Waarom vormen ze samen een groepje dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:41 schreef MisterCe het volgende:
De politie heeft inmiddels twee jongens uit de groep gesproken. Zij zeggen allebei niet te weten wie de jongen is, die de klappen heeft uitgedeeld.
Waarom? Is dit niet precies wat wij willen? Immers wij stemmen op de politieke partijen die dit in stand houden middels gratis kickboxlessen.quote:
Standaard tactiek. Als er niet genoeg bewijs is gewoon blijven ontkennen tot ze je laten gaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom vormen ze samen een groepje dan?
"Ik weet niet wie jij bent, maar laten we dat meisje lekker uitschelden en bespugen."
Ja hoor.
Precies, zo is het. De PvdA drinkt vanavond weer een goede borrel op dit succes.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:46 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Waarom? Is dit niet precies wat wij willen? Immers wij stemmen op de politieke partijen die dit in stand houden middels gratis kickboxlessen.
Okquote:
Iemand niet willen verraden ?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
"Ik weet niet wie jij bent, maar laten we dat meisje lekker uitschelden en bespugen."
Ja hoor.
Ik vind het eerlijk gezegd ook geen slim idee om testosteronbommetjes kickboks les aan te bieden die ze dan ook nog eens kunnen gaan omzetten in de praktijk. Beter een rustigere hobby voor dat soort types. Misschien groeien ze dan wel op tot normale Nederlandse volwassenen (andere optie is zo'n kansloze idioot worden zoals Badr Hari).quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Precies, zo is het. De PvdA drinkt vanavond weer een goede borrel op dit succes.
Klinkt plausibel.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hoor.
Lijkt wel eerwraak. Waar kennen we dat ook alweer van?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Oh ja.. Blanke mannen slaan hun vrouw niet die vermoorden alleen maar hun kinderen.
Is net zo belachelijk als zeggen datgetinte mensen per definitie vrouwen mishandelen. Of hoe zie jij dat vanuit je zwarte toren.quote:
Misschien is dit beter. Niet alle lichtgetinten bespugen vrouwen maar (nagenoeg) alle vrouwen die bespuugd worden, daarvan is de dader.....quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:55 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Is net zo belachelijk als zeggen datgetinte mensen per definitie vrouwen mishandelen. Of hoe zie jij dat vanuit je zwarte toren.
Klopt beter iig. Net als dat bij alle familie dramas de dader een blanke isquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:02 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Misschien is dit beter. Niet alle lichtgetinten bespugen vrouwen maar (nagenoeg) alle vrouwen die bespuugd worden, daarvan is de dader.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |