quote:Formule 1-rijder Max Verstappen haalt zijn neus op voor de Sportprijs Limburg 2015. Het management van de coureur geeft aan dat Verstappen niet genomineerd wil worden.
Dat komt door het volgende: "In 2013 werd Max Europees en wereldkampioen karten, maar toen hebben we helemaal niets gehoord van de organisatie", mokt vader Jos Verstappen. "Vreemd, want elke Limburgse sporter die zo'n prestatie levert zou voor de Sportprijs in aanmerking moeten komen. Nu Max wereldnieuws is, kan het ineens wel. Dat is onterecht en daarom trekken we de nominatie in."
http://www.powned.tv/nieu(...)_fuck_limburgse.html
Groot gelijkquote:Op dinsdag 10 november 2015 10:23 schreef Mani89 het volgende:
Daarom trekken wij de nominatie in. Aldus de eeuwig gefrustreerde ex-coureur Jos Verstappen.
[..]
Schumi in 1991 ook, reed gewoon alsof hij al jaren meereed.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:48 schreef Johnny_Angel het volgende:
Het is echt ongekend hoe goed Max het doet. Meestal als coureurs in hun debuutseizoen zitten moet je een jaar lang teksten aanhoren over dat ze de circuits nog niet kennen en moeten wennen aan de auto en dat het in de toekomst vast beter zal gaan zodra ze meer ervaring hebben bla bla bla. Maar Max presteert gewoon op iedere baan onder iedere omstandigheid geweldig. Ik kan nog niet helemaal bevatten dat wij als Nederlanders voor het eerst in de historie een coureur hebben die de absolute top gaat halen en waar we misschien nog wel 20 jaar van kunnen genieten in de Formule 1. Best wel bijzonder allemaal. Ik werd altijd erg moe van lieden als Verstappen Sr, Albers, v/d Garde die altijd wel een excuus paraat hadden over waarom het niet ging en hoe de schuld buiten hunzelf lag. Max hoor je nooit janken over dat hij een circuit nog niet kent hij presteert gewoon vanaf minuut 1. Erg verfrissend.
zo kan je het ook zien,jaquote:Op dinsdag 10 november 2015 10:32 schreef heywoodu het volgende:
Goede manier van Verstappen om deze sportprijs extra aandacht te geven die het anders nooit had gehad.
Erg kinderachtig van de Verstappen's.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:08 schreef Fopje het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden...
Voor Jos Verstappen hebben ze het woord "lul" uitgevonden.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Erg kinderachtig van de Verstappen's.
Net als die vete met Rob Kamphues.
Jepquote:Op dinsdag 10 november 2015 18:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Voor Jos Verstappen hebben ze het woord "lul" uitgevonden.
Dat is knap... die zender gaat pas 12 november van start.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:46 schreef alwaysonhold het volgende:
Max morgen te gast in Peptalk op Ziggo Sport. Nice! http://www.f1today.net/nl(...)alk-van-ziggo-sport/
Lul niet manquote:Op dinsdag 10 november 2015 18:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Voor Jos Verstappen hebben ze het woord "lul" uitgevonden.
Ik citeer slechts Jan Lammersquote:Op dinsdag 10 november 2015 18:57 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Lul niet man![]()
"Sporter van het jaar" verkiezingen zijn vaak een onderonsje van een paar gevestigde sporten.
Motor en autosporters worden heel vaak compleet genegeerd bij dit soort verkiezingen.
Ik kan het standpunt van Jos best begrijpen.
Om hem daarvoor een lul te noemen vind ik niet terecht.
Ik bedoel ook overmorgen hahaquote:Op dinsdag 10 november 2015 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is knap... die zender gaat pas 12 november van start.
Net zoals Michael van der Mark die wereldkampioen werd vorig jaar; ook niet langsgekomen bij dat NOS gebeuren.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:57 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Lul niet man![]()
"Sporter van het jaar" verkiezingen zijn vaak een onderonsje van een paar gevestigde sporten.
Motor en autosporters worden heel vaak compleet genegeerd bij dit soort verkiezingen.
Ik kan het standpunt van Jos best begrijpen.
Om hem daarvoor een lul te noemen vind ik niet terecht.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Ach auto- en motorsport stelt ook niet veel voor. Wat sturen, gas geven en remmen. De auto doet het werk. Bijna geen fysieke inspanning....
hap, hap, hapquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:02 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]![]()
![]()
Check die trainingen die Max moet doen om fit te zijn voor een race, geen kattenpis
boeie. eerst op BBC komen...quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:52 schreef bluemoon23 het volgende:
Jeffrey Herlings, 2x wereldkampioen motorcross, op zijn 18e.....
Ik hoop dat-ie z'n sombrero weer op heeft.quote:Op woensdag 11 november 2015 10:43 schreef Wolve000 het volgende:
Verstappen mag morgen weer eens aanschuiven bij de persconferentie!
47 GP overwinningen, dat zie ik Max nog niet zo snel doen.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:43 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
boeie. eerst op BBC komen...
quote:Op donderdag 12 november 2015 14:51 schreef Nober het volgende:
[..]
47 GP overwinningen, dat zie ik Max nog niet zo snel doen.
hapquote:Op donderdag 12 november 2015 14:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Met maar +/- 20 races per jaar, zal dat inderdaad nog minimaal 3 jaar durenquote:Op donderdag 12 november 2015 14:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Vaak verschijnt er op sport1.nl wel een mooie compilatiequote:Op zondag 15 november 2015 22:04 schreef tong80 het volgende:
Zijn hier beelden van ?
Het spektakel kwam (zoals zo vaak) van
Verstappen.Een hoge eindnotering zat er
niet in,maar van zijn inhaalmanoeuvres
bij respectievelijk Sergio Perez,Felipe
Nasr en Pastor Maldonado ging het hart
van de racefans sneller kloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |