Had er nog nog nooit van gehoord. Ik denk ook dat niemand hier er mee loopt. De meesten hebben een sporthorloge en een hartslagmeter. Voor hardlopen voldoet dat veel beter dan die band.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:40 schreef Tjacka het volgende:
Lopen jullie allemaal met die band van Xiaomi?
Of gebruiken jullie ander spul?
Nope, ik loop met mn horloge. Maar de eerste 2 jaar liep ik zonder meting en met mobiel (endomondo, Runkeeper). Dat voldoet prima.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:40 schreef Tjacka het volgende:
Lopen jullie allemaal met die band van Xiaomi?
Of gebruiken jullie ander spul?
Ik mag morgen weer hardlopen.![]()
Ik heb precies hetzelfde. Ik las laatst een bericht van iemand die meldde te noteren hoe een training ging. Dat hoef ik dan weer niet te doen:quote:Op woensdag 28 oktober 2015 06:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik durf te zeggen dat ik mijn lichaam ondertussen dusdanig goed ken dat ik weet hoe ik gelopen heb zonder het te meten en/of te registreren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder de metingen met keiharde cijfers zou het dus veel eentoniger voor mij zijn.
Wat heb je voor horloge?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nope, ik loop met mn horloge. Maar de eerste 2 jaar liep ik zonder meting en met mobiel (endomondo, Runkeeper). Dat voldoet prima.
Edit: en loopze vandaag!
Dat mag de pret niet drukken ;-) en de wedstrijd lopers zijn ook een stuk jongerquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:48 schreef Voccar het volgende:
[..]
Had ook zelfde gevoel met m'n 25 jaar. Zag dan ook dat gemiddelde leeftijd bij de marathon in Eindhoven 41 jaar was.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:17 schreef mytec het volgende:
Hier dan het verslag van mijn eerste marathon ervaring, ik was trouwens zeker een van de jongste deelnemers als ik zo om mij heen keek.Mooie prestatie neergezet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een eindsprint over 3 bruggen.![]()
Ik zag het voorbij komen ja! Lekker dat je het weer aan het oppakken bent! Bizar dat je die 10 km meteen alweer bijna aantikt...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:59 schreef DeeBee het volgende:
Vandaag zowaar wederom gelopen.
Dag 2 van mijn 5-10k schema, al had ik incl. warming up en cooling down al 9.8km.
Wel prima trainingen staan eraan, deed vandaag 4 x (8' @D1/D2 + 4' w). Het weer was wederom perfect, amper wind, heerlijk temperatuur.
4 dagen na een halve marathon-wedstrijd een heftige baantraining, daar ben je dan toch nog niet genoeg voor hersteld? Heeft weinig met ruggengraat te maken lijkt me?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:39 schreef Corniel het volgende:
Gisteren ook deels met volle maan gelopen. Het was een mentale beproeving. Niet de volle maan, maar het hoofd wilde niet. Ik was er na 8 kilometer wel klaar mee. Maar ja, ik moest naar huis.
Vandaag ook meer last van m'n benen dan ik lang heb gehad na een training. Sterker nog, ik heb nu meer last dan zondag of maandag na de HM. Vanavond baan-training. Hopelijk toon ik eens wat ruggengraat, wan daarvan heb ik recent ook iets te veel geskipt.
http://smashrun.com/corniel/run/3217642
Ja, ik 'verleer' het lopen niet ofzo, haha. Ik had ook voor een hm kunnen gaan als het moest, niet alsof ik echt niet meer kan lopen. Al bedacht ik mij wel dat ik denk ik in m'n allerslechtste vorm ooit ben nu...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zag het voorbij komen ja! Lekker dat je het weer aan het oppakken bent! Bizar dat je die 10 km meteen alweer bijna aantikt...
Nee verleren doe je het niet nee... Let wel op dat je jezelf niet voorbijloopt met al die afstandenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, ik 'verleer' het lopen niet ofzo, haha. Ik had ook voor een hm kunnen gaan als het moest, niet alsof ik echt niet meer kan lopen. Al bedacht ik mij wel dat ik denk ik in m'n allerslechtste vorm ooit ben nu...
Maar dacht, begin juist met een 5-10k schema om mijzelf een beetje af te remmen (al ga ik van het weekend ook 18k Duinentrail doen). En gisteren zat er bijv. ook 15-20 min wandelen tussen, dat scheelt een hoop! Dus blijf daar komende weken lekker beetje mee doorgaan, intensiteit was ook D1/D2.
Jij loopt de laatste tijd ook weer op een mooi niveau.Aanval op PR dit weekend?
Garmin 920xt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat heb je voor horloge?
Al is mobiel ook wel voldoende ja.
Klinkt heftiger dan het was ;-) gelukkig waren de bruggetjes voorzien van steigers. Met veel publiek wals je daar nog wel even overheen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooie prestatie neergezet!
Een eindsprint over 3 bruggen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:17 schreef mytec het volgende:
Hier dan het verslag van mijn eerste marathon ervaring, ik was trouwens zeker een van de jongste deelnemers als ik zo om mij heen keek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed gedaan en klinkt als een leuke loop. Zelf zat ik er ook wel aan te denken om die te gaan lopen.
Hahaha oké.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Garmin 920xt.
In troetelbeertjeskotskleuren
Deze heb ik omdat ik er routes in wil kunnen zetten. Wat niet werkt wegens te gare laptop
Op naar de 30 zonder rustquote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hahaha oké.
Nou ik doe het eerst zo maar even.Net ook weer hardgelopen. Nog een lesje en dan ben ik klaar voor deze week. Ben benieuwd naar volgende week. 26 minuten lopen en maar 7 rust.
Zou best weleens kunnen. Volgens mij is het IQ circa 70 voor deze categorie en hebben ze moeite om voor zichzelf te zorgen. Het is dus niet vanzelfsprekend dat ze in staat zijn om regulier te trainen?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Zou het dan zijn dat je minder hard kunt trainen of minder discipline kunt opbrengen of heeft het te maken met het inschatten van race-tactieken?
Raar eigenlijk ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zat een beetje te bladeren door informatie over de paralympics world championships die nu bezig zijn voor de atletiek, en vandaag had een Nederlandse dame brons gewonnen op de T20. Dat blijkt een categorie te zijn voor atleten met intellectual disabilities. De tijd was 2.29 voor brons.
Ik bedoel dit niet lullig maar als pure nieuwsgierigheid, maar wat zou de reden zijn dat je met mentale beperkingen zoveel minder hard kan lopen dan de niet-paralympische atleten? Niet dat 2.29 superlangzaam is maar ik denk dat als ik me vol op de 800m zou richten dat ik daar ook nog wel in de buurt kan komen. Die Nederlandse kwam in het interview ook gewoon heel capabel over. Zou het dan zijn dat je minder hard kunt trainen of minder discipline kunt opbrengen of heeft het te maken met het inschatten van race-tactieken?
Wat Zwabber zegt dus, niet voor jezelf kunnen zorgen waarschijnlijk. IQ onder de 75, vastgesteld voordat je 18 wordt.quote:An IQ score at or below 75 (when IQ 100 is the score of the average person)
Significant limitations in adaptive behaviour (conceptual, social or practical adaptive skills) [Examples may include: communication, self care, social skills, home living, health and safety]
Onset acquired before the age of 18
Ja misschien is dat het, je wilt zo iemand ook niet uitbuiten natuurlijk door diegene van minuut tot minuut op te leggen wat er moet gebeurenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:54 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Zou best weleens kunnen. Volgens mij is het IQ circa 70 voor deze categorie en hebben ze moeite om voor zichzelf te zorgen. Het is dus niet vanzelfsprekend dat ze in staat zijn om regulier te trainen?
Paralympisch trailrunnen?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:57 schreef YUR het volgende:
Oeh, dan mag ik ook meedoen aan de paralympics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |