omdat ik een oude zemelaar benquote:
en ik ben ook de enige dat het over mij mag zeggenquote:
OKquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
en ik ben ook de enige dat het over mij mag zeggen
Thanks, de boot ligt ook al klaar in de winterstallingquote:
Ik zie je al zwaaiend als een Bond girl op de waterski's langs je huis varen, zwaaiend naar de massa op het balkon...quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks, de boot ligt ook al klaar in de winterstalling
oh............. mazzelkont!!!quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks, de boot ligt ook al klaar in de winterstalling
Gewoon starten vanaf de steiger.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie je al zwaaiend als een Bond girl op de waterski's langs je huis varen, zwaaiend naar de massa op het balkon...
Bond, Deisyy Bond...
Ik geef het wel ff doorquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:28 schreef Soury het volgende:
Kalkoen ragout staat op, ik denk dat ik het maar niet ga melden in UTO
Thanksquote:
komen die uto-mensen massaal hier protesteren ?quote:
Nee ik cross-post nietquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
komen die uto-mensen massaal hier protesteren ?
Die komen hier wel eens ja, waarom weet ik niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
komen die uto-mensen massaal hier protesteren ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |