Flexwerker betekent vrijwel hetzelfde, maar is denk ik iets informeler.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar het woord contingent wordt veelvuldig gebruikt in artikeltjes over flexwerkers. Kan ik dat dus ook zo zien?
Kijk, wiki zegt dit: Extra-role performance behaviours are certain behaviours of employees, which are not part of their formal job requirements as they cannot be prescribed or required in advance for a given job but they help in the smooth functioning of the organization as a social system. Some of the extra role performance behavior are: helping coworkers with a job related problem; accepting orders without fuss; tolerating temporary impositions without complaint; maintaining cleanliness and physical hygiene of the work place; promoting a work climate that is tolerable and minimizes the distractions created by interpersonal conflict; and protecting and conserving organizational resources etc. (Bateman & Organ, 1983).
Oke en nu dat andere woord. Of is dat gewoon een niet te vertalen woord?quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:02 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Flexwerker betekent vrijwel hetzelfde, maar is denk ik iets informeler.
Gewoon vertalen als extra-role-gedrag of de oorspronkelijke schrijfwijze aanhouden. Zie het in de scripties van de EUR ook niet anders gezet worden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke en nu dat andere woord. Of is dat gewoon een niet te vertalen woord?
extra curriculaire activiteiten?quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:08 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Gewoon vertalen als extra-role-gedrag of de oorspronkelijke schrijfwijze aanhouden. Zie het in de scripties van de EUR ook niet anders gezet worden.
Ja, fijn dat jij dat zo snel in hebt gezien.quote:
Ik hou dan de oorspronkelijke schrijfwijze wijze aan. Dank.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:08 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Gewoon vertalen als extra-role-gedrag of de oorspronkelijke schrijfwijze aanhouden. Zie het in de scripties van de EUR ook niet anders gezet worden.
Nope, niet helemaal.quote:
Ik vraag mij af of hoe jij werkelijk bent. Van de meeste mannen die zich buitenshuis stoerder voor doen weet ik dat zij thuis de bitch zijn. Het zegt wel iets over jezelf als je je op een forum echt super mannelijk voor probeert te doen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:14 schreef seto het volgende:
faeroer vertoont echt klassiek extra role behavior om zoveel mogelijk als een WK bitch over te komen
ga wijve pullen dan fuck studiequote:Op zondag 25 oktober 2015 16:18 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben fucking agressief man heledag door door die kutwedstrijd
kan niet meer concentreren voor leren voor tentamen pfff
gevoel alsof ik nu echt leef
kheb die studie nodig om wijve te pullen manquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ga wijve pullen dan fuck studie
die torrie gwn allebei triggeren anders moet je neuken leren als je bent agfestudeertquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kheb die studie nodig om wijve te pullen man
anders voel ik me helemaal een loser
dan ga ik helemaal niks klaarspelen
Vrouwen vallen niet op mannen die niets voorstellen. Haal je diploma en scoor een kezban.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kheb die studie nodig om wijve te pullen man
anders voel ik me helemaal een loser
dan ga ik helemaal niks klaarspelen
Dima gaat merken hoe ik echt ben. Had em al DM gestuurd, maar hij heeft mij op block staan, het poesje.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:28 schreef seto het volgende:
hey stimo waarom doe je op inet zo stoer terwijl je irl dikke turk bent??
De complexiteit van contextueel denken is altijd onderhevig aan de situatie waarin men zich bevindt. Het is aan een ieder om in de loop der jaren op eigen wijze de juiste invulling te geven aan sociologische processen zoals: Dunbar's Number, Internalization en Information Cascading.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:14 schreef seto het volgende:
faeroer vertoont echt klassiek extra role behavior om zoveel mogelijk als een WK bitch over te komen
quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dima gaat merken hoe ik echt ben. Had em al DM gestuurd, maar hij heeft mij op block staan, het poesje.
Zegt?quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Klopt wel, zegt mijn lief ook wel eens.
geen ideequote:Op zondag 25 oktober 2015 17:33 schreef Stimorol- het volgende:
Beach, hoe is het met KB eigenlijk? Ik geloof dat ik haar weggejaagd heb..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |