Wat zij zegt!!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon doen, je moet het ook kwijt toch en je vindt hier wel steun dus gewoon blijven doen. Medische echo's zijn altijd spannend.
Ik sluit me aan bij degenen boven mij, gewoon blijven schrijvenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Beterschap voor je kleuter lamb!
Kuuk, een emergency opa is altijd fijn
Mignonne, het klinkt altijd zo fijn huiselijk bij jullie thuis
Dyre, komt vast goed hoor! Ik twijfel vaak of ik ons verhaal hier wel zo uitgebreid neer moet zetten. Ik wil niemand bangmaken, of laten opzien tegen echo's
. Dat is niet mijn bedoeling.
Ghehe jup. En nu bij de 3e nog veel meer. 30 weken vond k vroeg zat om es over een kamertje te gaan nadenkenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:24 schreef Dyre het volgende:
Nou, de echo was gelukkig goed voor zover ze kon zienOver 10 dagen de uitslag van het bloedonderzoek en dan duurt het weer heeeel lang voor de volgende echo.
Rond deze termijn was ik bij L al druk bezig met geboortekaartjes, kamertje, kleertjes, kraamzorg, namen enzo. Maar ik merk nu dat ik daar helemaal niet zo erg mee bezig ben? (afgezien van een naam misschien) Ik ben er net zo blij mee hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het valt me op dat ik nu veel meer in de 'komt wel een keer'-modus zit. Hebben meer zwangeren dat bij de tweede?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2015 20:25:22 ]
Zoooooooquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:34 schreef McLaura het volgende:
De tweede van 4 is zijn piemel van onderaf
En dan is hij (zij?) er en dan denk je 'heh, heel anders dan ik het ne had voorgesteld! 'quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:37 schreef Myrr het volgende:
Beste piemel wel
Hij heeft echt een perfect profiel.
Bij die van ons is het echt prachtig dat het precies het profiel van z'n vader is.Voorhoofd, neusbrug, lippen, kin/kaak, alles klopt gewoon.
Haha ja zoiets zie ik ook wel gebeuren. Naja zo op de echo is het leuk om het zo te zien. Waarschijnlijk kunnen we er in het echt niets meer van maken.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:55 schreef AwayTL het volgende:
[..]
En dan is hij (zij?) er en dan denk je 'heh, heel anders dan ik het ne had voorgesteld! '![]()
Erg mooi babytje ben je aan het bakken Razz
Fijn dat t in orde wasquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:24 schreef Dyre het volgende:
Nou, de echo was gelukkig goed voor zover ze kon zienOver 10 dagen de uitslag van het bloedonderzoek en dan duurt het weer heeeel lang voor de volgende echo.
Rond deze termijn was ik bij L al druk bezig met geboortekaartjes, kamertje, kleertjes, kraamzorg, namen enzo. Maar ik merk nu dat ik daar helemaal niet zo erg mee bezig ben? (afgezien van een naam misschien) Ik ben er net zo blij mee hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het valt me op dat ik nu veel meer in de 'komt wel een keer'-modus zit. Hebben meer zwangeren dat bij de tweede?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |