Alexis Bledelquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:34 schreef isax het volgende:
meer info over gilmore girls: iedere aflevering zal om een seizoen draaien (lente, zomer, herft, winter)
bronnetje
een van de eerste films die ik op VHS heb gezien en gekocht. Mijn ouders kochten in die periode pas hun eerste videorecorder.....quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws!
Vannacht Natural Born Killers gekeken. Die had ik dus nog nooit gezienMaar het was een hele belevenis
Bijzondere film. Ook typisch Tarantino. Een aanrader dus voor de enkeling die de film nog niet kent! T/m 31 oktober op Netflix.
Staat nog wel op Netflix, niet op de Nederlandse. Engeland en Duitsland oa nog wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:02 schreef richolio het volgende:
Ik durf te zweren dat Into The Wild er ooit op stond?
Nee. Vroeger kon je het makkelijk zien bij je lijst, maar dat is met de redesign komen te vervallen. Ben maanden op zoek geweest naar een vervanging, totdat ik Unogs.com vond. Maar dat blijkt dus niet helemaal te kloppen als ik die lijst van Aether zie. Heb de laatste tijd hier gepost wat daar vermeld stond, maar toch een heleboel gemist kennelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:12 schreef Lizaatje het volgende:
Ik weet wel dat je per titel kan zien tot wanneer hij beschikbaar is. Maar is dat ook ergens in lijst vorm te zien?
Dan weet ik met welke films ik haast moet maken.
Tof! Ik had hem van de week op mijn lijst gezet. Morgen gelijk maar kijken dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:05 schreef Amarantha het volgende:
Zojuist Beasts of No Nation gezien. DamnWat een goede film en acteurs
Wel een heftige film maar ik vond hem erg goed in elkaar gezet.
Ga je zeker geen spijt van krijgen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:12 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Tof! Ik had hem van de week op mijn lijst gezet. Morgen gelijk maar kijken dan.
Niks mis met tranen bij een film hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:14 schreef Amarantha het volgende:
Het was dat ik met meer mensen keek.. anders had ik wel even een traantje gelaten tijdens de film
waarom mag je geen gevoelens tonen?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:14 schreef Amarantha het volgende:
Het was dat ik met meer mensen keek.. anders had ik wel even een traantje gelaten tijdens de film
Kom op heequote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:14 schreef Amarantha het volgende:
Pussy.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 07:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kom op hee
Lekker boeiend, gewoon janken! Doe ik ook en ik ben een man!
Welkequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:06 schreef Lizaatje het volgende:
Is er veel verdwenen vandaag?
Ik mis 12 titels
deadwood staat ook op netflix nederland en dat is toch een HBO serie. dus het zou best kunnen maar of het dan ook gaat gebeurenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:01 schreef perro. het volgende:
wat ik me al een tijd afvraag maar niet zeker weet;
rechten van series in handen van hbo of hulu, kunnen die alsnog op een buitenlandse (=niet amerikaanse) regio vrijgegeven worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |