Nee serieus ik ben echt verschrikkelijk blij. Meer blij dan andere wedstrijden. Dit is een van de zwaarste wedstrijden van het seizoen tegenwoordig.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu komt eindelijk aan het licht dat je voor Ajax bent.
Thanks bro.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:01 schreef KingRoland het volgende:
Mani, ik nomineer je post over de peuterspeelzaal voor post van het jaar bij deze
Nu klink je een beetje als Sunri5e.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:01 schreef Pascalus het volgende:
Geweldige wedstrijd van Ajax, die gaan makkelijk kampioen worden. Dit is de kampioensoverwinning.
Je kan er maar beter geweest zijn inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee serieus ik ben echt verschrikkelijk blij. Meer blij dan andere wedstrijden. Dit is een van de zwaarste wedstrijden van het seizoen tegenwoordig.
Als we straks nog winnen van FC Utrecht in december..quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kan er maar beter geweest zijn inderdaad.
Dit is tegenstrijdig.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:02 schreef Kopsterk het volgende:
GADVERRRRRRRRRRDAMME WAT IS DIT LEKKER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |