quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 07:29 schreef _Ophelia_ het volgende:Twink gefeliciteerd met je grote! (vandaag toch?)
Nog een paar nachtjes hier. Otje wil een fiets en een groot vliegtuig. Maar voor Sinterklaas, geen flauw benul.
We gaan straks voor het eerst met de trein, dat wil ze ook al heel lang. Ben benieuwd.
Dank u dank u! Ja inderdaad vandaag is het officieel!
En ik .. stomme moeder dat ik ben .. ben gewoon vergeten traktaties te maken
Paar weken terug heb ik hier op het werk 24 schapen staan uit te knippen voor de rijstwafeltraktatie. Echt helemaal vergeten door alle drukte van werk/school/you name it
Da's de keerzijde van het leven wat ik momenteel leid

(en waar ik door dit soort situaties ook wel een klein beetje heel erg klaar mee ben maja ... zelf ontslag nemen betekent geen ww).
Maar 'geluk' bij een ongeluk .. we kwamen vanmorgen bij de gastouder en er waren geen andere kindjes. Reden: gastouder heeft een hernia dus we moesten even een plan B bedenken. Opa en oma hebben het vast helemaal goed gemaakt met der
Maar zaterdag hebben we een heel fijne dag gehad .. Vrijdag gaan we lekker naar de speeltuin/kinderboerderij/zulks dus dan gaan we weer genieten en ik kijk er enorm naar uit
Het gaat hier allemaal gewoon zijn gangetje. Heb zo niks nuttigs toe te voegen verder maar lees wel al jullie verhalen mee!