SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Even de punten ophalen? Even compleet weggespeeld worden, gaat denk ik dichter bij de waarheid liggen. Helaas.![]()
Niet doen. Unibet ziet dat als een niet geldige bet en kan je inzet afnemen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:30 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lieg niet hoorBenut je kans!
Dit, dus.![]()
Ik krijg echt aids van spelers die de bal verliezen en er daarna achteraan sjokken
Zag Bazoer het al doen en net Gudelj ook weer![]()
Totaal geen scherpte. Ajax gaat er gewoon vanaf met een nulletje of 4.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:43 schreef Heeinz het volgende:
Ik krijg echt aids van spelers die de bal verliezen en er daarna achteraan sjokken
Zag Bazoer het al doen en net Gudelj ook weer![]()
Maar dat mogen ze nietquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet doen. Unibet ziet dat als een niet geldige bet en kan je inzet afnemen.![]()
![]()
Nou we zullen zien. Ze zullen het gewoon annuleren dan denk ikquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:45 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je bet gaat echt niet door, hoor. Ghazi moet toch starten?Proberen waard
![]()
![]()
Meh weet niet. In principe zou je denken van wel maar ik zie het ook wel zo gebeuren dat we lucky met 0-1 winnenquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Totaal geen scherpte. Ajax gaat er gewoon vanaf met een nulletje of 4.![]()
Ze mogen zomaar geld afnemen omdat zij fout zitten?quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zeker wel, al is het maar omdat je als minderjarige aan het betten bent.![]()
![]()
Het spijt me, maar is er al een bal aangekomen van achteruit? Veltman stapelt fout op fout en Riedewald ziet er de laatste weken ook steeds meer als een bang jongetje uit.![]()
Ik heb nog geen enkele normale aanval gezien, van Ajax danMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heeft meer mee te maken met een middenveld dat al jaren veel te diep staat onder De Boer.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:48 schreef Fargo het volgende:
Het spijt me, maar is er al een bal aangekomen van achteruit? Veltman stapelt fout op fout en Riedewald ziet er de laatste weken ook steeds meer als een bang jongetje uit.![]()
Ik had ook niet anders verwacht met deze opstelling.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:49 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb nog geen enkele normale aanval gezien, van Ajax danVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: