Ahahha jammerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:42 schreef KaBuf het volgende:
Enthousiast, want ook ik heb m'n vakantie 2016 geboekt
Nee, niet met Angel-Joy samen
Washington - New York - Boston.
Zin in![]()
![]()
![]()
![]()
Ook gaafquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahahha jammer
Had wel mee willen gaan naar NY
Ik ga een kleine rondreis maken in China met mijn vriend
Altijd zo negatiefquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:23 schreef Carooltje79 het volgende:
Mehwaarom kan ik niet de kracht vinden om door te gaan...het lijkt allemaal zo zinloos
De 30 is in zicht?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:38 schreef WeirdlyWired het volgende:
Waarom lijk ik het elk jaar moeilijker te hebben met mijn verjaardag?
Schijtstad is datquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Antwerpenheerlijk stedentripje gehad
Life's good
Kusje voor jou danquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:11 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Jup. Maar heb niet het idee dat de leeftijd per se het probleem is.
MUZ / Wat luister je nu? #2123 Samen delen, samen luisteren, samen Muziek <3quote:
Dat is geen gevoel.quote:Op zondag 1 november 2015 21:48 schreef Yummie-Yum het volgende:
Vieze gore kuthollanders... Zo voel ik mij nu.
Was je ook dronken? Echt stoer, hoor.quote:Op maandag 2 november 2015 09:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Wut, eindelijk uitgerust wakker geworden. Zo'n fles wijn is zo slecht nog niet.
Nee.quote:Op maandag 2 november 2015 09:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was je ook dronken? Echt stoer, hoor.
quote:Op maandag 2 november 2015 09:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was je ook dronken? Echt stoer, hoor.
OT: Fris en fruitig
Nooit gedacht dat jij die term zou gebruiken.quote:
Ja, past niet echt.quote:Op maandag 2 november 2015 15:44 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij die term zou gebruiken.
Te lang weg geweest denk ik.quote:
Dat zijn gedachten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:24 schreef kuolema het volgende:
Ik heb het gevoel dat iedereen me een walgelijk persoon vindt![]()
Ik kan beter weg zijn.
MY HEART'S TELLING ME NOOOO, BUT MY BODY, BUT MY BODY'S TELLING ME YEEHEEHEEES! *zing*quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:43 schreef zovty het volgende:
Verscheurd, mijn verstand zegt nee, mijn hart zegt ja. maar toch word het nee, het kan niet anders.
En ik ben iemand die ALTIJD zegt dat je moet doen wat je hart je ingeeft.
Wanne sukkel bende dan hea.
Is dit het topic: Hoe voelt iemand anders zich uitgedrukt in songteksten deel 1 ofzo??quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
MY HEART'S TELLING ME NOOOO, BUT MY BODY, BUT MY BODY'S TELLING ME YEEHEEHEEES! *zing*
Ik vind het een prachtig ideequote:Op dinsdag 3 november 2015 10:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Is dit het topic: Hoe voelt iemand anders zich uitgedrukt in songteksten deel 1 ofzo??.
Die is er toch alquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtig idee
Oh sorryquote:
Graag gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |