Hihi je zei potquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:22 schreef Questular het volgende:
Wat is dat toch met al die mensen die schijten op het gymtopic maar wel stiekem meelezen.
Potje kansloos zeg.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als het ooit Weissfrau was zou het een optionele optie zijn
Wie?quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Al leert ze misschien wel dat het handig is om niet de verkeerde te gaan 'bedreigen' via dm. Naïviteit is een bitch.
Abject ende infaamquote:
Nee, niemand heeft behoefte om een soort halftamme rel te voeren met je, dat is het meer. Je komt nu een beetje over als zo'n keffertje wat maar niet op wil houden met blaffen, terwijl de rest gewoon met z'n eigen ding bezig is.quote:
Valt toch wel mee?quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, niemand heeft behoefte om een soort halftamme rel te voeren met je, dat is het meer. Je komt nu een beetje over als zo'n keffertje wat maar niet op wil houden met blaffen, terwijl de rest gewoon met z'n eigen ding bezig is.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:31 schreef seto het volgende:
srs hoe awkward moet dat zijn voor die vriend
"hey schat wat is er"
"ik ben gedumpt"
en d'r dan moeten troosten
mag ik vragen als jij ervoor hebt gezorgd dat weissman haar heeft gedumpt???quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Al leert ze misschien wel dat het handig is om niet de verkeerde te gaan 'bedreigen' via dm. Naïviteit is een bitch.
Dan zou ik aanraden om niet te reageren op mijn gekef en lekker verder te posten. Ik vermaak me welquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, niemand heeft behoefte om een soort halftamme rel te voeren met je, dat is het meer. Je komt nu een beetje over als zo'n keffertje wat maar niet op wil houden met blaffen, terwijl de rest gewoon met z'n eigen ding bezig is.
Invetten en in de ovenquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar je mag stimo wel hebben van ons, als peace-offer. Doe ermee wat je wil.
Honger nuquote:
pot verwijdt de ketel dezequote:Op maandag 26 oktober 2015 11:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is ook een optie, de keuze is reuze enzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |