Ga weg homoquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:06 schreef Dqod het volgende:
Je zal toch maar geen leven hebben en iemand anders op een forum moeten afbranden om nog een beetje plezier te creëren in je lege bestaan :$
oggg jeetjequote:Op maandag 26 oktober 2015 10:26 schreef seto het volgende:
[..]
welke gymmer heeft dit nu weer gedaan?
beetje zoals jij nu doet? Dat is best wel triest.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:06 schreef Dqod het volgende:
Je zal toch maar geen leven hebben en iemand anders op een forum moeten afbranden om nog een beetje plezier te creëren in je lege bestaan :$
welkom in deze gezellige reeksquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:06 schreef Dqod het volgende:
godverdommequote:Op maandag 26 oktober 2015 10:31 schreef seto het volgende:
srs hoe awkward moet dat zijn voor die vriend
"hey schat wat is er"
"ik ben gedumpt"
en d'r dan moeten troosten
Heb je het idee dat je je aangesproken moet voelen? Ik vinger mezelf wel om de leegte op te vullen, is leukerquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:08 schreef Questular het volgende:
[..]
beetje zoals jij nu doet? Dat is best wel triest.
Pas maar op, dalijk stoft Weissman z'n account nog af.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Al leert ze misschien wel dat het handig is om niet de verkeerde te gaan 'bedreigen' via dm. Naïviteit is een bitch.
ok........ga je nu weer?quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je het idee dat je je aangesproken moet voelen? Ik vinger mezelf wel om de leegte op te vullen, is leuker
En dank je, seto :$
Nu echt, anders schijt ik m'n bed vol
Mmmm lekker hoorquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:32 schreef Dqod het volgende:
Dat lekt met enige regelmaat langs m'n benen ja :$
Goede dag dit, ook. Bietje luieren op bed, bietje vingeren jwz
Ik heb connecties en ik heb vrijheidquote:
Precies, we lijken als 2 druppels water op elkaarquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:16 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Mmmm lekker hoor
Plottwist: Dqod is Fripsel's alterego om nóg beter de attentionho te spelen.
Ben jij ook gedumpt door Weissmanquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Precies, we lijken als 2 druppels water op elkaar
Als het ooit Weissfrau was zou het een optionele optie zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |