SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Omdat anders niemand die knul koopt en Ajax graag winst wil maken. Dat de echte grote jongens idiote bedragen ontvangen wil dat niet zeggen dat élke club dat kan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Met een contract tot 2020 laat Ajax hem niet gaan voor minder dan 40 miljoen. Waarom zouden ze in godsnaam?![]()
Ajax moet hem gewoon een beetje hypen in de media en dan willen de grote clubs wel veel betalen voor hem hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat anders niemand die knul koopt en Ajax graag winst wil maken. Dat de echte grote jongens idiote bedragen ontvangen wil dat niet zeggen dat élke club dat kan.Oh.![]()
Dan blijft hij toch nog een jaar bij Ajax.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat anders niemand die knul koopt en Ajax graag winst wil maken. Dat de echte grote jongens idiote bedragen ontvangen wil dat niet zeggen dat élke club dat kan.![]()
Clubs uit de premier league krijgen veel geld voor tv rechten. Die gaan dus waarschijnlijk lekker tegen elkaar opbieden. Als je ziet dat Milner een lange tijd basispeler was van City zou Bazoer daar over een jaar of twee ook niet misstaan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat anders niemand die knul koopt en Ajax graag winst wil maken. Dat de echte grote jongens idiote bedragen ontvangen wil dat niet zeggen dat élke club dat kan.![]()
Gewoon tot 2018. Hopelijk dan Nederland op het WK waar hij werelds gaat spelen. Dan voor 40 miljoen verkopen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan blijft hij toch nog een jaar bij Ajax.Oh.![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet hem gewoon een beetje hypen in de media en dan willen de grote clubs wel veel betalen voor hem hoor.Hij gaat vast voor veel geld weg ja. Maar 30-40 miljoen is absurd. Dat zou hem de duurste speler van Ajax ooit én de duurste Eredivisiespeler aller tijden maken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:13 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Clubs uit de premier league krijgen veel geld voor tv rechten. Die gaan dus waarschijnlijk lekker tegen elkaar opbieden. Als je ziet dat Milner een lange tijd basispeler was van City zou Bazoer daar over een jaar of twee ook niet misstaan.![]()
Frank de Boer toptrainerAlles gaat goed bij AJAX.
Kampioenen!
.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Is ook een van de grootste talenten die we hebben opgeleid.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Hij gaat vast voor veel geld weg ja. Maar 30-40 miljoen is absurd. Dat zou hem de duurste speler van Ajax ooit én de duurste Eredivisiespeler aller tijden maken.![]()
Ja maar de transfersommen gaan in het algemeen steeds meer omhoog dus dat is niet zo gek.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Hij gaat vast voor veel geld weg ja. Maar 30-40 miljoen is absurd. Dat zou hem de duurste speler van Ajax ooit én de duurste Eredivisiespeler aller tijden maken.
Maar ik vraag me vooral af of Ajax het zo hoog durft te spelen.Oh.![]()
Ik word keihard getrolld.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook een van de grootste talenten die we hebben opgeleid.![]()
Hopelijk woensdag gewoon met
Younes-Fischer-El Ghazi
Sinkgraven-Bazoer-Gudelj
Dijks-Riedewald-Veltman-Tete
CillessenOh.![]()
Engelse clubs geven er zo 40 voor . Die clubs zijn compleet doorgeslagen in allesquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar de transfersommen gaan in het algemeen steeds meer omhoog dus dat is niet zo gek.
Maar ik vraag me vooral af of Ajax het zo hoog durft te spelen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Met afstand de beste selectie van Nederland.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Younes-Fischer-El Ghazi
Sinkgraven-Bazoer-Gudelj
Cillessen![]()
Moet je ook wat geluk mee hebben. Stel dat we volgend jaar weer CL spelen en tegen Man Utd ofzo mogen en hij speelt daar een wereldpartij, grote kans dat de Engelse clubs dan helemaal gehyped zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Engelse clubs geven er zo 40 voor . Die clubs zijn compleet doorgeslagen in allesOh.![]()
We hebben best aardig materiaal ja. Ik vind alleen dat we nog een extra vleugelspeler, extra spits en een RCV moeten halen. Want Veltman vind ik maar zo-zo.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met afstand de beste selectie van Nederland.Oh.![]()
Veltman is kut, Sanogo moet je terugsturen, Zivkovic verkopen, twee spitsen kopen, een extra vleugelspeler mag er ook wel bij. Vd Hoorn ook wegdoen, en dan kom je misschien nog eens ergens.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben best aardig materiaal ja. Ik vind alleen dat we nog een extra vleugelspeler, extra spits en een RCV moeten halen. Want Veltman vind ik maar zo-zo.![]()
Een club als Newcastle doet het voor 100% zeker , die kopen ook dravertjes als Wijnaldum en Cabella voor achterlijke bedragen zonder dat ze iets bewezen hebbenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je ook wat geluk mee hebben. Stel dat we volgend jaar weer CL spelen en tegen Man Utd ofzo mogen en hij speelt daar een wereldpartij, grote kans dat de Engelse clubs dan helemaal gehyped zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Alleen een spits. Milik is de enige die het redelijk tot goed in kan vullen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben best aardig materiaal ja. Ik vind alleen dat we nog een extra vleugelspeler, extra spits en een RCV moeten halen. Want Veltman vind ik maar zo-zo.![]()
Frank, voor de rest mis je er niets aan. Nu Gudelj nog eruit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:26 schreef Ramboetan het volgende:
wie vindt het hier erg dat Klaassen niet meedoet woensdag?![]()
El Ghazi ook wel denk ik.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Alleen een spits. Milik is de enige die het redelijk tot goed in kan vullen.![]()
Van der Hoorn en Viergever sowieso weg doen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Veltman is kut, Sanogo moet je terugsturen, Zivkovic verkopen, twee spitsen kopen, een extra vleugelspeler mag er ook wel bij. Vd Hoorn ook wegdoen, en dan kom je misschien nog eens ergens.
Schöne zou ik ook een transfer gunnen. Prima gedaan hier, maar ik zie op de aanval liever een snellere speler.Oh.![]()
Laten we niet doorslaan. Speelt de laatste tijd minder, maar blijft een prima speler.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:26 schreef Ramboetan het volgende:
Ik denk alleen niet dat Bazoer daar zin in heeft. Die kan wel meteen de stap maken naar een titelkandidaat in Engeland.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een club als Newcastle doet het voor 100% zeker , die kopen ook dravertjes als Wijnaldum en Cabella voor achterlijke bedragen zonder dat ze iets bewezen hebbenOh.![]()
Met welk middenveld zou jij spelen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Frank, voor de rest mis je er niets aan. Nu Gudelj nog eruit.
Oh.![]()
Allemaal leuk en aardig om iedereen die minder speelt naar de bank te verwijzen, maar wie wil je er wél in hebben dan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Frank, voor de rest mis je er niets aan. Nu Gudelj nog eruit.![]()
Extra rechtsbuiten ook wel hoor. Dat is Schöne niet echt, en als El Ghazi dan minder speelt kan je daar ook nog een speler neerzetten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Alleen een spits. Milik is de enige die het redelijk tot goed in kan vullen.
Of Cerny en Muric worden echt doorgeschoven.Oh.![]()
Klopt, maar op dit moment hoort hij gewoon op de bank. Dat gaat niet gebeuren dus is dit de enige manier.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Laten we niet doorslaan. Speelt de laatste tijd minder, maar blijft een prima speler.![]()
Hij moet gewoon niet op 10 spelen. We moeten met de punt naar achteren spelen en dan moet hij op rechtshalf.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Laten we niet doorslaan. Speelt de laatste tijd minder, maar blijft een prima speler.
Al denk ik dat Bazoer daar beter is.Oh.![]()
Schone of Fischer in de punt. Die Voetballen veel makkelijker mee dan Klaassen. Scoren ook makkelijker op dit moment. Klaassen jaagt goed door en heeft veel inzet, maar meer dan dat zie ik hem niet doen. Als hij dan toch moet Spelen zet hem dan naast Bazoer of speel met de punt naar achteren.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig om iedereen die minder speelt naar de bank te verwijzen, maar wie wil je er wél in hebben dan?![]()
Schone op 10 lijkt me ook een optie.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon niet op 10 spelen. We moeten met de punt naar achteren spelen en dan moet hij op rechtshalf.
Al denk ik dat Bazoer daar beter is.![]()
Liever niet met een 10 spelenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Schone op 10 lijkt me ook een optie.Oh.![]()
Liever gewoon Milik als die er weer isquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Younes-Fischer-El Ghazi
Sinkgraven-Bazoer-Gudelj
Cillessen![]()
Sinkgraven-Bazoer-Klaassen is een middenveld waar alles in zit. Klaassen nu niet in vorm, maar als hij dat wel is kan hij prima uit de voeten op rechtshalf. Kan hij zich meer bemoeien met het spel en niet telkens te diep staan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:32 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Schone of Fischer in de punt. Die Voetballen veel makkelijker mee dan Klaassen. Scoren ook makkelijker op dit moment. Klaassen jaagt goed door en heeft veel inzet, maar meer dan dat zie ik hem niet doen. Als hij dan toch moet Spelen zet hem dan naast Bazoer of speel met de punt naar achteren.Oh.![]()
Ik ging ervan uit dat Milik nog niet fit is woensdagquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:34 schreef Brammess het volgende:
[..]
Liever gewoon Milik als die er weer isOh.![]()
15 a 20 miljoen voor spelers die het gewoon goed doen in Nederland en Frankrijk vergelijken met 40 miljoen voor een absoluut toptalent? Newcastle gaat nooit zoveel geld uitgeven aan 1 speler en Bazoer gaat nooit naar een club uit het rechterrijtje.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een club als Newcastle doet het voor 100% zeker , die kopen ook dravertjes als Wijnaldum en Cabella voor achterlijke bedragen zonder dat ze iets bewezen hebben![]()
Dit, dus.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
15 a 20 miljoen voor spelers die het gewoon goed doen in Nederland en Frankrijk vergelijken met 40 miljoen voor een absoluut toptalent? Newcastle gaat nooit zoveel geld uitgeven aan 1 speler en Bazoer gaat nooit naar een club uit het rechterrijtje.![]()
Dat zijn wanhopige mensen die een in een droom levenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Haha ik lees net in het Feyenoord topic dat ze Tete een back van JL niveau vinden.
Hahahaha!RED ONS HENNIEGOD![]()
Kan niet wachten tot ze weer gefrustreerd zijn aan het einde van dit seizoen zonder dat ze een prijs hebben gewonnen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat zijn wanhopige mensen die een in een droom levenOh.![]()
Die Feyenoorders hebben het hoog in de bol, gaat weer mooi worden als ze tegen een Cambuur de titelkansen verspelen. Huilende Feyenoorders in het uitvak enzo. Genot.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Haha ik lees net in het Feyenoord topic dat ze Tete een back van JL niveau vinden.
Hahahaha!![]()
Vind het niet heel erg, prima speler verder in normale doen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:26 schreef Ramboetan het volgende:
Ik zou Sinkgraven op het middenveld zetten en weg met dat gedrocht van een nr10 Zoals in de voorbereiding dus prima werd gespeeld zzonder Gudelj en met Klaassen en Bazoerquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met welk middenveld zou jij spelen?![]()
Wie dan? Nr10 is zulke onzin.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vorig jaar wou iedereen met een 10 spelen en nu moet het weer niet.![]()
Elk seizoen weerquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die Feyenoorders hebben het hoog in de bol, gaat weer mooi worden als ze tegen een Cambuur de titelkansen verspelen. Huilende Feyenoorders in het uitvak enzo. Genot.
Dus wel met Klaassen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zou Sinkgraven op het middenveld zetten en weg met dat gedrocht van een nr10 Zoals in de voorbereiding dus prima werd gespeeld zzonder Gudelj en met Klaassen en BazoerOh.![]()
Werkt alleen als je een nummer 10 hebt als Ziyech ofzo. Die continu scoort en assists geeft en waar alles om draait.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vorig jaar wou iedereen met een 10 spelen en nu moet het weer niet.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: