Die van mij zit nog!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:36 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Goedemorgen! Dat wilde ik toch net aan jou gaan vragen he
Jaaa jarig!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:39 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Die van mij zit nog!Migonne! Hoe ist bij jou?
Ik ben jarig vandaag, dus uk mag nog wel even blijven zitten. 'T zou wel een mooi cadeau zijn als 'ie komt, maar ik gun 'm ook wel een "eigen" verjaardag..
Dat geloof ikquote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja het klinkt allemaal wel verstandig hè? Ik probeer mezelf er nu ook echt van te overtuigen dat dit mijn instelling is. En niet de paniek van gistermiddag. Is nog best lastig.
Oh die flessen, ik herinner me de stank nog! Wel goed dat je weer meeplast! Ik heb het deze ronde niet gedaan, was zo enorm misselijk steeds dat ik teveel tegen de lucht van die flessen opzag
.
Ik hield m'n adem in bij het overgieten in die flessen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat geloof ik
Ik vind de geur wel meevallen. Haal de deksel er zover af dat ik het er net in kan gieten en ga er ook niet direct met mijn neus boven hangen.
Niks aan t handje hiero! Heb schoongemaakt, boodschappen gedaan, een hysterisch retropakje gekocht bij de kringloop voor 30 centquote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:39 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Die van mij zit nog!Migonne! Hoe ist bij jou?
Ik ben jarig vandaag, dus uk mag nog wel even blijven zitten. 'T zou wel een mooi cadeau zijn als 'ie komt, maar ik gun 'm ook wel een "eigen" verjaardag..
Gewoon doen, je moet het ook kwijt toch en je vindt hier wel steun dus gewoon blijven doen. Medische echo's zijn altijd spannend.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Beterschap voor je kleuter lamb!
Kuuk, een emergency opa is altijd fijn
Mignonne, het klinkt altijd zo fijn huiselijk bij jullie thuis
Dyre, komt vast goed hoor! Ik twijfel vaak of ik ons verhaal hier wel zo uitgebreid neer moet zetten. Ik wil niemand bangmaken, of laten opzien tegen echo's
. Dat is niet mijn bedoeling.
Ik heb een ovaal wiegje maar wel gewoon vierkante lakentjes er om heen. Gaat prima! Alleen wel even goed naar de maten kijkenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:08 schreef Myrr het volgende:
Even een tussendoorvraag.
Ik krijg dus een ovaal ledikant, moet daar gewoon een vierkant laken omheen of moet ik nu ook ovale lakenhoezen gaan zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |