lijkt me wel, hoeven niet na te denken over welke wanneer te gebruikenquote:
Hard is zeker weten niet meer stoppenquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:41 schreef franklop het volgende:
[..]
lijkt me wel, hoeven niet na te denken over welke wanneer te gebruiken
Ja maar misschien dat hij uit te rijden valt met hardere banden, maar dat weet ik ook allemaal niet hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:41 schreef franklop het volgende:
[..]
lijkt me wel, hoeven niet na te denken over welke wanneer te gebruiken
Daar is ie alquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:41 schreef zoem het volgende:
Als Ricciardo slim is wacht hij niet te lang, want undercut
en nu nog meer. Wat doet die gastquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:43 schreef Cheiron het volgende:
Raikkonen nog een plek verloren tijdens de pitsstop
Moet die toch naar Sainz sr. kijkenquote:
Nee hoorquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Netjes dat hij weg weet te rijden. Maar het is wel exit race denk ik.
Iedergeval geen regen zeiden ze net.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:44 schreef uithangbord het volgende:
Weet iemand hoe de weersverwachting van het komende uur eruit ziet?
droogquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:44 schreef uithangbord het volgende:
Weet iemand hoe de weersverwachting van het komende uur eruit ziet?
Ja die schoot ook door in die eerste bochtquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:44 schreef franklop het volgende:
max 4 seconden sneller dan HAM deze ronde
De nieuwe gridbak koningquote:
Qua humor en weer reclame.quote:
Ja, echt hequote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef TargaFlorio het volgende:
rosberg is toch ook een paniekhaas zeg
Tja als mensen geen sport1 willen missen ze ook een hoop.quote:
Ik denk dat er wat mis is met het geluid van je tv.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef onlogisch het volgende:
Hoi,
F1 leekje hier met een vraagje.
Waarom hoor je die ontzettende jankgeluiden van die motoren niet meer zoals 10 of 15 jaar geleden?
ander type motorenquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef onlogisch het volgende:
Hoi,
Waarom hoor je die ontzettende jankgeluiden van die motoren niet meer zoals 10 of 15 jaar geleden?
OMdat ze nu met een V6 rijden, en geen V8-10-12quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef onlogisch het volgende:
Hoi,
Maar Vettel weer een volle seconde sneller dan Max..quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef Razor21 het volgende:
Verstappen weer ruim 1 seconde sneller dan Hamilton.
Ik erger me zo enorm aan Mol he. Iedere keer al Hamilton sneller is blijft hij erop hameren, en nu is Max sneller dan die, en sneller dan die, en Hamilton noemt hij dan niet. Dat is al misntens de derde keer deze race dat hij Hamilton dan weglaat.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef Razor21 het volgende:
Verstappen weer ruim 1 seconde sneller dan Hamilton.
V6 turbo geeft het geluid niet zoals die V8quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef onlogisch het volgende:
Hoi,
ja die heeft echt een goed begin geredenquote:
Jammer inderdaad. Daar gaat de leuke race aan de kop.quote:
Waarom rijden ze tegenwoordig dan met V6 turbo i.p.v. V8?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:48 schreef WEST het volgende:
[..]
V6 turbo geeft het geluid niet zoals die V8
Gaat in rap tempo nu.quote:
Vanwege de milieuvergunning.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom rijden ze tegenwoordig dan met V6 turbo i.p.v. V8?
da gat is 7 seconden.quote:
Iddquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een klein regenbuitje zou niet verkeerd uitkomen op dit moment...
Retiredquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Milieu etc..ze hebben de nu al spijt van. (Behalve de Mercedes)quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom rijden ze tegenwoordig dan met V6 turbo i.p.v. V8?
niet als hij achter Rosberg finishtquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:52 schreef potjecreme het volgende:
Heeft Ham aan plek 2 al genoeg voor kampioenschap?
Ligt aan Rosberg tochquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:52 schreef potjecreme het volgende:
http://www.formula1.com/c(...)it-up-in-austin.htmlquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:52 schreef potjecreme het volgende:
buiten de top 9 zullen ze (zonder problemen) niet meer raken, gezien de verschillenquote:
jepquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:53 schreef truedestiny het volgende:
Nu is de race ook weer lekker voorspelbaar.
Hij begint dement te worden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Wat zit die Olav er weer vaak naast deze race zeg, storend. Is hij niet aan het opletten?
er gebeurt wel veel dus da kan ik m nou niet helemaal kwalijk nemen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Wat zit die Olav er weer vaak naast deze race zeg, storend. Is hij niet aan het opletten?
Blijkbaar niet. Maar dat vind ik al een heel seizoen eigenlijk.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
nee, alleen voor de nieuwe Koosquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:55 schreef Studiotje het volgende:
Kun je vrij solliciteren voor F1 commentator oid?
Keuj!quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, alleen voor de nieuwe Koos
Multitasken is moeilijk voor een man.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Er is ooit eens een competitie geweest voor racecommentator. Nooit meer iets van gehoordquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:55 schreef Studiotje het volgende:
Kun je vrij solliciteren voor F1 commentator oid?
Nou mijn limburg's accent zou niet fijn zijn maar door simpel te kijken ben ik 10x meer op de hoogte dan Olav momenteel, ik zou het niet zovaak fout hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:54 schreef nils7 het volgende:
[..]
er gebeurt wel veel dus da kan ik m nou niet helemaal kwalijk nemen.
vanavondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |