abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:08:56 #1
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157087451
bron: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)tm_campaign=20151025

Steeds maar die valse berichtgeving in wat voorheen kwaliteitskranten werden genoemd.

Het gaat natuurlijk niet om vluchtelingen, maar om zelfbewuste en veeleisende jonge mensen die uit eigen beweging het veilige Turkije hebben verlaten en nu in Europa "vluchtelingetje gaan spelen".

Het is die jonge mensen niet echt kwalijk te nemen dat ze het proberen. Het is immers een loterij zonder nieten: iedereen wint wel wat, ook al is het "slechts" een paar maanden gratis vakantie.

En om een of andere reden trappen alle Brusselse bureaucraten er met open ogen in. Vandaag weer een "topoverleg" om het "probleem" op te lossen. Maatregelen tegen deze gelegaliseerde landroof zullen weer niet genomen worden.

Overste Juncker zal wel weer een nieuwe Excel spreadsheet uit zijn hoge hoed toveren met daarin weer een nieuwe herverdeling van de gelukszoekers. Visie hebben die mensen niet, verstand nog minder. Slechts één deuntje wordt steeds gefloten: verdelen, verdelen, verdelen.

Alles moet verdeeld en gedeeld worden: vooral geld, maar nu dus ook migranten. Verdeel en heers en Juncker en zijn vazallen spinnen er garen bij. Weer even lekker bijtanken in Brussel op onze kosten.

[ Bericht 22% gewijzigd door Specularium op 25-10-2015 16:39:03 ]
pi_157087660
Niks 'valse berichtgeving'. Een achtergrondartikel dat niet aansluit bij het wereldbeeld van TS. Dat zegt niets over Trouw, maar alles over de uitermate beperkte mentale capaciteiten van TS.

Ga toch gewoon naar GeenStijl man. Laat je de grotemensenkranten lekker links liggen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2015 16:15:28 ]
pi_157087699
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:14 schreef Jigzoz het volgende:
Niks 'valse berichtgeving'. Een achtergrondartikel dat niet aansluit bij het wereldbeeld van TS. Dat zegt niets over Trouw, maar alles over de uitermate beperkte mentale capaciteiten van TS.

Ga toch gewoon naar GeenStijl man. Laat je de grotemensenkranten lekker links liggen.
_O-
pi_157087754
Iemand die uit Syrië vlucht is geen vluchteling? Bijzonder.
pi_157087822
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
bron: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)tm_campaign=20151025

[..]

Steeds maar die valse berichtgeving in wat voorheen kwaliteitskranten werden genoemd.

Het gaat natuurlijk niet om vluchtelingen, maar om zelfbewuste en veeleisende jonge mensen die uit eigen beweging het veilige Turkije hebben verlaten en nu in Europa "vluchtelingetje gaan spelen".

Het is die jonge mensen niet echt kwalijk te nemen dat ze het proberen. Het is immers een loterij zonder nieten: iedereen wint wel wat, ook al is het "slechts" een paar maanden gratis vakantie.

En om een of andere reden trappen alle Brusselse bureaucraten er met open ogen in. Vandaag weer een "topoverleg" om het "probleem" op te lossen. Maatregelen tegen deze gelegaliseerde landroof zullen weer niet genomen worden.

Overste Juncker zal wel weer een nieuwe Excel spreadsheet uit zijn hoge hoed toveren met daarin weer een nieuwe herverdeling van de gelukszoekers. Visie hebben die mensen niet, verstand nog minder. Slechts één deuntje wordt steeds gefloten: verdelen, verdelen, verdelen.

Alles moet verdeeld en gedeeld worden: vooral geld, maar nu dus ook migranten. Verdeel en heers en Juncker en zijn vazallen spinnen er garen bij. Weer even lekker bijtanken in Brussel op onze kosten.
pi_157087903
quote:
7s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:17 schreef Xa1pt het volgende:
Iemand die uit Syrië vlucht is geen vluchteling? Bijzonder.
De mensen vertrekken uit Turkije en hebben daar al een periode doorgebracht, in hoeverre zijn die dus nog steeds aan het vluchten?
pi_157087938
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:21 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

De mensen vertrekken uit Turkije en hebben daar al een periode doorgebracht, in hoeverre zijn die dus nog steeds aan het vluchten?
Ik ben vandaag naar België gevlucht om goedkoop te tanken.
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:27:34 #8
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_157088090
Ik lees juist op de site van de Telegraaf dat er komende week 400 grenswachten vanuit de EU naar de Balkan worden gestuurd om de stroom in te dammen (in hoeverre dat mogelijk is).

Nederland levert ook per direct hulpgoederen (bedden, dekens etc) aan Slovenie om opvang ter plekke beter te regelen.
pi_157088226
Gisteren bij het nieuws een volledig ingericht AZC met aparte kamers en 12koks.
Zo goed als leeg.
Ook daar wil niemand zijn.
pi_157088405
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:33 schreef Physsic het volgende:
Gisteren bij het nieuws een volledig ingericht AZC met aparte kamers en 12koks.
Zo goed als leeg.
Ook daar wil niemand zijn.
Misschien willen die mensen wel gewoon het huisje-boompje-beestje terug dat ze in Syrië ook hadden, in plaats van nog jarenlang in de gouden kooi van een tentenkamp/AZC in de middle of nowhere te zitten.

Maar dat is dan weer misschien lastig voor te stellen voor het type Geenstijl-reaguurder die bang is dat zijn uitkering straks wordt ingepikt. Want zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten, denk ik altijd maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2015 16:40:14 ]
pi_157088466
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik lees juist op de site van de Telegraaf dat er komende week 400 grenswachten vanuit de EU naar de Balkan worden gestuurd om de stroom in te dammen (in hoeverre dat mogelijk is).

Nederland levert ook per direct hulpgoederen (bedden, dekens etc) aan Slovenie om opvang ter plekke beter te regelen.
Niet in te dammen... in goede banen te leiden. Ergo, zsm door naar Nederland.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  PR/Manusje van alles zondag 25 oktober 2015 @ 16:42:26 #12
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_157088471
Alsof de vluchtelingen in een hotel aankomen... Verwachten dat alles perfect geregeld is.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_157088518
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:39 schreef Igen het volgende:

[..]

Misschien willen die mensen wel gewoon het huisje-boompje-beestje terug dat ze in Syrië ook hadden, in plaats van nog jarenlang in de gouden kooi van een tentenkamp/AZC in de middle of nowhere te zitten.

Maar dat is dan weer misschien lastig voor te stellen voor het type Geenstijl-reaguurder die bang is dat zijn uitkering straks wordt ingepikt. Want zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten, denk ik altijd maar.
Ik heb het over een AZC dat er al jaren staat.

Dat is beter dan die tenten met gedeelde kamers in Nederland hoor. Waar ze elke 72-uur moeten verhuizen naar een anderr locatie.

Ik denk dat er weinig GSreaguurders zijn met een uitkering.
  PR/Manusje van alles zondag 25 oktober 2015 @ 16:44:43 #14
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_157088528
quote:

[..]

tuurlijk willen ze dat. Dat is het doel, maar niet realistisch.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_157088560
Dat huisje-boompje-beestje hebben ze daar eerder dan hier.
Hier staat een containerwoning op ze te wachten. In Polen is nu nog amper iemand.
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:45:50 #16
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_157088568
Natuurlijk hopen ze er beter van te worden als ze hier kunnen maar daarom hoeven wij ons toch niets te laten afnemen ? Ze kosten veel geld dus nemen ze ons iets af.
Begrip voor die mensen is heel mooi en aardig maar waar blijft het begrip voor mensen die dit gewoon niet willen ? Die geen zin hebben in dure kostgangers die hier brutaalweg binnen komen in grote getale ?
Ik heb sws al een hekel aan brutale, onbescheiden mensen. :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:52:16 #17
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_157088724
quote:
2s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:42 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Niet in te dammen... in goede banen te leiden. Ergo, zsm door naar Nederland.
Morgen komt de wekelijkse count weer: kijken hoeveel we er hebben 'gescoord' afgelopen 7 dagen ;)
pi_157088801
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:45 schreef deedeetee het volgende:
Natuurlijk hopen ze er beter van te worden als ze hier kunnen maar daarom hoeven wij ons toch niets te laten afnemen ? Ze kosten veel geld dus nemen ze ons iets af.
Begrip voor die mensen is heel mooi en aardig maar waar blijft het begrip voor mensen die dit gewoon niet willen ? Die geen zin hebben in dure kostgangers die hier brutaalweg binnen komen in grote getale ?
Er is een verschil tussen begrip voor iemand hebben, en vinden dat zo iemand ook z'n zin moet krijgen. Ik heb voor beide kanten begrip en gun beide kanten niet hun zin. Zo. :6
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:57:43 #19
78780 deedeetee
pi_157088878
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:55 schreef Igen het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen begrip voor iemand hebben, en vinden dat zo iemand ook z'n zin moet krijgen. Ik heb voor beide kanten begrip en gun beide kanten niet hun zin. Zo. :6
Ik vind t prima, van mij mag dat best hoor. :D
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:10:32 #20
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157089242
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:27 schreef WheeledWarrior het volgende:

Dat is natuurlijk het hypocriete aan het huidige beleid.

We proberen ze wel tegen te houden, want ze zijn hier niet nodig en niet gewenst.

Maar als ze hier eenmaal zijn, krijgen ze een leven als God in Frankrijk. Dat blijft lokken natuurlijk.
pi_157089258
quote:

[..]

De EU moet veel meer doen om dat soort opvangplekken beter te faciliteren. Er moet voldoende ruimte zijn voor scholing, werk en recreatie. Dan is het totaal niet nodig dat die mensen hierheen komen om onze verzorgingsstaat onder druk komen zetten.
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:12:20 #22
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157089297
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:52 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Morgen komt de wekelijkse count weer: kijken hoeveel we er hebben 'gescoord' afgelopen 7 dagen ;)
Ik kijk eerder naar de begroting volgend jaar: kijken hoeveel deze sinterklaasmentaliteit nu eigenlijk een extra belastingen vereist. Dat zal niet zuinig zijn.
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:13:08 #23
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157089313
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

De EU moet veel meer doen om dat soort opvangplekken beter te faciliteren. Er moet voldoende ruimte zijn voor scholing, werk en recreatie. Dan is het totaal niet nodig dat die mensen hierheen komen om onze verzorgingsstaat onder druk komen zetten.
En waarom zou de EU dat moeten doen? Kunnen die landen en hun geloofsgenoten niet beter hun eigen rotzooi opruimen?
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:14:04 #24
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157089341
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:55 schreef Igen het volgende:

[..]

Typische PvdA mentaliteit. Samson had zaterdag ook zo'n praatje in de Volkskrant. Hij is niet links en hij is ook niet rechts. Hij is eigenlijk niets.
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:15:26 #25
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157089377
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:45 schreef deedeetee het volgende:
Precies en met jou denkt ca. 70% van de Nederland er zo over.

De overige 30% zijn of zelf net als immigrant binnengekomen, of verdienen goed aan de asielbusiness, of hebben ze niet helemaal op een rijtje.
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:22:14 #26
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157089594
Waarom gaan al die mensen dan nog steeds naar dat eiland als het zo'n hel is? Informeert niemand ze daar over? Dat lijkt me juist een geweldige taak voor die organisaties. Niet mensen informeren die er al zijn maar anderen informeren om te ontmoedigen dat ze er ook naar toe komen.

48000 in een paar dagen, en alleen op dat eiland al... goedemiddag :{.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157089650
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:15 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Precies en met jou denkt ca. 70% van de Nederland er zo over.

De overige 30% zijn of zelf net als immigrant binnengekomen, of verdienen goed aan de asielbusiness, of hebben ze niet helemaal op een rijtje.
En zo is het maar net. Waarom moet ik delen met mensen die er zelf een teringzooi in hun land van maken of dat laten gebeuren? }:|

Tevens zal ik wel weer moeten werken tot mn 75ste om het allemaal te kunnen bekostigen.

Het leven is nou eenmaal niet eerlijk en ik kan er niks aan doen dat die landen allemaal achtergesteld zijn en een achterlijke cultuur hebben waarbij het normaal is om vrouwen te onderdrukken en homo's van flatgebouwen af te smijten }:|

Ik wens daar niet voor te betalen. Ik wens te betalen voor onze eigen ouderen een fijne oude dag te kunnen bieden waarbij ze elke dag gewassen kunnen worden. :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_157089809
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:14 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Typische PvdA mentaliteit. Samson had zaterdag ook zo'n praatje in de Volkskrant. Hij is niet links en hij is ook niet rechts. Hij is eigenlijk niets.
Reality check: de meeste mensen zijn niet extreem links of extreem rechts.
pi_157089982
Het is ook erg onnatuurlijk om de kwaliteit van leven van je eigen familie te verminderen ten gunste van anderen, in dit geval veelal islamitische immigranten/kolonisten.
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:44:46 #30
78780 deedeetee
pi_157090196
Ik zit niet te wachten op mensen die er in hun eigen land ook al een zooi van (lieten) maken. Alle moslimlanden hebben zo hun problemen. Die nemen ze gewoon mee naar ons. :{w
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:55:24 #31
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_157090463
Het geouwetyfushoer van die zelfvoldane "zeventig procent" begint me steeds meer de keel uit te hangen. Zak toch lekker in de stront met je geklaag uit je vinexkrot. Als je het hier niks vindt, ga dan lekker gelukszoeken in een land dat je wel tof vindt. Doei.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_157091340
Tja.

In de oorlog heulde ook ongeveer 70% met de Duitsers.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:48:02 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157091920
quote:
2s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:55 schreef Ringo het volgende:
Het geouwetyfushoer van die zelfvoldane "zeventig procent" begint me steeds meer de keel uit te hangen. Zak toch lekker in de stront met je geklaag uit je vinexkrot. Als je het hier niks vindt, ga dan lekker gelukszoeken in een land dat je wel tof vindt. Doei.
O+

Verder vind ik dit maar een raar NWS-topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:56:21 #34
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_157092158
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:23 schreef Igen het volgende:
Tja.

In de oorlog heulde ook ongeveer 70% met de Duitsers.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat helpt voor de discussie (voor zover daar nog sprake van is): iedereen die geen of minder asielzoekers wil is een nazi *O*
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_157092205
quote:
13s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:56 schreef nixxx het volgende:

[..]

Nee, dat helpt voor de discussie (voor zover daar nog sprake van is): iedereen die geen of minder asielzoekers wil is een nazi *O*
Ik wil alleen maar zeggen dat "70% vindt het" totaal niet het feitelijke of morele gelijk van een standpunt aantoont.
pi_157092292
Het zijn weer de usual suspects die klagen in dit topic. Sommige reacties over andermans cultuur/religie/land zijn ook te achterlijk voor woorden. Maar hen corrigeren heeft geen zin, want ze leren er niks van met hun oogkleppen op, en in een ander topic gaan ze door met dezelfde domheid tentoon te spreiden alsof ze niet een uurtje eerder gecorrigeerd, opgevoed en afgedroogd werden in een ander topic. Deze mensen staan niet open voor dialoog.
  zondag 25 oktober 2015 @ 19:18:51 #37
78780 deedeetee
pi_157092858
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:00 schreef kkdhd het volgende:
Het zijn weer de usual suspects die klagen in dit topic. Sommige reacties over andermans cultuur/religie/land zijn ook te achterlijk voor woorden. Maar hen corrigeren heeft geen zin, want ze leren er niks van met hun oogkleppen op, en in een ander topic gaan ze door met dezelfde domheid tentoon te spreiden alsof ze niet een uurtje eerder gecorrigeerd, opgevoed en afgedroogd werden in een ander topic. Deze mensen staan niet open voor dialoog.
pot, ketel.... :')
  zondag 25 oktober 2015 @ 19:25:20 #38
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_157093029
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:21 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

ze kunnen niet veilig terug naar hun eigen huis / land. Ok, ze verkeren in turkije niet meteen in levensgevaar, maar door verder te reizen geven ze daar weer ruinte aan de mensen die nieuw turkije in kunnen komen.
pi_157093039
quote:
2s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:55 schreef Ringo het volgende:
dat zeg ik, kritiek op de asielstroom ist verboden.
  zondag 25 oktober 2015 @ 19:32:45 #40
78780 deedeetee
pi_157093236
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

ze kunnen niet veilig terug naar hun eigen huis / land. Ok, ze verkeren in turkije niet meteen in levensgevaar, maar door verder te reizen geven ze daar weer ruinte aan de mensen die nieuw turkije in kunnen komen.
Moet heel Syrië leeg dan ? En hoe zit t dan met de mensen uit Afghanistan en Eritrea ?
Die mensen zijn gewoon op hol aan t slaan daar moet een eind aan komen. En dat zal ook wel gebeuren zodra het zó erg de spuigaten uitloopt dat de politici hier voor hun eigen baantje moeten vrezen. Dan is het snel gedaan met de ruimhartigheid op andermans kosten. :P
pi_157093422
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:32 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Moet heel Syrië leeg dan ? En hoe zit t dan met de mensen uit Afghanistan en Eritrea ?
Die mensen zijn gewoon op hol aan t slaan daar moet een eind aan komen. En dat zal ook wel gebeuren zodra het zó erg de spuigaten uitloopt dat de politici hier voor hun eigen baantje moeten vrezen. Dan is het snel gedaan met de ruimhartigheid op andermans kosten. :P
Mensen uit Afghanistan hebben pech gehad. Ik las dat Merkel er flink aan gaat werken om delen van Afghanistan veilig te verklaren en zo veel mogelijk Afghanen daarheen terug te sturen. Blijkbaar heeft ze een speciale band met Syriërs ofzo.
  zondag 25 oktober 2015 @ 19:40:13 #42
78780 deedeetee
pi_157093451
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:38 schreef Igen het volgende:

[..]

Mensen uit Afghanistan hebben pech gehad. Ik las dat Merkel er flink aan gaat werken om delen van Afghanistan veilig te verklaren en zo veel mogelijk Afghanen daarheen terug te sturen. Blijkbaar heeft ze een speciale band met Syriërs ofzo.
Of ze probeert de schade te beperken.
  zondag 25 oktober 2015 @ 19:52:19 #43
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_157093782
De Russen zieken denk ik....dan hebben ze niemand meer om te bombarderen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:01:07 #44
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_157094097
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:32 schreef deedeetee het volgende:

[..]

ik weet niet hoeveel mensen uit eritrea er via turkije binnenkomen, maar die mensen mogen niet eens emigreren. Krijgen amper een uitreisvisum en lopen meteen al kans neergeschoten te worden zodra ze hun land verlaten. Er verdwijnen daar dagelijks mensen. Ik zou dat niet op hol slaan noemen, die vluchten voor hun leven.
Hoe dan ook, eenmaal binnen wil men selecteren. En de procedure zal het verloop uitwijzen.
pi_157094234
Overleg in Brussel.

Slovenië: "Als er geen Europese oplossing komt, wordt dat het einde van de EU en van Europa 'as such'"
Hongarije: "De vluchtelingenstroom gaat niet meer door Hongarije, wij zijn slechts toeschouwers."
Griekenland: "Er moet een afspraak komen met Turkije, het land aan de 'ingang' van de Balkanroute."
pi_157094334
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
De hele problematiek kan samengevat worden in deze bovenstaande zin. Zodra je veilig bent en doorreist, dan ben je geen vluchteling meer. Ik ben het gebruik van het woord "vluchtelingen" spuugzat. In de EU zijn geen vluchtelingen.
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:08:11 #47
78780 deedeetee
pi_157094361
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik weet niet hoeveel mensen uit eritrea er via turkije binnenkomen, maar die mensen mogen niet eens emigreren. Krijgen amper een uitreisvisum en lopen meteen al kans neergeschoten te worden zodra ze hun land verlaten. Er verdwijnen daar dagelijks mensen. Ik zou dat niet op hol slaan noemen, die vluchten voor hun leven.
Hoe dan ook, eenmaal binnen wil men selecteren. En de procedure zal het verloop uitwijzen.
Nou en ? In veel landen zijn problemen, zorg gewoon dat je niets doet waar je door in de problemen raakt.
pi_157094374
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:04 schreef Igen het volgende:
Overleg in Brussel.

Slovenië: "Als er geen Europese oplossing komt, wordt dat het einde van de EU en van Europa 'as such'"
Hongarije: "De vluchtelingenstroom gaat niet meer door Hongarije, wij zijn slechts toeschouwers."
Griekenland: "Er moet een afspraak komen met Turkije, het land aan de 'ingang' van de Balkanroute."
Geen enkel land dat zegt dat Europa dicht moet voor die zgn. 'vluchtelingen'. Alleen Hongarije is verstandig, maar dat land wordt door de rest van de EU bekritiseerd. Er moet een enorm hek om de buitengrens en Schengen moet vandaag nog opgeheven worden.
pi_157094395
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Nou en ? In veel landen zijn problemen, zorg gewoon dat je niets doet waar je door in de problemen raakt.
En laat landen zelf hun problemen oplossen.
Waarom zijn wij verantwoordelijk voor Syriërs en Eritreeërs? Wat een waanzin!
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:10:39 #50
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_157094446
quote:

[..]

Deze onthou ik voor klagende mensen die er niet over uit kunnen dat er een AZC om de hoek komt.
Maar diep van binnen lach ik.
pi_157094497
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:10 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Deze onthou ik voor klagende mensen die er niet over uit kunnen dat er een AZC om de hoek komt.
Logisch, zolang er geen oorlog is in de buurlanden hoeven wij hier geen AZC's te hebben.
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:12:39 #52
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_157094529
quote:

[..]

ikke ikke en de rest kan stikken
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:13:40 #53
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_157094590
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Logisch, zolang er geen oorlog is in de buurlanden hoeven wij hier geen AZC's te hebben.
Volgens de logica van deedeetee moet je gewoon zorgen dat je geen problemen met die mensen krijgt. Ze heeft een punt.
pi_157094614
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

En laat landen zelf hun problemen oplossen.
Waarom zijn wij verantwoordelijk voor Syriërs en Eritreeërs? Wat een waanzin!
First they came for the Socialists, and I did not speak out—
Because I was not a Socialist.
Then they came for the Trade Unionists, and I did not speak out—
Because I was not a Trade Unionist.
Then they came for the Jews, and I did not speak out—
Because I was not a Jew.
Then they came for me—and there was no one left to speak for me.

Daarom.
pi_157094623
quote:
9s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

???
Ik betaal volop belasting om Nederlanders die hun baan onverhoopt kwijt raken of arbeidsongeschikt raken te kunnen helpen, zoals het hoort in een beschaafd land. Maar 4 miljard arme sloebers helpen, dat kan zelfs het rijke Nederland niet.
pi_157094636
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:13 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Volgens de logica van deedeetee moet je gewoon zorgen dat je geen problemen met die mensen krijgt. Ze heeft een punt.
Onzin, die mensen hebben hier niet te zoeken en moeten keihard aangepakt worden: Ze zijn illegaal Europa binnen gedrongen.
pi_157094680
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:14 schreef Igen het volgende:

[..]

First they came for the Socialists, and I did not speak out—
Because I was not a Socialist.
Then they came for the Trade Unionists, and I did not speak out—
Because I was not a Trade Unionist.
Then they came for the Jews, and I did not speak out—
Because I was not a Jew.
Then they came for me—and there was no one left to speak for me.

Daarom.
Slaat kant noch wal in dit verband.
Uiteraard ken ik dit versje, het slaat op discriminatie en uitsluiting. Maar dat heeft niets te maken met gezond verstand en het volledig sluiten van grenzen voor niet-westerse immigranten.
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:15:48 #58
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_157094685
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Onzin, die mensen hebben hier niet te zoeken en moeten keihard aangepakt worden: Ze zijn illegaal Europa binnen gedrongen.
Nee hoor, we kennen een lange traditie voor wat betreft opvang van vluchtelingen. Dat vinden Nederlanders toch zo belangrijk, tradities? Het hoort nou eenmaal bij ons land.
pi_157094759
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Nee hoor, we kennen een lange traditie voor wat betreft opvang van vluchtelingen. Dat vinden Nederlanders toch zo belangrijk, tradities? Het hoort nou eenmaal bij ons land.
Dat waren vluchtelingen met vergelijkbare culturen, in tijden dat er nog geen sociaal stelsel was, geen voorrangsregelingen, en deze mensen keerden allemaal terug. Bijvoorbeeld de Belgen tijdens de WO1. Als er weer eens een grote oorlog in Europa uitbreekt, dan zal Nederland ruimhartig opvangen. Dat is de traditie.

Mensen uit niet-westerse landen opvangen behoort niet tot deze traditie.
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:17:41 #60
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_157094763
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

???
Ik betaal volop belasting om Nederlanders die hun baan onverhoopt kwijt raken of arbeidsongeschikt raken te kunnen helpen, zoals het hoort in een beschaafd land. Maar 4 miljard arme sloebers helpen, dat kan zelfs het rijke Nederland niet.
:D maak je niet sappel, nederland heeft niet de intentie de financiele zorg te dragen voor 4 miljard vluchtelingen
pi_157094793
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Slaat kant noch wal in dit verband.
Uiteraard ken ik dit versje, het slaat op discriminatie en uitsluiting. Maar dat heeft niets te maken met gezond verstand en het volledig sluiten van grenzen voor niet-westerse immigranten.
Het is niet dat omdat in het versje 'socialisten' en 'joden' staat, dat het niet van toepassing zou zijn op moslims, die jij wil laten creperen onder een regime van terroristen, omdat het moslims zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2015 20:18:24 ]
pi_157094794
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:17 schreef Marrije het volgende:

[..]

:D maak je niet sappel, nederland heeft niet de intentie de financiele zorg te dragen voor 4 miljard vluchtelingen
Jawel, er wordt geen enkele limiet gesteld. Ook worden geen mensen uitgezet. De procedures worden onvolledig uitgevoerd. Iedereen is welkom.
pi_157094818
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:18 schreef Igen het volgende:

[..]

Het is niet dat omdat in het versje 'socialisten' en 'joden' staat, dat het niet van toepassing zou zijn op moslims, die jij wil laten creperen onder een regime van terroristen, omdat het moslims zijn.
De Europese en Nederlandse grenzen willen sluiten is gelijk aan het willen laten creperen van mensen?
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:22:31 #64
78780 deedeetee
pi_157094941
quote:
9s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

Kwestie van gezond verstand. Het zijn er gewoon te veel. Als ik zoveel mensen moet gaan helpen zoek ik ze graag zelf uit. Mensen uit Eritrea en Syrië staan dan niet hoog op mijn lijstje. Er zijn veel mensen die in veel ergere omstandigheden leven. Spijtig genoeg zijn die meestal zo slecht dat ze niet naar de EU kunnen vertrekken. De mensen die dit wel kunnen hebben ook andere opties en hun vooruitzichten zijn nu ook weer niet zó slecht.
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:22:48 #65
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_157094953
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De Europese en Nederlandse grenzen willen sluiten is gelijk aan het willen laten creperen van mensen?
Ik heb nog helemaal niks gemerkt van enige ontwrichting. Jij wel?
pi_157094976
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Ik heb nog helemaal niks gemerkt van enige ontwrichting. Jij wel?
In grote delen van de grote steden zijn autochtonen een minderheid geworden. Vervanging van de oorspronkelijke bevolking. Overal die hoofddoeken. In de Schilderswijk heeft de politie geen controle meer, maar is er surveillance vanuit de moskee. Ik vind dit alles ontwrichtend genoeg. We zijn allang een kritieke grens over.
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:24:39 #67
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_157095033
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

In grote delen van de grote steden zijn autochtonen een minderheid geworden. Vervanging van de oorspronkelijke bevolking. Dat vind ik ontwrichting.
Ik woon in Rotterdam, niet in een rijke buurt, maar met buitengewoon veel plezier.
pi_157095049
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Ik woon in Rotterdam, niet in een rijke buurt, maar met buitengewoon veel plezier.
Fijn voor je, ik wil in een Europees Nederland wonen, niet in een Afrikaans of islamitisch Nederland. Zelfs niet als dit zich tot de grote steden beperkt. Genoeg is genoeg.
pi_157095068
quote:

[..]

In grote delen van de grote steden zijn autochtonen een minderheid geworden. Vervanging van de oorspronkelijke bevolking. Overal die hoofddoeken. Dat vind ik ontwrichting.
Er is dus sprake van ontwrichting als mensen om jou heen zich anders gedragen als jij?

Top.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_157095099
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Fijn voor je, ik wil in een Europees Nederland wonen, niet in een Afrikaans of islamitisch Nederland. Zelfs niet als dit zich tot de grote steden beperkt. Genoeg is genoeg.
Dan ga je toch lekker in de provincie wonen.
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:27:02 #71
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_157095130
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Liever een aardige mevrouw met een hoofddoek dan een dikke vrouw met een legging. Dat vind ik pas misselijkmakend.
pi_157095155
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er is dus sprake van ontwrichting als mensen om jou heen zich anders gedragen als jij?

Top.
Waar schreef ik dat?
pi_157095186
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Waar schreef ik dat?
Je beschouwt hoofddoeken als ontwrichtend. Dat schrijf je nota bene hierboven.
pi_157095288
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat heeft niets met anders gedrag te maken, maar met de allesoverheersende islam.
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:30:57 #75
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_157095289
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Terwijl onze overgroot oma's ze ook gewoon ophadden hoor, zo'n hippe doek.
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:31:07 #76
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_157095302
quote:

[..]

In grote delen van de grote steden zijn autochtonen een minderheid geworden. Vervanging van de oorspronkelijke bevolking. Overal die hoofddoeken. In de Schilderswijk heeft de politie geen controle meer, maar is er surveillance vanuit de moskee. Ik vind dit alles ontwrichtend genoeg. We zijn allang een kritieke grens over.
ik vind dat je overdrijft, je stelt eea als feit, ik ga er maar vanuit dat het jouw persoonlijke beleving is. En dat mag, in Nederland.
pi_157095332
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:31 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik vind dat je overdrijft, je stelt eea als feit, ik ga er maar vanuit dat het jouw persoonlijke beleving is. En dat mag, in Nederland.
Het blijft mij verbazen hoeveel mensen het prima vinden dat Nederland steeds meer op Afrika en het midden-oosten begint te lijken.
pi_157095379
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat heeft niets met anders gedrag te maken, maar met de allesoverheersende islam.
En door de islam gedragen ze zich anders.

In schijt ook op religie - islam, christendom en jodendom - maar laat mensen toch lekker man.
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:32:55 #79
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_157095385
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het blijft mij verbazen hoeveel mensen het prima vinden dat Nederland steeds meer op Afrika en het midden-oosten begint te lijken.
We hebben nog steeds geen honger, en ook geen olie.
pi_157095414
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

We hebben nog steeds geen honger, en ook geen olie.
Het zou niet best zijn als we pas ingrijpen zodra er honger heerst.
pi_157095482
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In schijt ook op religie - islam, christendom en jodendom - maar laat mensen toch lekker man.
De islam hoort niet in Europa thuis. Waar de islam is, is ellende. Dat zijn de feiten. Er is geen enkel islamitisch land, dat zo goed functioneert als het christelijke en katholieke Europa. Mensen moeten zich kunnen gedragen zoals ze willen, maar de islam moeten we hier niet toelaten, zelfs niet gedogen.
pi_157095490
quote:

[..]

Dus omdat er donkere mensen en vrouwen met hoofddoeken rondlopen, lijkt ons land steeds meer op Afrika?

Want ik ben meerdere keren in Afrika geweest en het lijkt in geen enkel opzicht op Nederland en vice versa, en dan heb ik het niet alleen over het landschap.
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:35:27 #83
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_157095528
quote:

[..]

ik ontken niet dat in bepaalde delen van de grote steden de autochtonen wegtrekken. Ik kan me ook nog wel voorstellen dat achtergebleven autochtonen soms aansluiting missen. Maar ontwrichting vind ik overdreven. En dat de politie geen controle zou hebben over de schilderswijk ook.
pi_157095535
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen. Immers, als je mensen hun gang wil laten gaan ben je impliciet ook voor inperking van vrijheden voor anderen, zoals homo's.
pi_157095556
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus omdat er donkere mensen en vrouwen met hoofddoeken rondlopen, lijkt ons land steeds meer op Afrika?
Onder andere ja. Het lijkt steeds minder op Europa.
Ga maar eens in Oost-Europa kijken. Zelfs in een grote stad als Warschau zie je uitsluitend Europeanen, zoals het in Nederland 50 jaar geleden nog was.
pi_157095567
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De islam hoort niet in Europa thuis. Waar de islam is, is ellende. Dat zijn de feiten. Er is geen enkel islamitisch land, dat zo goed functioneert als het christelijke en katholieke Europa.
Moslims zijn hier en ze gaan niet meer weg. Deal with it.

Bovendien functioneert de overgrote meerderheid van de moslims hier prima.
pi_157095610
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Moslims zijn hier en ze gaan niet meer weg. Deal with it.
Dat bepaal ik zelf wel. Gezien de groei van de PVV denken genoeg mensen hier anders over.
Wat mij betreft komt er - zoals in China - een verbod op de islam.
In Zwitserland is een verbod op de bouw van minaretten, dankzij een referendum. Fantastisch! Wie de islam in de publieke ruimte wil, kan naar genoeg prachtlanden gaan.
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:37:01 #88
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_157095625
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De islam hoort niet in Europa thuis. Waar de islam is, is ellende. Dat zijn de feiten. Er is geen enkel islamitisch land, dat zo goed functioneert als het christelijke en katholieke Europa. Mensen moeten zich kunnen gedragen zoals ze willen, maar de islam moeten we hier niet toelaten, zelfs niet gedogen.
Joh, er komt geen hond meer in de kerk tegenwoordig. Het natuurlijke verloop is daar erg hoog momenteel. De kerk sterft uit hier, en dat is maar goed ook.
pi_157095642
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:36 schreef KoosVogels het volgende:
Bovendien functioneert de overgrote meerderheid van de moslims hier prima.
Bron?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2015 20:37:28 ]
pi_157095668
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Joh, er komt geen hond meer in de kerk tegenwoordig. Het natuurlijke verloop is daar erg hoog momenteel. De kerk sterft uit hier, en dat is maar goed ook.
Dat is waar, maar verder offtopic.
pi_157095673
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen. Immers, als je mensen hun gang wil laten gaan ben je impliciet ook voor inperking van vrijheden voor anderen, zoals homo's.
Nope.

Er is nog altijd zoiets als overkoepelende wetgeving. Of moet ik alles apart benoemen? Als ik zeg dat mensen hun gang mogen gaan, ga jij er toch ook niet vanuit dat ik bedoel dat ze banken mogen beroven, of wel?
pi_157095690
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Bron?
De wereld om ons heen.
pi_157095696
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nope.

Er is nog altijd zoiets als overkoepelende wetgeving. Of moet ik alles apart benoemen? Als ik zeg dat mensen hun gang mogen gaan, ga jij er toch ook niet vanuit dat ik bedoel dat ze banken mogen beroven, of wel?
Overkoepelende wetgeving is niet voldoende. Er moet een leidende cultuur zijn: De Europese.
pi_157095713
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De wereld om ons heen.
_O-
Waar islam is, is ellende.
Slechts één van de vele bewijzen: http://www.parool.nl/paro(...)undamentalisme.dhtml
pi_157095735
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nope.

Als jij zegt dat mensen hun geloof mogen belijden, en dat geloof schrijft hen voor dat homo's een achtergestelde positie hebben en een andere behandeling verdienen dan normale mensen, wiens recht om te doen en laten wat men wil ga jij dan inperken? De gelovige of de homo?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2015 20:39:30 ]
pi_157095773
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De wereld om ons heen.
Fout antwoord. Derhalve is je argumentatie ongegrond.
pi_157095789
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat bepaal ik zelf wel. Gezien de groei van de PVV denken genoeg mensen hier anders over.
Wat mij betreft komt er - zoals in China - een verbod op de islam.
In Zwitserland is een verbod op de bouw van minaretten, dankzij een referendum. Fantastisch! Wie de islam in de publieke ruimte wil, kan naar genoeg prachtlanden gaan.
Ze gaan niet weg. Leer er maar mee leven. Want een verbod op minaretten doet de islam niet verdwijnen.

Tenzij een Hitler-achtig figuur opstaat dat ze ofwel het land uit schopt of ze vernietigt.
pi_157095839
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

_O-
Waar islam is, is ellende.
Slechts één van de vele bewijzen: http://www.parool.nl/paro(...)undamentalisme.dhtml
Schrikbarende cijfers.
pi_157095843
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ze gaan niet weg. Leer er maar mee leven. Want een verbod op minaretten doet de islam niet verdwijnen.

Tenzij een Hitler-achtig figuur opstaat dat ze ofwel het land uit schopt of ze vernietigt.
Natuurlijk wel. Het gaat om de verdwijning van de islam uit de publieke ruimte, een verbod op minaretten en hoofddoekjes helpt daarbij. Wie dat niet bevalt, kan vertrekken.

Maar nog belangrijker: De grenzen dicht voor immigranten buiten Europa en uit moslim-landen.

Vernietigen is onmenselijk en niet nodig.
pi_157095859
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Fout antwoord. Derhalve is je argumentatie ongegrond.
Het schiet meer op als jij met een bron komt die mijn bewering weerlegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')