kunnen zetten. Maar ik herinner mij deze wedstrijd en dat er toen op fok ook zo'n fluitketel was die het afdeed als een C-team.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
o je hebt het even opgezocht, goed zeg.
anders zoek je dat ook even op, je bent er zo goed in.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk, om de exacte namen er bij te kunnen zetten. Maar ik herinner mij deze wedstrijd en dat er toen op fok ook zo'n fluitketel was die het afdeed als een C-team.
Zou me niets verbazen als jij dat ook was destijds
quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:40 schreef Gert het volgende:
[..]
anders zoek je dat ook even op, je bent er zo goed in.
bedankt voor je nuance. Barca interesseerde die wedstrijd niet zo, zal ik er dan van maken. Mag dat wel? Of deden ze erg hun best tegen je andere grote voetballiefde?
Sorry paquote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:45 schreef Sejt het volgende:
Jongens, al die haat. Spaar dat nou op voor de neuzen vanavond.
Beetje zoals Sevilla tegen julliequote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
o je hebt het even opgezocht, goed zeg.
oke er hobbelden ook spelers van de basiself mee natuurlijk, die hun benen aan het sparen waren wegens geen enkele noodzaak om vol gas te geven.
Wel leuk dat Ajax won van Barcelona toch.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:40 schreef Gert het volgende:
[..]
anders zoek je dat ook even op, je bent er zo goed in.
bedankt voor je nuance. Barca interesseerde die wedstrijd niet zo, zal ik er dan van maken. Mag dat wel? Of deden ze erg hun best tegen je andere grote voetballiefde?
Wederom erg je best gedaan op je post merk ik. Goed zo, gaat steeds beter Pietertje!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:46 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Wel leuk dat Ajax won van Barcelona toch.
Waarschijnlijk ben je jaloers omdat Feyenoord al heel erg lang niet van een topclub heeft gewonnen.
Misschien vanavond. Ik gun het jullie!
sorry zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dus omdat ik even iets voor je nuanceer, is het meteen een andere grote voetballiefde
Mijn god wat ben jij dom zeg.
Zeg het eens. Wat vind je nu weer dom aan mij post?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wederom erg je best gedaan op je post merk ik. Goed zo, gaat steeds beter Pietertje!
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Zeg het eens. Wat vind je nu weer dom aan mij post?
Sevilla had gewoon geen pokke in te brengen vanwege dat doek, totaal ondersteboven.quote:
Misschien een heel klein beetje. Alleen was Barcelona al geplaatst en Sevilla nog niet.quote:
Die kans acht ik bijna onmogelijk, maar wie weet...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sevilla had gewoon geen pokke in te brengen vanwege dat doek, totaal ondersteboven.
Nog steeds kippenvel als ik dat kunstwerk zie.
En nou hoorde ik dat dit kunststukje vanavond zomaar eens geëvenaard kan worden
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Oh, dus omdat ik even iets voor je nuanceer, is het meteen een andere grote voetballiefde
Mijn god wat ben jij dom zeg.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:21 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kolere.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:21 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker weten! Zoiets ja, al heb ik meer het idee dat het een startvak is waarna men naar de Noordzijde/W1/Z4 gaan. Y is natuurlijk een vak waar je makkelijker een kaart op kan krijgen, maar wellicht dat er een hoop zijn die blijven.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat vak Y ook zo fanatiek is tegenwoordig
Soort nieuwe generatie ?
Ja mooi is dat. Nu die grijze muizen op W3/4 en Z1/2 nog wakker schudden en je hebt rondom het hele veld fanatieke aanhangquote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat vak Y ook zo fanatiek is tegenwoordig
Soort nieuwe generatie ?
Vanavond weer op Yquote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja mooi is dat. Nu die grijze muizen op W3/4 en Z1/2 nog wakker schudden en je hebt rondom het hele veld fanatieke aanhang
Jongens van Y doen het goed.
Jezus, wat ben jij een klein kind. Het is allebei gewoon knap. Altijd als een Feyenoord, Ajax of PSV van een topclub wint; ja maar het was een c-team, ja maar ze speelde niet voluit, ja maar ze waren al door, ja maar ze moesten daarna nog naar de hoeren.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien een heel klein beetje. Alleen was Barcelona al geplaatst en Sevilla nog niet.
Schitterend doek idd..quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sevilla had gewoon geen pokke in te brengen vanwege dat doek, totaal ondersteboven.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Elia - RvP - Kuyt![]()
Altijd blijven dromen.
Hier nog eentje.quote:
Nou, dat is fijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
Jullie mogen en gaan gewoon winnen hoor vanavond tegen het b-elftal
Die was wel aardig jaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn ze dat dan? Heb hier in de omgeving niet echt dat gevoel hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die was wel aardig ja
Ben erg benieuwd naar vanavond, leuke duels zoals Tete vs Elia. Denk dat het voor ons wel nadelig kan werken dat Boer en Hoorn spelen maar ben ook wel benieuwd of Feyenoord het wel aan kan dat ze als favoriet zijn bestempeld
Honger?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:33 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij een klein kind. Het is allebei gewoon knap. Altijd als een Feyenoord, Ajax of PSV van een topclub wint; ja maar het was een c-team, ja maar ze speelde niet voluit, ja maar ze waren al door, ja maar ze moesten daarna nog naar de hoeren.
De druk is nu wel hoger dan ooit, ik ben ook wel benieuwd hoe dit team daarmee omgaat. We hebben er genoeg ervaring voor, dus ik heb wel hoop.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:16 schreef Multiply het volgende:
[..]
Zijn ze dat dan? Heb hier in de omgeving niet echt dat gevoel hoor.
Wowowowow WOW wow.. hé, stoere jongenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had ie overdag moeten doen kkr jood dat het is!!!
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:16 schreef Multiply het volgende:
[..]
quote:Feyenoord en Ajax treffen elkaar woensdagavond in De Kuip in het kader van de KNVB Beker. Een heuse Klassieker, al vroeg in het bekertoernooi. De ploegen delen in de Eredivisie de koppositie, dus belooft het een spannend duel te worden. Toch zijn de analisten van FOX Sports eensgezind over de favoriet: Feyenoord.
"Het is in De Kuip, hè. Dan heeft Feyenoord een streepje voor. En ze beginnen goed te voetballen, dus ik denk dat Feyenoord favoriet is. Ik denk dat het 2-1 wordt", blikt Jan van Halst vooruit bij FOX Sports.
Ook Kenneth Perez denkt dat Feyenoord ten koste van zijn oud-werkgever verder bekert. De Deen speelde zelf een aantal Klassiekers en weet hoe het is om in De Kuip te spelen. "Feyenoord is favoriet, omdat ze thuis spelen en in een goede vorm steken. Ik ga voor 3-2."
Dat denk ik welquote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:16 schreef Multiply het volgende:
[..]
Bij de bookies is Feyenoord licht favoriet. Unibet geeft 2.35 Voor een 1 en 2.90 voor een 2quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:16 schreef Multiply het volgende:
[..]
Apart. De enige reden die ik kan bedenken waarom dat zo zou zijn is omdat Feyenoord thuis speelt.quote:
Bingo! En vrijwel alle 'kenners' en analisten schatten in dat Feyenoord wintquote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:21 schreef Multiply het volgende:
[..]
Apart. De enige reden die ik kan bedenken waarom dat zo zou zijn is omdat Feyenoord thuis speelt.
Ja leuk. Bij Vitesse - Ajax en ajax - psv gaven ze ook die voorspellingen voor de thuisploeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:23 schreef K.offie het volgende:
[..]
Bingo! En vrijwel alle 'kenners' en analisten schatten in dat Feyenoord wint
pussyquote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:27 schreef Scorpie het volgende:
Ajax speelt op halve kracht, het is de beker en het is in de Kuip, gaat gewoon een 3-0 worden voor jullie.
Ik denk wel dat Ajax in de eerste helft bij vlagen overlopen wordt. Of de eindstand daarvan een weerspiegeling is durf ik niet te voorspellen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:27 schreef Scorpie het volgende:
Ajax speelt op halve kracht, het is de beker en het is in de Kuip, gaat gewoon een 3-0 worden voor jullie.
2x paal 1x lat en een doelpunt voor de jodenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Ajax in de eerste helft bij vlagen overlopen wordt. Of de eindstand daarvan een weerspiegeling is durf ik niet te voorspellen.
Jullie zijn je wel erg aan het indekken. Vind ik meer iets voor PSV'ers.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:27 schreef Scorpie het volgende:
Nah, ik had het graag anders gezien, maar Frankie en zijn torren in combinatie met een bekerduel zijn geen goeie combi.quote:
Indekken? Ik doe een voorspelling.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jullie zijn je wel erg aan het indekken. Vind ik meer iets voor PSV'ers.
Ik verwacht eigenlijk een soort van kopie van Vitesse - Ajaxquote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Ajax in de eerste helft bij vlagen overlopen wordt. Of de eindstand daarvan een weerspiegeling is durf ik niet te voorspellen.
Ja, zulke "voorspellingen" doet DJ-Davy ook altijd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Indekken? Ik doe een voorspelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |