Ach, niet geheel eerlijke concurrentie. Niki Lauda kan ook weer beter voetballen dan Frank Williams. Alles is relatief.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:53 schreef WEST het volgende:
[..]
en kan het ook nog behoorlijk. Beter dan Lauda
ja over 30 minuten weerquote:
meer F1 gerelateerde onzinquote:
Als je daar in de buurt woont naja dan is het jammer. Maar je komt maar uit Europa en je hebt een vakantie geboekt met een GP erbij. Dan baal je 2 keer. Geen F1 en het regent.quote:
er zijn genoeg gekken die dat doenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:58 schreef WEST het volgende:
[..]
Als je daar in de buurt woont naja dan is het jammer. Maar je komt maar uit Europa en je hebt een vakantie geboekt met een GP erbij. Dan baal je 2 keer. Geen F1 en het regent.
Nouja of gewoon ergens anders in Amerika, dan kun je ook dagen onderweg zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:58 schreef WEST het volgende:
[..]
Als je daar in de buurt woont naja dan is het jammer. Maar je komt maar uit Europa en je hebt een vakantie geboekt met een GP erbij. Dan baal je 2 keer. Geen F1 en het regent.
als je met de auto gaat wel ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja of gewoon ergens anders in Amerika, dan kun je ook dagen onderweg zijn
Amerikanen zijn wel wat gewend en weten waaraan ze beginnen. en kennen de situatie in Austin.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja of gewoon ergens anders in Amerika, dan kun je ook dagen onderweg zijn
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:59 schreef WEST het volgende:
Het texaans kampioenschap grondverzet is al afgelopen
Er gaan echt veel mensen met de auto daar (of camper). Laatst op air crash investigation waren er zelfs piloten die PER vliegtuig moesten forenzen om te beginnen met werken.quote:
Lol xDquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:04 schreef F1gamer het volgende:
Max Verstappen @VerstappenNL
We have calculated that by the time the #USGP qualifying starts, @Max33Verstappen will be old enough to drink champagne in the USA...
Deze kwam ik tegen op twitter
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:04 schreef WEST het volgende:
Alexander Rossie leert Will Stevens American football hand-egg.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:04 schreef F1gamer het volgende:
We have calculated that by the time the #USGP qualifying starts, @Max33Verstappen will be old enough to drink champagne in the USA...
Ik vind dit niet erg grappigquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:04 schreef F1gamer het volgende:
Daarvoor heb ik nog heel wat extra borrels nodigquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:07 schreef MakkieR het volgende:
[..]
ik ben momenteel zo melig dat ik alles grappig vind, zelfs olav![]()
![]()
Ik heb geen borrel daarvoor nodigquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik nog heel wat extra borrels nodig
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zaterdag 24-10-2015 om 22:00:29We can only assume that in the next 30mins this is going to happen above the circuit... #AllHandsOnDeck
#F1 #USGP https://t.co/2N6egricyV reageer retweet
Under the domequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:09 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zaterdag 24-10-2015 om 22:00:29We can only assume that in the next 30mins this is going to happen above the circuit... #AllHandsOnDeck
#F1 #USGP https://t.co/2N6egricyV reageer retweet
oude of nieuwe tijdquote:
Nou hup, gassen met die handel!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:11 schreef caspervc het volgende:
Maar de überplas is dus blijkbaar weg
Zachtjes tikt de regen tegen op mn zolderraam, 't ritme van de eenzaamheidquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:12 schreef MakkieR het volgende:
zachtjes tikt de regen tegen het zolderraam, zwakjes door zijn eenzaamheid.
ik ben te moe om te controleren hahaquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:13 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Zachtjes tikt de regen tegen op mn zolderraam, 't ritme van de eenzaamheid
Tenzij het voor 16.00 lokale tijd nog opklaartquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:15 schreef Zorro het volgende:
OP klopt niet. Daar staat: Kwalificatie 20:00 uur.
15:00quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:16 schreef Geralt het volgende:
Hoe laat is dat nieuwe tijd? 2 uur, 3 uur, 4 uur???"
wintertijd?quote:
9 uur lokale tijd.., en dan zit er 6 uur tijdverschil in.quote:
omdat Olav dat zei of is dat zo?quote:
Jup, maar we zitten in ieder geval droog, dat kan je niet zeggen van de toeschouwers.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:17 schreef hmmmz het volgende:
Zitten we nu allemaal te wachten voor niets
Dat is zo.quote:
Dat is mooi kut voor de betalende sport1 klantenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:19 schreef aesop het volgende:
Volgens mij leest olav verkeerd. Er stond als er om 16 uur geen weersvrrbetering in zicht is gaan we morgen verder. Sport1 berooft ons van drie kwartier live tv op zijn minst!
Ja precies. Er staat niet dat definitief nu afgelast isquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:19 schreef aesop het volgende:
Volgens mij leest olav verkeerd. Er stond als er om 16 uur geen weersvrrbetering in zicht is gaan we morgen verder. Sport1 berooft ons van drie kwartier live tv op zijn minst!
Vond de helikopter-grondverzet-vogelspotters-voetbaluitzending op Sport1 vermakelijker om naar te kijken dan dit.quote:
Niet gezien, zit al 2,5 uur te genieten van Sky.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vond de helikopter-grondverzet-vogelspotters-voetbaluitzending op Sport1 vermakelijker om naar te kijken dan dit.
huh, a GP2 engine?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:21 schreef SnowOokami het volgende:
Opeens gaat het over Honda als supplier bij RB ;o
Ik denk dat Honda volgend jaar echt wel een sterke motor heeft. Japanners kennede geven ze zich niet zomaar gewonnen op performance zoals Renault dit jaar.quote:
Je bent dan wel veel kijkers kwijtquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:27 schreef Maver24 het volgende:
Volgens mij heeft Sport1 en Olav het niet helemaal begrepen. Dalijk starten ze wel over een half uur. sta je mooi voor lul als Olav en Sport1
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent dan wel veel kijkers abonnees kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |