In één dag helemaal aangepast aan de wintertijd!quote:Op maandag 26 oktober 2015 07:31 schreef Q. het volgende:
Kantoor. er is nog niemand. En ze hebben een uur langer kunnen uitslapen.
Ja dat wel, kwart voor twaalf. De eerste in tijden weer. En de eerste sinds we de advertentie duidelijker hebben gemaakt. De rest knapte voornamelijk af op de gedeelde tuin, dat staat er nu duidelijk in.quote:
Dan kan je droom gewoon werkelijkheid wordenquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja dat wel, kwart voor twaalf. De eerste in tijden weer. En de eerste sinds we de advertentie duidelijker hebben gemaakt. De rest knapte voornamelijk af op de gedeelde tuin, dat staat er nu duidelijk in.
Yupz it canquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan kan je droom gewoon werkelijkheid worden
Die wil je kopen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yupz it can
Kijk dan hoe poepig:
http://www.funda.nl/koop/zwolle/huis-49597697-assendorperdijk-80/
Alles kan als je maar wil!quote:Op maandag 26 oktober 2015 07:57 schreef stbabylon het volgende:
vandaag bezichtiging
morgen bod
overmorgen huis verkocht
donderdag ons gisteren ontdekte droomhuis kopen
I man can dream
Die hebben we gisteren ontdekt, dat lijkt ons wel awesome. Veel geld voor het formaat van het huis. Maar niet op die plek.quote:
Ziet er leuk uit, ook boel groen tegenover, ook fijn. Niet te drukke straat. Tof.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die hebben we gisteren ontdekt, dat lijkt ons wel awesome. Veel geld voor het formaat van het huis. Maar niet op die plek.
Tegenover is een wijkje dat gebouwd is onder architectuur, heet Grasdorp. Gaat nooit meer weg, dus blijft altijd groenquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, ook boel groen tegenover, ook fijn. Niet te drukke straat. Tof.
Ja leuk lief huisje. Maar ik vind het idd veel geld voor weinig.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die hebben we gisteren ontdekt, dat lijkt ons wel awesome. Veel geld voor het formaat van het huis. Maar niet op die plek.
... in Zwolle.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja leuk lief huisje. Maar ik vind het idd veel geld voor weinig.
Vind hem vooral smal, maar grotere nadelen zijn douche in badkuip + badkamer beneden.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:09 schreef stbabylon het volgende:
Dat gaat in de toekomst dan nog wijzigenquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind hem vooral smal, maar grotere nadelen zijn douche in badkuip + badkamer beneden.
Dat laatste vind ik echt helemaal niet praktisch
Dan vind ik het nog best wel veel geld voor een huisje waar je nog veel aan gaat sleutelenquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:29 schreef stbabylon het volgende:
Dat gaat in de toekomst dan nog wijzigen
Niet nu, in de toekomst een uitbreiding boven, dus niet opofferen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog best wel veel geld voor een huisje waar je nog veel aan gaat sleutelen
Heb verder ook geen bouwkundig inzicht, maar zou het zonde vinden om er een slaapkamer voor op te offeren boven bv.
En verder uitbouwen tja, prijzig dan weer
Ja, hier is het ook heel snel gegaan. Stond jaar geleden nog 20+ appartementen bij mij in de straat te koop, nu nog maar 3. Nog nooit zo weinig gezien!quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:56 schreef DrMarten het volgende:
Ik ga donderdag weer 2 huisjes kijken en de makelaar gaat van een derde nog even informeren hoeveel ruimte er in de prijs zit. De jacht gaat door. Bizar hoe de markt hier is aangetrokken in korte tijd. Huisjes in mijn prijscategorie zijn soms binnen een paar dagen verkocht. Anderen binnen 3-4 weken.
Maar ga je er lang genoeg wonen om die uitbereiding boven er uit te hebben? Want verbouwen en dan na 5 jaar weer verkopen zou zonde zijn. Voor die prijs. Want echt veel meer ga je er dan niet voor krijgen lijkt me.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet nu, in de toekomst een uitbreiding boven, dus niet opofferen.
En ja, het is prijzig. Maar voor iemand die weet waar het huis staat, valt het wel weer mee.
Het gaat hier in de nieuwe wijk nu zo snel dat de meeste niet eens meer op Funda komenquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:56 schreef DrMarten het volgende:
Ik ga donderdag weer 2 huisjes kijken en de makelaar gaat van een derde nog even informeren hoeveel ruimte er in de prijs zit. De jacht gaat door. Bizar hoe de markt hier is aangetrokken in korte tijd. Huisjes in mijn prijscategorie zijn soms binnen een paar dagen verkocht. Anderen binnen 3-4 weken.
Wij gaan daar nooit meer weg is het plan.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar ga je er lang genoeg wonen om die uitbereiding boven er uit te hebben? Want verbouwen en dan na 5 jaar weer verkopen zou zonde zijn. Voor die prijs. Want echt veel meer ga je er dan niet voor krijgen lijkt me.
Het slaat ook echt ineens om hè? Nou ja. Ik blijf nog wel even zitten. Lekker goedkoop. En er komt steeds meer stad mijn kant op. Zometeen grootste bioscoop van het land op 800 meter van mn huis.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Het gaat hier in de nieuwe wijk nu zo snel dat de meeste niet eens meer op Funda komen
Ook niet in een kist?quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij gaan daar nooit meer weg is het plan.
Twintig zalen vol bontkraagjesquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Het slaat ook echt ineens om hè? Nou ja. Ik blijf nog wel even zitten. Lekker goedkoop. En er komt steeds meer stad mijn kant op. Zometeen grootste bioscoop van het land op 800 meter van mn huis.
Dan zou ik dat soort dingen echt meteen doen!quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij gaan daar nooit meer weg is het plan.
Het is idd meteen omgeslagen. En dat begon op het moment toen wij ook ons huis wilde verkopen. Leuk als je het wil verkopen. Maar kut als je iets wil kopenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Het slaat ook echt ineens om hè? Nou ja. Ik blijf nog wel even zitten. Lekker goedkoop. En er komt steeds meer stad mijn kant op. Zometeen grootste bioscoop van het land op 800 meter van mn huis.
gebeurt hier inmiddels ook. Of ze zijn al verkocht als ze op Funda komen. Nu dus ook Facebook goed in ee gaten houden. Huizen komen vaak eerder op Facebook dan Fundaquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Het gaat hier in de nieuwe wijk nu zo snel dat de meeste niet eens meer op Funda komen
ja, als je daar het geld voor hebt welquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan zou ik dat soort dingen echt meteen doen!
Ja zoietsquote:
Oh, dat geeft denk ik wel een fijn gevoel, heb je het toch goed gedaan of zo.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is idd meteen omgeslagen. En dat begon op het moment toen wij ook ons huis wilde verkopen. Leuk als je het wil verkopen. Maar kut als je iets wil kopen
Ondanks dat ben ik enorm blij met wat we nu hebbenEn we zitten (netto) niet veel meer dan ons oude huis
De nieuwe bewoners er van spreken we nog heel vaak. Hebben hier en daar wat aanpassingen gedaan maar het meeste is gewoon nog zoals we het hebben achter gelaten.
Welke pagina?quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
gebeurt hier inmiddels ook. Of ze zijn al verkocht als ze op Funda komen. Nu dus ook Facebook goed in ee gaten houden. Huizen komen vaak eerder op Facebook dan Funda
Ja idd. Een heel goed gevoel. Maar we hebben ook die laatste weken voor de verhuizing best wat dingen aangepakt. Muren opnieuw stuccen en sauzen. Die nu wel weer glijd zijn trouwensquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat geeft denk ik wel een fijn gevoel, heb je het toch goed gedaan of zo.
Van de makelaar. Dus gewoon makelaars volgenquote:
Ik kwam de fotgrafe tegenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Van de makelaar. Dus gewoon makelaars volgen
Ik moet er nig even een projectje van maken om de verschillende makelaars te liken. Vanavond maar eens doen denk ik
Dan zou ik er eerst een moskee neerzetten. En na die bom pas een bioscoop!quote:
Staat al één van de grootste moskees van Nederland een paar honderd meter verderop. Best mooi ding, voor een terroristenbroeinest.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan zou ik er eerst een moskee neerzetten. En na die bom pas een bioscoop!
Die naast het spoor? Die vind ik best wel awesome eigenlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Staat al één van de grootste moskees van Nederland een paar honderd meter verderop. Best mooi ding, voor een terroristenbroeinest.
Een 4s?quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:44 schreef Q. het volgende:
Oeh, ik krijg eindelijk een relatief recente iPhone van mn werk ter vervanging van mn 4,5 jaar oude iPhone 4.
Als mijn baas mij een iphone opdringt, neem ik ontslag. Medewerkerpesten is een serieuze zaak.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:57 schreef DrMarten het volgende:
Ik wil ook een iphone van de baas. Nu een Samsung s3. Kutapparaat
Dat denk ik juist bij een Android geval. Sooo... its onnnquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als mijn baas mij een iphone opdringt, neem ik ontslag. Medewerkerpesten is een serieuze zaak.
Ik had een 4. Van 4,5 jaar oud. Die deed niet zoveel meer.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:57 schreef DrMarten het volgende:
Ik wil ook een iphone van de baas. Nu een Samsung s3. Kutapparaat
Toch jammer dat Heatwave hier niet meer komt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als mijn baas mij een iphone opdringt, neem ik ontslag. Medewerkerpesten is een serieuze zaak.
Dat is relatiefquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch jammer dat Heatwave hier niet meer komt.
Gaat hier nooit gebeuren gelukkigquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat denk ik juist bij een Android geval. Sooo... its onnn
Leeft ie nog wel?quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch jammer dat Heatwave hier niet meer komt.
Androids worden hier in de ban gedaan ivm onveilig.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat denk ik juist bij een Android geval. Sooo... its onnn
Snap ik wel.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Androids worden hier in de ban gedaan ivm onveilig.
Dat dus.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Al sinds augustus of iets niks meer gepost. Hij is nog wel 'blauw'. Nu ben ik ook nieuwsgierig.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Overdreven nep-veiligheidquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:41 schreef Godtje het volgende:
Bij ons is android actief verboden. Die mogen het netwerk niet op. Alleen windows phone en ios.
Zou hij een relatie hebben met een vrouwtje?quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al sinds augustus of iets niks meer gepost. Hij is nog wel 'blauw'. Nu ben ik ook nieuwsgierig.
Zou hij *gasp* een leven hebben gekregen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al sinds augustus of iets niks meer gepost. Hij is nog wel 'blauw'. Nu ben ik ook nieuwsgierig.
Wij hebben allerlei nieuwe shit moeten installeren om veilig te kunnen werkenquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij moet eindelijk iets doen op zijn werk?quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou hij *gasp* een leven hebben gekregen?
Hij post daar anders weinig van op Facebook dus echt heel veel leven kan het niet zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou hij *gasp* een leven hebben gekregen?
Hij vindt ons stomquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij post daar anders weinig van op Facebook dus echt heel veel leven kan het niet zijn.
Bewezen te onveilig om de veiligheid te garanderen. Je mag het kopen. Je mag er alleen geen bedrijfsspullen op zetten, lezen, etcquote:
Hijs gewoon kwijt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:25 schreef stbabylon het volgende:
Zal hij tegen een lange ban op gelopen zijn
Dat zou hij juist op Facebook of FOK! zetten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is ie geen wereldreis aan het maken ofzo?
HW is eigenlijk Hanneke groenteman en hij is nu met pensioenquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zou hij juist op Facebook of FOK! zetten.
Dat verklaart een boel.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
HW is eigenlijk Hanneke groenteman en hij is nu met pensioen
Bij Apple loop je ook enorme risico's.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bewezen te onveilig om de veiligheid te garanderen. Je mag het kopen. Je mag er alleen geen bedrijfsspullen op zetten, lezen, etc
Is hij op Facebook ook stil dan?quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zou hij juist op Facebook of FOK! zetten.
Op een lege bankrekening jaquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij Apple loop je ook enorme risico's.
20 aan het strand ja?quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Morgen 20 graden. Wie gaat er mee naar het strand?
Ik heb 108% kans op darmkankerquote:Volgens de organisatie neemt het risico op darmkanker met 18 procent toe ,,voor elke 50 gram bewerkt vlees die dagelijks wordt gegeten”.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is hij op Facebook ook stil dan?
quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Overbevolking is geen probleem meer over een tijdje.
Hopen dat het risico op darmkanker zich beperkt tot de dikke darm. Hoef ik me er iig niks van aan te trekkenquote:Op maandag 26 oktober 2015 17:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb 108% kans op darmkanker
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 07:55 schreef Renesite het volgende:
In de auto.
Ik vond het al raar, had wat raar zicht.
Na 10 minuten had ik het door. Geen bril op. Paniek!!! Had gelukkig een reservebril in de auto!
Nou wat fijn, dit jaar, en daarna maakt het niet meer uitquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:46 schreef Renesite het volgende:
"Standaard de vrijdag vrij lukt niet dadada"
"Doe maar donderdag"
Dag voor kerst donderdag.
Oudjaarsdag donderdag
Het was mistig dus zag al wat minderquote:
Stahp itquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou wat fijn, dit jaar, en daarna maakt het niet meer uit
ik ben niet niksquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar is tegenwoordig niet zoveel voor nodig.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 07:55 schreef Renesite het volgende:
In de auto.
Na 10 minuten had ik het door. Geen bril op. Paniek!!! Had gelukkig een reservebril in de auto!
Als ik dat heb ben ik meestal (nog) bezopen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 07:55 schreef Renesite het volgende:
In de auto.
Ik voelde me niet helemaal 100 neequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik dat heb ben ik meestal (nog) bezopen.
Autorijden proberen we dan ook te verbieden in Utrecht.quote:
Ik voel me anders opvallend vaak wel 100.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik voelde me niet helemaal 100 nee
OV was niet echt een optiequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Autorijden proberen we dan ook te verbieden in Utrecht.Utrecht voor fietsers!
CL is bij mij in de buurt!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OV was niet echt een optieCha-ching, vier euro parkeerkosten en vanavond weer
Q? Loop eens iets meer in Noorderlijke richting?quote:
Naar Groningen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Q? Loop eens iets meer in Noorderlijke richting?
Woont die daar nog? Iedereen bij mij in de buurt gaat samenwonen en verhuizen enzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou nog eens bij je buurman langsgaan, zal tegen die tijd wel even zwaaien.
How about kids?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Woont die daar nog? Iedereen bij mij in de buurt gaat samenwonen en verhuizen enzo.Behalve ik.
Hij ook, maar dan in zijn huisquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Woont die daar nog? Iedereen bij mij in de buurt gaat samenwonen en verhuizen enzo.Behalve ik.
Vanochtend om half 7 gelezen. Tofquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:31 schreef CherryLips het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/baby_vs_cat
The Oatmeal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Dat is het soort vrienden wat je kan missen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft me vrienden gekost op Facebook geloof ik
Hihi getrokkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:31 schreef Ang3l het volgende:
WHOOOHAHHHH! Game on!
De lootjes voor Sinterklaas zijn getrokken
Heb m ff naar de buuf doorgestuurd. Ze is drachtig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Sterktequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb m ff naar de buuf doorgestuurd. Ze is drachtig.
Hihi, ja de Aziaat is er ook bijquote:
Ze is al verhuisd. Dus geen baby naast me!quote:
The short strawquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze is al verhuisd. Dus geen baby naast me!
Te makkelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The short straw
Ik heb m wel moeten uitleggen wat dan in godsnaam een surprise was.
O godzijdankquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze is al verhuisd. Dus geen baby naast me!
Godskolerequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Klokkenquote:
En te oudquote:
Sowieso, de spits, dan komen alle frusti's, dufkoppen en haastlijers tegelijk de weg op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:28 schreef CherryLips het volgende:
Utrecht in de spitsik verdien een medaille voor mijn vooruitziende blik. Of in ieder geval een sleutelhanger ofzo. Jezus wat een kneuzen rijden er rond en dan ben ik onzeker
Utrecht altijd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:28 schreef CherryLips het volgende:
Utrecht in de spitsik verdien een medaille voor mijn vooruitziende blik. Of in ieder geval een sleutelhanger ofzo. Jezus wat een kneuzen rijden er rond en dan ben ik onzeker
Wel mooi dat het op een gegeven moment ergens helemaal in de soep liep en niemand op de juiste baan leek te zitten en alles als gesmeerd liep, dat was wel mooie samenwerkingquote:
Dat stukje tussen Rijnsweerd en Lunettenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel mooi dat het op een gegeven moment ergens helemaal in de soep liep en niemand op de juiste baan leek te zitten en alles als gesmeerd liep, dat was wel mooie samenwerking
Ik moest inderdaad naar Rijnsweerdquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat stukje tussen Rijnsweerd en Lunetten
Heb je fucking 2km invoegstrook, moet iedereen zich in de eerste 100 meter (of liever nog: over de doorgetrokken streep voordat het invoegvak begint) ertussen wurmen.
Of als het nog iets drukker wordt: Op de strook die wél doorrijdt, helemaal aan het einde van de invoegstrook stil gaan staan met je richtingaanwijzer aan
Ik moet nog 21 dagen hier.quote:
Niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet nog 21 dagen hier.
Hoe kan ik nog gemotiveerd zijn!
Omdat je nog maar 21 dagen hoeft?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet nog 21 dagen hier.
Hoe kan ik nog gemotiveerd zijn!
Screw you bluefinger!!!!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je nog maar 21 dagen hoeft?
Misschien dat?
Exactquote:
Ik ben inderdaad wel toe aan een iPhone 6s.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:54 schreef stbabylon het volgende:
Ga je toch ruilen met een asielzoeker, die krijgen alles!
En dan weer je jaren kunt slijten bij je nieuwe werkgever en er dus eigenlijk niets verandertquote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je nog maar 21 dagen hoeft?
Misschien dat?
Je hebt tenminste heel even het gevoel dat je weer wat stappen in je leven zet.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan weer je jaren kunt slijten bij je nieuwe werkgever en er dus eigenlijk niets verandert
Je bent alleen verder als je getrouwd bent en een paar kinderen geworpen hebtquote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt tenminste heel even het gevoel dat je weer wat stappen in je leven zet.
Verder!
Ik ken iemand die zo werkt. Befuckinglachelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil naar een d en z loze werkweek (niet werken op dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag)
Heeft er zeker ook het inkomen naar?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo werkt. Befuckinglachelijk
Geen idee. Is van een medewerker administratie van zo'n waterschapsbedrijf.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft er zeker ook het inkomen naar?
Die heeft thuis zeker schreeuwende koters, kun je beter werken.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee. Is van een medewerker administratie van zo'n waterschapsbedrijf.
"Aanwezig: maandag en vrijdag"
Ze heeft een collega, "Aanwezig: dinsdag en donderdag"toet
toet
Ik weet zeker dat ze een huis vol kotsende schijtende bolussen heeft zitten die krijsen schreeuwen zeiken en alles moeten willen en mogen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft thuis zeker schreeuwende koters, kun je beter werken.
Jullie zijn dikke vriendenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze een huis vol kotsende schijtende bolussen heeft zitten die krijsen schreeuwen zeiken en alles moeten willen en mogen.
Zeker. Want op het werk zou ze wel he-le-maal tot rust komen. Ze komt altijd heel aardig overquote:
Werken doe ik momenteel toch al nauwelijks.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil naar een d en z loze werkweek (niet werken op dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag)
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren belde.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Mormonen of hormonen?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zeer correct
Waarom mensen kinderen willen is mij een compleet raadsel
Hormomen
Dat heb ik nou ook met m'n nichtje.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mormonen of hormonen?
Mijn broer heeft zo'n mormel. Ik zie alleen de leuke dingen en vindt het het leukste kind dat er is! Maar de negatieve bij-effecten als slaapproblemen en ziekenhuisbezoekjes zie ik niet
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:36 schreef Q. het volgende:
Ik hou teveel van slapen om kinderen te kunnen hebben.
Preciesquote:
twitter:RobScheepers twitterde op woensdag 28-10-2015 om 10:37:24'Zigeunerschnitzel van Albert Heijn bestaat voor slechts 65% uit vlees.'De overige 35% zijn waarschijnlijk stukjes caravan en accordeon. reageer retweet
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:56 schreef CherryLips het volgende:
twitter:RobScheepers twitterde op woensdag 28-10-2015 om 10:37:24'Zigeunerschnitzel van Albert Heijn bestaat voor slechts 65% uit vlees.'De overige 35% zijn waarschijnlijk stukjes caravan en accordeon. reageer retweet
Padam tischquote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:56 schreef CherryLips het volgende:
Heb je ook een nieuwe term geleerd of zoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:08 schreef Renesite het volgende:
Nou nou nou... Die blauwvinger moet niet zo naar doen Q. Trek je er maar niks van aan
Ik heb die term opnieuw ontdekt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je ook een nieuwe term geleerd of zo
Overigens, bescherm het wvk-je maar weer. Stel je voor dat hij weerstand opbouwt
welvaartskindje, duhquote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb die term opnieuw ontdekt.
WVK doet me dan geen bel rinkelen. Maar ik geef je een sticker for the effort.
Ooow zo.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
welvaartskindje, duh
Maar ik ben trots op de term Blauwvinger, begrijp me niet verkeerd.
More meat for the grinderquote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooow zo.
Ach. Aan Q hebben we toch niks in de oorlog.
In donker Afrika hebben ze tenminste zon.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:04 schreef stbabylon het volgende:
Jij bent ook echt een welvaartskindje he. Kan helemaal niks hebben.
Operation Human Shield.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooow zo.
Ach. Aan Q hebben we toch niks in de oorlog.
Ik ben zelf ook een blauwvinger.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:08 schreef Renesite het volgende:
Nou nou nou... Die blauwvinger moet niet zo naar doen Q. Trek je er maar niks van aan
True that.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:04 schreef stbabylon het volgende:
Jij bent ook echt een welvaartskindje he. Kan helemaal niks hebben.
nieuwe lamp voor in de koffieautomaat?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 07:42 schreef Q. het volgende:
Ik heb zo'n big ass energy light gekocht, benieuwd of het helpt mijn energieniveau op een wat acceptabel niveau te houden.
Ik ben een goede Nederlander.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
True that.
Eigenlijk vooral klachten stroom. Te koud op de zaak. Te warm op de zaak. Te druk op de zaak. Niemand op de zaak. Koud buiten. Te warm buiten. Geen energie. etc etc
Heeft niks met je nationaliteit te maken. Als iedereen zo was in dit land was ik hier niet meer geweest.quote:
Offline ben ik best tof. Jullie zijn gewoon mijn uitlaatklep zodat ik IRL tof ende gezellig kan zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heeft niks met je nationaliteit te maken. Als iedereen zo was in dit land was ik hier niet meer geweest.
Misschien heb je de verkeerde mensen om je heen? of misschien ben je het zelf. Of misschien ben je alleen online zo. Dat laatste hoop ik dan maar
Tot die tijd ga je ons zitten vervelen? Is hier tenminste wat leven.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:55 schreef Renesite het volgende:
Ja, nou ja, online zeik ik ook ja. Maar heb best een goed leven.
Na 1 december in ieder geval
Wij hebben hier nog de oude koffieautomaten, rest van het bedrijf heeft de nieuwe. Schijnt dat er veel minder caffeine in de nieuwe koffie zit. Ik ben benieuwd wat ze daar mee willen bereiken. Dat zit er niet voor niets in.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
nieuwe lamp voor in de koffieautomaat?
Telefoon... daar heb ik wel eens iets over gelezen. Dat is een soort telex toch? Iets van vroeger.quote:
Gesproken smsquote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Telefoon... daar heb ik wel eens iets over gelezen. Dat is een soort telex toch? Iets van vroeger.
Laat even weten of het werktquote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/p(...)it/9000000010993286/
HW is er ook niet meerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat even weten of het werktVolgens mij hebben we het er hier eerder over gehad, HW had zo'n ding ofzo, maar nooit gehoord of het echt wat deed.
Hij staat naast mn werkplek dus als ik thuiswerk kan ik mooi tegelijkertijd opladen. Ik laat het weten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat even weten of het werktVolgens mij hebben we het er hier eerder over gehad, HW had zo'n ding ofzo, maar nooit gehoord of het echt wat deed.
Ik heb bij veel bedrijven gezeten maar de koffie hier slaat echt alles.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hebben hier nog de oude koffieautomaten, rest van het bedrijf heeft de nieuwe. Schijnt dat er veel minder caffeine in de nieuwe koffie zit. Ik ben benieuwd wat ze daar mee willen bereiken. Dat zit er niet voor niets in.
Die hier is best okay. Die in de nieuwe automaten is nog beter. Duurt wel tien minuten voor een bakje gezet is maar dan smaakt het tenminste wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb bij veel bedrijven gezeten maar de koffie hier slaat echt alles.
Zo ontzettend slecht. Ik neem het ook niet meer.
Is ook beter voor je
VVD'er met je rechts schrijven.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:19 schreef Renesite het volgende:
Ik ben nu rechts aan het schrijven uit verveling. Telefonisch spreekuur werkt niet
Qua schrijven.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben normaliter links georrienteerd
Scheelt weer tien minuten werktijdquote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Die hier is best okay. Die in de nieuwe automaten is nog beter. Duurt wel tien minuten voor een bakje gezet is maar dan smaakt het tenminste wel.
Is dat niet een term van Senseo? Dat is geen koffiequote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:38 schreef Renesite het volgende:
Wij hebben een machine. Normale koffie is niet te zuipen. Er is voor gekozen Dark Roast als standaard te doen
Naja, dat staat op de koffie.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is dat niet een term van Senseo? Dat is geen koffie
Niet links, niet rechts maar recht door zee.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:52 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe niet aan links/rechts. Ik stem gewoon D66
D66/VVD .quote:
Stemmen voor jezelfquote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
D66/VVD .
VVD omdat:
- Ik bovenmodaal zit met twee inkomens
- Ik geen kinderen heb
- Ik niet schoolgaand ben
etc etc etc.
ja goeie grap echter heeft niemand wat gezegd over recht door zeequote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet links, niet rechts maar recht door zee.
Die hebben we eerder gehoord.
Tja tja tja.. Voor wie moet ik dan stemmen? Ik kom uit een narcistische doelgroepquote:
Team Stalin!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja tja tja.. Voor wie moet ik dan stemmen? Ik kom uit een narcistische doelgroep
Dat dus. Dus ik vul vier stemwijzers in en haal daar het gemiddelde uit. Ik heb eens PVV moeten doen. Dat gaan we dus niet doenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:03 schreef Q. het volgende:
Ik weet inmiddels echt niet meer waar ik op moet stemmen. Misschien stem ik maar gewoon niet meer.
Ik stem op wat ik het beste voor Nederland vind, ongeacht van hoe goed dat voor mij persoonlijk is.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja tja tja.. Voor wie moet ik dan stemmen? Ik kom uit een narcistische doelgroep
Ja, ik weet dus niet (meer) wat goed is voor Nederland. Een kloof creëren is misschien een ideequote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik stem op wat ik het beste voor Nederland vind, ongeacht van hoe goed dat voor mij persoonlijk is.
Er komt nieuwe modt op GC. Dus een sluit ander...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iemand al navraag gedaan waar hij is? En waarom hij nog blauw is?
Dan weten we nog niks!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er komt nieuwe modt op GC. Dus een sluit ander...
quote:Is toch om gek van te worden niemand biet meer naar waarde en zeker niet op f book zet je der iets op voor een 10 krijg je nog een bot voor een euro haha stumpers waarde 200 vraag prijs 150 dan doe een bot van 125 minstens niet 20 waar gaat het heen haha
Het is denk ik wat we vreesden. Hij heeft een levenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel. Hij heeft even FOK!pauze genomen.
Gniffel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is denk ik wat we vreesden. Hij heeft een leven
De laatste keer dat ik hem sprak gaf hij aan specifiek jou stom te te vindenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Hij vindt ons stom, ik zei het toch.
Heb ik iemand weggejaagdquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hem sprak gaf hij aan specifiek jou stom te te vinden
He Kano.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hem sprak gaf hij aan specifiek jou stom te te vinden
Of hij weg is omdat jij stom bent is niet noodzakkelijk oorzaak - gevolgquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik iemand weggejaagdBen ik eindelijk een echte R&P'er?
HW is GC! Al 500 jaar!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er komt nieuwe modt op GC. Dus een sluit ander...
Idem maar portemonnee vergeten. Dan maar even naar huis fietsen om een broodje te eten.quote:
over 14min. Dus ff 14min poepenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar denkt de ARBO wetgeving heel anders over.
En ik doe nog wel zo m'n best.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of hij weg is omdat jij stom bent is niet noodzakkelijk oorzaak - gevolg
Misschien moet je niet zo je best doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik doe nog wel zo m'n best.
Zesjescultuurquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zo je best doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |