Niet links, niet rechts maar recht door zee.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:52 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe niet aan links/rechts. Ik stem gewoon D66
D66/VVD .quote:
Stemmen voor jezelfquote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
D66/VVD .
VVD omdat:
- Ik bovenmodaal zit met twee inkomens
- Ik geen kinderen heb
- Ik niet schoolgaand ben
etc etc etc.
ja goeie grap echter heeft niemand wat gezegd over recht door zeequote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet links, niet rechts maar recht door zee.
Die hebben we eerder gehoord.
Tja tja tja.. Voor wie moet ik dan stemmen? Ik kom uit een narcistische doelgroepquote:
Team Stalin!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja tja tja.. Voor wie moet ik dan stemmen? Ik kom uit een narcistische doelgroep
Dat dus. Dus ik vul vier stemwijzers in en haal daar het gemiddelde uit. Ik heb eens PVV moeten doen. Dat gaan we dus niet doenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:03 schreef Q. het volgende:
Ik weet inmiddels echt niet meer waar ik op moet stemmen. Misschien stem ik maar gewoon niet meer.
Ik stem op wat ik het beste voor Nederland vind, ongeacht van hoe goed dat voor mij persoonlijk is.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja tja tja.. Voor wie moet ik dan stemmen? Ik kom uit een narcistische doelgroep
Ja, ik weet dus niet (meer) wat goed is voor Nederland. Een kloof creëren is misschien een ideequote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik stem op wat ik het beste voor Nederland vind, ongeacht van hoe goed dat voor mij persoonlijk is.
Er komt nieuwe modt op GC. Dus een sluit ander...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iemand al navraag gedaan waar hij is? En waarom hij nog blauw is?
Dan weten we nog niks!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er komt nieuwe modt op GC. Dus een sluit ander...
quote:Is toch om gek van te worden niemand biet meer naar waarde en zeker niet op f book zet je der iets op voor een 10 krijg je nog een bot voor een euro haha stumpers waarde 200 vraag prijs 150 dan doe een bot van 125 minstens niet 20 waar gaat het heen haha
Het is denk ik wat we vreesden. Hij heeft een levenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel. Hij heeft even FOK!pauze genomen.
Gniffel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is denk ik wat we vreesden. Hij heeft een leven
De laatste keer dat ik hem sprak gaf hij aan specifiek jou stom te te vindenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Hij vindt ons stom, ik zei het toch.
Heb ik iemand weggejaagdquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hem sprak gaf hij aan specifiek jou stom te te vinden
He Kano.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hem sprak gaf hij aan specifiek jou stom te te vinden
Of hij weg is omdat jij stom bent is niet noodzakkelijk oorzaak - gevolgquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik iemand weggejaagdBen ik eindelijk een echte R&P'er?
HW is GC! Al 500 jaar!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er komt nieuwe modt op GC. Dus een sluit ander...
Idem maar portemonnee vergeten. Dan maar even naar huis fietsen om een broodje te eten.quote:
over 14min. Dus ff 14min poepenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar denkt de ARBO wetgeving heel anders over.
En ik doe nog wel zo m'n best.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of hij weg is omdat jij stom bent is niet noodzakkelijk oorzaak - gevolg
Misschien moet je niet zo je best doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik doe nog wel zo m'n best.
Zesjescultuurquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zo je best doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |