abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157111029
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:59 schreef GotC het volgende:
Wauw Coco! O+
Dat vond ik ook :D O+
Ik zal eerlijk zeggen dat ik dat soort foto's nooit gemaakt krijg hoor, goede fotograaf scheelt ook veel :P
pi_157118154
Mooie foto's Coco!

Van Daan nog geen schoolfoto gemaakt met Chris. Hij is echt te verkouden. Lekker op PCM een middag bank gehangen en om half 7 in slaap gekukkeld.

Kastanje knutsel ziet er leuk uit! Morgen eens kastanjes zoeken, want ik heb nog veel wol dat ik kwijt moet ;)
En een prikpen kan ook helpen bij het gaatje maken.
pi_157118516
Kastanjewebben hebben wij ook geprobeerd samen. Lees kaylee gooit alle spullen van tafel en gaat met een bol wol de kat lokken hihi. Voor net 2 jaar nog echt te lastig dus.

Hier trouwens ook een gulden middenweg tussen tv en spelen. Het intereseert haar vaak niet eens als de tv aan staat dus dan zet ik lekker de radio aan. Dan kan ze ook nog lekker dansen als ze dat wilt!

En coco wauw mooie foto's! Had ze idd al op fb gezien!
pi_157119763
Leuk, die spinnenwebben! Ik ga het ook woensdag proberen :)

Gefeliciteerd GotC met je baan!

Wow Coco, mooie foto's!

Vandaag hadden ze Ow gewoon op de foto gekregen. De fotograaf was op het kdv, maar de vorige twee keer was het niet gelukt! (Huilen!!!).
En ze hadden hem vandaag weer naar de 3+ groep gestuurd. Hij had een skelet geplakt en was er helemaal trots op. En hij had het echt mooi gedaan, helemaal zelf! *trots*
pi_157120034
Supermooie foto's Coco. Maar ze is ook een hele mooie meid! O+

Leuk idee dat spinnenweb. Ook maar eens proberen. We hebben sws al wat kastanjes verzameld. Morgen ook even naar het bos. Het is echt zooooo mooi overal met die herfstkleuren die schitteren in de zon!

De meiden hebben vanmiddag 2x bambi "gekeken". Drama als ie uitging maar ondertussen waren ze ook gewoon buiten in de tuin aan het fietsen dus ik had er niet zoveel problemen mee ;)

Loj, fijn dat hij het op de 3+ zo naar zijn zin heeft!

Beterschap voor Daan DF!
pi_157122953
Mooie foto's coco! En beterschap voor Daan van DF!
Kyara, 2x Bambi tussen het fietsen door haha!! O op de 3+ groep :).De school waar wij binnenkort gaan kijken heeft een "viktor de verkenner"groep waarin peuters vanaf 3,5 al een dagdeel per week wegwijs in de school gemaakt worden. Alleen hierom hoop ik al dat de school aan de verwachting voldoet!
J. moet wennen dat haar entertainment weer gewoon naar school is vandaag. Pffff ze was een beetje vermoeiend vandaag, maar morgen gaat t vast weer beter(hoop ik :P).
pi_157128179
Twink gefeliciteerd met je grote! (vandaag toch?)

Nog een paar nachtjes hier. Otje wil een fiets en een groot vliegtuig. Maar voor Sinterklaas, geen flauw benul.

We gaan straks voor het eerst met de trein, dat wil ze ook al heel lang. Ben benieuwd.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:23:22 #33
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157131089
J is zo leuk O+ Hij rent nu over een leeg schoolplein (want vakantie) door bergen met blaadjes en maakt blaadjesregen! F en ik zitten heerlijk op een bankje in de zon 8-)
pi_157138709
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 07:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Twink gefeliciteerd met je grote! (vandaag toch?)

Nog een paar nachtjes hier. Otje wil een fiets en een groot vliegtuig. Maar voor Sinterklaas, geen flauw benul.

We gaan straks voor het eerst met de trein, dat wil ze ook al heel lang. Ben benieuwd.
Dank u dank u! Ja inderdaad vandaag is het officieel!

En ik .. stomme moeder dat ik ben .. ben gewoon vergeten traktaties te maken -O-
Paar weken terug heb ik hier op het werk 24 schapen staan uit te knippen voor de rijstwafeltraktatie. Echt helemaal vergeten door alle drukte van werk/school/you name it -O-
Da's de keerzijde van het leven wat ik momenteel leid -O- (en waar ik door dit soort situaties ook wel een klein beetje heel erg klaar mee ben maja ... zelf ontslag nemen betekent geen ww).

Maar 'geluk' bij een ongeluk .. we kwamen vanmorgen bij de gastouder en er waren geen andere kindjes. Reden: gastouder heeft een hernia dus we moesten even een plan B bedenken. Opa en oma hebben het vast helemaal goed gemaakt met der ;) *O*

Maar zaterdag hebben we een heel fijne dag gehad .. Vrijdag gaan we lekker naar de speeltuin/kinderboerderij/zulks dus dan gaan we weer genieten en ik kijk er enorm naar uit O+

Het gaat hier allemaal gewoon zijn gangetje. Heb zo niks nuttigs toe te voegen verder maar lees wel al jullie verhalen mee!
pi_157140511
Coco die foto's O+

Spinnenweb lijkt me leuk om te maken. Ga ik ook eens proberen.

Twinkle gefeliciteerd *O*
pi_157142854
Ik hoor hier nog niet, maar ik heb een vraagje aan jullie.

Nora is nu 1 jaar en 3 maanden en onze 2 katten zijn nog steeds erg schrikkerig en bangig voor haar. Als ze dichtbij komt rennen ze ook nog steeds iedere keer weg. Vind het wel wat sneu worden voor de poezels. Wil graag dat ze zich allebei thuis voelen. Voor wie zich hierin herkent, wordt dit na verloop van tijd beter?
pi_157146105
Maandag boodschappen gedaan bij de AH en daar is Olaf in de aanbieding, jawel, van Fwoozj (wie kent het niet). Instant dolgelukkig kind. Ze loopt er nu al een paar dagen continu mee te zeulen en vanavond was de overtreffende trap van het toppunt van schattigheid O+ Ik hield Olaf voor mijn gezicht en deed een stemmetje en... ik "verdween" en Isa zag alleen nog Olaf. Het was echt Olaf die daar aan het praten was en die reactie joh!! Geweldig!! Eerst verbaasd en daarna dolblij :D Ze bleef hem knuffelen en fluisterde "ik hou van jou" in zijn niet-bestaande oren O+ Ze heeft hem daarna nog een boekje voorgelezen ook O+ O+

Merken jullie ook dat de fantasie echt begint toe te nemen bij jullie peuters? Isa kan ook 2 poppetjes met elkaar laten praten.. hele verhalen joh! Zo leuk :D
Sarcasme. Herken het.
pi_157146605
Spirit, wat lief O+
Fantasie merk ik ook. Zo heeft Riley twee Ollie's, waarvan een de mama en de ander de baby is. O+

Zo grappig gisteren toen ik haar ophaalde van het kdv. Een ander kindje werd ook opgehaald en die keek naar mij. Riley: "Nee kindje (naam van het kindje zei ze), dat is mijn mama"
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:44:19 #39
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157146676
Wat schattig Spirit O+.

Ik denk dat ik een van de weinigen ben die frozen nog nooit gezien heeft. Noor dus ook niet. Ze speelt eigenlijk ook nooit met de poppetjes van duplo (die worden altijd aan de kant gemikt, net als knuffels en andere poppen) dus ik merk dat niet zo. Met een inbus daadwerkelijk proberen de tripptrapp te demonteren is veel leuker :?.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:44:36 #40
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157146686
Nohhhh Spirit O+!

Oh en Susie en Twinkle nog gefeliciteerd met jullie grote meiden! *O*
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:45:31 #41
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157146714
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat schattig Spirit O+.

Ik denk dat ik een van de weinigen ben die frozen nog nooit gezien heeft. Noor dus ook niet. Ze speelt eigenlijk ook nooit met de poppetjes van duplo (die worden altijd aan de kant gemikt, net als knuffels en andere poppen) dus ik merk dat niet zo. Met een inbus daadwerkelijk proberen de tripptrapp te demonteren is veel leuker :?.
E en ik hebben Frozen ook nog niet gezien oO<
pi_157146727
Fwoozj :D Dat kan Sticker nog niet zo boeien. We hebben m met oudste in de bios gezien, thuis staat het nooit aan. Hij kent wel de namen van elf Pokemon-karakters uit zijn hoofd :') Maar die fantasie: check! Inclusief stemmetjes en onlogische verhaallijn O+
pi_157146828
Spirit O+

Hier ook veel fantasie inderdaad. Erg leuk dat ze dat ook echt samen doen met z'n drietjes.

Frozen hebben ze wel gezien maar ze kijken liever Nemo of Bambi :D
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:50:15 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157146884
Noor speelt liever koffiejuf, of kok.. Of ze pakt een tas en zegt dan 'te gaan werken en boodschappen doen'.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_157146891
Mijn M is ook dol op Fwoojz :+ maar een kindje op het kdv heeft hem verteld dat het voor meisjes is }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:51:11 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157146920
E kletst vooral al haar speelgoed de oren van het hoofd. Ze praat niet zozeer vanuit de poppetjes, maar het gaat de hele dag "Was je daar weer? Haaai O+ Heb je lekker geslapen pop? Moet je een schone luier? Kom, dan krijg je lekker eten O+ "
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:52:08 #47
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157146965
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noor speelt liever koffiejuf, of kok.. Of ze pakt een tas en zegt dan 'te gaan werken en boodschappen doen'.
Hahaha dat laatste ja!

Wij mogen 's ochtends absoluut niet meer zeggen dat ze gaat spelen, want E gaat "óók naar zn werk! }:| "
pi_157147028
Dat praten doet Riley ook tegen de hond. Gisteren legde ze een deken over de hond en zei: "Ga maar slapen, ik ben trots op jou" O+
pi_157147067
Oh hier gaan ze ook de hele dag boodschappen doen. En ze zijn conducteur, kok of ze paraderen met een tas :D Of ze trekken mijn schoenen aan en dan zijn ze "mama" :D

En ze betuttelen elkaar :')
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:54:25 #50
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157147076
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:53 schreef Omentielvo het volgende:
Dat praten doet Riley ook tegen de hond. Gisteren legde ze een deken over de hond en zei: "Ga maar slapen, ik ben trots op jou" O+
Nahhwww!!! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')